abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150486794
Dit is echt al 100 jaar bekend. Dankzij het kunstmatig verkorten van de levensduur van een gloeilamp heeft Philips zich -in samenwerking met andere grote spelers- kunnen uitbouwen tot een imperium.
pi_150487549

Lampie? (illumineren betekent ontwaking), het zorgt voor macht. Je brein in werking zetten door complotdenken, om het steeds verder de dingen te laten zien. Je proberen te ontwaken.
Je brein in strijd brengen door je te brandmerken als 'complotdenker', want je weet zeker dat wat je ziet klopt.
Men heeft je (bijna) altijd waar men je wilt hebben, behalve als je je brein niet meer laat beinvloeden door alle dingen die gaande zijn. Het zijn er namelijk zoveel dat je al weet waar het om draait, om je brein zo hard als kan in werking te zetten en je onderling te laten communiseren, want dat zorgt voor macht. De illuminati bezit dus hele diepe kennis van de menselijke psyche en emotie. De gloeilamp is een klein onderdeel uit velen van hetzelfde.
Je emotionele 'lampie' moet dus minder sterk gaan branden wil je niet in de duisternis belanden.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:58:04 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150487761
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:45 schreef Synthercell het volgende:
[ afbeelding ]

(illumineren betekent ontwaking)
Nee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:17:12 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150489231
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:45 schreef Synthercell het volgende:
[ afbeelding ]

Lampie? (illumineren betekent ontwaking), het zorgt voor macht. Je brein in werking zetten door complotdenken, om het steeds verder de dingen te laten zien. Je proberen te ontwaken.
Je brein in strijd brengen door je te brandmerken als 'complotdenker', want je weet zeker dat wat je ziet klopt.
Men heeft je (bijna) altijd waar men je wilt hebben, behalve als je je brein niet meer laat beinvloeden door alle dingen die gaande zijn. Het zijn er namelijk zoveel dat je al weet waar het om draait, om je brein zo hard als kan in werking te zetten en je onderling te laten communiseren, want dat zorgt voor macht. De illuminati bezit dus hele diepe kennis van de menselijke psyche en emotie. De gloeilamp is een klein onderdeel uit velen van hetzelfde.
Je emotionele 'lampie' moet dus minder sterk gaan branden wil je niet in de duisternis belanden.
prachtig... maar dat hoort hier
BNW / Jezelf emotioneel loskoppelen van 'The Matrix'

Btw kan je ook een normale reactie posten zoals!
Bijvoorbeeld je eigen menig geven?

quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee.
Hij is nog niet wakker!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 12 maart 2015 @ 23:59:00 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150585786
  vrijdag 13 maart 2015 @ 18:11:40 #31
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_150606308
dit niet doorhebben :')
Ik drink geen kraantjeswater.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 00:05:39 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152843090
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 23:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Technologie voor bijna gratis energie bestaat al jaren,volgens mij.
Maar dat zou nooit 'n geheime zijn.
quote:
12s.gif Op donderdag 21 mei 2015 23:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh zeker, de zon en geothermie.

Zijn ook geen geheim verder.
Dan moet het vast heeeeeeeeeeeel simpel uit te leggen, of te demonstreren zijn.

Maar we zetten het even hier neer, in het gloeilamp complot ;)
pi_152843149
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 00:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

Dan moet het vast heeeeeeeeeeeel simpel uit te leggen, of te demonstreren zijn.

Maar we zetten het even hier neer, in het gloeilamp complot ;)
Wat, zon en geothermie?

Beide oneindig, los van de grondstoffen voor zonnecellen schoon en prima energiebronnen die wereldwijd al veel worden toegepast.

Five major geothermal power plants exist in Iceland, which produce approximately 26.2% (2010) of the nation's energy. In addition, geothermal heating meets the heating and hot water requirements of approximately 87% of all buildings in Iceland.
http://en.wikipedia.org/wiki/Geothermal_power_in_Iceland

Maar ook:

The first German geothermal power plant was built in 2003 in Neustadt-Glewe located in northern Germany. This plant was not just the first one operating with the Organic Rankine cycle (ORC) technology but also with the lowest temperature. This first project proved that the generation of electricity from geothermal sources at low temperature levels is possible in Germany.
http://en.wikipedia.org/wiki/Geothermal_power_in_Germany
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152843271

[ Bericht 100% gewijzigd door Tingo op 22-05-2015 00:16:13 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 22 mei 2015 @ 06:55:04 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152845256
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 00:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat, zon en geothermie?

Beide oneindig, los van de grondstoffen voor zonnecellen schoon en prima energiebronnen die wereldwijd al veel worden toegepast.

Five major geothermal power plants exist in Iceland, which produce approximately 26.2% (2010) of the nation's energy. In addition, geothermal heating meets the heating and hot water requirements of approximately 87% of all buildings in Iceland.
http://en.wikipedia.org/wiki/Geothermal_power_in_Iceland

Maar ook:

The first German geothermal power plant was built in 2003 in Neustadt-Glewe located in northern Germany. This plant was not just the first one operating with the Organic Rankine cycle (ORC) technology but also with the lowest temperature. This first project proved that the generation of electricity from geothermal sources at low temperature levels is possible in Germany.
http://en.wikipedia.org/wiki/Geothermal_power_in_Germany

dus dit is wel mogelijk :)
pi_152845343
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 06:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:? Wat heeft dat nu weer met geothermie te maken?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 22 mei 2015 @ 09:42:48 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152846937
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 06:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die stap is een beetje te groot lijkt me :{.

Daarbuiten weet ik ook niet echt wat goedkope/vrije energie met gloeilampen te maken heeft hoor, lijkt me juist een heerlijk eigen topic O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 22 mei 2015 @ 18:03:51 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152860224
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 09:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Die stap is een beetje te groot lijkt me :{.

Daarbuiten weet ik ook niet echt wat goedkope/vrije energie met gloeilampen te maken heeft hoor, lijkt me juist een heerlijk eigen topic O+.
sorry was ook het verkeerde topic..
was vroeg, en ik was duf O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')