Beter even bij IKEA zelf navragen via Facebook bijvoorbeeld. Zij kunnen dat voor je nakijken in de systemen.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:19 schreef pep88 het volgende:
Heeft iemand een idee of de skiftebo gele hoezen voor de Henriksdal stoelen nog terug komen?
In Turkije hebben alle bedden dit, je moet er niet je ondergoed in leggen dat je dagelijks nodig hebt, maar door de springveren maak je het juist supermakkelijk even open en je beddengoed blijft gewoon op z'n plek liggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:39 schreef Teslynd het volgende:
Ga je de lattenbodem en matras en beddegoed optillen, elke keer als je wat pakken of wegleggen wil? En als het nou nog in de breedte was, maar in de hoogte?
ja, dat dus. Het bed moet met 1 lange kant tegen de muur staan dus bij een bed met lades ben ik meteen de helft van mn bergruimte kwijt, en ik woon met 2 personen op 39m2 dus ik heb de bergruimte wel nodig. Heb m bij de ikea geprobeerd en het kost nauwelijks kracht om hem omhoog te krijgen en alles blijft verder keurig liggen. Dus mega veel bergruimte, zonder dat ik overal ruimte om mn bed hoef te laten om lades open te kunnen doen oid. En één grote ruimte, zodat ook de wat grotere spullen netjes opgeborgen kunnen worden. Ik vind het ideaal.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
In Turkije hebben alle bedden dit, je moet er niet je ondergoed in leggen dat je dagelijks nodig hebt, maar door de springveren maak je het juist supermakkelijk even open en je beddengoed blijft gewoon op z'n plek liggen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
In Turkije hebben alle bedden dit, je moet er niet je ondergoed in leggen dat je dagelijks nodig hebt, maar door de springveren maak je het juist supermakkelijk even open en je beddengoed blijft gewoon op z'n plek liggen.
Ik las een keer dat het Spaans is.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:31 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
ja, dat dus. Het bed moet met 1 lange kant tegen de muur staan dus bij een bed met lades ben ik meteen de helft van mn bergruimte kwijt, en ik woon met 2 personen op 39m2 dus ik heb de bergruimte wel nodig. Heb m bij de ikea geprobeerd en het kost nauwelijks kracht om hem omhoog te krijgen en alles blijft verder keurig liggen. Dus mega veel bergruimte, zonder dat ik overal ruimte om mn bed hoef te laten om lades open te kunnen doen oid. En één grote ruimte, zodat ook de wat grotere spullen netjes opgeborgen kunnen worden. Ik vind het ideaal.
in de breedte is juist onhandig, dan blijven dekbed/deken en kussens niet liggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:39 schreef Teslynd het volgende:
Ga je de lattenbodem en matras en beddegoed optillen, elke keer als je wat pakken of wegleggen wil? En als het nou nog in de breedte was, maar in de hoogte?
Ik ben gisteren zelf bij Ikea geweest om de stoelen te bekijken. Vind ze lekker zitten maar ze zien er wel erg goedkoop uit. Meer iets wat je buiten zou gebruiken.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:21 schreef Mula het volgende:
iemand de Janinge stoelen al in het echt gezien? Zitten ze een beetje lekker?
Kansloos ditquote:Op zondag 7 juni 2015 00:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet morgen naar de Ikea vrees ik. Omdat het zulk lekker weer was vandaag besloten om de hoes van mijn topdekmatras (Sultan Tafjord 200x180) te wassen. Gewoon netjes het was voorschrift gevolgd (60 graden) en vervolgens buiten laten drogen. Wil ik de hoes er net weer omheen doen, schijnt er een stuk van de rits afgescheurd te zijn, half uur lopen kloten maar er ontbreekt gewoon een stuk rits in een hoek.
Nu zie ik alleen op de site dat het betreffende matras niet meer wordt verkocht (vandaar ook de US link hierboven). En valt dit überhaupt wel onder de garantie (aankoop september 2013)?
daarvoor bestaat een boodschappenlijstje/verlanglijstje.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:55 schreef Rogan het volgende:
Ikea![]()
Winkelmandje van Ikea is kapot ofzo.
Afgelopen 2 weken voegde ik wel eens wat toe en maakte ik wijzigingen aan de winkelmand omdat ik nogal twijfel over sommige producten.
Dus vandaag wou ik weer even kijken.
Winkelmandje leeg.![]()
Ik had er ruim 90 producten in staan
Is dit bekend? Want dan lijkt me het handig dat ik alles bestel op het moment dat ik de sleutels van mijn nieuwe woning krijg.
Goed planquote:Op zondag 7 juni 2015 21:42 schreef Elleska het volgende:
[..]
daarvoor bestaat een boodschappenlijstje/verlanglijstje.
winkelmandje wordt opgeslagen in cookies. koekje weg is winkelmandje leeg.
Ik zie wel dat er geen deuren aan die Pax zitten, maar gordijnen. Dat scheelt nogal. Slimme oplossing.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Moeten Pax kasten tegen de muur staan? Ik zag dit linkje http://www.ikea.com/ms/en(...)et_room_divider.html
en vind dit een heel interessant idee, maar vind het idee van zo'n zware kast zomaar midden ind e kamer te zetten een beetje eng...
Daar hoop ik ook op jaquote:Op maandag 8 juni 2015 19:54 schreef automatic_ het volgende:
Wij krijgen eind augustus de sleutel van ons huis, dus dan gaan we waarschijnlijk ook een PAX in elkaar knutselen
Hopelijk komt er in september een aanbieding.
Glas? Vaak hebben winkels deze wel liggen of kunnen ze deze bestellen. Een naam is daarbij wel handiger. Is daar nog met oude bonnen achter te komen?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wij hebben onderstaande lamp in de badkamer en toen ik net een lampje verwisselde, knapte de glazen kap bij het aandraaien. Ik kan hem niet terugvinden op de site, weet ook niet meer hoe hij heet.
Wordt dit spul nog verkocht en heel misschien zelfs losse kappen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |