SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hoeft geen moslima te zijn, Arabisch is genoeg.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmmmm, lastig, onbesneden, niet-Islamitisch... gonna be a challenge
Moet ze wel van adel zijn?quote:Op maandag 2 maart 2015 04:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze hoeft geen moslima te zijn, Arabisch is genoeg.
En hoe weet jij of ik wel of niet besneden ben?
Arabisch.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand nog een leuk liedje voor het slapengaan? Die geïnfecteerde paddestoelen waren meh...
Wil je een leuk liedje of een liedje die past bij jouw witridder gedrag?quote:Op maandag 2 maart 2015 04:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand nog een leuk liedje voor het slapengaan? Die geïnfecteerde paddestoelen waren meh...
Oh, vertel eens.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze hoeft geen moslima te zijn, Arabisch is genoeg.
En hoe weet jij of ik wel of niet besneden ben?
siktir lan amina goudouquote:Op maandag 2 maart 2015 04:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
sana ne be herif, belki beni ilgilendiriyorrr.
Nee, ben ik ook niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet ze wel van adel zijn?
Niet dan, he, he, he?
Als je een leuk liedje over ezels weet, wil ik daar ook wel naar luisteren.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wil je een leuk liedje of een liedje die past bij jouw witridder gedrag?
gerapporteerd.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
sana ne be herif, belki beni ilgilendiriyorrr.
Esek Gozlum.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je een leuk liedje over ezels weet, wil ik daar ook wel naar luisteren.
takbirquote:Op maandag 2 maart 2015 04:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je een leuk liedje over ezels weet, wil ik daar ook wel naar luisteren.
Hmm, ik beloof niets, maar ik zal voor je navragen.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ben ik ook niet.
Aden hooguit.
Vind je slapen niet lekker dan? Ik blijf altijd graag lekker lang liggen.quote:
Dan zit ik al goed dus.quote:
Ja.quote:
ga niet mij hababam sinifi-en vriend.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
haters gonna hate boyle gelmis boyle gidecek
Hmm, die ken ik nog niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Esek Gozlum.
Valla ik ben toevallig Murat Kelli aan het beluisteren.
quote:Op maandag 2 maart 2015 04:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, ik beloof niets, maar ik zal voor je navragen.
Oh ik ga dat luisteren nu.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ga niet mij hababam sinifi-en vriend.
Ooooooh, moet kunnen.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heeft geen haast, kom pas naar NL over een ruime maand.
quote:Op maandag 2 maart 2015 04:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom maakt mijn interesse in El_Matador zijn penis jou zo boos?
Sorry.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom maakt mijn interesse in El_Matador zijn penis jou zo boos?
quote:Op maandag 2 maart 2015 04:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Isaac wil ook. Isaac, ben je nu al ontmaagd?
Ik blijf het liefst de hele dag in bed liggen.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind je slapen niet lekker dan? Ik blijf altijd graag lekker lang liggen.
Lijkt me heftig, direct een gang bang de eerste keer, maar misschien houdt Zeml Cuenca ervan....quote:
moet je klappenquote:Op maandag 2 maart 2015 04:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me heftig, direct een gang bang de eerste keer, maar misschien houdt Zeml Cuenca ervan....
Kom hier dan.quote:
Zonder krijg je hem vers.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee. Ik eet m'n Big Tastys mét bacon.
Waarom doe je het dan zo weinig? Geniet van je werkloosheid nu het nog kan!quote:Op maandag 2 maart 2015 04:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik blijf het liefst de hele dag in bed liggen.
ik heb in de jouwe gespuugd, kafir.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit in Sittard geweest, zei je. Dus kan niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik heb in de jouwe gespuugd, kafir.
Hoop je.quote:
Wanhopige pogingen om mijn slaapritme te herstellen..quote:Op maandag 2 maart 2015 04:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan zo weinig? Geniet van je werkloosheid nu het nog kan!
jij nog nooit in mac geweest buiten Sittard?quote:Op maandag 2 maart 2015 04:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit in Sittard geweest, zei je. Dus kan niet.
Die bacon schijnt gewoon rundervlees te zijn.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gisteren om 15.00u op, vandaag 14.00u. Vooruitgang.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanhopige pogingen om mijn slaapritme te herstellen..
Het kon ook niet anders he, connecties met terroristen.quote:
Jawel, maar heb daar nog nooit een Big Tasty besteld. Kom tegenwoordig eigenlijl alleen maar bij de Mac in Sittard.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jij nog nooit in mac geweest buiten Sittard?
Maakt mij sowieso niet uit.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die bacon schijnt gewoon rundervlees te zijn.
Haha yeah. Wij komen er wel. Ooit.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gisteren om 15.00u op, vandaag 14.00u. Vooruitgang.
Racist.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jawel, maar heb daar nog nooit een Big Tasty besteld. Kom tegenwoordig eigenlijl alleen maar bij de Mac in Sittard.
Ik geloof je op je grote neus.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is zo, dude. Ik ben een kenner. Ik weet.
Ik zei gedraag je tegen jou.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha yeah. Wij komen er wel. Ooit.
Mja, zaterdag en zondag. Waarom vroeg opstaan?quote:Op maandag 2 maart 2015 04:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha yeah. Wij komen er wel. Ooit.
waarom ben je nog geen moslimquote:Op maandag 2 maart 2015 04:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het kon ook niet anders he, connecties met terroristen.
Ik lust die FARCentjes rauw.
Ben je al opzoek naar een nieuwe baan?quote:Op maandag 2 maart 2015 04:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mja, zaterdag en zondag. Waarom vroeg opstaan?
Morgen (of vandaag eigenlijk) maandag. Ga proberen om vroeg (lees: 12 uur) op te staan om te gaan trainen.
Volgens mij is de manager Marokkaans.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben vooral op zoek naar een nieuwe studie.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben je al opzoek naar een nieuwe baan?
Nooit aan gedacht eigenlijk.quote:
Dat kun je ook doen met een baan ernaast. Hup beginnen jij.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben vooral op zoek naar een nieuwe studie.
quote:Op maandag 2 maart 2015 04:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij is de manager Marokkaans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou het gewoon op "buitenlander"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat me gewoon even genieten, joh.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat kun je ook doen met een baan ernaast. Hup beginnen jij.
Ik heb al sinds mijn 32ste een baard.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht eigenlijk.
Ik heb wel echt letterlijk een baard als een imam nu, morgen gaat ie eraf.
Dat is in Sittard nogal breed.quote:
en halal dan?quote:Op maandag 2 maart 2015 04:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb twee keer best lang moeten wachten bij mijn bestelling van Big Tasty zonder bacon, dus ik geloof best dat het vers wordt gemaakt.
Je bent pas begin 20 dus da's knap.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb al sinds mijn 32ste een baard.
Ik moet soms ook lang wachten, mét bacon.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb twee keer best lang moeten wachten bij mijn bestelling van Big Tasty zonder bacon, dus ik geloof best dat het vers wordt gemaakt.
Hoezo hatelijk? Omdat ik even wil genieten?quote:Op maandag 2 maart 2015 04:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb dadelijk meteen weer een baan. Je gaat zien.Echt zo hatelijk.
quote:Op maandag 2 maart 2015 04:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik moet soms ook lang wachten, mét bacon.
Ben ook een paar keer om 10 uur 's morgens naar de McDrive gegaan, na het trainen.
gewoon uitkering vraagquote:Op maandag 2 maart 2015 04:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb dadelijk meteen weer een baan. Je gaat zien.Echt zo hatelijk.
Nee, ik wil ook even niks doen tot mijn school weer begint. Maar je gaat zien dat ik gelijk weer aan een baan zit.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo hatelijk? Omdat ik even wil genieten?
Niemand is toch zo hardcore als jij.
dikzakquote:Op maandag 2 maart 2015 04:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Baas.
Moet je eens tegen mensen zeggen dat je hebt ontbeten met een big tasty. Die reacties.Zo aanstellerig.
Ik trek gewoon m'n shirt omhoog en flex m'n abs als een baws, terwijl ik een Big Tasty naar binnen douw.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Baas.
Moet je eens tegen mensen zeggen dat je hebt ontbeten met een big tasty. Die reacties.Zo aanstellerig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil even dingen kunnen uitproberen voor ik de pijp uitga en je wordt daarin anders zo beperkt.quote:
Moet het van je ouders ofzo?quote:Op maandag 2 maart 2015 04:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook even niks doen tot mijn school weer begint. Maar je gaat zien dat ik gelijk weer aan een baan zit.
yolo?quote:Op maandag 2 maart 2015 04:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wil even dingen kunnen uitproberen voor ik de pijp uitga en je wordt daarin anders zo beperkt.
quote:Op maandag 2 maart 2015 04:30 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb van die vetzakken op werk die weleens een broodje kopen en dan zeggen van 'is wel heeeeel erg veel, ik krijg dit niet op'. Op dat soort momenten denk ik echt SHUT UP en EET. Alsof je thuis dadelijk niet 10 van die broodjes naar binnen gaat werken.
Vergeet jezelf vooral.quote:Op maandag 2 maart 2015 04:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
zegt wel genoeg overigens over jullie maatschappelijke posities daar niet van
/carequote:Op maandag 2 maart 2015 04:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
heb je al een crosstrainer? evde kalcan.
/CAREquote:Op maandag 2 maart 2015 04:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
zegt wel genoeg overigens over jullie maatschappelijke posities daar niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |