SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2015 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je geen smaak in je mond? Het is beter dan die standaard dönerrollen die iedere tent in Nederland heeft.
Neee, ik kan niet tegen die vleesstukken in durum. Ik ga daar echt van over mijn nek. Net een hap genomen maar bleh.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Eet eerst je verkeerde bestelling op, ziyan olmasin.
Vraag me echt af hoe het smaakt. Elke keer als ik op station ben denk ik 'zal ik halen' maar uiteindelijk laat ik mij toch verleiden door Starbucks.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:00 schreef Che_ het volgende:
Tm die van company is idd anders. Het slechtste en meest vieze van allemaal
Luister maar niet naar Che; het is ietsje beter dan de reguliere döner die je overal krijgt.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vraag me echt af hoe het smaakt. Elke keer als ik op station ben denk ik 'zal ik halen' maar uiteindelijk laat ik mij toch verleiden door Starbucks.
Niet doen, geloof me. Hun falafel is wel oke dat haal ik heel soms.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neee, ik kan niet tegen die vleesstukken in durum. Ik ga daar echt van over mijn nek. Net een hap genomen maar bleh.
[..]
Vraag me echt af hoe het smaakt. Elke keer als ik op station ben denk ik 'zal ik halen' maar uiteindelijk laat ik mij toch verleiden door Starbucks.
Julia's.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil ook Julia's en Vapiano proberen maar die Starbucks is echt een bitch. Ik blijf steeds fraps halen.
Dus ik houd nog een plekje over voor een frap zeg je?quote:Op zondag 1 maart 2015 23:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Julia's..
Raad ik sterk af. Je betaalt veels te veel en je krijgt veels te weinig.
En er is ook varken in gevonden. True storyquote:Op zondag 1 maart 2015 23:11 schreef A_Valbuena het volgende:
Heey hier in Amsterdam is Doner Company niet halal, just saying
Overal hetzelfde, rollen die uit een fabriek komen.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:10 schreef Che_ het volgende:
Of loop naar binnen en check hoe die rol er ziet. helemaal glad en egaal. Dan weet je al genoeg
Verbaast me niets manquote:Op zondag 1 maart 2015 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
En er is ook varken in gevonden. True story
Nee, zeker nietquote:Op zondag 1 maart 2015 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Overal hetzelfde, rollen die uit een fabriek komen.
WIE BEN JIJquote:Op zondag 1 maart 2015 23:14 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Verbaast me niets man. Heb er gelukkig nooit gegeten
Jij weet, daaromquote:Op zondag 1 maart 2015 23:14 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Verbaast me niets man. Heb er gelukkig nooit gegeten
quote:Op zondag 1 maart 2015 23:18 schreef Bortecinem het volgende:
En mensen die niet naar Duitsland gaan om goede kebab te eten.Jullie.
Wow baas. Gozume girdin yine.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik neem elke keer het vliegtuig naar Adana als ik zin heb ik kebab.
Nou aangezien wij verloofd zijn heb ik daar wel het recht op of niet dan?quote:Op zondag 1 maart 2015 23:18 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Hahaha watMoet iedereen zn identiteit bekendmaken ofzo hier
Heb je al een tijdelijk verblijfsvisum aangevraagd? Stricte wet- en regelgeving alhier.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:18 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Hahaha watMoet iedereen zn identiteit bekendmaken ofzo hier
quote:Op zondag 1 maart 2015 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Che heeft nooit echte Iskender in Turkije gehad, dat is duidelijk.
Dit is wel verdacht hoorquote:Op zondag 1 maart 2015 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Che heeft nooit echte Iskender in Turkije gehad, dat is duidelijk.
Komt wel, geduld is een schone zaakquote:Op zondag 1 maart 2015 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou aangezien wij verloofd zijn heb ik daar wel het recht op of niet dan?
Jaa, goedgekeurd en al. Heb zelfs cay gekregen toenquote:Op zondag 1 maart 2015 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je al een tijdelijk verblijfsvisum aangevraagd? Stricte wet- en regelgeving alhier.
Ze hebben xl nuquote:Op zondag 1 maart 2015 23:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Julia's..
Raad ik sterk af. Je betaalt veels te veel en je krijgt veels te weinig.
Vorig jaar wisten ze altijd mijn bestelling uit hun hoofd. Ging om de dag daar naar toequote:Op zondag 1 maart 2015 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hun menu ziet er wel goed uit. Ik neem een Arabiata met wat kaas en rucola THENK YOU.
Zullen we op onze date eerst naar Julia's en daarna naar de Starbucks?quote:Op zondag 1 maart 2015 23:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vorig jaar wisten ze altijd mijn bestelling uit hun hoofd. Ging om de dag daar naar toe
Geen broodje mario?quote:Op zondag 1 maart 2015 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zullen we op onze date eerst naar Julia's en daarna naar de Starbucks?
Wat is mario la?quote:Op zondag 1 maart 2015 23:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen broodje mario?
Of je ontbijt gewoon niet dan en doen alle drie
Penne vodka omg dat heb ik al zooo lang niet meer gemaakt.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:44 schreef xaban06 het volgende:
Misschien na 2 flessen wodka maar je gaat anders vrijwillig toch geen doner company voedsel eten
quote:Op zondag 1 maart 2015 23:44 schreef xaban06 het volgende:
Misschien na 2 flessen wodka maar je gaat anders vrijwillig toch geen doner company voedsel eten
Is niet echt sexy food, maar kapot lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Tryna tol'emquote:Op zondag 1 maart 2015 23:44 schreef xaban06 het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2015 23:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niet echt sexy food, maar kapot lekkerHmm neeh. Ik pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zei alleen beter dan de rest op basis van ervaring met 4-5 dönertenten in mijn eigen woonplaats. Zo veel keus heb ik hier dus nu ook niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit is wel verdacht hoor
Heb je aandelen in doner company of werkt je oom er?
Je bent letterlijk de eerste waarvan ik weet dat ie de doner daar lekker vindt.
[..]
Is niet echt sexy food, maar kapot lekkerIs gwn broodje gezondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm. Jammer jammer. Maar is goed. Ik dwing je nietquote:
Serieus?quote:
Dat zei je nietquote:Op zondag 1 maart 2015 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zei alleen beter dan de rest op basis van ervaring met 4-5 dönertenten in mijn eigen woonplaats.
Gewoon een Nederlander hoor.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:52 schreef Che_ het volgende:
Mario is trouwens typische naam voor de 13 in een dozijn Egyptenaar die een 'Italiaanse' restaurant heeft.
Mij bescherm je nooit zo he.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
En kan toch gewoon zijn dat hij Doner Company lekkerder vindt? Smaken verschillen. Sommige hier lusten geen Big Tasty bv. Hoe dat mogelijk is snap ik ook niet.
Heb het ook niet over hemquote:Op zondag 1 maart 2015 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gewoon een Nederlander hoor.
[ afbeelding ]
[..]
Mij bescherm je nooit zo he.
quote:Op zondag 1 maart 2015 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
En kan toch gewoon zijn dat hij een broodje gezond lekker vindt? Smaken verschillen. Sommige hier lusten geen Big Tasty bv. Hoe dat mogelijk is snap ik ook niet.
Maar hij is de bedenker. Veel kramen verkopen het hier in Utrecht.quote:
Niet eens moeite om opnieuw te typen .quote:
Lekkere chickie. Waar is dit?quote:Op zondag 1 maart 2015 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Jullie gaan kennelijk samen op date, dude, wat wil je nog meer? Gun mij dit moment.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Verdient per video 10 iPhones terugquote:Op zondag 1 maart 2015 23:56 schreef zarGon het volgende:
https://www.youtube.com/user/TechRax/videos..
Echt he.quote:Op maandag 2 maart 2015 00:03 schreef mrstylo het volgende:
Echt een iPhone voor Perzen, Paki's en gladde MO'ers:
Hahaha ik wist dat dat gezegd ging worden. Maar is serieus zo, zonder hoesje voelt hij echt raar aan.quote:Op maandag 2 maart 2015 00:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Oh, het neerkijken op de oude telefoon is al begonnen, zie ik.
Grapje.Ik heb 'm nooit zonder hoesje gebruikt eigenlijk, dus geen idee. Vind het wel goed zo.
Geeft wel een vreemde voldoening soms, dingen stukgemaakt zien worden.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:56 schreef zarGon het volgende:
https://www.youtube.com/user/TechRax/videos..
Is veelte klein ja.quote:Op maandag 2 maart 2015 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
Vinden jullie trouwens de iPhone 5/5s ook irritant in de hand liggen? Hij glijdt ook zo uit je handen zonder hoesje.
quote:Op maandag 2 maart 2015 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is veelte klein ja.
iPhone 6 plus is het beste voor mij, maar heb geen handtas. Dus dan maar iPhone 6
quote:Op zondag 1 maart 2015 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
http://provincie-utrecht.stemwijzer.nl/
Ik wil even benadrukken dat ik 'nee' zei tegen het financieren van kerken oid.quote:
Ze maken je dik!quote:Op zondag 1 maart 2015 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
En ze hebben mijn normale cola gegeven ipv cola light. Wtf ey.
Slaap je tenminste wel eindelijk.quote:
[..]
Is niet echt sexy food, maar kapot lekker90% groente of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wowowowow.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
Sommige hier lusten geen Big Tasty bv. Hoe dat mogelijk is snap ik ook niet.Leuke sma gespot (denk ik).quote:Op zondag 1 maart 2015 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ha! Ik ga een klacht indienen bij het Polenmeldpunt ah kk zemmel Polak die je bent.quote:Op maandag 2 maart 2015 01:49 schreef Deuce92 het volgende:
kkturk met zn gucci petje terug naar marokko moet ie
Leugens.quote:Op maandag 2 maart 2015 01:59 schreef Deuce92 het volgende:
Ik hoor wel eens dat ik voor een Turk door zou kunnen gaan.
Ja, heb ik.quote:Op maandag 2 maart 2015 02:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je een şnor, plat achterhoofd en een significante hoeveelheid borsthaar?
Weet niet of ik een plat achterhoofd heb. Dat kan ik niet zien.quote:Op maandag 2 maart 2015 02:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je een şnor, plat achterhoofd en een significante hoeveelheid borsthaar?
Rustig, denk je wel aan je hart?quote:Op maandag 2 maart 2015 02:11 schreef WammesWaggel het volgende:
OMGhuilmoslim werkt in een supermarkt en klaagt dat hij als kassaknul varkensvlees moet aanraken, vraagt om ander werk ivm geloof
hij mag buiten karretjes gaan ophalen, geen drank of varkens in de buurt dus veilig zou je denken
![]()
Nein! hup klacht deponeren ivm mensenrechten![]()
![]()
![]()
http://www.liveleak.com/view?i=9b0_1425238667
Het levert hem vast een paar miljoen op ivm discriminatie
Doet mij denken aan die keer dat ik tijdens een studentenbaan een Marokkaanse collega had (is later ontslagen ivm bedreigingen, gek verhaal) anyway dus je stelt je voor en vraagt elkaar wat standaard shit school?vriendin?waar is je osso?wat ben jij?quote:Op maandag 2 maart 2015 01:59 schreef Deuce92 het volgende:
Ik hoor wel eens dat ik voor een Turk door zou kunnen gaan.
Hij was blij omdat je niet kon zien dat hij Mocro is?quote:Op maandag 2 maart 2015 02:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die keer dat ik tijdens een studentenbaan een Marokkaanse collega had (is later ontslagen ivm bedreigingen, gek verhaal) anyway dus je stelt je voor en vraagt elkaar wat standaard shit school?vriendin?waar is je osso?wat ben jij?
Anyway hij zegt je mag raden en nu dien je te weten dat hij erg blank was en naast zijn Arabische naam rossig was dus ik suggereerde Bosnier
Eenieder kent die blije blik als Gaston van de Postcodeloterij aan mensen verklapt als zij tig duizend euro hebben gewonnen....
Nou: die Mocro glunderde net zo! ultiem geluk! en zei met een blijde blik bedankt![]()
Waarop de manager kwam aanzeuren en ons aanspoorde weer eens wat spullen uit dozen te halen
Heb net soep met teveel hete maggi op, mijn hart gaat tekeer als die van een puber in de discoquote:Op maandag 2 maart 2015 02:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Rustig, denk je wel aan je hart?
Echt niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 02:13 schreef Triggershot het volgende:
Incendies, wat een bagger film is dat.
Of omdat iemand hem aanzag voor een Bosnier, dat heb ik hem nooit gevraagd eigenlijkquote:Op maandag 2 maart 2015 02:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij was blij omdat je niet kon zien dat hij Mocro is?
Zou jou ook niet voor Turk aanzien. Ik denk dan altijd aan lichtgetinte huid, jij bent te bleek. Misschien net zo erg als ik.quote:Op maandag 2 maart 2015 02:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een Marokkaan met fel rood haar en sproeten in mijn klas gehad. #truestory
quote:Op maandag 2 maart 2015 02:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou jou ook niet voor Turk aanzien. Ik denk dan altijd aan lichtgetinte huid, jij bent te bleek. Misschien net zo erg als ik.
#zolderkamermatties
Dat zijn Insta-filters.quote:Op maandag 2 maart 2015 02:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou jou ook niet voor Turk aanzien. Ik denk dan altijd aan lichtgetinte huid, jij bent te bleek. Misschien net zo erg als ik.
#zolderkamermatties
Op TC en je foto's vond ik je hartstikke licht.quote:Op maandag 2 maart 2015 02:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Ik ben juist bruin en word daardoor vaak voor Afghaan of Marokkaan aangezien.
(Die twee volken lijken totaal niet op elkaar maar Afghanen denken vaak dat ik Afghaans ben en Marokkanen Marokkaans. Don't ask me)
Op de ladder des Turkischheid ben je wel een paar plaatsen gezakt, dat je het weet. Een echte Turk verkoopt een Ottomaanse klap aan ieder die hem voor Griek durft aan te zien.quote:Op maandag 2 maart 2015 02:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik bedank mensen ook wanneer ze me aanzien voor Spanjaard of Griek. Staan toch een treetje hoger op de ladder van aanzien.
Dat is crappy laptop camera + tl-licht.quote:Op maandag 2 maart 2015 02:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Op TC en je foto's vond ik je hartstikke licht.
Ik ben zo wit dat mensen mij aanzien voor een IT´erquote:Op maandag 2 maart 2015 02:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Ik ben juist bruin en word daardoor vaak voor Afghaan of Marokkaan aangezien.
(Die twee volken lijken totaal niet op elkaar maar Afghanen denken vaak dat ik Afghaans ben en Marokkanen Marokkaans. Don't ask me)
Ja kom meeten dan.quote:Op maandag 2 maart 2015 02:33 schreef Bortecinem het volgende:
Vraag maar aan de mensen die mij irl hebben gezien. Ik ben niet wit.
Nee, die had AryaMehr geplaatst omdat hij aan het verliezen was in een discussie.quote:Op maandag 2 maart 2015 02:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ik ben zo wit dat mensen mij aanzien voor een IT´er![]()
Zo bruin ben jij toch niet? jij had toch eens een foto gepost waarop je droef kijkende op je bed zat?
Wel misleidend hoor.quote:Op maandag 2 maart 2015 02:37 schreef Bortecinem het volgende:
Maar die foto is sowieso 6 jaar oud of zo.
Een hele lelijke oude.quote:Op maandag 2 maart 2015 02:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wel misleidend hoor.
Om welke foto gaat het?
Ik kon hier even niets op bedenken. Te laat geworden, denk ik.quote:Op maandag 2 maart 2015 02:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op de ladder des Turkischheid ben je wel een paar plaatsen gezakt, dat je het weet. Een echte Turk verkoopt een Ottomaanse klap aan ieder die hem voor Griek durft aan te zien.
Tamam, je bruine onderhuid is inmiddels gaat doorshinenquote:Op maandag 2 maart 2015 02:37 schreef Bortecinem het volgende:
Maar die foto is sowieso 6 jaar oud of zo.
quote:Op maandag 2 maart 2015 02:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Tamam, je bruine onderhuid is inmiddels gaat doorshinen
uhuhuquote:Op maandag 2 maart 2015 02:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O, het ging over de post van Wammes. Ik snap 'm.
Da´s oa een reden waarom ik dus nooit pics plaats: boze Persiansquote:Op maandag 2 maart 2015 02:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, die had AryaMehr geplaatst omdat hij aan het verliezen was in een discussie.
Het zijn sowieso oude foto's en jij hebt mij al op cam gezien + andere foto's. Wat maakt het uit wat voor foto's het zijn?quote:
Gewoon nieuwsgierig.quote:Op maandag 2 maart 2015 02:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zijn sowieso oude foto's en jij hebt mij al op cam gezien + andere foto's. Wat maakt het uit wat voor foto's het zijn?
quote:(allemaal selfies/gezicht foto's, niks kinky's als je dat dacht)
Nee het boeit je inderdaad niet zo heel veel, daarom post je al er 40 posts overquote:Op maandag 2 maart 2015 02:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ah zo heel veel boeit het mij ook weer niet. Het zijn foto's die ik zelf ooit online heb gezet. Maar wel een beetje dom om midden in een discussie iemands foto's online te gooien. Wat wil je bereiken? Tenminste de helft van de mensen hier heeft mij al een keer irl gezien. Dus zo anoniem ben ik verder niet echt.
Misschien moet je ook dit keer de laatste paar comments in het topic nalezen.quote:Op maandag 2 maart 2015 02:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee het boeit je inderdaad niet zo heel veel, daarom post je al er 40 posts over
ah sahbi tfoe didnt yemek gaara kelb 7marquote:Op maandag 2 maart 2015 03:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien moet je ook dit keer de laatste paar comments in het topic nalezen.Ik beantwoord ook maar een paar vragen.
Ezel.
Ja, die hoerenmoeder van je.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah sahbi tfoe dindt yemek gaara kelb 7mar
nee die van jou daarom ben jij geborenquote:Op maandag 2 maart 2015 03:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, jouw moeder is inderdaad een sharmotta.
Nee, die van jou. Daarom ben jij een hoerenzoon.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee die van jou daarom ben jij geboren
gisteren ook al?quote:Op maandag 2 maart 2015 03:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij komt zomaar uit het niets herrie schoppen. Gisteren ook al.
En je kan ook niet eens begrijpend lezen. Als je terugleest of uberhaupt niet het iq van het achterwerk van een koe zou hebben dan zou je begrijpen dat het vooral Deuce was die steeds over die foto's begon en ik daarop antwoordde.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom post je die foto van mij x 40
> ik maak er niet druk omwat een dom wijf
ja ga maar ergens anders heen met je borderlinequote:Op maandag 2 maart 2015 03:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En je kan ook niet eens begrijpend lezen. Als je terugleest of uberhaupt niet het iq van het achterwerk van een koe zou hebben dan zou je begrijpen dat het vooral Deuce was die steeds over die foto's begon en ik daarop antwoordde.
wat?quote:Op maandag 2 maart 2015 03:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom post je die foto van mij x 40
> ik maak er niet druk omwat een dom wijf
Nee, hoor. Ik ga nergens heen. Laat liever merken dat jij hier niet welkom bent.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja ga maar ergens anders heen met je borderline
Ja "je moeder" "je moeder".quote:Op maandag 2 maart 2015 03:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik ga nergens heen. Laat liever merken dat jij hier niet welkom bent.
En borderline is je moeder.
Er zit mij niks dwars, ik hou gewoon niet van borderliners.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Keek even op een andere pagina; that escalated quickly.
Wat zit je precies dwars, Isaac? Je reageert sinds de Ramadan-reeks al zo autistisch.
Of ik voel simpelweg de behoefte niet om mijn 'intellectuele redeneringsvermogen' te bewijzen aan een random klapjosti op het internet die zelf zo slim is als het achterwerk van een koe.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja "je moeder" "je moeder".
Snap wel dat je niet meer te zeggen hebt als je het intellectuele redeneringsvermogen van een stroopwafel hebt.
Ga dan.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Er zit mij niks dwars, ik hou gewoon niet van borderliners.
Ik heb foto's van Borte en TM, wat geef je er voor?quote:Op maandag 2 maart 2015 03:11 schreef Atak het volgende:
Ik ga hier dus nooit pics postenIk heb het gevoel dat foto's worden opgeslagen en daarna als ruilkaarten worden gebruikt.
Ga lekker foto's van jezelf posten en dan achteraf huilen.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Of ik voel simpelweg de behoefte niet om mijn 'intellectuele redeneringsvermogen' te bewijzen aan een random klapjosti op het internet die zelf zo slim is als het achterwerk van een koe.
Hmm vreemd, want je voldoet zelf precies aan de definitie daarvan, met je vreemde uitbarstingen soms ineens.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Er zit mij niks dwars, ik hou gewoon niet van borderliners.
Ah een witte ridderquote:Op maandag 2 maart 2015 03:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm vreemd, want je voldoet zelf precies aan de definitie daarvan, met je vreemde uitspattingen soms ineens.
Zegt degene die meteen gaat schelden na een opmerkingquote:
Jij praat tegen mij in een taal die ik niet begrijp en dan huilen wanneer je wordt uitgescholden.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zegt degene die meteen gaat schelden na een opmerking![]()
![]()
![]()
Geen wonder dat niemand je wilt aannemen.
Vriend, je moeders geloof, stront, hond, ezel.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij praat tegen mij in een taal die ik niet begrijp en dan huilen wanneer je wordt uitgescholden.
Niemand mij wilt aannemen? Defuq heb jij het over.
Ja jij begint met mij een ezel te noemen.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij praat tegen mij in een taal die ik niet begrijp en dan huilen wanneer je wordt uitgescholden.
Niemand mij wilt aannemen? Defuq heb jij het over.
Niet te vergeten: Stront in je mond, jij hoer.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vriend, je moeders geloof, stront, hond, ezel.
Dus eigenlijk begon hij mij eerst uit te schelden? En nu is hij in feite aan het huilen omdat ik hem terug uitschold?quote:Op maandag 2 maart 2015 03:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor zover ik het zelf kan zien begin jij in #125 met 'ezel'.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus eigenlijk begon hij mij eerst uit te schelden? En nu is hij in feite aan het huilen omdat ik hem terug uitschold?
God, wat ben jij dom.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus eigenlijk begon hij mij eerst uit te schelden? En nu is hij in feite aan het huilen omdat ik hem terug uitschold?
Oh ja. Maar ezel is niks vergeleken met de dingen die hij zei. Dus hij is een grotere butthurt.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor zover ik het zelf kan zien begin jij in #125 met 'ezel'.
Juup, weinig zin om moeders bij te betrekken als je het mij vraagt.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja. Maar ezel is niks vergeleken met de dingen die hij zei. Dus hij is een grotere butthurt.
Gewoon random woorden, begint ze over mijn moeder.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij begon blijkbaar eerst over moeders?quote:Op maandag 2 maart 2015 03:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Gewoon random woorden, begint ze over mijn moeder.
Dan moet je wel echt een trieste borderliner zijn.
Nope, over moeders begon jij dan weer in #126, waarna zij over jouw moeder begint.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Gewoon random woorden, begint ze over mijn moeder.
Dan moet je wel echt een trieste borderliner zijn.
Hahahaha ik ben echt aan het lol'en momenteel.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, over moeders begon jij dan weer in #126, waarna zij over jouw moeder begint.
Ik zei random woorden over haar moeder, begint zij met hoerenmoederquote:Op maandag 2 maart 2015 03:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, over moeders begon jij dan weer in #126, waarna zij over jouw moeder begint.
Volgens mij heeft iemand hier een blog over Turks eten. Weet even niet meer wie.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:26 schreef El_Matador het volgende:
Goedenacht heren, dames ook. Ik zou het in CUL moeten vragen, maar hier zitten de echte kenners.
Morgen weer eens lekkere köfte maken (lamsgehakt) maar wil er wat lekker bijzonders bij.
Iemand van jullie tips voor een lekkere Turkse maaltijd? Toe maak ik baklava uiteraard.
Jongen, ga nou weg. Dit is gewoon leedvermaak.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zei random woorden over haar moeder, begint zij met hoerenmoeder
Diep, dieptriest
Wrm zou je überhaupt over moeders beginnen, Borte bitch of een engel, haar moeder staat er buiten, je verontwaardiging is wel een beetje misplaatst als je het mij vraagt.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zei random woorden over haar moeder, begint zij met hoerenmoeder
Triest, dieptriest
ik weet niet eens wat ik zei, itt die borderliner.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wrm zou je überhaupt over moeders beginnen, Borte bitch of een engel, haar moeder staat er buiten, je verontwaardiging is wel een beetje misplaatst als je het mij vraagt.
Onder meer haar moeder voor stront, ezel en hond uitgemaakt.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat ik zei, itt die borderliner.
Maar hij wist niet wat hij zei!!!11 En ik ben een borderliner. Dus dan mag het.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onder meer haar moeder voor stront, ezel en hond uitgemaakt.
Lul niet. Die woorden zijn allemaal random achter elkaar geplaatst.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onder meer haar moeder voor stront, ezel en hond uitgemaakt.
Bied maar je excuses aan.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar hij wist niet wat hij zei!!!11 En ik ben een borderliner. Dus dan mag het.
Jij niet toerekeningsvatbaar dan.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar hij wist niet wat hij zei!!!11 En ik ben een borderliner. Dus dan mag het.
Ja ik heb je moeder geneukt met een staafmixer.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn excuses zit in je moeders kut. Ga daar maar zoeken.
Een pik en ballen heb je inderdaad niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja ik heb je moeder geneukt met een staafmixer.
Sarma en cacık.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:26 schreef El_Matador het volgende:
Goedenacht heren, dames ook. Ik zou het in CUL moeten vragen, maar hier zitten de echte kenners.
Morgen weer eens lekkere köfte maken (lamsgehakt) maar wil er wat lekker bijzonders bij.
Iemand van jullie tips voor een lekkere Turkse maaltijd? Toe maak ik baklava uiteraard.
Behalve dan dat 'yemmek' met een 'k' eindigt en dus direct slaat op de persoon.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lul niet. Die woorden zijn allemaal random achter elkaar geplaatst.
Zit geen "is" tussen ofzo.
quote:Op maandag 2 maart 2015 03:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Behalve dan dat 'yemmek' met een 'k' eindigt en dus direct slaat op de persoon.
ja hoort bij die didnt toch.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik maak jouw koent kapoet! Jai niet weet!quote:Op maandag 2 maart 2015 03:34 schreef Triggershot het volgende:
Misschien cursus Arabisch schelden introduceren hiero?
Mocht je willen, borderlinerquote:Op maandag 2 maart 2015 03:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een pik en ballen heb je inderdaad niet.
Sarma, zijn dat kaaspasteitjes of ben ik in de war?quote:Op maandag 2 maart 2015 03:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sarma en cacık.
Sarma is wel veel werk tho, maar lekker en Borte heeft een recept op haar blog.
Goed, dus je hebt haar moeder niet uitgescholden voor stront, maar der geloof uitgescholden, als zijnde vervloekt, kafir, hypocriet, veel beter. Oke.quote:
Ik wel weet, heb zere billenquote:Op maandag 2 maart 2015 03:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik maak jouw koent kapoet! Jai niet weet!
Pure onzin.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed, dus je hebt haar moeder niet uitgescholden voor stront, maar der geloof uitgescholden, als zijnde vervloekt, kafir, hypocriet, veel beter. Oke.
Nee, wijnbladeren gevuld met gekruid gehakt en rijst. Jij bedoelt börek.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sarma, zijn dat kaaspasteitjes of ben ik in de war?
Ik zal es neuzen bij Borte op haar blog dan.
Dank.
Mijn oom spreekt het en stelt dat het de beste taal is om in te schelden (ik ben het er niet mee eens; Nederlands/Haags is betâh).quote:Op maandag 2 maart 2015 03:34 schreef Triggershot het volgende:
Misschien cursus Arabisch schelden introduceren hiero?
Probeer ook eens ayran na/voor de maaltijd.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:26 schreef El_Matador het volgende:
Zeker weten.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wij zouden het beter doen denk ik.
Oh hell no, mooier dan dat kan je niet krijgen als je het mij vraagt, tho, je moet wel klassiek spreken.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn oom spreekt het en stelt dat het de beste taal is om in te schelden (ik ben het er niet mee eens; Nederlands/Haags is betâh).
Tis wel de lelijkste taal, by far.
Minder wat aah racistquote:Op maandag 2 maart 2015 03:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeker weten.
"Minder, minder, minder!"
Zou je wel zeggen ja met dit soort allochtonen als bortecinem.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeker weten.
"Minder, minder, minder!"
ah de dolmadakia van de buren dus. (volgens mij start ik nu een nieuwe wereldoorlogquote:Op maandag 2 maart 2015 03:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, wijnbladeren gevuld met gekruid gehakt en rijst. Jij bedoelt börek.
deen ad yemmek is het.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nooit van het woord didnt gehoord dusja.
Er staat geen deen ad, er staat didntquote:Op maandag 2 maart 2015 03:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
deen ad yemmek is het.
deen = geloof
yemmek = je moeder
wanneer je de geloof erbij haalt gaat het altijd om de kafir.
Cry me a river, biatch.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zou je wel zeggen ja met dit soort allochtonen als bortecinem.
Sorry, Arabisch vind ik zo afgrijselijk om aan te horen....quote:Op maandag 2 maart 2015 03:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh hell no, mooier dan dat kan je niet krijgen als je het mij vraagt, tho, je moet wel klassiek spreken.
Sowieso Arabisch schelden: "Moge Allah je alleen maar dochters geven"
Is een verbastering lan.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Er staat geen deen ad, er staat didnt
Is geen arabisch.
Ik ben nog nooit in Sittard geweest vriend!quote:Op maandag 2 maart 2015 03:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jai. Jai komen hier... Jai komen hier zo praten teken mai? Wahahau!
quote:Op maandag 2 maart 2015 03:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, Arabisch vind ik zo afgrijselijk om aan te horen....
Ik houd wel bij Haags en Spaans.
Jai komen niet hier, in de Sittard?quote:Op maandag 2 maart 2015 03:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Sittard geweest vriend!
Zij hebben het van ons ja, zoek maar naar de etymologie van het woord.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ah de dolmadakia van de buren dus. (volgens mij start ik nu een nieuwe wereldoorlog)
Miss Escobar is er niet dol op, ik wel.
Wat is cacuk (zo'n mooi i'tje zit niet op mijn GSM)?
Nooit van deze verbastering gehoord dan.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is een verbastering lan.![]()
Net zoals salam aleykum / assalamun aleykum.
Vraag aan ieder Marokkaan / Arabier welk taal het is.
Prachtig.quote:
Jij bent dan ook best wel dom.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nooit van deze verbastering gehoord dan.
Vraag het serieus na, ze zeggen precies wat ik zeg.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nooit van deze verbastering gehoord dan.
De kans is er altijd. De vraag is of ik het wil.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ah, schattig.
Borderlinertje ziet ook weer haar kans om te reageren.
Flikker.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:43 schreef El_Matador het volgende:
Ik ken alleen zeml maar wat betekent het?
Ah dat lukt prima.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zij hebben het van ons ja, zoek maar naar de etymologie van het woord.
Cacık is wat zij tzatziki noemen, maar de Turkse variant is dunner.
Homepage vrind.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah dat lukt prima.
Borte, je bent online op dit onchristelijke tijdstip, tips? En je blog staat gelinkt?
Ik hoor het de Marokkanen altijd wel zeggen ja.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vraag het serieus na, ze zeggen precies wat ik zeg.
Ik zal kijken vrindin.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Homepage vrind.
En ik ben altijd online rond dit tijdstip.
Doel dan ook op Marokkaanse Arabieren. Voor de rest voor de Arabische wereld je moeders geloof vervloeken never caught on, daar gaan ze gewoon meteen voor hoer.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik hoor het de Marokkanen altijd wel zeggen ja.
Arabieren niet.
Klopt. Prachtige taal dat arabisch.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doel dan ook op Marokkaanse Arabieren. Voor de rest voor de Arabische wereld je moeders geloof vervloeken never caught on, daar gaan ze gewoon meteen voor hoer.
Momenteel wel ja.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zal kijken vrindin.
Allemaal werkloos natuurlijk, die Turken.
hehehequote:Op maandag 2 maart 2015 03:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Klopt. Prachtige taal dat arabisch.
Luister dannnnquote:Op maandag 2 maart 2015 03:49 schreef El_Matador het volgende:
Hier zeggen ze, soort van shit=chips
Hijo de pucha
of
Hijo de madre - weinig subtiel als je het mij vraagt.
Sorry.quote:
OHHHHHH SNAP. CHECK DIE DISS DAN.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is maandag. Moet jij niet aan het werk?
Zit mobiel, ff geen Arabische muziek.quote:
Ja sorry, ben niet zo hardcore als jai.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En zoveel werkte je helemaal niet.
INFECTED MUSHROOM.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zit mobiel, ff geen Arabische muziek.
Israelische
Toch ongeveer het enige goeie uit dat land; Infected Mushroom
Dat is sowieso niemand.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja sorry, ben niet zo hardcore als jai.
Racism zeg ik je. Geef alle Arabische woorden die je in het Spaans gebruikt terug.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zit mobiel, ff geen Arabische muziek.
Israelische
Toch ongeveer het enige goeie uit dat land; Infected Mushroom
Nee.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is maandag. Moet jij niet aan het werk vandaag?
Fus7a?quote:Op maandag 2 maart 2015 03:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zelfde als die van jou, alleen niet met een Marokkaanse tint.
Kijkquote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 03:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk
Liveconcert op Koninginnedag hier 2 jaar geleden. Magisch.
De H die diept uit je keel komt.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
z3mm31s 1n d3z3 t0p1c
Waar staat die 7 voor?
Zou Al-sjeblieft daar niet bij horen?quote:Op maandag 2 maart 2015 03:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Racism zeg ik je. Geef alle Arabische woorden die je in het Spaans gebruikt terug.
wolla moet je in dit geval op zijn nederlands uitspreken.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zie hier het resultaat, Arabisch bevat geen 'o' en maar ontkennen dat geen verkrachting.
Lever ook je username in zeg ik je!quote:Op maandag 2 maart 2015 03:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou Al-sjeblieft daar niet bij horen?
Ik gebruik ook jiddische woorden, jammer voor je racisme.
alsof je stikt maar nog iets probeert te zeggenquote:Op maandag 2 maart 2015 03:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Alsof je iemand je knoflookadem wil laten ruiken?
Daarom ook regels tegen knoflook vriend, Sharia is niet alleen handen afhakken enzo, jwz!quote:Op maandag 2 maart 2015 03:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Alsof je iemand je knoflookadem wil laten ruiken?
Nog ergere verkrachting.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wolla moet je in dit geval op zijn nederlands uitspreken.
Oei, maar ik vind knoflook lekker. Waar moet ik dan heen als IS komt?quote:Op maandag 2 maart 2015 03:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarom ook regels tegen knoflook vriend, Sharia is niet alleen handen afhakken enzo, jwz!
5-6 uurtjes.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:57 schreef Deuce92 het volgende:
Borte hoe lang slaap jij eigenlijk? Je bent altijd zo laat wakker, maar je staat ook vroeg op.
Veel te hardcore deze sma.
En dan? Krijg ik er een Arabisch prinsesje voor terug?quote:Op maandag 2 maart 2015 03:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lever ook je username in zeg ik je!
Sittard.quote:Op maandag 2 maart 2015 03:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oei, maar ik vind knoflook lekker. Waar moet ik dan heen als IS komt?
Hmmmm, lastig, onbesneden, niet-Islamitisch... gonna be a challengequote:Op maandag 2 maart 2015 04:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dan? Krijg ik er een Arabisch prinsesje voor terug?
Hooguit Geleen.quote:
ben je geen moslzimquote:Op maandag 2 maart 2015 03:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oei, maar ik vind knoflook lekker. Waar moet ik dan heen als IS komt?
ben je wel serieus danquote:Op maandag 2 maart 2015 04:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wajoo ik zeg cryptisch en dan jij voluit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |