Ik wil niet veel zeggen, maar je lijkt me serieus, en ik denk niet dat je hier van veel mensen echt goede raad zal krijgen, enige raad die ik je kan geven is, luister naar je eigen stemmetje in je hoofd en probeer gewoon met je vriend te praten, en luister niet naar alles wat hier zoal gezegd wordt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:43 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nou ik ben nog steeds erg blij met hem. Maar ik ben 22 en als het vanaf deze bloei van ons leven en onze relatie alleen maar slechter kan worden. En verbetering er niet inzit omdat hij er niet over wil praten of zijn best wil doen. Wat moet ik dan? Ik kan niet ruiken wat er in zijn hoofd omgaat en ik wil gewoon gelukkig zijn. En van zo weinig seks raak ik gefrustreerd en onzeker. En dat vind ik niet nodig. Dus tja ik wil even nadenken over wat nu. En misschien dat hij het wel gaat inzien nu ofzo dat het me menens is
toch schaam ik me er ergens toch wel voor dat ik dit doe om seksgebrek.
Ik denk dat je je niet hoeft te schamen, het is zeker niet alleen het gebrek aan seks, het is de hele manier waarop hij met jou omgaat. Respectloos en egoistisch.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:43 schreef Elisabeth92 het volgende:
Er is veel meer dan alleen een seksgebrek. Je ziet het alleen niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:43 schreef Elisabeth92 het volgende:
Mee eens, maar ik geloof niet dat je gemiddeld 13.5 uur werkt per dagquote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:24 schreef michael6266 het volgende:
Ts dr vriend is een een ongelofelijk mietje, een huilebalk en waarschijnlijk homo, ik werk 80 uur in de week over 6 dagen, knalle maar heb gewoon nog zin hoor, ts der vriend moet zich maar een beetje vermannen, maar geluk dat ie zo'n vriend heeft want menig mens was bij m weg gegaan
S'ochtends om 5 uur beginne met melken, overdag voeren, bekappen, andere werk dat tapas komt, s avond om half vijf tot 7 uur weer melken, nog een rondje de kalveren fles geven en zo zit die 13.5 uur er snel op, dat is dan in de winter, zomers zitten er soms wel 17-20 urige werk dagen tussen vanwege het maaien, schudden balen persen etc.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:58 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik geloof niet dat je gemiddeld 13.5 uur werkt per dag
Ik dacht dat jij aan het werk wasquote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:04 schreef michael6266 het volgende:
[..]
S'ochtends om 5 uur beginne met melken, overdag voeren, bekappen, andere werk dat tapas komt, s avond om half vijf tot 7 uur weer melken, nog een rondje de kalveren fles geven en zo zit die 13.5 uur er snel op, dat is dan in de winter, zomers zitten er soms wel 17-20 urige werk dagen tussen vanwege het maaien, schudden balen persen etc.
Sletquote:Op maandag 9 maart 2015 02:38 schreef Elisabeth92 het volgende:
Dit weekend had een van mn beste vriendinnen haar relatie verbroken. Erg heftig allemaal. Zij is tevens het kleine zusje van mijn vriend. Ze wilde niet alleen zijn en wat zich uitte in het hele weekend bij hun thuis vertoeven ondanks de pauze die ik had ingelast. Zij en ik hebben samen in zijn bed geslapen en hij op haar bed.
Nu hadden we vanmiddag een akward momentje toen we even alleen waren ik en mijn vriend. En toen zei hij dat dit niet goed voelde en of ik even mee wilde naar zijn kamer om te praten. En poef alles wat ik miste was er weer ( voor zolang het duurt natuurlijk ) hij zoende me en nou wilde heftige lange enorm goede seks gehad.
Toen vroeg hij daarna is alles nu weer goed dan? En sorry sorry sorry van zijn kant. Heb dus maar gezegd dat dit wat ik miste. Maar dat ik me afvraag waarom dat nu ineens wel kon en hoelang dit zo zou voortduren. Ik verwacht namelijk niet lang. Dus dat ik nog steeds tijd nodig ben om na te denken.
Voelt wel erg goedkoop nu :p danku voor de beurt maar weet niet of ik verder wil.maarja behoeftes zijn even weer iets bevredigd haha
Ik eerst, dan jijquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, jij meldt je bij deze dus als substitute...Wel achteraan sluiten in de rij.
Dat is wel apart jaquote:Op maandag 2 maart 2015 01:38 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nou ergens heb ik dus gewoon spijt dat ik allemaal zo gemakkelijk over heb gedaan. Ik wil altijd wel dus voor hem is de spanning er dan af. Ik wil hem wel pijpen hij mag in mn mond komen ik slik het door. Anaal de hele rattemeteut ben ik wel voor in. En meneer wil alleen maar 1 nummertje waar die alleen zelf wat aan heeft en als het even kan en hij is bezopen nog terwijl hij southpark ligt te kijken ook.
Nou sorry dat gaat toch een miljoen bruggen te ver? T jeukt me gewoon tot in mn tenen haha
Maargoed miss moet ik dan maar doen alsof ik okk niet wil miss dat hij dan wel weer wil? Is dat iets?
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is wel apart ja![]()
Gewoon dominant zijn! tijdens het pijpen op zijn snikkel gaan zitten en rijden maar.
En doe die TV uit joh, als hij geilt op Cartman is de relatie sowieso hopeloos.
Wat zei hij daar zelf op dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 02:38 schreef Elisabeth92 het volgende:
Toen vroeg hij daarna is alles nu weer goed dan? En sorry sorry sorry van zijn kant. Heb dus maar gezegd dat dit wat ik miste. Maar dat ik me afvraag waarom dat nu ineens wel kon.....
Klinkt logisch. Het probleem is duidelijk.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:28 schreef snakelady het volgende:
Dus hij wilde zich alleen laten pijpen omdat hij het niet eens was met de relatie van zijn zusje?juist.
Hij zou zich moeten schamen. Niet jij.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 01:43 schreef Elisabeth92 het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2015 21:17 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Hij zou zich moeten schamen. Niet jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |