abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150304948
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:57 schreef bankrupcy het volgende:
Het ligt aan hem, en hij gaat niet veranderen.
Een onverwachte wending van mening? Daar waren we al achter. Hij verschuilt zich nog achter smoesjes van "veel aan m'n kop" maar ik denk dat hij neuken gewoon veel te veel "gedoe" vindt. Iemand anders je laten pijpen is veel makkelijker; puur egocentrisch gedrag.
Het kan ook nog zijn dat het hebben van een vriendin óók alleen maar voor de status is. Hij hoeft er geen, maar och, voor erbij...
Racist
pi_150304991
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:41 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nou ik wil niet lullig doen maar ik wil seks uit lust of liefde medelij seks kan je overal krijgen daar pas ik dan weer voor sta ik liever droog
De lust is allang weg bij je vriend, het smoesje van altijd maar moe zijn van het werk is onzin dat je daar nog intrapt. Dat wordt droog staan zolang je bij deze man blijft.
  donderdag 5 maart 2015 @ 08:04:35 #253
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150305292
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 07:08 schreef Toga het volgende:

[..]

Een onverwachte wending van mening? Daar waren we al achter. Hij verschuilt zich nog achter smoesjes van "veel aan m'n kop" maar ik denk dat hij neuken gewoon veel te veel "gedoe" vindt. Iemand anders je laten pijpen is veel makkelijker; puur egocentrisch gedrag.
Het kan ook nog zijn dat het hebben van een vriendin óók alleen maar voor de status is. Hij hoeft er geen, maar och, voor erbij...
Als zij bovenop gaat zitten en hij gewoon kan blijven ligren zou dan eig ook niet teveel gedoe moeten zijn lijkt me dan
pi_150305300
Al eens gekeken wat zijn reactie is als je hem pijpt, maar niet klaar laat komen?
pi_150305310
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 08:05 schreef Vinniiee het volgende:
Al eens gekeken wat zijn reactie is als je hem pijpt, maar niet klaar laat komen?
_O- _O-
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_150305436
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 08:06 schreef I-care het volgende:

[..]

_O- _O-
Ik weet niet wat er zo grappig is. Je kunt daaraan genoeg aan afleiden.
pi_150305448
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 08:21 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er zo grappig is. Je kunt daaraan genoeg aan afleiden.
Beelddenker..excuses.. :P
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_150305519
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 08:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als zij bovenop gaat zitten en hij gewoon kan blijven ligren zou dan eig ook niet teveel gedoe moeten zijn lijkt me dan
Toch wordt er dan wat meer actie verwacht dan achteroverleunen. Je zou toch maar een druppeltje zweet plengen..
Wat ook nog kan is dat hij 'm de laatste keren neuken al niet (genoeg) omhoog kreeg bij haar, en bij het pijpen wel. Is bang dat dat 'm weer overkomt en duikt hij zó de bekende vicieuze cirkel in.
Maar er vooral niet over praten, haar lekker het werk laten doen en vooral geen andere manieren verzinnen om je vriendin te bevredigen... -O-
Racist
  donderdag 5 maart 2015 @ 08:35:47 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150305561
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 08:30 schreef Toga het volgende:

[..]

Toch wordt er dan wat meer actie verwacht dan achteroverleunen. Je zou toch maar een druppeltje zweet plengen..
Wat ook nog kan is dat hij 'm de laatste keren neuken al niet (genoeg) omhoog kreeg bij haar, en bij het pijpen wel. Is bang dat dat 'm weer overkomt en duikt hij zó de bekende vicieuze cirkel in.
Maar er vooral niet over praten, haar lekker het werk laten doen en vooral geen andere manieren verzinnen om je vriendin te bevredigen... -O-
Blijkbaar wordt er nu ook niets verwacht, dus snap niet dat hij dat niet ook geprobeerd heeft om voor elkaar te krijgen. Of hij vindt gepijpt gewoon veel lekkerder dan neuken, kan ook :)
pi_150305701
Nou dat hem omhoog krijgen, is geen probleem vaak genoeg dat ik verneem als we knuffelen op de bank tijdens een filmpje of iets of als ik hem nog een knuffel geef voor hij naar huis gaat dat ie hard is. Daar was nog nooit een probleem mee. Tis puur wat er met die erectie gebeurt wat me niet aanstaat
When nodody hates you, you're doing something wrong
pi_150305852
Je vriend is 1. Homo of 2. Vreemdganger. Kies een optie en ga verder met je leven
pi_150305906
Probeer eens te stoppen met pijpen? Hij komt namelijk om die manier aan zijn trekken.

Gaat vanzelf dan wel kriebelen. Anders isset een homo
  donderdag 5 maart 2015 @ 09:21:34 #263
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_150306158
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 07:08 schreef Toga het volgende:

[..]

Een onverwachte wending van mening? [..]
Welke mening heb ik veranderd?
pi_150306362
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:21 schreef bankrupcy het volgende:

[..]

Welke mening heb ik veranderd?
Excusez moi, was een ander topic (scheiding), waar je voor de man opkwam.
Racist
pi_150306636
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:35 schreef Elisabeth92 het volgende:
Hij wil dus gepijpt worden maar geen seks. Dus eenzijdig seksueel verkeer van mij naar hem
En wat zegt hij als jij vraagt waarom hij dat wel wil maar geen penetratie?
  donderdag 5 maart 2015 @ 10:11:45 #266
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150307037
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 08:05 schreef Vinniiee het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:11 schreef Elisabeth92 het volgende:
Oke even wat duidelijker,, als ik hem pijp en ik stop zeg maar omdat ik dan zoiets heb van ik schuif een stukje naar boven zodat ik er erop kan gaan zitten. Dan houd hij me zeg maar tegen gaat zichzelf rukken en dan als het bijna zover is pakt ie me bij mn haar en word ik erop geduwd
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150307068
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:11 schreef Fera het volgende:

[..]

[..]

Klinkt als seks.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_150307293
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:11 schreef Fera het volgende:

[..]

[..]

Dat is niet exact wat ik bedoel. Ze wilt dan gepenetreerd worden wat hij niet wilt en vervolgens dan gaat rukken.

Pijpen tot ie bijna klaarkomt, stoppen en weg lopen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 10:40:07 #269
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_150307650
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:24 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat is niet exact wat ik bedoel. Ze wilt dan gepenetreerd worden wat hij niet wilt en vervolgens dan gaat rukken.

Pijpen tot ie bijna klaarkomt, stoppen en weg lopen.
Vooral dat weglopen lijkt me handig, anders geef je hem toch nog wat hij wil.

Het blijft een bizar verhaal.

Vraag me ook af wat hij zou doen als ze tijdens het pijpen gewoon boven op zijn gezicht zou gaan zitten. Hier, likken zal je, dan heeft zij er ook nog wat aan...
Bis vincit qui se vincit!
pi_150307749
Ik snap werkelijk niet waarom je hem nog pijpt. Gelijke monniken gelijke kappen. Het is immers niet dat hij niet weet wat het met je doet. Het interesseert hem gewoon niks. Niet alleen de seks is eenrichtingverkeer. Volgens mij de liefde ook.
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
  † In Memoriam † donderdag 5 maart 2015 @ 21:27:59 #271
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_150330321
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 07:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De lust is allang weg bij je vriend, het smoesje van altijd maar moe zijn van het werk is onzin dat je daar nog intrapt. Dat wordt droog staan zolang je bij deze man blijft.
Ah, jij meldt je bij deze dus als substitute... _O- Wel achteraan sluiten in de rij. :+
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_150336876
Vanavond gezegd dat ik een pauze wil inlassen om even na te denken wat ik met onze relatie wil... hij huilde en beloofde dat hij beter zijn best zou doen. Maar ik heb gezegd even pauze ik ben even tijd nodig. En zo heel veel veranderd het niet alleen dat we elkaar even niet meer zien.

Dus topic kan worden gesloten
pi_150336974
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:22 schreef Elisabeth92 het volgende:
Vanavond gezegd dat ik een pauze wil inlassen om even na te denken wat ik met onze relatie wil... hij huilde en beloofde dat hij beter zijn best zou doen. Maar ik heb gezegd even pauze ik ben even tijd nodig. En zo heel veel veranderd het niet alleen dat we elkaar even niet meer zien.

Hoe vaak gaat hij nog beterschap beloven en hoe vaak trap je er nog in?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_150337383
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 23:22 schreef Elisabeth92 het volgende:

Zo.. je houding over wat te doen met je relatie is toch wel behoorlijk verandert in dit topic hoor.

Aan het begin was je erg blij met je vriend maar was er te weinig seks.
En nu is heel de relatie op losse schroeven.

'En zo heel veel veranderd het niet alleen dat we elkaar even niet meer zien.', sorry maar ik verwacht dat je na die pauze weer vrijgezel bent. Een pauze lijkt mij nooit een goed idee als je daarna toch nog verder met die persoon zou willen. Net zoals een proefscheiding geen goed idee is.

In ieder geval wens ik jou en je vriend succes.
pi_150340824
Nou ik ben nog steeds erg blij met hem. Maar ik ben 22 en als het vanaf deze bloei van ons leven en onze relatie alleen maar slechter kan worden. En verbetering er niet inzit omdat hij er niet over wil praten of zijn best wil doen. Wat moet ik dan? Ik kan niet ruiken wat er in zijn hoofd omgaat en ik wil gewoon gelukkig zijn. En van zo weinig seks raak ik gefrustreerd en onzeker. En dat vind ik niet nodig. Dus tja ik wil even nadenken over wat nu. En misschien dat hij het wel gaat inzien nu ofzo dat het me menens is

toch schaam ik me er ergens toch wel voor dat ik dit doe om seksgebrek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')