Een onverwachte wending van mening? Daar waren we al achter. Hij verschuilt zich nog achter smoesjes van "veel aan m'n kop" maar ik denk dat hij neuken gewoon veel te veel "gedoe" vindt. Iemand anders je laten pijpen is veel makkelijker; puur egocentrisch gedrag.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:57 schreef bankrupcy het volgende:
Het ligt aan hem, en hij gaat niet veranderen.
De lust is allang weg bij je vriend, het smoesje van altijd maar moe zijn van het werk is onzin dat je daar nog intrapt. Dat wordt droog staan zolang je bij deze man blijft.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:41 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nou ik wil niet lullig doen maar ik wil seks uit lust of liefde medelij seks kan je overal krijgen daar pas ik dan weer voor sta ik liever droog
Als zij bovenop gaat zitten en hij gewoon kan blijven ligren zou dan eig ook niet teveel gedoe moeten zijn lijkt me danquote:Op donderdag 5 maart 2015 07:08 schreef Toga het volgende:
[..]
Een onverwachte wending van mening? Daar waren we al achter. Hij verschuilt zich nog achter smoesjes van "veel aan m'n kop" maar ik denk dat hij neuken gewoon veel te veel "gedoe" vindt. Iemand anders je laten pijpen is veel makkelijker; puur egocentrisch gedrag.
Het kan ook nog zijn dat het hebben van een vriendin óók alleen maar voor de status is. Hij hoeft er geen, maar och, voor erbij...
quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:05 schreef Vinniiee het volgende:
Al eens gekeken wat zijn reactie is als je hem pijpt, maar niet klaar laat komen?
Beelddenker..excuses..quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er zo grappig is. Je kunt daaraan genoeg aan afleiden.
Toch wordt er dan wat meer actie verwacht dan achteroverleunen. Je zou toch maar een druppeltje zweet plengen..quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als zij bovenop gaat zitten en hij gewoon kan blijven ligren zou dan eig ook niet teveel gedoe moeten zijn lijkt me dan
Blijkbaar wordt er nu ook niets verwacht, dus snap niet dat hij dat niet ook geprobeerd heeft om voor elkaar te krijgen. Of hij vindt gepijpt gewoon veel lekkerder dan neuken, kan ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:30 schreef Toga het volgende:
[..]
Toch wordt er dan wat meer actie verwacht dan achteroverleunen. Je zou toch maar een druppeltje zweet plengen..
Wat ook nog kan is dat hij 'm de laatste keren neuken al niet (genoeg) omhoog kreeg bij haar, en bij het pijpen wel. Is bang dat dat 'm weer overkomt en duikt hij zó de bekende vicieuze cirkel in.
Maar er vooral niet over praten, haar lekker het werk laten doen en vooral geen andere manieren verzinnen om je vriendin te bevredigen...
Welke mening heb ik veranderd?quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:08 schreef Toga het volgende:
[..]
Een onverwachte wending van mening? [..]
En wat zegt hij als jij vraagt waarom hij dat wel wil maar geen penetratie?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:35 schreef Elisabeth92 het volgende:
Hij wil dus gepijpt worden maar geen seks. Dus eenzijdig seksueel verkeer van mij naar hem
quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:05 schreef Vinniiee het volgende:
Al eens gekeken wat zijn reactie is als je hem pijpt, maar niet klaar laat komen?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:11 schreef Elisabeth92 het volgende:
Oke even wat duidelijker,, als ik hem pijp en ik stop zeg maar omdat ik dan zoiets heb van ik schuif een stukje naar boven zodat ik er erop kan gaan zitten. Dan houd hij me zeg maar tegen gaat zichzelf rukken en dan als het bijna zover is pakt ie me bij mn haar en word ik erop geduwd
Dat is niet exact wat ik bedoel. Ze wilt dan gepenetreerd worden wat hij niet wilt en vervolgens dan gaat rukken.quote:
Vooral dat weglopen lijkt me handig, anders geef je hem toch nog wat hij wil.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet exact wat ik bedoel. Ze wilt dan gepenetreerd worden wat hij niet wilt en vervolgens dan gaat rukken.
Pijpen tot ie bijna klaarkomt, stoppen en weg lopen.
Ah, jij meldt je bij deze dus als substitute...quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De lust is allang weg bij je vriend, het smoesje van altijd maar moe zijn van het werk is onzin dat je daar nog intrapt. Dat wordt droog staan zolang je bij deze man blijft.
Hoe vaak gaat hij nog beterschap beloven en hoe vaak trap je er nog in?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:22 schreef Elisabeth92 het volgende:
Vanavond gezegd dat ik een pauze wil inlassen om even na te denken wat ik met onze relatie wil... hij huilde en beloofde dat hij beter zijn best zou doen. Maar ik heb gezegd even pauze ik ben even tijd nodig. En zo heel veel veranderd het niet alleen dat we elkaar even niet meer zien.
Dus topic kan worden gesloten
Zo.. je houding over wat te doen met je relatie is toch wel behoorlijk verandert in dit topic hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:22 schreef Elisabeth92 het volgende:
Vanavond gezegd dat ik een pauze wil inlassen om even na te denken wat ik met onze relatie wil... hij huilde en beloofde dat hij beter zijn best zou doen. Maar ik heb gezegd even pauze ik ben even tijd nodig. En zo heel veel veranderd het niet alleen dat we elkaar even niet meer zien.
Dus topic kan worden gesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |