quote:Op zondag 1 maart 2015 22:08 schreef Maraca het volgende:
Net even een half uurtje Wii Fit gedaan.. holy crap, ben kapot
Nee, die niet. Had een aantal 'aandachtspunten' geselecteerd en daar heeft hij zelf een programma voor gemaakt. Bestond voor een deel uit yoga, buikspieroefeningen, uithouding en heul veel heupbewegingenquote:
Grappigquote:Op zondag 1 maart 2015 22:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, die niet. Had een aantal 'aandachtspunten' geselecteerd en daar heeft hij zelf een programma voor gemaakt. Bestond voor een deel uit yoga, buikspieroefeningen, uithouding en heul veel heupbewegingenWel heel leuk! Tijd is ook echt zo voorbij.
Maar morgen gaat het echte werk natuurlijk beginnen.. dan ga ik zwemmenVoor het eerst in.. erm.. een hele lange tijd. Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat..
Heerlijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 07:45 schreef CrunchySelf het volgende:
De dagen worden eerder licht en blijven langer lichtValt steeds meer op
quote:Op maandag 2 maart 2015 07:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Grappig
Je ging baantjes trekken toch?
Goed bezig! Zijn er geen banen met verschillende snelheid? (met/zonder drijvende bejaarden?)quote:Op maandag 2 maart 2015 08:56 schreef Maraca het volgende:
[..]Net terug van het zwembad. Uiteindelijk toch nog een uurtje baantjes gezwommen en conclusie.. leuk en ben kapot. Dus voor herhaling vatbaar. Was alleen wel druk!
Niet zo heel erg, maar ergerde mij wel aan die bejaarden die een beetje over de baan zaten te drijven en maar bleven kletsen met elkaar. Prima als het rustig is, maar als het zo druk is, dan is dat heel erg storend.
Desalniettemin. Voor nu even besloten om dit 2x per week te gaan doen. Op de maandag en de vrijdag.
Nope. Ging volledig door elkaar heen..quote:Op maandag 2 maart 2015 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goed bezig! Zijn er geen banen met verschillende snelheid? (met/zonder drijvende bejaarden?)
I'm loving itquote:Op maandag 2 maart 2015 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heerlijk.
Misschien vanmiddag een rondje hardlopen, afhankelijk van hoe laat ik terug ben. Nu eerst maar eens zorgen dat ik in Amstelveen kom. Treinen.
Meh. Bejaardenquote:Op maandag 2 maart 2015 08:56 schreef Maraca het volgende:
[..]Net terug van het zwembad. Uiteindelijk toch nog een uurtje baantjes gezwommen en conclusie.. leuk en ben kapot. Dus voor herhaling vatbaar. Was alleen wel druk!
Niet zo heel erg, maar ergerde mij wel aan die bejaarden die een beetje over de baan zaten te drijven en maar bleven kletsen met elkaar. Prima als het rustig is, maar als het zo druk is, dan is dat heel erg storend.
Desalniettemin. Voor nu even besloten om dit 2x per week te gaan doen. Op de maandag en de vrijdag.
Ja, kapotte bovenleiding bij Utrecht. Gelukkig kom ik wel waar ik zijn moet.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
I'm loving it
Hoorde iets op de radio over gedonder treinen. Advies NS: Ga maar een dagje thuiswerkenx 100
Dat scheeltquote:Op maandag 2 maart 2015 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, kapotte bovenleiding bij Utrecht. Gelukkig kom ik wel waar ik zijn moet.
Jij hebt een opruimdriftquote:Op maandag 2 maart 2015 09:24 schreef Maraca het volgende:
Ugh, moet vandaag ook nog verder met de berging opruimenMaar goed, als ik vandaag even doorzet ben ik misschien vandaag of uiterlijk morgen klaar
![]()
kan ik eindelijk weer fatsoenlijk bij m'n fiets![]()
Ja ga ik straks maar eens even doen. Zo eerst trainen. Men, ik trek net een blikje redbull open.. mijn koelkast staat echt achterlijk koudquote:
Redbullquote:Op maandag 2 maart 2015 09:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ga ik straks maar eens even doen. Zo eerst trainen. Men, ik trek net een blikje redbull open.. mijn koelkast staat echt achterlijk koud
Kun je nu vanmiddag hardlopen ipv vanavondquote:Op maandag 2 maart 2015 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, dat was een nutteloze onderneming. Degene waar ik een afspraak mee had, moest blijkbaar wel uit de richting van Utrecht komen met de trein.
Voordeel: vanmiddag tijd zat, want ik ben alweer op de terugweg nu.
Van wie hoort dat niet? En ja, heb hem al minder koud geknald.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
RedbullDat hoort niet!
Maar koelkast even wat zachter zetten, zonde van de stroom
De algemene voedselgodenquote:Op maandag 2 maart 2015 10:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van wie hoort dat niet? En ja, heb hem al minder koud geknald.
Waarom zou redbull niet in mijn schema passen?quote:Op maandag 2 maart 2015 10:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
De algemene voedselgoden![]()
Maar dat past toch niet in je schema?
Ik ging brood halen, toen trok Link halverwege de zak stuk en vrat mijn brood opquote:Op maandag 2 maart 2015 10:18 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb kwarkik had honger, dus dan smaakt het extra
Lijstje van vandaag:
O: 1 volkoren, met kaas (gesmolten)
T: 250gr optimel 0% vanille yoghurt/250gr magere kwark
L: 4 volkoren met nog niks, want moet ik nog even halen. Wordt kipfilet/kalkoenfilet wss.
T: 250gr optimel 0% vanille yoghurt/250gr magere kwark
D: Wraps
S: Spinning
T: Whey shake
Nou ja, ik stel het al 4 jaar uitquote:
Neequote:
Bak suiker in dat spul. Lekker dat welquote:Op maandag 2 maart 2015 10:21 schreef Qwea het volgende:
Waarom zou redbull niet in mijn schema passen?
quote:Op maandag 2 maart 2015 10:21 schreef Qwea het volgende:
Ik ging brood halen, toen trok Link halverwege de zak stuk en vrat mijn brood op
Gesmolten kaas? Doe je hem dan in de magnetron? Je kan voor je L ook eens gerookte kipfilet halen. dat is pas lekker op brood. Gewoon zo'n stuk. 100kcal per 100g
quote:Op maandag 2 maart 2015 10:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Bak suiker in dat spul. Lekker dat wel
Om de caffiene kun je beter zwarte koffie drinken
[..]
Pfff, ik was pissig man.quote:Ik hou van die hond, echt
Oiquote:Jup, 15 gr ff op brood. 20 sec in de magnetron op vol vermogen. Om nom nom. Dan is het net zacht/net warm zeg maar
http://www.ah.nl/producten/product/wi40004/ah-gerookte-kipfiletquote:Gerookte kipfilet, noted. Zal ik ff onthouden
Haterquote:Op maandag 2 maart 2015 10:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee![]()
Heb al geen zin meer in m'n eigen berging..
O ja, dat is er ookquote:
Was er daarom dat blaf filmpje ?quote:
Txquote:Op maandag 2 maart 2015 10:26 schreef Qwea het volgende:
http://www.ah.nl/producten/product/wi40004/ah-gerookte-kipfilet
quote:
Nee, dat was omdat het hem niet snel genoeg ging.. dat ik mee ging naar buitenquote:Was er daarom dat blaf filmpje ?
Oeh, do tell?quote:Tx
Heb alleen slechte ervaring met bereide kip uit een AH winkel. Krijg nog rillingen van Kip Piri Piri
quote:Op maandag 2 maart 2015 10:30 schreef Qwea het volgende:
Nee, dat was omdat het hem niet snel genoeg ging.. dat ik mee ging naar buiten
Iets van twee jaar terug. Samen met collega (ander werk) naar AH, beide z'n bakje. Zag er lekker uit, smaakte ook prima, beide de volgende dag en dag erop flink ziekquote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 10:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
[..]
Iets van twee jaar terug. Samen met collega (ander werk) naar AH, beide z'n bakje. Zag er lekker uit, smaakte ook prima, beide de volgende dag en dag erop flink ziek. Volgens mij was er iets mis mee
Never forget Kip Piri Piri
Volgens mij jaquote:Op maandag 2 maart 2015 10:40 schreef Qwea het volgende:
[..]Maar dat wordt daar warm gemaakt enzo toch? Dit komt vd fabriek. Eet het wekelijks
Goed plan, bij mij werkt het ook zo. 1 liter (thee) voor de lunch en 1 liter na de lunch. Straks als het warmer is, ga ik weer over naar water.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:55 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo. Ik heb een 1.5 l fles gevuld met water en naast mijn monitor gezet. Die moet aan de eind van de dag gewoon op. Als ik dit niet even meetbaar neerzet krijg ik veels te weinig water op een dag binnen. Dit wordt namelijk nu mijn eerste glas water
Dan wordt het vandaag ipv morgen.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kun je nu vanmiddag hardlopen ipv vanavond
Mooi bij daglicht
Beter thuis dan onderweg.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:49 schreef Maraca het volgende:
Ja hoor, breekt de ketting van mijn fiets.. net nu ik de berging zodanig schoon heb dat ik hem gemakkelijk zou kunnen pakken om wat meer te fietsen#fml
Dat is waarquote:
Uhuquote:Op maandag 2 maart 2015 11:16 schreef -Peach het volgende:
[..]
Goed plan, bij mij werkt het ook zo. 1 liter (thee) voor de lunch en 1 liter na de lunch. Straks als het warmer is, ga ik weer over naar water.
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op maandag 2 maart 2015 12:03 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=606758512759367&fref=nf
GymfrustratiesAl vind ik de hele gym een frustratie :p
Het is de vleeswaren gerookte kipfilet geworden. Ik kon geen stuk vinden. Al is het hele pakje van 150gr wel opgegaanquote:Op maandag 2 maart 2015 10:40 schreef Qwea het volgende:
[..]Maar dat wordt daar warm gemaakt enzo toch? Dit komt vd fabriek. Eet het wekelijks
quote:Op maandag 2 maart 2015 12:54 schreef Maraca het volgende:
Verrekt.. ze komen tegenwoordig gewoon langs om je fiets te reparerenDaar toch maar voor gekozen.. voor die paar tientjes
Ik kan het iig niet.. dus blij dat iemand het voor mij doetquote:Op maandag 2 maart 2015 12:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Das netjes.
Maar ketting vervangen is niet zo lastig
quote:Op maandag 2 maart 2015 12:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het is de vleeswaren gerookte kipfilet geworden. Ik kon geen stuk vinden. Al is het hele pakje van 150gr wel opgegaan![]()
Ik kan het ook nietquote:Op maandag 2 maart 2015 12:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan het iig niet.. dus blij dat iemand het voor mij doet
Een van de weinige dingen die ik kan repareren op een fietsquote:Op maandag 2 maart 2015 12:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan het iig niet.. dus blij dat iemand het voor mij doet
quote:Op maandag 2 maart 2015 12:58 schreef Qwea het volgende:
[..]Nomz
Ik zit aan de shake, zo broodMijn armen en schouders beginnen heel mooi droog te worden
Buik ook. Benen hebben nog wat extra aandacht nodig
Volgens de man die ik aan de telefoon had moest ik rekenen op 20 euro. Dat is inclusief materiaal, naar mijn huis rijden en arbeid. Vind ik echt prima!quote:Op maandag 2 maart 2015 13:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Een van de weinige dingen die ik kan repareren op een fiets
Maar viel me laatst mee hoe duur (dus goedkoop) fietsenwinkels zijn met reparatie
Das een koopjequote:Op maandag 2 maart 2015 13:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens de man die ik aan de telefoon had moest ik rekenen op 20 euro. Dat is inclusief materiaal, naar mijn huis rijden en arbeid. Vind ik echt prima!
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 13:02 schreef Maraca het volgende:
[..]en hij komt morgenmiddag al langs! Hij was toch in mijn woonplaats
Zou mooi zijnquote:Op maandag 2 maart 2015 13:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Dus woensdag al een blokje fietsen?
Fietsenquote:
Hij komt langs?? Wow wat een geschenk uit de hemel!quote:Op maandag 2 maart 2015 13:02 schreef Maraca het volgende:
[..]en hij komt morgenmiddag al langs! Hij was toch in mijn woonplaats
quote:Op maandag 2 maart 2015 13:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hij komt langs?? Wow wat een geschenk uit de hemel!
Fietsenmakers in Utrecht zijn echt oplichtersquote:Op maandag 2 maart 2015 13:12 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Ben er echt heel blij mee, want ik woon niet in de buurt van een fietsenmaker en ik krijg dat ding nooit in m'n auto
Oja, zo is het bij mij ook wel een beetje gegaan. Die fietsenman is echt zo'n pietje precies en het viel hem op dat mijn tandwiel net een tikje ovaal was of zo. Dat kwam wel vaker voor bij deze uitvoering dus hij zou een nieuwe vragen bij de leverancier en mij laten weten wanneer dat klaar was. Hij heeft nooit meer gebeld en ik heb nooit iets gemerkt tijdens het fietsen daarvan dus ben ook niet meer langs geweestquote:Op maandag 2 maart 2015 13:36 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn racefiets wordt gratis en voor niets helemaal opnieuw nagegeken/afgesteld/schoongemaakt en ik krijg uitleg over hoe ik hem zelf kan onderhouden. Dat hoorde bij de service van die fiets daar kopen
Heb hem gekocht in februari 2013 en ben er toen na de tijd nooit meer geweest
Bizar dat dit zoveel kan verschillenquote:Op maandag 2 maart 2015 13:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Fietsenmakers in Utrecht zijn echt oplichtersDaar mag je gewoon lopend naar toe en dan ook nog eens 50 euro neertikken voor waar jij nu 20 euro voor betaalt.
Haha. Hij een mooi nieuw tandwiel en jij geen problemenquote:Op maandag 2 maart 2015 13:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oja, zo is het bij mij ook wel een beetje gegaan. Die fietsenman is echt zo'n pietje precies en het viel hem op dat mijn tandwiel net een tikje ovaal was of zo. Dat kwam wel vaker voor bij deze uitvoering dus hij zou een nieuwe vragen bij de leverancier en mij laten weten wanneer dat klaar was. Hij heeft nooit meer gebeld en ik heb nooit iets gemerkt tijdens het fietsen daarvan dus ben ook niet meer langs geweest
Hometrainerquote:Op maandag 2 maart 2015 13:41 schreef CrunchySelf het volgende:
Over fietsen gesproken, vanavond weer spinning![]()
Ik moet de eerste 2 seizoenen nog kijkenquote:Op maandag 2 maart 2015 13:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Joh! Serie kijken tijdens het sporten
House of Cards Seizoen 3 is uit
Goede serie, echt een aanraderquote:Op maandag 2 maart 2015 13:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moet de eerste 2 seizoenen nog kijken
Hoor er goede verhalen overquote:
Beterschap!quote:Op maandag 2 maart 2015 14:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Lijstje vandaag:
O: boerenyoghurt met vruchtenjamshizzle, wat havermout, lijnzaad en goji bessen
T: mandarijn, babybel
L: groentesoepje met croutons, 2 volkoren boterhammen, één met gekookt ei, één met garnalensalade, peer
T: appel, krentenbol
S: 3.8 km rennen naar zaaltraining, 75 minuten training, 3.8 km terug
D: Jaaaaa dat is weer de grote vraag van vandaag, wat te eten? Ik heb al een paar dagen zin in gewokte spruitjes maar vandaag ineens niet meer.
En verder nog heel veel keelsnoepjes/trachitol tegen de keelsars
Ik weiger dit ziek te noemenquote:
Toch beterschapquote:Op maandag 2 maart 2015 14:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik weiger dit ziek te noemenIk ben nooit ziek.
Maar bedankt
JAAAAquote:Op maandag 2 maart 2015 13:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Joh! Serie kijken tijdens het sporten
House of Cards Seizoen 3 is uit
Die is nu ook al awesome.quote:
Spacey is echt geniaal in house of cardsquote:Op maandag 2 maart 2015 13:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoor er goede verhalen overSowieso.. Kevin Spacey
Dropjes helpen ook goed tegen keelsars. En koud drinken en ijsblokkenquote:Op maandag 2 maart 2015 14:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Lijstje vandaag:
O: boerenyoghurt met vruchtenjamshizzle, wat havermout, lijnzaad en goji bessen
T: mandarijn, babybel
L: groentesoepje met croutons, 2 volkoren boterhammen, één met gekookt ei, één met garnalensalade, peer
T: appel, krentenbol
S: 3.8 km rennen naar zaaltraining, 75 minuten training, 3.8 km terug
D: Jaaaaa dat is weer de grote vraag van vandaag, wat te eten? Ik heb al een paar dagen zin in gewokte spruitjes maar vandaag ineens niet meer.
En verder nog heel veel keelsnoepjes/trachitol tegen de keelsars
Geen KH's bij je D? Hoeveel kcal is dit eigenlijk, peach?quote:Op maandag 2 maart 2015 14:17 schreef -Peach het volgende:
Ohja, mijn lijstje:
O: overnightoats (havermout, yoghurt, cacao)
T: mini appeltaartje
L: 4x spelt, kipfilet, pesto, komkommer, sla
T: 150 gr kipfilet, 1x spelt pindakaas
D: slavink, broccoli
T: shake
[..]
Beterschap!
Nope, geen KH's bij m'n D, bevalt me eigenlijk wel, een redelijk lichte maaltijd voor het sporten (dat nu op het lijstje ontbreekt zie ik). Dit lijstje komt uit op 1850 kcal.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Spacey is echt geniaal in house of cards
[..]
Dropjes helpen ook goed tegen keelsars. En koud drinken en ijsblokken
[..]
Geen KH's bij je D? Hoeveel kcal is dit eigenlijk, peach?
Ooh ik had het op minder geschatquote:Op maandag 2 maart 2015 15:10 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nope, geen KH's bij m'n D, bevalt me eigenlijk wel, een redelijk lichte maaltijd voor het sporten (dat nu op het lijstje ontbreekt zie ik). Dit lijstje komt uit op 1850 kcal.
Mjah, o.a. die slavink tikt lekker aanquote:Op maandag 2 maart 2015 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ik had het op minder geschat
Ik ben ook wat lager in de KH's gaan zitten en wat hoger in de eiwittenSoms sla ik een beetje door qua eiwit hoogte
![]()
Wat ga je sporten vanaaf?
Bijna alles los. Gebruik wel de latpulldown, cable row en cable flyes.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Trainen jullie in de fitness met apparaten of met losse gewichten?
Oh ja. En dan in het begin veel begeleiding gehad qua uitvoering en zo? En mag je gewoon zelf elke keer meer gewicht pakken als je dat een goed idee lijkt of is er een progressieschema voor?quote:Op maandag 2 maart 2015 15:30 schreef -Peach het volgende:
[..]
Bijna alles los. Gebruik wel de latpulldown, cable row en cable flyes.
Ligt eraan bij welke sportschool je zitquote:Op maandag 2 maart 2015 15:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja. En dan in het begin veel begeleiding gehad qua uitvoering en zo? En mag je gewoon zelf elke keer meer gewicht pakken als je dat een goed idee lijkt of is er een progressieschema voor?
Ik ben geen lid van een sportschool en heb zaterdag ook besloten dat dat dus echt niets voor mij is na een gratis dagje proeftrainen. Krachthonk met losse gewichten heb ik zelf op mijn roeivereniging en atletiekvereniging de beschikking tot, en ik heb ook een jaar gekrachttraind in mijn fanatieke roeitijd dus wat basisoefeningen daar ken ik de uitvoering wel van. De enige meerwaarde van de sportschool zouden voor mij de apparaten zijn die ik daar dus niet heb, maar ik ontdekte zaterdag dat ik dat zo ontzettend suf vindquote:Op maandag 2 maart 2015 15:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ligt eraan bij welke sportschool je zitWelke had je zelf in gedachten of ben je lid van?
Ja zeker, nog steeds. Zonder had ik keihard gefaald waarschijnlijk en al 20 blessures gehad. Mijn vriend doet al 10 jaar aan krachttraining dus zijn ervaring helpt heel veel. We volgen geen bepaald schema o.i.d., vaak doen we een bepaald aantal sets, kijken we wat de vorige keer is gelukt (schrijf alles op) en doen we wat gewicht of herhalingen erbij. Mocht dit toch teveel zijn, dan weer terug en vanuit daar weer verder opbouwen.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja. En dan in het begin veel begeleiding gehad qua uitvoering en zo? En mag je gewoon zelf elke keer meer gewicht pakken als je dat een goed idee lijkt of is er een progressieschema voor?
Ja true story. Slavinkquote:Op maandag 2 maart 2015 15:26 schreef -Peach het volgende:
[..]
Mjah, o.a. die slavink tikt lekker aanWerkt wel goed al of niet, die veranderingen in je eetschema? Hoeveel kcal at je eigenlijk toen je begon met afvallen etc.?
Vanavond staat borst op de planning, kijken of het weer lukt om een PR te zetten (dat is wel leuk van een beginner zijn)
Klinkt goed! Ik herinner me ook uit mijn KT tijd dat er in het schema altijd x aantal weken opbouw in gewicht was en daarna had je 1 of 2 weken superveel herhalingen met 70-80% van het gewicht dat je normaal deed, en dan ging de opbouw weer verder. Maar wel chill zo'n vriend met zoveel ervaringquote:Op maandag 2 maart 2015 15:43 schreef -Peach het volgende:
efaald waarschijnlijk en al 20 blessures gehad. Mijn vriend doet al 10 jaar aan krachttraining dus zijn ervaring helpt heel veel. We volgen geen bepaald schema o.i.d., vaak doen we een bepaald aantal sets, kijken we wat de vorige keer is gelukt (schrijf alles op) en doen we wat gewicht of herhalingen erbij. Mocht dit toch teveel zijn, dan weer terug en vanuit daar weer verder opbouwen.
Beide. Maar grootste gedeelte losse gewichten.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Trainen jullie in de fitness met apparaten of met losse gewichten?
Maar ik vraag me af in hoeverre de "normale" begeleiding voldoet. Zit jij misschien niet veel meer te denken in de PT hoek, dat mensen constant je begeleiden? Dat doet z'n 'begeleider' in de sportschool zaal niet imhoquote:Op maandag 2 maart 2015 15:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar ik vroeg me het meer uit interesse af aangezien een goede squat bijvoorbeeld toch wel een paar maanden duurt om goed aan te leren, en zonder begeleiding kun je nog best wel dingen kapot maken.
Hier cable curl, chinnen, cable row.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:30 schreef -Peach het volgende:
[..]
Bijna alles los. Gebruik wel de latpulldown, cable row en cable flyes.
Ik zou er niet op rekenen dat je dat bij een sportschool precies aangeleerd krijgt. Misschien dat ze je wel eens helpen, maar dat zal niet altijd het geval zijn. Bij mijn sportschool (David Lloyd) zag ik mensen soms wel echt intensief trainen met een begeleider, maar daar betalen ze apart voor. Dat zijn de personal trainers die daar rondlopen en individuele leden helpen. Tijdens een groeples krijg je soms ook wel de opmerking dat je anders moet gaan staan, maar omdat je in een (vrij) volle zaal staat moet je net geluk hebben dat de instructeur het ziet én er iets van zegt. Dus daar mag je ook niet op vertrouwen.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar ik vroeg me het meer uit interesse af aangezien een goede squat bijvoorbeeld toch wel een paar maanden duurt om goed aan te leren, en zonder begeleiding kun je nog best wel dingen kapot maken.
In die sportschool waar ik zaterdag was, waren er wel constant één of 2 trainers aanwezig in de krachthoek die mensen aanwijzingen gaven over de uitvoering. Dat is ook wel nodig bij de meesten, al gaat het zelfs bij de sportschooldudes zelf nog wel eens misquote:Op maandag 2 maart 2015 15:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af in hoeverre de "normale" begeleiding voldoet. Zit jij misschien niet veel meer te denken in de PT hoek, dat mensen constant je begeleiden? Dat doet z'n 'begeleider' in de sportschool zaal niet imho
Hier eerst PT van de fysio en nu PT van de gym. Vorm is nog steeds niet heel best met sommige dingen. Bv t bar row (wel stukken beter) en deadliften.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dan heb je betere begeleiding in je sportschool dan mijquote:Op maandag 2 maart 2015 15:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In die sportschool waar ik zaterdag was, waren er wel constant één of 2 trainers aanwezig in de krachthoek die mensen aanwijzingen gaven over de uitvoering. Dat is ook wel nodig bij de meesten, al gaat het zelfs bij de sportschooldudes zelf nog wel eens mis
PT is overdreven, bij het roeien was er ook één krachttrainer voor 6-12 mensen die tegelijk aan het trainen waren. Je herhaalt oefeningen toch dus hij kan vaak genoeg bij iedereen kijken..
Dat dus ^ dan is dat zeker een sportschool om op je lijstje te zettenquote:Op maandag 2 maart 2015 15:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dan heb je betere begeleiding in je sportschool dan mijWant dat is eigenlijk zoals het wat hoort
Dat vond ik het mooie van die oefeningen die jij mij aangaf Q, met dumbbell zijn ze volgens mij redelijk fool proofquote:Op maandag 2 maart 2015 15:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier eerst PT van de fysio en nu PT van de gym. Vorm is nog steeds niet heel best met sommige dingen. Bv t bar row (wel stukken beter) en deadliften.
Ik geef aan als iets te licht is en dan gaan we zwaarder. Maar ik heb een schema op maat he
Hangt er vanaf hoe lang je lid wordt. Bij een 2 jarig abonnement 35e per maand, bij een 4 weken abonnement 50 euro. En dan zat er nog iets tussenin.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:53 schreef CrunchySelf het volgende:
De vraag is hoeveel moest je betalen voor dit allemaal?
Zijn redelijk simpele oefeningen iddquote:Op maandag 2 maart 2015 15:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat vond ik het mooie van die oefeningen die jij mij aangaf Q, met dumbbell zijn ze volgens mij redelijk fool proof
Behalve die bankdruk alternatief met dumbbell, heb geen goed zicht als de houding goed is. Van de week ff iemand vragen of ff filmen
15 euro inschrijf geldquote:Op maandag 2 maart 2015 15:53 schreef CrunchySelf het volgende:
De vraag is hoeveel moest je betalen voor dit allemaal?
Valt me nog mee. Is hetzelfde als hier, maar kennelijk met beter begeleiding.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je lid wordt. Bij een 2 jarig abonnement 35e per maand, bij een 4 weken abonnement 50 euro. En dan zat er nog iets tussenin.
Ja die, de Dumbell incline chestpress.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zijn redelijk simpele oefeningen iddbedoel je chest press?
Nee ik was serieusquote:Op maandag 2 maart 2015 15:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Uiteraard en graag ook nog ff ¤10 borg voor je lidmaatschapspas
quote:Op maandag 2 maart 2015 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee ik was serieusheeft me 15 euro gekost dit
Je moet de dumbells ter hoogte van je tepels houden. En zorgen dat de spanning op je borst blijft dus niet te diep zakken. Ik heb morgen borst, ik zal het ff voor je laten filmen.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja die, de Dumbell incline chestpress.
Moest ff spieken op schema ^^
Bij al die andere oefeningen kan ik mezelf in de spiegel zien, die is de enige waar dat niet lukt
Hebben ze daar wel spiegels?quote:Op maandag 2 maart 2015 15:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja, het was er ook echt wel mooi en goed geregeld. Dus mócht ik ooit toch overstappen naar the dark side, dan zou ik die sportschool (Sportcity) zeker overwegen
2 verschillende sauna's en een turks stoombad en een loungeruimte en gratis zonnebank erbij ookDat was nog bijna genoeg om me in te schrijven, ook al vond ik het fitnessen zelf stom
Ja maar jij betaald nog een maand bedrag toch?quote:Op maandag 2 maart 2015 16:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook, want ik had dat ook + die borg
Vuile flikkers zijn het
Graagquote:Op maandag 2 maart 2015 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet de dumbells ter hoogte van je tepels houden. En zorgen dat de spanning op je borst blijft dus niet te diep zakken. Ik heb morgen borst, ik zal het ff voor je laten filmen.
Wtf. Spiegels zijn zo behulpzaam!quote:Op maandag 2 maart 2015 16:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel spiegels?bij de Sportcity waar ik eerst lid van was hadden ze dat niet, omdat mensen daar onzeker van werden.
quote:Op maandag 2 maart 2015 16:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel spiegels?bij de Sportcity waar ik eerst lid van was hadden ze dat niet, omdat mensen daar onzeker van werden.
O god. Jij betaalde alleen het inschrijfgeld?quote:Op maandag 2 maart 2015 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar jij betaald nog een maand bedrag toch?
Ehh ja wel een spiegelwand gezien, verder niet echt op gelet.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2015 16:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O god. Jij betaalde alleen het inschrijfgeld?
Ik dus per maand.
Mazzelaarquote:Op maandag 2 maart 2015 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]! Ik dok enkel die 15 euro voor wedstrijd inschrijvingen en mag dan tot en met 17 mei garties trainen. Met PT, metingen en voedingsadvies/schema
Ja heul handig! Gratis PTquote:Op maandag 2 maart 2015 15:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik herinner me ook uit mijn KT tijd dat er in het schema altijd x aantal weken opbouw in gewicht was en daarna had je 1 of 2 weken superveel herhalingen met 70-80% van het gewicht dat je normaal deed, en dan ging de opbouw weer verder. Maar wel chill zo'n vriend met zoveel ervaring
Ben er wel blij mee. Sporten is echt therapie voor mequote:
Ja, daarom ben ik er ook weggegaan. Kon er niet tegen niet te zien wat ik deedquote:
Boh dat kan ik me zooooo voorstellen. Die spiegels zijn keihard nodig.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik er ook weggegaan. Kon er niet tegen niet te zien wat ik deed
Dan alsnog was het wel wat geld waard per maandquote:Op maandag 2 maart 2015 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben er wel blij mee. Sporten is echt therapie voor me
quote:
Dan heb je een goede training gehadquote:Op maandag 2 maart 2015 16:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Als je vanavond rond 22:00 nog niks van me hebt gehoord, dan lig ik dood in de zaal
Nee, zwemmen en sjouwen met dozenquote:
Is het opruimen tenminste ergens goed voorquote:Op maandag 2 maart 2015 18:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, zwemmen en sjouwen met dozenZo maar een warm bad nemen
quote:Op maandag 2 maart 2015 18:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, zwemmen en sjouwen met dozenZo maar een warm bad nemen
Ja, moest daar ook even aan denken. Jammer dat ik geen activity tracker draagquote:Op maandag 2 maart 2015 18:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Is het opruimen tenminste ergens goed voor
quote:Op maandag 2 maart 2015 19:12 schreef sandertjuh het volgende:
Eerste nieuwe werkdag overleefd!Heb wel als een mongool over de afdeling gelopen want had echt nog serieuze spierpijn van het voetballen zaterdag
Heb zelfs geen benen kunnen trainen vandaag en maar uitgesteld naar morgen![]()
Nog beterquote:Op maandag 2 maart 2015 21:55 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok. Ik leef nog. Spinning overleefd. Wel bijna dood
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:42 schreef Artoo het volgende:
Goedemorgen! Finally. Eetwise moeilijk (te veel en niet ok voer) maar wel fantastisch weekend achter de rug.
Eerste optreden met mijn bandje gehad! Woei!
Nu weer wel gewoon sporten en normaal eten. Hè-hè. Regelmaat.
Doe je de deksel er wel op?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:59 schreef Qwea het volgende:
Lijstje :
O: 500ml melk, 100g havermout, beetje water, scoop nesquick, in de magnetron, shakebeker, shaken
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]Zo denk ik serieus elke x nu dat ik die fuck beker pak
Doet me denken aan die aflevering van The Nanny waarbij Fran 2 pizzastukken op elkaar doet, omdat het lichaam dan denkt dat het er maar 1 isquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Valt wat tegen in werkelijkheid volgens mij![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doet me denken aan die aflevering van The Nanny waarbij Fran 2 pizzastukken op elkaar doet, omdat het lichaam dan denkt dat het er maar 1 is
[ afbeelding ]
Ja dat doe ik dus ook telkensquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Deed gister wel de dop er op, maar niet dat drink stukje dicht. Ook feest
Onder welk genre we vallen weten we eigenlijk nog niet preciesquote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:54 schreef Maraca het volgende:
[..]eerste optreden. In wat voor band speel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the path to the Dark Side.
De meeste bands maken toch gewoon herrie?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:08 schreef Artoo het volgende:
[..]
Onder welk genre we vallen weten we eigenlijk nog niet preciesIk speel samen met 3 vrienden en we maken gitaarherrie.
Mwah, niet echt zo ziek dat ik thuis moet blijven, maar gapen/slikken/praten doet best wel zeer. En trachitol helpt, maar daar word ik zo duizelig en suf van.quote:
Haha. Mja. Het is een beetje richting punk, grungy? We hebben meer nummers dan op de demo staan, maar die zijn nog niet opgenomen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
De meeste bands maken toch gewoon herrie?Even luisteren..
Welcome to my lifequote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:59 schreef Qwea het volgende:
Lijstje :
O: 500ml melk, 100g havermout, beetje water, scoop nesquick, in de magnetron, shakebeker, shaken
T: 1x spelt smeerkaas, banaan, BCAA, PWO.
S: Trainen
L: 4x spelt, 2x pindakaas, 1x kaas, 1x kalkoenfilet, bord groente met beetje rijst en 150g gebakken kipfilet. Wheyshake. BCAA.
T: 2 spelt met kalkoenfilet, 2 handjes noten.
D: Eiwitpasta, wokgroente AH, sausje van magere yogurt met kruiden shizzle, 400g pangasuisfilet, blikje tonijn erdoor.
T: Bak kwark met banaan, 3 handjes noten erdoor, 2 gekookte eieren.
Uitdaging want ik eet vanaaf pas rond fucking 20:30
Vroeger hadden ze echt zo'n wondermiddel op de markt..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mwah, niet echt zo ziek dat ik thuis moet blijven, maar gapen/slikken/praten doet best wel zeer. En trachitol helpt, maar daar word ik zo duizelig en suf van.
Ben nu maar gewapend met dropjes, food-technisch niet goed maar dat is dan maar even jammer.
Heb ik. Die 2 broodjes. en 2 nootjes. Mijn lunch is vandaag pas rond 14:00quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Welcome to my lifeKan je dan niet beter een tussendoortje extra voor het avondeten nemen en niets meer erna?
Mja ik hoest niet dus heb geen hoestdrank nodig.. Het is gewoon zo'n ontstoken rauwe keel zeg maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze echt zo'n wondermiddel op de markt..
[ afbeelding ]
Maar dat is nu verboden in Nederland omdat er een stofje in zit dat op de zwarte lijst staatheel stom, want bij de drogist verkopen ze vrijwel alleen 'hoestdranken' dat eigenlijk gewoon suikerdranken zijn
't is niet mijn muzieksmaakquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:10 schreef Artoo het volgende:
[..]
Haha. Mja. Het is een beetje richting punk, grungy? We hebben meer nummers dan op de demo staan, maar die zijn nog niet opgenomen.
Suikervrije dropquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik hoest niet dus heb geen hoestdrank nodig.. Het is gewoon zo'n ontstoken rauwe keel zeg maar.
Enfin, aan het werk dan maar.
Meh, naar. Beterschap!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik hoest niet dus heb geen hoestdrank nodig.. Het is gewoon zo'n ontstoken rauwe keel zeg maar.
Ja, daar werkte dit ook super tegenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dank jequote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
't is niet mijn muzieksmaakmaar desalniettemin klinkt het wel lekker.. kan mij wel voorstellen dat als je van deze genre houdt je dit op zou zetten
*boks* voor spierpijnquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:35 schreef Maraca het volgende:
Argh.. spierpijn is terugGa zwemmen zeiden ze.. is goed voor je zeiden ze..
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja.. de 100km roeiwedstrijd is zo goed als definitief!
quote:
Fuck de rules! Ik zou ook roeihandschoenen bestellen als dit het vooruitzicht isquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeeeej mooi vooruitzicht
Ik zit er zelfs over te denken om roeihandschoenen te bestellen, in principe is dat in de roeiwereld wel nót done maarja..
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeeeej mooi vooruitzicht
Ik zit er zelfs over te denken om roeihandschoenen te bestellen, in principe is dat in de roeiwereld wel nót done maarja..
Theequote:
Dit jaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Fuck de rules! Ik zou ook roeihandschoenen bestellen als dit het vooruitzicht is
Dan heb je een legitieme reden om ze te halenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Mja in principe train je als wedstrijdroeier het hele jaar, dus dan kan je beter een beetje doorbijten qua blaren in het begin, dan heb je daarna voor de rest van het jaar eelt op je handen en dat roeit toch fijner. Maar aangezien ik 3 jaar nauwelijks geroeid heb en de wedstrijd over 3 maanden is en we niet superveel gaan trainen ga ik geen eelt kweken ben ik bang :p
Bahquote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
https://twitter.com/erben(...)086399823872/photo/1
Deze is ook wel leuk
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
https://twitter.com/erben(...)086399823872/photo/1
Deze is ook wel leuk
Klinkt echt top!quote:
Mooi, mwah. Fit is helaas een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:04 schreef Artoo het volgende:
Wie fit en mooi wil zijn moet pijn lijden, no?
Wat ik ook doe, ik kan niet echt een ideaal lichaam in mijn ogen eruit krijgenquote:
Ik heb er monsters mee gemaaktquote:Op dinsdag 3 maart 2015 10:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat ik ook doe, ik kan niet echt een ideaal lichaam in mijn ogen eruit krijgen
Haha ja dat is wel grappig. Wel gek dat als je de borstomtrek omhoog gooit, ze ook enorme lovehandles bij de heupen krijgtquote:
* Maraca gaat maar een grote mok thee zetten om op te warmenquote:
* CrunchySelf rammelt met mokquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca gaat maar een grote mok thee zetten om op te warmen
* Maraca schenkt warm water in..quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca schenkt warm water in..
Nog een voorkeur voor een smaakje?
1 Earl Grey voor meneer.. uitstekende keuzequote:
Oh dat is wel echt minderquote:
Er komt geen heet water uit mijn computer lopenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:27 schreef Maraca het volgende:
1 Earl Grey voor meneer.. uitstekende keuze
I consider myself lucky. Ik heb hardgelopen met een af en toe doorbrekend zonnetje en geen regen! Het regent hier nu wel.quote:
Zo te zien nietquote:
Ja en had ook al even op z'n bedrijfsnaam zitten Googlen. Kon niks bijzonders vindenquote:
Ben blij dat ik zo wantrouwig benquote:
Regent hier nog harder dan vanochtend/vanmiddagquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:21 schreef Maraca het volgende:
Fiets is gemaaktNu moet het alleen nog beter weer worden
Welke site is dit?quote:
tering. Waarom neem je geen suikervrije drop dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm net mijn lijstje ingevoerd en ondanks de 600 kcal aan dropjes () weet ik nog net onder de 2000 kcal te blijven. Maar ik doe dat toch liever met fatsoenlijk eten dus morgen mag de keeltyfus wel weer over zijn
Omdat ik snel langs de kiosk op het station moest aangezien mijn werkdagen niet heel veel ruimte voor winkelen overlaten, in tegenstelling tot sommigen hierquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
tering. Waarom neem je geen suikervrije drop dan?
Kiosk heeft ook suikervrije dropquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Omdat ik snel langs de kiosk op het station moest aangezien mijn werkdagen niet heel veel ruimte voor winkelen overlaten, in tegenstelling tot sommigen hierBovendien, van suikervrije drop krijg je diarree.
Het is niet alsof ik wekelijks een zak drop eet of zo dus de tering mag je wel achterwege laten.
Niet alle kiosken, ik heb nog gekeken. En ik heb daar wel meermaals last van gehad.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kiosk heeft ook suikervrije dropEn diarree? Geen last van. Ik vind 600kcal nogal veel voor wat drop. Maar goed, jouw leven
Online bestellenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Omdat ik snel langs de kiosk op het station moest aangezien mijn werkdagen niet heel veel ruimte voor winkelen overlaten, in tegenstelling tot sommigen hierBovendien, van suikervrije drop krijg je diarree.
Het is niet alsof ik wekelijks een zak drop eet of zo dus de tering mag je wel achterwege laten.
Dan moet je toch ook thuis zijn om het aan te pakken? En ik kan ook niet vooruit plannen of ik keelpijn heb of niet en hoe lang dat gaat duren.quote:
Thanks.quote:
Oh zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dan moet je toch ook thuis zijn om het aan te pakken? En ik kan ook niet vooruit plannen of ik keelpijn heb of niet en hoe lang dat gaat duren.
Jezus mensen, ik heb zelf al gezegd dat het niet chill is maar dat het gelukkig nog onder mijn kcal streven blijft dus wat is het probleem? Alsof jullie nog nooit een zakje drop hebben gegeten.
Oke dan, bedankt in dat gevalquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het nietik gaf gewoon een tip voor als je weinig thuis bent.. natuurlijk is het geen ramp om drop te eten!
Jezus reageer eens niet zo fucking aangebrand ofzo. De tyfus. Ik geef aan dat IK het veel kcal vind. Wat je daar mee doet moet je helemaal zelf weten. Voor mijn part eet je 9 zakken drop. I don't care. Maar doe eens niet zo aangebrand. Niet alles is een aanval hoor. Kolere zeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dan moet je toch ook thuis zijn om het aan te pakken? En ik kan ook niet vooruit plannen of ik keelpijn heb of niet en hoe lang dat gaat duren.
Jezus mensen, ik heb zelf al gezegd dat het niet chill is maar dat het gelukkig nog onder mijn kcal streven blijft dus wat is het probleem? Alsof jullie nog nooit een zakje drop hebben gegeten.
Niet alles nee, maar dit voelde als een aanval. En wat dat betreft mag je jezelf ook wel eens een spiegel voorhouden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus reageer eens niet zo fucking aangebrand ofzo. De tyfus. Ik geef aan dat IK het veel kcal vind. Wat je daar mee doet moet je helemaal zelf weten. Voor mijn part eet je 9 zakken drop. I don't care. Maar doe eens niet zo aangebrand. Niet alles is een aanval hoor. Kolere zeg.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Niet alles nee, maar dit voelde als een aanval. En wat dat betreft mag je jezelf ook wel eens een spiegel voorhouden.
Maar goed, ik ben niet in mijn beste stemming vandaag dat geef ik van harte toe. Maar ik vond jouw opmerking ook niet echt een fijne toon hebben. Misschien is het misleidend omdat het getypt is maar je komt vaak een tikje agressief over op internet, ook door het veelvoudig gebruik van scheldwoorden. Soms vind ik dat wel grappig maar nu schiet het gewoon even in het verkeerde keelgat.
MyFitnessPalquote:
Goed planquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:53 schreef Maraca het volgende:
Boh, ineens een stralende blauwe lucht! Denk dat ik even een stukje ga fietsen.. moet toch nog leren hoe ik vanuit mijn huis naar het zwembad kom. 2 euro parkeergeld is nog wel te overleven, maar als ik 2x per week wil gaan zwemmen tikt het wel hard aan bovenop het zwemgeld zelf
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed plan
Maakt je workout ook nog eens langer/variërend
Oh dat is wel lekker ja! Ik fiets ook altijd 25 min van en naar werk, vind ik wel relaxed.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:04 schreef Maraca het volgende:
[..]Zou eigenlijk 30 minuten op de hometrainer moeten vandaag.. maar het is 52 minuten buiten fietsen geworden. Wel een aantal keer stilgestaan voor een stoplicht, maar was prima te doen. Naar het zwembad is dus ongeveer 25 minuten enkele reis. Prima, dat is te doen
Moet nu alleen wel lampjes halen, want blijkbaar doet mijn licht het nietAch, morgen even langs de action
Dat is zeker fijn! Ik heb zelf een buitendienst functie, dus voor mij is het helaas geen optie om te fietsen.. daarvoor zitten mijn klanten te ver wegquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:12 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh dat is wel lekker ja! Ik fiets ook altijd 25 min van en naar werk, vind ik wel relaxed.
Bakfietsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is zeker fijn! Ik heb zelf een buitendienst functie, dus voor mij is het helaas geen optie om te fietsen.. daarvoor zitten mijn klanten te ver weg
nog los van het feit dat ik een kofferbak vol met zooi meesjouw om mijn werk te kunnen doen
Ze zien me al aankomenquote:
Heb je leaseauto?quote:
Scheelt je weer tijd op de hometrainerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:04 schreef Maraca het volgende:
[..]Zou eigenlijk 30 minuten op de hometrainer moeten vandaag.. maar het is 52 minuten buiten fietsen geworden. Wel een aantal keer stilgestaan voor een stoplicht, maar was prima te doen. Naar het zwembad is dus ongeveer 25 minuten enkele reis. Prima, dat is te doen
Moet nu alleen wel lampjes halen, want blijkbaar doet mijn licht het nietAch, morgen even langs de action
Dit was inderdaad veel leuker.. ondanks tegenwind en een rokende fietser voor me (quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Scheelt je weer tijd op de hometrainerDit is veel leuker
![]()
Van die goedkope lampjes met elastiek zijn ideaal
Je bent de laatste tijd goed actiefquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit was inderdaad veel leuker.. ondanks tegenwind en een rokende fietser voor me (). Vanavond nog eventjes Wii Fit.. dat is wel geinig om even erbij te doen
Daar wordt je toch hartstikke ziek van?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:52 schreef Maraca het volgende:
Zit nu een reportage te kijken over iemand die een 'raw food' diet volgt. Die eet gewoon een kg vlees per dag.. rauw.. incl. roadkill
Misschien niet het beste programma om te kijken tijdens het eten
Ik moet welquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd goed actief
Hij blijkbaar nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Daar wordt je toch hartstikke ziek van?
A zo. Effect gaat dus dubbel opquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moet welHeb gemerkt dat als ik niet of weinig sport, dit negatief is voor mijn herstel van mijn burn-out. Dus veel sporten is niet alleen goed voor mijn figuur, maar ook zodat ik beter word
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij blijkbaar niethij krijgt er juist veel energie van zegt hij
Oh dat is mooiquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moet welHeb gemerkt dat als ik niet of weinig sport, dit negatief is voor mijn herstel van mijn burn-out. Dus veel sporten is niet alleen goed voor mijn figuur, maar ook zodat ik beter word
Jaquote:
Is trouwens wel een echte redneckquote:
Nee, maar ik heb er wel even over na zitten denken. Er zijn wel mogelijkheden om zo nu en dan op de fiets naar m'n werk te gaanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:14 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh dat is mooiwel jammer dan dat je niet op een bakfiets naar klanten kunt
Zeker, ook voor je vitamine D opname. Een halfuur per dag buitenzijn is echt het beste!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaDus extra motivatie om te gaan sporten en gezond te eten. Als ik de basis (incl. slapen) niet op orde heb, gaat dat ten koste van mijn herstel.
[..]
Is trouwens wel een echte redneck
[..]
Nee, maar ik heb er wel even over na zitten denken. Er zijn wel mogelijkheden om zo nu en dan op de fiets naar m'n werk te gaanAlle beetjes helpen toch?
Niet meer innemen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:24 schreef sandertjuh het volgende:
Ohja pre-workout & post-workout samen zorgt voor slapeloze nachten bij mijIk heb nog nooit last van slapeloze nachten gehad met alleen pre-workout maar sinds ik ook post-workout gebruik van Celltech lig ik nachtenlang wakker. Afgelopen nacht heb ik tot 4 uur wakker gelegen, niet kunnen slapen
![]()
Ik denk dat de 3 gram taurine per scoop van de post-workout hier schuldig aan is. Dat in combinatie met 2 scoops pre workout moet dit wel veroorzaken.
Moet ik ff wat op gaan verzinnen denk ik
Is het ook niet een beetje heel veel?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:24 schreef sandertjuh het volgende:
Ohja pre-workout & post-workout samen zorgt voor slapeloze nachten bij mijIk heb nog nooit last van slapeloze nachten gehad met alleen pre-workout maar sinds ik ook post-workout gebruik van Celltech lig ik nachtenlang wakker. Afgelopen nacht heb ik tot 4 uur wakker gelegen, niet kunnen slapen
![]()
Ik denk dat de 3 gram taurine per scoop van de post-workout hier schuldig aan is. Dat in combinatie met 2 scoops pre workout moet dit wel veroorzaken.
Moet ik ff wat op gaan verzinnen denk ik
Dan is dat het plan: als het weer het toelaat een half uurtje buiten fietsen en bij slecht weer de hometrainerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zeker, ook voor je vitamine D opname. Een halfuur per dag buitenzijn is echt het beste!
Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding (zegt menquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan is dat het plan: als het weer het toelaat een half uurtje buiten fietsen en bij slecht weer de hometrainer
In mijn wereldje bestaat slecht weer gewoon hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding (zegt men)
Ik ga dan ook echt niet naar buiten iddquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
In mijn wereldje bestaat slecht weer gewoon hoorAls het enorm giet, onweert, hagel, sneeuw of whatever.. dan bekiek u 't maar
Dan lekker binnen trainen
Dat. Ik vind post workout sowieso bullshit. Post zooi haal je uit voeding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |