abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2015 @ 21:10:36 #1
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_150192834

Welkom!
Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!

Verschillende soorten diëten
Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet”. Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.

Kilocalorieën bijhouden
De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.

Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten :?
Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.

Fabels
Er zijn ontzettend veel fabels voor wat betreft afvallen. Hieronder kun je er een aantal vinden:

Het is goed om zo min mogelijk vet te eten
-Neen. Vetten zijn juist goed voor je en je hebt vetten nodig. Het verstandig op te letten welke soorten vet je tot je neemt. onverzadigde vetten hebben de voorkeur.

Een vitamine pil volstaat om een portie groente te vervangen
-Neen. Groentes bevatten niet alleen vitamines maar nog veel meer andere stoffen die je lichaam nodig heeft. Je kan een vitamine pil wel bij supplementeren maar nooit gebruiken als vervanging voor je groentes!

Koolhydraten zijn dikmakers!
-Neen. Teveel kcal’s maken dik. Een bepaalde voedingsstof maakt niet dik. Wel is het zo dat de enkelvoudige koolhydraten (snoep, koek, gebak, ect) schommelingen veroorzaken in je bloedsuikerspiegel waardoor je honger krijgt.

Fruit mag je onbeperkt eten
-Neen. Ook fruit bevat kilocalorieën. De ene fruitsoort wat meer dan de ander. Een grote banaan heeft bijvoorbeeld ongeveer 150 kcal terwijl een mandarijn er 25 heeft. Bottom line, fruit bevat ook kilocalorieën en van een teveel aan kilocalorieën kom je aan. Fruit is overigens wel een ontzettende goede keuze bij zoete trek!

Superfoods zijn gezonder!
-Neen.Omdat bepaalde fruitsoorten veel antioxidanten bevatten zouden ze veel gezonder zijn. Dit is onzin. Wetenschappers zeggen dat de gezonde werking van fruit komt door de combinatie van stoffen die in fruit zitten, niet alleen door antioxidanten.

Elke soort fruit heeft een eigen combinatie van gezonde stoffen. Juist door te variëren zorg je dat je al die stoffen binnen krijgt.

Daarnaast betaal je je compleet scheel voor de “superfoods” en “superfruits”. Zonde van je geld dus.

Eiwitten
Eiwitten zijn belangrijk als je spieren wilt opbouwen! Eiwitten zijn de bouwstenen van je spieren. Online is er veel discussie over hoeveel eiwitten je nou wel of niet moet hebben. Een teveel aan eiwitten zou slecht zijn voor je nieren. Dit is niet bewezen. Als je aan krachttraining doet en spieren wilt aanzetten dan is 2g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht een mooi uitgangspunt.

Haal je eiwitten het liefst uit voedsel. Red je dat niet supplementeer dan bij met whey. Maar leef niet alleen op poeders! Als je whey gebruikt neem deze dan het liefst voor en/of na de training

Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft.

Doe je niet aan krachttraining en/of sport dan is de semi vuistregel 0.8g á 1g eiwitten per kilogram lichaamsgewicht.

Er wordt beweerd dat je lichaam maar 25 a 30g eiwit per keer kan opnemen. Dit is onzin. Dit zou betekenen dat je maar een stukje kipfilet van tussen de 100 en 130 gram bij elke maaltijd zou kunnen nemen omdat je lichaam dan de “grens” heeft bereikt. Hoe je lichaam eiwitten verteert, en de hoeveelheid die je lichaam per maaltijd aankan, is afhankelijk van hoeveel je weegt en hoe hard je traint. Hoe meer je weegt, des te meer je nodig hebt; hoe harder je traint, hoe meer je nodig hebt.

De OP van Topicreeks: Bodybuilding topic heeft veel informatie die interessant is voor de krachtsporters onder ons.

Macronutriënten
Het verdiepen in macronutriënten is voor de (kracht)sporters onder ons ook geen overbodige luxe. Macronutriënten zijn voedingsstoffen die in grote hoeveelheden voorkomen:

• Koolhydraten
• Eiwitten
• Vetten

Informatie over macronutriënten kun je hier, hier en hier (hier wordt ook ingegaan op meal timing) vinden.

Meedoen?
Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag :Y.

Heb je je doel bereikt?
Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom! O+
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_150192910
Ik stel iedereen teleur -O- :'(

Dank Sanger _O_
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 1 maart 2015 @ 21:22:27 #3
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150193548
Ach, onze verwachtingen waren toch al niet zo hoog :+ :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_150194581
Ik ga wel weer in m'n hoekje zitten :'(

[ Bericht 1% gewijzigd door CrunchySelf op 01-03-2015 21:49:38 ]
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zondag 1 maart 2015 @ 22:08:39 #5
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150196012
Net even een half uurtje Wii Fit gedaan.. holy crap, ben kapot _O-
pi_150196846
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:08 schreef Maraca het volgende:
Net even een half uurtje Wii Fit gedaan.. holy crap, ben kapot _O-
_O-

Wat heb je gedaan? Step aerobics :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150197036
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 14:36 schreef Maraca het volgende:
Ik wil dit:

_O_

Dat wil ik ook!
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  zondag 1 maart 2015 @ 22:51:53 #8
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150198267
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:24 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O-

Wat heb je gedaan? Step aerobics :D
Nee, die niet. Had een aantal 'aandachtspunten' geselecteerd en daar heeft hij zelf een programma voor gemaakt. Bestond voor een deel uit yoga, buikspieroefeningen, uithouding en heul veel heupbewegingen _O- Wel heel leuk! Tijd is ook echt zo voorbij.

Maar morgen gaat het echte werk natuurlijk beginnen.. dan ga ik zwemmen :D Voor het eerst in.. erm.. een hele lange tijd. Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat..
pi_150204363
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 22:51 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee, die niet. Had een aantal 'aandachtspunten' geselecteerd en daar heeft hij zelf een programma voor gemaakt. Bestond voor een deel uit yoga, buikspieroefeningen, uithouding en heul veel heupbewegingen _O- Wel heel leuk! Tijd is ook echt zo voorbij.

Maar morgen gaat het echte werk natuurlijk beginnen.. dan ga ik zwemmen :D Voor het eerst in.. erm.. een hele lange tijd. Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat..
Grappig :D

Je ging baantjes trekken toch?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 07:30:16 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150204394
Mogguh. Zo maar eens hardlopen :O
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_150204472
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 07:30 schreef Qwea het volgende:
Mogguh. Zo maar eens hardlopen :O
Mogguh :W
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150204476
De dagen worden eerder licht en blijven langer licht :D Valt steeds meer op *O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 08:01:16 #13
65960 sanger
pi_150204574
Mogguh, vandaag hele dag training.... Bleh.

Weegschaal was op zich wel aardig. -0,4 tov vorige week. En dat zonder sportschool :P wel nog het idee dat ik wat verstopt ben, weet het eigenlijk wel zeker :')
  maandag 2 maart 2015 @ 08:43:02 #14
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_150204976
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 07:45 schreef CrunchySelf het volgende:
De dagen worden eerder licht en blijven langer licht :D Valt steeds meer op *O*
Heerlijk. O+

Misschien vanmiddag een rondje hardlopen, afhankelijk van hoe laat ik terug ben. Nu eerst maar eens zorgen dat ik in Amstelveen kom. Treinen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 2 maart 2015 @ 08:51:21 #15
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150205097
Goedemorgen! Ben weer boven water na een tyfusdruk weekend *O*
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  maandag 2 maart 2015 @ 08:56:09 #16
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150205192
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 07:22 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Grappig :D

Je ging baantjes trekken toch?
:Y Net terug van het zwembad. Uiteindelijk toch nog een uurtje baantjes gezwommen en conclusie.. leuk en ben kapot. Dus voor herhaling vatbaar. Was alleen wel druk! :o Niet zo heel erg, maar ergerde mij wel aan die bejaarden die een beetje over de baan zaten te drijven en maar bleven kletsen met elkaar. Prima als het rustig is, maar als het zo druk is, dan is dat heel erg storend.

Desalniettemin. Voor nu even besloten om dit 2x per week te gaan doen. Op de maandag en de vrijdag. O+
pi_150205221
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 08:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

:Y Net terug van het zwembad. Uiteindelijk toch nog een uurtje baantjes gezwommen en conclusie.. leuk en ben kapot. Dus voor herhaling vatbaar. Was alleen wel druk! :o Niet zo heel erg, maar ergerde mij wel aan die bejaarden die een beetje over de baan zaten te drijven en maar bleven kletsen met elkaar. Prima als het rustig is, maar als het zo druk is, dan is dat heel erg storend.

Desalniettemin. Voor nu even besloten om dit 2x per week te gaan doen. Op de maandag en de vrijdag. O+
Goed bezig! Zijn er geen banen met verschillende snelheid? (met/zonder drijvende bejaarden?)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 2 maart 2015 @ 08:59:53 #18
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150205251
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 08:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Goed bezig! Zijn er geen banen met verschillende snelheid? (met/zonder drijvende bejaarden?)
Nope. Ging volledig door elkaar heen..
pi_150205370
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Heerlijk. O+

Misschien vanmiddag een rondje hardlopen, afhankelijk van hoe laat ik terug ben. Nu eerst maar eens zorgen dat ik in Amstelveen kom. Treinen. :')
I'm loving it O+

Hoorde iets op de radio over gedonder treinen. Advies NS: Ga maar een dagje thuiswerken :') x 100
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150205382
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 08:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

Meh. Bejaarden :N

Maar *O* voor een nieuwe sportactiviteit erbij
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 09:14:12 #21
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_150205472
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:07 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

I'm loving it O+

Hoorde iets op de radio over gedonder treinen. Advies NS: Ga maar een dagje thuiswerken :') x 100
Ja, kapotte bovenleiding bij Utrecht. Gelukkig kom ik wel waar ik zijn moet. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 2 maart 2015 @ 09:22:30 #22
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150205595
:O moe :o
  maandag 2 maart 2015 @ 09:24:50 #23
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150205635
Ugh, moet vandaag ook nog verder met de berging opruimen }:| Maar goed, als ik vandaag even doorzet ben ik misschien vandaag of uiterlijk morgen klaar _O_

kan ik eindelijk weer fatsoenlijk bij m'n fiets :D :@
pi_150205961
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, kapotte bovenleiding bij Utrecht. Gelukkig kom ik wel waar ik zijn moet. :D
Dat scheelt :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150205968
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:24 schreef Maraca het volgende:
Ugh, moet vandaag ook nog verder met de berging opruimen }:| Maar goed, als ik vandaag even doorzet ben ik misschien vandaag of uiterlijk morgen klaar _O_

kan ik eindelijk weer fatsoenlijk bij m'n fiets :D :@
Jij hebt een opruimdrift :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150205971
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:22 schreef Qwea het volgende:
:O moe :o
Slapen O+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 09:45:39 #27
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150206095
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:41 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Slapen O+
Ja ga ik straks maar eens even doen. Zo eerst trainen. Men, ik trek net een blikje redbull open.. mijn koelkast staat echt achterlijk koud :o
pi_150206164
Ik was een beetje aan de zware kant vanochtend, maar ja hopelijk is dat vooral weekend-vocht of zo :P Ik ben wel snipverkouden geworden met keelpijn sinds gisteren, dat is een beetje balen. Trachitol for life!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 2 maart 2015 @ 10:00:10 #29
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_150206489
Goed, dat was een nutteloze onderneming. Degene waar ik een afspraak mee had, moest blijkbaar wel uit de richting van Utrecht komen met de trein. :')

Voordeel: vanmiddag tijd zat, want ik ben alweer op de terugweg nu. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_150206843
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja ga ik straks maar eens even doen. Zo eerst trainen. Men, ik trek net een blikje redbull open.. mijn koelkast staat echt achterlijk koud :o
Redbull o|O Dat hoort niet!

Maar koelkast even wat zachter zetten, zonde van de stroom :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150206862
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, dat was een nutteloze onderneming. Degene waar ik een afspraak mee had, moest blijkbaar wel uit de richting van Utrecht komen met de trein. :')

Voordeel: vanmiddag tijd zat, want ik ben alweer op de terugweg nu. :+
Kun je nu vanmiddag hardlopen ipv vanavond :D

Mooi bij daglicht :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 10:17:16 #32
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150206909
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:15 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Redbull o|O Dat hoort niet!

Maar koelkast even wat zachter zetten, zonde van de stroom :Y
Van wie hoort dat niet? En ja, heb hem al minder koud geknald.
pi_150206930
Ik heb kwark :9 ik had honger, dus dan smaakt het extra :9

Lijstje van vandaag:
O: 1 volkoren, met kaas (gesmolten O+ )
T: 250gr optimel 0% vanille yoghurt/250gr magere kwark
L: 4 volkoren met nog niks, want moet ik nog even halen. Wordt kipfilet/kalkoenfilet wss.
D: Wraps :9
S: Spinning
T: Whey shake
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150206949
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Van wie hoort dat niet? En ja, heb hem al minder koud geknald.
De algemene voedselgoden O-)

Maar dat past toch niet in je schema :o ?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 10:21:56 #35
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150207022
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:19 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

De algemene voedselgoden O-)

Maar dat past toch niet in je schema :o ?
Waarom zou redbull niet in mijn schema passen? :D

quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:18 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik heb kwark :9 ik had honger, dus dan smaakt het extra :9

Lijstje van vandaag:
O: 1 volkoren, met kaas (gesmolten O+ )
L: 4 volkoren met nog niks, want moet ik nog even halen. Wordt kipfilet/kalkoenfilet wss.
D: Wraps :9
S: Spinning
T: Whey shake
Ik ging brood halen, toen trok Link halverwege de zak stuk en vrat mijn brood op :{ :(

Gesmolten kaas? Doe je hem dan in de magnetron? Je kan voor je L ook eens gerookte kipfilet halen. dat is pas lekker op brood. Gewoon zo'n stuk. 100kcal per 100g :9
  maandag 2 maart 2015 @ 10:22:22 #36
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150207030
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 09:40 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Jij hebt een opruimdrift :o
Nou ja, ik stel het al 4 jaar uit :')_!
  maandag 2 maart 2015 @ 10:23:10 #37
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150207049
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nou ja, ik stel het al 4 jaar uit :')_!
kom hier ook ff doen :')
  maandag 2 maart 2015 @ 10:23:54 #38
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150207060
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

kom hier ook ff doen :')
Nee :D :P Heb al geen zin meer in m'n eigen berging..
pi_150207071
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:21 schreef Qwea het volgende:
Waarom zou redbull niet in mijn schema passen?
Bak suiker in dat spul. Lekker dat wel :P

Om de caffiene kun je beter zwarte koffie drinken :7

quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:21 schreef Qwea het volgende:
Ik ging brood halen, toen trok Link halverwege de zak stuk en vrat mijn brood op

Gesmolten kaas? Doe je hem dan in de magnetron? Je kan voor je L ook eens gerookte kipfilet halen. dat is pas lekker op brood. Gewoon zo'n stuk. 100kcal per 100g
_O- Ik hou van die hond, echt _O_

Jup, 15 gr ff op brood. 20 sec in de magnetron op vol vermogen. Om nom nom. Dan is het net zacht/net warm zeg maar :D

Gerookte kipfilet, noted. Zal ik ff onthouden :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150207086
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:22 schreef Maraca het volgende:
Nou ja, ik stel het al 4 jaar uit _!
Herkenbaar, stel dat soort dingen ook echt uit tot het niet meer kan :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 10:26:31 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150207112
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:24 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Bak suiker in dat spul. Lekker dat wel :P

Om de caffiene kun je beter zwarte koffie drinken :7

[..]
:D Hallo? Light? :D

quote:
_O- Ik hou van die hond, echt _O_
Pfff, ik was pissig man. :')

quote:
Jup, 15 gr ff op brood. 20 sec in de magnetron op vol vermogen. Om nom nom. Dan is het net zacht/net warm zeg maar :D
Oi :D :9

quote:
Gerookte kipfilet, noted. Zal ik ff onthouden :D
http://www.ah.nl/producten/product/wi40004/ah-gerookte-kipfilet :9
  maandag 2 maart 2015 @ 10:26:43 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150207119
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:23 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee :D :P Heb al geen zin meer in m'n eigen berging..
Hater
pi_150207162
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:26 schreef Qwea het volgende:
Hallo? Light?
O ja, dat is er ook :@

quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:26 schreef Qwea het volgende:
Pfff, ik was pissig man.
Was er daarom dat blaf filmpje ? :P

quote:
Tx

Heb alleen slechte ervaring met bereide kip uit een AH winkel. Krijg nog rillingen van Kip Piri Piri :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 10:30:04 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150207192
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:28 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

O ja, dat is er ook :@
*)

quote:
Was er daarom dat blaf filmpje ? :P
Nee, dat was omdat het hem niet snel genoeg ging.. dat ik mee ging naar buiten :')

quote:
Tx

Heb alleen slechte ervaring met bereide kip uit een AH winkel. Krijg nog rillingen van Kip Piri Piri :')
Oeh, do tell?
pi_150207272
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:30 schreef Qwea het volgende:
Nee, dat was omdat het hem niet snel genoeg ging.. dat ik mee ging naar buiten
_O- :D

quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:30 schreef Qwea het volgende:
Oeh, do tell?
Iets van twee jaar terug. Samen met collega (ander werk) naar AH, beide z'n bakje. Zag er lekker uit, smaakte ook prima, beide de volgende dag en dag erop flink ziek :'). Volgens mij was er iets mis mee :P

Never forget Kip Piri Piri
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 10:40:52 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150207419
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:33 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O- :D

[..]

Iets van twee jaar terug. Samen met collega (ander werk) naar AH, beide z'n bakje. Zag er lekker uit, smaakte ook prima, beide de volgende dag en dag erop flink ziek :'). Volgens mij was er iets mis mee :P

Never forget Kip Piri Piri
:o Maar dat wordt daar warm gemaakt enzo toch? Dit komt vd fabriek. Eet het wekelijks :P
pi_150207536
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

:o Maar dat wordt daar warm gemaakt enzo toch? Dit komt vd fabriek. Eet het wekelijks :P
Volgens mij ja :Y Ga ik die wel ff halen :Y

Als ik ziek wordt morgen he, dan weet ik je te vinden :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150207765
Zo. Ik heb een 1.5 l fles gevuld met water en naast mijn monitor gezet. Die moet aan de eind van de dag gewoon op. Als ik dit niet even meetbaar neerzet krijg ik veels te weinig water op een dag binnen. Dit wordt namelijk nu mijn eerste glas water :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 11:16:09 #49
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150208222
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:55 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo. Ik heb een 1.5 l fles gevuld met water en naast mijn monitor gezet. Die moet aan de eind van de dag gewoon op. Als ik dit niet even meetbaar neerzet krijg ik veels te weinig water op een dag binnen. Dit wordt namelijk nu mijn eerste glas water :o
Goed plan, bij mij werkt het ook zo. 1 liter (thee) voor de lunch en 1 liter na de lunch. Straks als het warmer is, ga ik weer over naar water.
  maandag 2 maart 2015 @ 11:20:17 #50
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_150208323
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:15 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Kun je nu vanmiddag hardlopen ipv vanavond :D

Mooi bij daglicht :)
Dan wordt het vandaag ipv morgen. :P En met nieuwe afspraak morgen komt het wel goed uit ook.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 2 maart 2015 @ 11:49:13 #51
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150209052
Ja hoor, breekt de ketting van mijn fiets.. net nu ik de berging zodanig schoon heb dat ik hem gemakkelijk zou kunnen pakken om wat meer te fietsen :') #fml
pi_150209519
https://www.facebook.com/video.php?v=606758512759367&fref=nf

Gymfrustraties :P Al vind ik de hele gym een frustratie :p
  maandag 2 maart 2015 @ 12:07:17 #53
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_150209667
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:49 schreef Maraca het volgende:
Ja hoor, breekt de ketting van mijn fiets.. net nu ik de berging zodanig schoon heb dat ik hem gemakkelijk zou kunnen pakken om wat meer te fietsen :') #fml
Beter thuis dan onderweg. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 2 maart 2015 @ 12:14:11 #54
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150209879
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Beter thuis dan onderweg. :P
Dat is waar :+

Ach, de fiets was toch al op.. dus eigenlijk niet meer de moeite waard om hem te repareren. Heb nu deze op het oog. Denk geschikt voor af en toe naar de stad fietsen en incidenteel eens wat langere afstanden :)

edit: oh wacht.. framerate voor racefietsen zijn weer anders dan voor dit soort fietsen. Argh..
edit2: klopt toch wel.. argh...

[ Bericht 2% gewijzigd door Maraca op 02-03-2015 12:24:34 ]
pi_150210739
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 11:16 schreef -Peach het volgende:

[..]

Goed plan, bij mij werkt het ook zo. 1 liter (thee) voor de lunch en 1 liter na de lunch. Straks als het warmer is, ga ik weer over naar water.
[ afbeelding ]
Uhu :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150210748
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:03 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=606758512759367&fref=nf

Gymfrustraties :P Al vind ik de hele gym een frustratie :p
Herkenbaar :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150210771
Zo. Lunch :9

OM NOM NOM :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150211161
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het is de vleeswaren gerookte kipfilet geworden. Ik kon geen stuk vinden. Al is het hele pakje van 150gr wel opgegaan :P :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 12:54:35 #59
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150211204
Verrekt.. ze komen tegenwoordig gewoon langs om je fiets te repareren _O_ Daar toch maar voor gekozen.. voor die paar tientjes O+
pi_150211255
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:54 schreef Maraca het volgende:
Verrekt.. ze komen tegenwoordig gewoon langs om je fiets te repareren _O_ Daar toch maar voor gekozen.. voor die paar tientjes O+
:D Das netjes.

Maar ketting vervangen is niet zo lastig :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 12:58:47 #61
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150211359
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:55 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

:D Das netjes.

Maar ketting vervangen is niet zo lastig :P
Ik kan het iig niet.. dus blij dat iemand het voor mij doet O+
  maandag 2 maart 2015 @ 12:58:49 #62
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150211360
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:53 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Het is de vleeswaren gerookte kipfilet geworden. Ik kon geen stuk vinden. Al is het hele pakje van 150gr wel opgegaan :P :9
:D Nomz

Ik zit aan de shake, zo brood :9 Mijn armen en schouders beginnen heel mooi droog te worden :D Buik ook. Benen hebben nog wat extra aandacht nodig :P
  maandag 2 maart 2015 @ 12:59:02 #63
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150211366
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet :D
pi_150211403
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

Een van de weinige dingen die ik kan repareren op een fiets :P

Maar viel me laatst mee hoe duur (dus goedkoop) fietsenwinkels zijn met reparatie :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150211422
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 12:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

:D Nomz

Ik zit aan de shake, zo brood :9 Mijn armen en schouders beginnen heel mooi droog te worden :D Buik ook. Benen hebben nog wat extra aandacht nodig :P
:9

Nieuwe handdoek pakken, droogt wat beter af. Zijn de benen zo droog :Y

Maar gaaf Q :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 13:00:47 #66
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150211429
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:00 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Een van de weinige dingen die ik kan repareren op een fiets :P

Maar viel me laatst mee hoe duur (dus goedkoop) fietsenwinkels zijn met reparatie :o
Volgens de man die ik aan de telefoon had moest ik rekenen op 20 euro. Dat is inclusief materiaal, naar mijn huis rijden en arbeid. Vind ik echt prima! :)
pi_150211463
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:00 schreef Maraca het volgende:

[..]

Volgens de man die ik aan de telefoon had moest ik rekenen op 20 euro. Dat is inclusief materiaal, naar mijn huis rijden en arbeid. Vind ik echt prima! :)
Das een koopje :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 13:02:31 #68
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150211487
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:01 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Das een koopje :D
:Y en hij komt morgenmiddag al langs! Hij was toch in mijn woonplaats :P
pi_150211511
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

:D Dus woensdag al een blokje fietsen? :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 13:03:39 #70
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150211524
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:03 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

:D Dus woensdag al een blokje fietsen? :P
Zou mooi zijn :9
pi_150211575
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:03 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zou mooi zijn :9
Fietsen O+

Ik hoop dat ik zondag even een blokje om kan doen :D Woensdag fiets even ophalen en kijken als ik Zaterdag niet stuk ga :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150211843
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hij komt langs?? Wow wat een geschenk uit de hemel!
  maandag 2 maart 2015 @ 13:12:43 #73
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150211867
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hij komt langs?? Wow wat een geschenk uit de hemel!
:Y

Ben er echt heel blij mee, want ik woon niet in de buurt van een fietsenmaker en ik krijg dat ding nooit in m'n auto :D
pi_150212529
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:12 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ben er echt heel blij mee, want ik woon niet in de buurt van een fietsenmaker en ik krijg dat ding nooit in m'n auto :D
Fietsenmakers in Utrecht zijn echt oplichters :P Daar mag je gewoon lopend naar toe en dan ook nog eens 50 euro neertikken voor waar jij nu 20 euro voor betaalt.
pi_150212625
Mijn racefiets wordt gratis en voor niets helemaal opnieuw nagegeken/afgesteld/schoongemaakt en ik krijg uitleg over hoe ik hem zelf kan onderhouden. Dat hoorde bij de service van die fiets daar kopen O+

Heb hem gekocht in februari 2013 en ben er toen na de tijd nooit meer geweest _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150212673
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:36 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn racefiets wordt gratis en voor niets helemaal opnieuw nagegeken/afgesteld/schoongemaakt en ik krijg uitleg over hoe ik hem zelf kan onderhouden. Dat hoorde bij de service van die fiets daar kopen O+

Heb hem gekocht in februari 2013 en ben er toen na de tijd nooit meer geweest _O-
Oja, zo is het bij mij ook wel een beetje gegaan. Die fietsenman is echt zo'n pietje precies en het viel hem op dat mijn tandwiel net een tikje ovaal was of zo. Dat kwam wel vaker voor bij deze uitvoering dus hij zou een nieuwe vragen bij de leverancier en mij laten weten wanneer dat klaar was. Hij heeft nooit meer gebeld en ik heb nooit iets gemerkt tijdens het fietsen daarvan dus ben ook niet meer langs geweest :P
  maandag 2 maart 2015 @ 13:39:51 #77
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150212734
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Fietsenmakers in Utrecht zijn echt oplichters :P Daar mag je gewoon lopend naar toe en dan ook nog eens 50 euro neertikken voor waar jij nu 20 euro voor betaalt.
Bizar dat dit zoveel kan verschillen :o Maar goed, voor hetzelfde geld is het zo'n oplichter die morgen zegt.. ja, nee... dit is een special type ketting.. en vervolgens 100 euro vraagt :+ Denk het niet, maar het zou kunnen :P
pi_150212739
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:37 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oja, zo is het bij mij ook wel een beetje gegaan. Die fietsenman is echt zo'n pietje precies en het viel hem op dat mijn tandwiel net een tikje ovaal was of zo. Dat kwam wel vaker voor bij deze uitvoering dus hij zou een nieuwe vragen bij de leverancier en mij laten weten wanneer dat klaar was. Hij heeft nooit meer gebeld en ik heb nooit iets gemerkt tijdens het fietsen daarvan dus ben ook niet meer langs geweest :P
Haha. Hij een mooi nieuw tandwiel en jij geen problemen :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150212774
Over fietsen gesproken, vanavond weer spinning :D *O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 13:43:15 #80
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150212837
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:41 schreef CrunchySelf het volgende:
Over fietsen gesproken, vanavond weer spinning :D *O*
Hometrainer *O* ;(
pi_150212858
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hometrainer *O* ;(
Joh! Serie kijken tijdens het sporten *O*

House of Cards Seizoen 3 is uit *O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 13:48:15 #82
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150212940
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:44 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ik moet de eerste 2 seizoenen nog kijken :@
pi_150213069
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:48 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik moet de eerste 2 seizoenen nog kijken :@
Goede serie, echt een aanrader :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 13:57:06 #84
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150213188
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:53 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Goede serie, echt een aanrader :Y
Hoor er goede verhalen over :Y Sowieso.. Kevin Spacey O+
pi_150213539
Lijstje vandaag:

O: boerenyoghurt met vruchtenjamshizzle, wat havermout, lijnzaad en goji bessen
T: mandarijn, babybel
L: groentesoepje met croutons, 2 volkoren boterhammen, één met gekookt ei, één met garnalensalade, peer
T: appel, krentenbol
S: 3.8 km rennen naar zaaltraining, 75 minuten training, 3.8 km terug
D: Jaaaaa dat is weer de grote vraag van vandaag, wat te eten? Ik heb al een paar dagen zin in gewokte spruitjes maar vandaag ineens niet meer.

En verder nog heel veel keelsnoepjes/trachitol tegen de keelsars -O-
  maandag 2 maart 2015 @ 14:17:34 #86
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150213809
Ohja, mijn lijstje:

O: overnightoats (havermout, yoghurt, cacao)
T: mini appeltaartje
L: 4x spelt, kipfilet, pesto, komkommer, sla
T: 150 gr kipfilet, 1x spelt pindakaas
D: slavink, broccoli
T: shake

quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Lijstje vandaag:

L: groentesoepje met croutons, 2 volkoren boterhammen, één met gekookt ei, één met garnalensalade, peer
D: Jaaaaa dat is weer de grote vraag van vandaag, wat te eten? Ik heb al een paar dagen zin in gewokte spruitjes maar vandaag ineens niet meer.

Beterschap!
pi_150213968
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:17 schreef -Peach het volgende:

Beterschap!
Ik weiger dit ziek te noemen :P Ik ben nooit ziek.

Maar bedankt ;)
  maandag 2 maart 2015 @ 14:26:03 #88
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150214030
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik weiger dit ziek te noemen :P Ik ben nooit ziek.

Maar bedankt ;)
Toch beterschap :6 :P
  maandag 2 maart 2015 @ 14:31:44 #89
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150214193
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:44 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

JAAAA :D Wij zijn nu ook bij S3 :D
pi_150214325
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

JAAAA :D Wij zijn nu ook bij S3 :D
Die is nu ook al awesome. _O_ Was voor mij wel ff inkomen, S2 was een tijdje geleden.

Zou hem downloaden, geen zin in dus netflix maar weer geactiveerd :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 14:37:27 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150214329
:') Dus er komt iemand op whatsapp:

"Hey Q ik blijf problemen houden met mijn laptop....."
-Oh, vervelend
"Ja hij blijft uitvallen miss kun jij er na kijken
-Ik vraag 25 euro onderzoekskosten. Dan weet je enkel wat er aan de hand is en heb je nog geen reparatie. Ik kan hem morgen rond 15:00/15:30 ophalen.
"Ja nee laat maar. Ik sprak net mijn vriend en die brengt hem weg, kost dan niks"

:') Fucking smerige tering krenten :') Krijg ebola en vraag het dan niet.
  maandag 2 maart 2015 @ 14:40:23 #92
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150214401
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:57 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hoor er goede verhalen over :Y Sowieso.. Kevin Spacey O+
Spacey is echt geniaal in house of cards :Y

quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Lijstje vandaag:

Dropjes helpen ook goed tegen keelsars. En koud drinken en ijsblokken :Y

quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:17 schreef -Peach het volgende:
Ohja, mijn lijstje:

O: overnightoats (havermout, yoghurt, cacao)
T: mini appeltaartje
L: 4x spelt, kipfilet, pesto, komkommer, sla
T: 150 gr kipfilet, 1x spelt pindakaas
D: slavink, broccoli

[..]

Beterschap!
Geen KH's bij je D? Hoeveel kcal is dit eigenlijk, peach? :)
pi_150214412
Godsklere. Ik wil alleen maar eten. :(
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 2 maart 2015 @ 15:07:14 #94
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150215062
Zo, laatste tripje (voor nu :') ) naar de milieustraat gemaakt. Wel mooi, had de doos van de Wii nog.. die mocht dus ook wel eens weg. Dus ik gooi hem in zo'n vuilding voor papier. Zet die medewerker de machine gelijk stil en haalt hem eruit :?

Bleek dat hij de *plof* niet vertrouwde en het zou volgens hem niet de eerste keer zijn dat iemand de daadwerkelijke spelcomputer in dat ding gooit _O- Harde geluid was overigens door de hoeveelheid boekjes die erin zaten :P
  maandag 2 maart 2015 @ 15:10:34 #95
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150215166
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 14:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Spacey is echt geniaal in house of cards :Y

[..]

Dropjes helpen ook goed tegen keelsars. En koud drinken en ijsblokken :Y

[..]

Geen KH's bij je D? Hoeveel kcal is dit eigenlijk, peach? :)
Nope, geen KH's bij m'n D, bevalt me eigenlijk wel, een redelijk lichte maaltijd voor het sporten (dat nu op het lijstje ontbreekt zie ik). Dit lijstje komt uit op 1850 kcal.
  maandag 2 maart 2015 @ 15:13:36 #96
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150215246
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:10 schreef -Peach het volgende:

[..]

Nope, geen KH's bij m'n D, bevalt me eigenlijk wel, een redelijk lichte maaltijd voor het sporten (dat nu op het lijstje ontbreekt zie ik). Dit lijstje komt uit op 1850 kcal.
Ooh ik had het op minder geschat :P

Ik ben ook wat lager in de KH's gaan zitten en wat hoger in de eiwitten :Y Soms sla ik een beetje door qua eiwit hoogte :D :@ Wat ga je sporten vanaaf?
  maandag 2 maart 2015 @ 15:26:56 #97
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150215683
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh ik had het op minder geschat :P

Ik ben ook wat lager in de KH's gaan zitten en wat hoger in de eiwitten :Y Soms sla ik een beetje door qua eiwit hoogte :D :@ Wat ga je sporten vanaaf?
Mjah, o.a. die slavink tikt lekker aan :P Werkt wel goed al of niet, die veranderingen in je eetschema? Hoeveel kcal at je eigenlijk toen je begon met afvallen etc.?
Vanavond staat borst op de planning, kijken of het weer lukt om een PR te zetten (dat is wel leuk van een beginner zijn *) )
pi_150215711
Trainen jullie in de fitness met apparaten of met losse gewichten?
  maandag 2 maart 2015 @ 15:30:48 #99
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150215799
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Bijna alles los. Gebruik wel de latpulldown, cable row en cable flyes.
pi_150215860
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:30 schreef -Peach het volgende:

[..]

Oh ja. En dan in het begin veel begeleiding gehad qua uitvoering en zo? En mag je gewoon zelf elke keer meer gewicht pakken als je dat een goed idee lijkt of is er een progressieschema voor?
  maandag 2 maart 2015 @ 15:38:39 #101
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150216073
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh ja. En dan in het begin veel begeleiding gehad qua uitvoering en zo? En mag je gewoon zelf elke keer meer gewicht pakken als je dat een goed idee lijkt of is er een progressieschema voor?
Ligt eraan bij welke sportschool je zit :) Welke had je zelf in gedachten of ben je lid van?
pi_150216206
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:38 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ligt eraan bij welke sportschool je zit :) Welke had je zelf in gedachten of ben je lid van?
Ik ben geen lid van een sportschool en heb zaterdag ook besloten dat dat dus echt niets voor mij is na een gratis dagje proeftrainen. Krachthonk met losse gewichten heb ik zelf op mijn roeivereniging en atletiekvereniging de beschikking tot, en ik heb ook een jaar gekrachttraind in mijn fanatieke roeitijd dus wat basisoefeningen daar ken ik de uitvoering wel van. De enige meerwaarde van de sportschool zouden voor mij de apparaten zijn die ik daar dus niet heb, maar ik ontdekte zaterdag dat ik dat zo ontzettend suf vind :P Ik hou het wel bij opdrukken en core oefeningen en als ik zin heb af en toe wat met losse gewichten spelen :P Buiten sporten blijft toch honderd keer leuker.

Maar ik vroeg me het meer uit interesse af aangezien een goede squat bijvoorbeeld toch wel een paar maanden duurt om goed aan te leren, en zonder begeleiding kun je nog best wel dingen kapot maken.
  maandag 2 maart 2015 @ 15:43:59 #103
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150216279
quote:

[..]

Ja zeker, nog steeds. Zonder had ik keihard gefaald waarschijnlijk en al 20 blessures gehad. Mijn vriend doet al 10 jaar aan krachttraining dus zijn ervaring helpt heel veel. We volgen geen bepaald schema o.i.d., vaak doen we een bepaald aantal sets, kijken we wat de vorige keer is gelukt (schrijf alles op) en doen we wat gewicht of herhalingen erbij. Mocht dit toch teveel zijn, dan weer terug en vanuit daar weer verder opbouwen.
  maandag 2 maart 2015 @ 15:44:42 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150216303
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:26 schreef -Peach het volgende:

[..]

Mjah, o.a. die slavink tikt lekker aan :P Werkt wel goed al of niet, die veranderingen in je eetschema? Hoeveel kcal at je eigenlijk toen je begon met afvallen etc.?
Vanavond staat borst op de planning, kijken of het weer lukt om een PR te zetten (dat is wel leuk van een beginner zijn *) )
Ja true story. Slavink :9 ja! Gaat goed volgens mij. Volgende week weer meten.

Ehm, voordat ik echt KT ging doen? Eerst 1400, toen 1500, 1600, 1700, 2000, en zo opbouwend :).

Borst \O/ heb ik morgen. Fly's O+ PR's zijn altijd geniaal :D
pi_150216369
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:43 schreef -Peach het volgende:
efaald waarschijnlijk en al 20 blessures gehad. Mijn vriend doet al 10 jaar aan krachttraining dus zijn ervaring helpt heel veel. We volgen geen bepaald schema o.i.d., vaak doen we een bepaald aantal sets, kijken we wat de vorige keer is gelukt (schrijf alles op) en doen we wat gewicht of herhalingen erbij. Mocht dit toch teveel zijn, dan weer terug en vanuit daar weer verder opbouwen.
Klinkt goed! Ik herinner me ook uit mijn KT tijd dat er in het schema altijd x aantal weken opbouw in gewicht was en daarna had je 1 of 2 weken superveel herhalingen met 70-80% van het gewicht dat je normaal deed, en dan ging de opbouw weer verder. Maar wel chill zo'n vriend met zoveel ervaring ^O^
  maandag 2 maart 2015 @ 15:47:19 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150216406
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Beide. Maar grootste gedeelte losse gewichten.
pi_150216434
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar ik vroeg me het meer uit interesse af aangezien een goede squat bijvoorbeeld toch wel een paar maanden duurt om goed aan te leren, en zonder begeleiding kun je nog best wel dingen kapot maken.
Maar ik vraag me af in hoeverre de "normale" begeleiding voldoet. Zit jij misschien niet veel meer te denken in de PT hoek, dat mensen constant je begeleiden? Dat doet z'n 'begeleider' in de sportschool zaal niet imho
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 15:48:24 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150216436
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:30 schreef -Peach het volgende:

[..]

Hier cable curl, chinnen, cable row.
  maandag 2 maart 2015 @ 15:48:28 #109
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150216440
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:42 schreef La_Tramposa het volgende:

Ik zou er niet op rekenen dat je dat bij een sportschool precies aangeleerd krijgt. Misschien dat ze je wel eens helpen, maar dat zal niet altijd het geval zijn. Bij mijn sportschool (David Lloyd) zag ik mensen soms wel echt intensief trainen met een begeleider, maar daar betalen ze apart voor. Dat zijn de personal trainers die daar rondlopen en individuele leden helpen. Tijdens een groeples krijg je soms ook wel de opmerking dat je anders moet gaan staan, maar omdat je in een (vrij) volle zaal staat moet je net geluk hebben dat de instructeur het ziet én er iets van zegt. Dus daar mag je ook niet op vertrouwen.

Dus eigenlijk kom je dan al vrij snel uit op een PT als je echt langdurige intensieve begeleiding wilt.
pi_150216496
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:48 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Maar ik vraag me af in hoeverre de "normale" begeleiding voldoet. Zit jij misschien niet veel meer te denken in de PT hoek, dat mensen constant je begeleiden? Dat doet z'n 'begeleider' in de sportschool zaal niet imho
In die sportschool waar ik zaterdag was, waren er wel constant één of 2 trainers aanwezig in de krachthoek die mensen aanwijzingen gaven over de uitvoering. Dat is ook wel nodig bij de meesten, al gaat het zelfs bij de sportschooldudes zelf nog wel eens mis :P
PT is overdreven, bij het roeien was er ook één krachttrainer voor 6-12 mensen die tegelijk aan het trainen waren. Je herhaalt oefeningen toch dus hij kan vaak genoeg bij iedereen kijken..
  maandag 2 maart 2015 @ 15:50:47 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150216522
quote:

[..]

Hier eerst PT van de fysio en nu PT van de gym. Vorm is nog steeds niet heel best met sommige dingen. Bv t bar row (wel stukken beter) en deadliften.

Ik geef aan als iets te licht is en dan gaan we zwaarder. Maar ik heb een schema op maat he :)
pi_150216529
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

In die sportschool waar ik zaterdag was, waren er wel constant één of 2 trainers aanwezig in de krachthoek die mensen aanwijzingen gaven over de uitvoering. Dat is ook wel nodig bij de meesten, al gaat het zelfs bij de sportschooldudes zelf nog wel eens mis :P
PT is overdreven, bij het roeien was er ook één krachttrainer voor 6-12 mensen die tegelijk aan het trainen waren. Je herhaalt oefeningen toch dus hij kan vaak genoeg bij iedereen kijken..
Dan heb je betere begeleiding in je sportschool dan mij :Y Want dat is eigenlijk zoals het wat hoort :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 15:51:28 #113
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150216542
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:51 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dan heb je betere begeleiding in je sportschool dan mij :Y Want dat is eigenlijk zoals het wat hoort :D
Dat dus ^ dan is dat zeker een sportschool om op je lijstje te zetten
pi_150216594
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hier eerst PT van de fysio en nu PT van de gym. Vorm is nog steeds niet heel best met sommige dingen. Bv t bar row (wel stukken beter) en deadliften.

Ik geef aan als iets te licht is en dan gaan we zwaarder. Maar ik heb een schema op maat he :)
Dat vond ik het mooie van die oefeningen die jij mij aangaf Q, met dumbbell zijn ze volgens mij redelijk fool proof :D

Behalve die bankdruk alternatief met dumbbell, heb geen goed zicht als de houding goed is. Van de week ff iemand vragen of ff filmen :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150216607
Ja, het was er ook echt wel mooi en goed geregeld. Dus mócht ik ooit toch overstappen naar the dark side, dan zou ik die sportschool (Sportcity) zeker overwegen ;)

2 verschillende sauna's en een turks stoombad en een loungeruimte en gratis zonnebank erbij ook :o Dat was nog bijna genoeg om me in te schrijven, ook al vond ik het fitnessen zelf stom :P
pi_150216627
De vraag is hoeveel moest je betalen voor dit allemaal? :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150216666
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Hangt er vanaf hoe lang je lid wordt. Bij een 2 jarig abonnement 35e per maand, bij een 4 weken abonnement 50 euro. En dan zat er nog iets tussenin.
  maandag 2 maart 2015 @ 15:54:10 #118
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150216670
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:52 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Dat vond ik het mooie van die oefeningen die jij mij aangaf Q, met dumbbell zijn ze volgens mij redelijk fool proof :D

Behalve die bankdruk alternatief met dumbbell, heb geen goed zicht als de houding goed is. Van de week ff iemand vragen of ff filmen :Y
Zijn redelijk simpele oefeningen idd :) bedoel je chest press?
  maandag 2 maart 2015 @ 15:54:34 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150216693
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:53 schreef CrunchySelf het volgende:
15 euro inschrijf geld B-)
pi_150216777
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hangt er vanaf hoe lang je lid wordt. Bij een 2 jarig abonnement 35e per maand, bij een 4 weken abonnement 50 euro. En dan zat er nog iets tussenin.
Valt me nog mee. Is hetzelfde als hier, maar kennelijk met beter begeleiding. :D

Al heb ik spijt van dat 1 jarig abbonement, had graag de mogelijkheid wat anders te proberen qua sportschool. Desnoods verder rijden.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150216811
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:54 schreef Qwea het volgende:

[..]

Zijn redelijk simpele oefeningen idd :) bedoel je chest press?
Ja die, de Dumbell incline chestpress.

Moest ff spieken op schema ^^

Bij al die andere oefeningen kan ik mezelf in de spiegel zien, die is de enige waar dat niet lukt :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150216825
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:54 schreef Qwea het volgende:

[..]

15 euro inschrijf geld B-)
Uiteraard en graag ook nog ff ¤10 borg voor je lidmaatschapspas :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 15:59:47 #123
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150216978
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:57 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Uiteraard en graag ook nog ff ¤10 borg voor je lidmaatschapspas :')
Nee ik was serieus :D heeft me 15 euro gekost dit :D
pi_150217047
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee ik was serieus :D heeft me 15 euro gekost dit :D
_O- _O- _O- _O- _O- _O- Ik ook, want ik had dat ook + die borg :P

Vuile flikkers zijn het :(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 16:01:01 #125
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150217056
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:56 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Ja die, de Dumbell incline chestpress.

Moest ff spieken op schema ^^

Bij al die andere oefeningen kan ik mezelf in de spiegel zien, die is de enige waar dat niet lukt :P
Je moet de dumbells ter hoogte van je tepels houden. En zorgen dat de spanning op je borst blijft dus niet te diep zakken. Ik heb morgen borst, ik zal het ff voor je laten filmen.
  maandag 2 maart 2015 @ 16:01:01 #126
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150217057
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja, het was er ook echt wel mooi en goed geregeld. Dus mócht ik ooit toch overstappen naar the dark side, dan zou ik die sportschool (Sportcity) zeker overwegen ;)

2 verschillende sauna's en een turks stoombad en een loungeruimte en gratis zonnebank erbij ook :o Dat was nog bijna genoeg om me in te schrijven, ook al vond ik het fitnessen zelf stom :P
Hebben ze daar wel spiegels? _O- bij de Sportcity waar ik eerst lid van was hadden ze dat niet, omdat mensen daar onzeker van werden. 8)7
  maandag 2 maart 2015 @ 16:01:34 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150217094
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:00 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- Ik ook, want ik had dat ook + die borg :P

Vuile flikkers zijn het :(
Ja maar jij betaald nog een maand bedrag toch?
pi_150217136
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je moet de dumbells ter hoogte van je tepels houden. En zorgen dat de spanning op je borst blijft dus niet te diep zakken. Ik heb morgen borst, ik zal het ff voor je laten filmen.
Graag :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 16:02:09 #129
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150217138
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:01 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hebben ze daar wel spiegels? _O- bij de Sportcity waar ik eerst lid van was hadden ze dat niet, omdat mensen daar onzeker van werden. 8)7
Wtf. Spiegels zijn zo behulpzaam!
pi_150217149
quote:

[..]

_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150217214
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja maar jij betaald nog een maand bedrag toch?
O god. Jij betaalde alleen het inschrijfgeld? :o

Ik dus per maand.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150217265
quote:

[..]

Ehh ja wel een spiegelwand gezien, verder niet echt op gelet.
  maandag 2 maart 2015 @ 16:05:53 #133
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150217344
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:03 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

O god. Jij betaalde alleen het inschrijfgeld? :o

Ik dus per maand.
:Y ! Ik dok enkel die 15 euro voor wedstrijd inschrijvingen en mag dan tot en met 17 mei garties trainen. Met PT, metingen en voedingsadvies/schema
pi_150217448
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

:Y ! Ik dok enkel die 15 euro voor wedstrijd inschrijvingen en mag dan tot en met 17 mei garties trainen. Met PT, metingen en voedingsadvies/schema
Mazzelaar :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 16:09:09 #135
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150217487
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 15:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Klinkt goed! Ik herinner me ook uit mijn KT tijd dat er in het schema altijd x aantal weken opbouw in gewicht was en daarna had je 1 of 2 weken superveel herhalingen met 70-80% van het gewicht dat je normaal deed, en dan ging de opbouw weer verder. Maar wel chill zo'n vriend met zoveel ervaring ^O^
Ja heul handig! Gratis PT ;) En sowieso lopen er veel ervaren KT-ers rond, soms helpt ook wel iemand anders.
  maandag 2 maart 2015 @ 16:09:13 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150217491
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:08 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Mazzelaar :D
Ben er wel blij mee. Sporten is echt therapie voor me O+
  maandag 2 maart 2015 @ 16:11:05 #137
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150217575
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:02 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wtf. Spiegels zijn zo behulpzaam!
Ja, daarom ben ik er ook weggegaan. Kon er niet tegen niet te zien wat ik deed :')
  maandag 2 maart 2015 @ 16:12:51 #138
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150217671
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:11 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, daarom ben ik er ook weggegaan. Kon er niet tegen niet te zien wat ik deed :')
Boh dat kan ik me zooooo voorstellen. Die spiegels zijn keihard nodig.
pi_150217799
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ben er wel blij mee. Sporten is echt therapie voor me O+
Dan alsnog was het wel wat geld waard per maand :)

Heb de laatste eigenlijk steeds minder zin in KT, maar meer in spinning en het vooruitzicht op buiten fietsen.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 16:16:11 #140
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150217857
Doodgaan tijdens spinning _O_ O+
pi_150218000
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:16 schreef Maraca het volgende:
Doodgaan tijdens spinning _O_ O+

Als je vanavond rond 22:00 nog niks van me hebt gehoord, dan lig ik dood in de zaal :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 16:21:29 #142
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150218127
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 16:18 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Als je vanavond rond 22:00 nog niks van me hebt gehoord, dan lig ik dood in de zaal :D
Dan heb je een goede training gehad _O_
  maandag 2 maart 2015 @ 18:35:15 #143
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150223204
Spierpijn
pi_150223239
quote:
9s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:35 schreef Maraca het volgende:
Spierpijn
Van de Wii fit? :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 18:37:04 #145
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150223262
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:36 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Van de Wii fit? :D
Nee, zwemmen en sjouwen met dozen _O- Zo maar een warm bad nemen O+
pi_150223286
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:37 schreef Maraca het volgende:

[..]

Is het opruimen tenminste ergens goed voor :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150223309
Ik heb zelf chili con carne gemaakt.. Hopelijk is het lekker! Zo eerst sporten, voel me niet helemaal top maar gaat wel denk ik.
  maandag 2 maart 2015 @ 18:49:31 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150223607
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:37 schreef Maraca het volgende:

[..]

:D
  maandag 2 maart 2015 @ 19:05:20 #149
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150224221
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:37 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Is het opruimen tenminste ergens goed voor :D
Ja, moest daar ook even aan denken. Jammer dat ik geen activity tracker draag _O-
pi_150224478
Eerste nieuwe werkdag overleefd! *O* Heb wel als een mongool over de afdeling gelopen want had echt nog serieuze spierpijn van het voetballen zaterdag :')

Heb zelfs geen benen kunnen trainen vandaag en maar uitgesteld naar morgen :') :+
  maandag 2 maart 2015 @ 19:38:54 #151
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150225659
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:12 schreef sandertjuh het volgende:
Eerste nieuwe werkdag overleefd! *O* Heb wel als een mongool over de afdeling gelopen want had echt nog serieuze spierpijn van het voetballen zaterdag :')

Heb zelfs geen benen kunnen trainen vandaag en maar uitgesteld naar morgen :') :+
*O* voor werkdag!
pi_150231641
Het bonenprutje/chili con carne was vet lekker! Ook wel een goed recept voor de eiwitten; 3 soorten bonen, mais, paprika, ui gehakt en een beetje droge worst of salami
  maandag 2 maart 2015 @ 21:41:27 #153
217702 Lonaa
Honger!
pi_150231690
Dat programma op RTL5 :{
pi_150232215
Ok. Ik leef nog. Spinning overleefd. Wel bijna dood ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150232234
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:41 schreef Lonaa het volgende:
Dat programma op RTL5 :{
Hagelslag ftw *O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 2 maart 2015 @ 22:39:49 #156
217702 Lonaa
Honger!
pi_150233902
Ok, ik ga weer slapen.

Lijstje:
O: kwark, banaan, whey, water
B: uurtje lopen met hond
L: Brood met champignons
T: Druiven
D: Salade met venkel, mandarijn, rozijnen, hazelnoten.
T: Appel
  dinsdag 3 maart 2015 @ 06:57:13 #157
65960 sanger
pi_150239042
Goedmorgen :W
  dinsdag 3 maart 2015 @ 07:16:55 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150239109
Mogguh
pi_150239137
Morgen
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150239181
Ughe Ughe..
  dinsdag 3 maart 2015 @ 07:41:51 #161
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150239259
Goedemorgen allemaal *O*

quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:55 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok. Ik leef nog. Spinning overleefd. Wel bijna dood ;(
Nog beter ^O^
  dinsdag 3 maart 2015 @ 07:42:02 #162
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150239260
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ughe Ughe..
Toch ziekjes? :+
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:09:23 #163
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150239465
Mfp is down :Y
pi_150239497
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:09 schreef Qwea het volgende:
Mfp is down :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:21:23 #165
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150239572
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:12 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- zou mooi zijn als het zo werkte..
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:42:34 #166
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_150239765
Goedemorgen! Finally. Eetwise moeilijk (te veel en niet ok voer :P) maar wel fantastisch weekend achter de rug. :P Eerste optreden met mijn bandje gehad! Woei!
Nu weer wel gewoon sporten en normaal eten. Hè-hè. Regelmaat. :')
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:54:50 #167
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150239912
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:42 schreef Artoo het volgende:
Goedemorgen! Finally. Eetwise moeilijk (te veel en niet ok voer :P) maar wel fantastisch weekend achter de rug. :P Eerste optreden met mijn bandje gehad! Woei!
Nu weer wel gewoon sporten en normaal eten. Hè-hè. Regelmaat. :')
*O* eerste optreden. In wat voor band speel je?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 08:59:28 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150239951
Lijstje :

O: 500ml melk, 100g havermout, beetje water, scoop nesquick, in de magnetron, shakebeker, shaken
T: 1x spelt smeerkaas, banaan, BCAA, PWO.
S: Trainen
L: 4x spelt, 2x pindakaas, 1x kaas, 1x kalkoenfilet, bord groente met beetje rijst en 150g gebakken kipfilet. Wheyshake. BCAA.
T: 2 spelt met kalkoenfilet, 2 handjes noten.
D: Eiwitpasta, wokgroente AH, sausje van magere yogurt met kruiden shizzle, 400g pangasuisfilet, blikje tonijn erdoor.
T: Bak kwark met banaan, 3 handjes noten erdoor, 2 gekookte eieren.

Uitdaging want ik eet vanaaf pas rond fucking 20:30 :o
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:01:01 #169
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150239972
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:59 schreef Qwea het volgende:
Lijstje :

O: 500ml melk, 100g havermout, beetje water, scoop nesquick, in de magnetron, shakebeker, shaken
Doe je de deksel er wel op? :+
pi_150239986
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

_O- zou mooi zijn als het zo werkte..
Valt wat tegen in werkelijkheid volgens mij :+
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:01:55 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150239987
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:01 schreef Maraca het volgende:

[..]

Doe je de deksel er wel op? :+
}:| Zo denk ik serieus elke x nu dat ik die fuck beker pak :')
pi_150240000
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

}:| Zo denk ik serieus elke x nu dat ik die fuck beker pak :')
_O-

Deed gister wel de dop er op, maar niet dat drink stukje dicht. Ook feest :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:03:29 #173
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150240018
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:01 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Valt wat tegen in werkelijkheid volgens mij :+
Doet me denken aan die aflevering van The Nanny waarbij Fran 2 pizzastukken op elkaar doet, omdat het lichaam dan denkt dat het er maar 1 is :+

pi_150240041
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:03 schreef Maraca het volgende:

[..]

Doet me denken aan die aflevering van The Nanny waarbij Fran 2 pizzastukken op elkaar doet, omdat het lichaam dan denkt dat het er maar 1 is :+

[ afbeelding ]
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:07:43 #175
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150240077
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:02 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

_O-

Deed gister wel de dop er op, maar niet dat drink stukje dicht. Ook feest :')
Ja dat doe ik dus ook telkens :X
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:07:50 #176
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150240079
Lijstje:

O: havermout, yoghurt, cacao
L: 4 sneeën spelt, kipfilet, pesto, komkommer, sla
T: banaan, 150 gr kipfilet, 1 snee spelt pindakaas
D: kipfilet, witlof
S: training rug

Mag nog wat bij, dit is 1650 kcal. Misschien wat rijst bij mijn D voor de verandering.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:08:11 #177
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_150240084
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:54 schreef Maraca het volgende:

[..]

*O* eerste optreden. In wat voor band speel je?
Onder welk genre we vallen weten we eigenlijk nog niet precies :') Ik speel samen met 3 vrienden en we maken gitaarherrie. We waren het voorprogramma van 2 Poolse hardcorebandjes. Linkje voor noises onder spoiler, haal ik later weer weg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:09:40 #178
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150240105
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:08 schreef Artoo het volgende:

[..]

Onder welk genre we vallen weten we eigenlijk nog niet precies :') Ik speel samen met 3 vrienden en we maken gitaarherrie.
De meeste bands maken toch gewoon herrie? :+ Even luisteren..
pi_150240114
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:42 schreef Maraca het volgende:

[..]

Toch ziekjes? :+
Mwah, niet echt zo ziek dat ik thuis moet blijven, maar gapen/slikken/praten doet best wel zeer. En trachitol helpt, maar daar word ik zo duizelig en suf van.
Ben nu maar gewapend met dropjes, food-technisch niet goed maar dat is dan maar even jammer.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:10:51 #180
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_150240121
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:09 schreef Maraca het volgende:

[..]

De meeste bands maken toch gewoon herrie? :+ Even luisteren..
Haha. Mja. Het is een beetje richting punk, grungy? We hebben meer nummers dan op de demo staan, maar die zijn nog niet opgenomen.
pi_150240123
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 08:59 schreef Qwea het volgende:
Lijstje :

T: 1x spelt smeerkaas, banaan, BCAA, PWO.
S: Trainen
L: 4x spelt, 2x pindakaas, 1x kaas, 1x kalkoenfilet, bord groente met beetje rijst en 150g gebakken kipfilet. Wheyshake. BCAA.
T: 2 spelt met kalkoenfilet, 2 handjes noten.
D: Eiwitpasta, wokgroente AH, sausje van magere yogurt met kruiden shizzle, 400g pangasuisfilet, blikje tonijn erdoor.
T: Bak kwark met banaan, 3 handjes noten erdoor, 2 gekookte eieren.

Uitdaging want ik eet vanaaf pas rond fucking 20:30 :o
Welcome to my life :P Kan je dan niet beter een tussendoortje extra voor het avondeten nemen en niets meer erna?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:12:22 #182
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150240147
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mwah, niet echt zo ziek dat ik thuis moet blijven, maar gapen/slikken/praten doet best wel zeer. En trachitol helpt, maar daar word ik zo duizelig en suf van.
Ben nu maar gewapend met dropjes, food-technisch niet goed maar dat is dan maar even jammer.
Vroeger hadden ze echt zo'n wondermiddel op de markt..

Maar dat is nu verboden in Nederland omdat er een stofje in zit dat op de zwarte lijst staat ;( heel stom, want bij de drogist verkopen ze vrijwel alleen 'hoestdranken' dat eigenlijk gewoon suikerdranken zijn :r
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:12:48 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150240155
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Welcome to my life :P Kan je dan niet beter een tussendoortje extra voor het avondeten nemen en niets meer erna?
Heb ik. Die 2 broodjes. en 2 nootjes. Mijn lunch is vandaag pas rond 14:00
pi_150240173
Ik heb honger, mijn T ligt nog in de AH en heb geen zin om daar heen te gaan :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150240174
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:12 schreef Maraca het volgende:

[..]

Vroeger hadden ze echt zo'n wondermiddel op de markt..

[ afbeelding ]

Maar dat is nu verboden in Nederland omdat er een stofje in zit dat op de zwarte lijst staat ;( heel stom, want bij de drogist verkopen ze vrijwel alleen 'hoestdranken' dat eigenlijk gewoon suikerdranken zijn :r
Mja ik hoest niet dus heb geen hoestdrank nodig.. Het is gewoon zo'n ontstoken rauwe keel zeg maar.
Enfin, aan het werk dan maar.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:14:59 #186
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150240180
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:10 schreef Artoo het volgende:

[..]

Haha. Mja. Het is een beetje richting punk, grungy? We hebben meer nummers dan op de demo staan, maar die zijn nog niet opgenomen.
't is niet mijn muzieksmaak _O- maar desalniettemin klinkt het wel lekker.. kan mij wel voorstellen dat als je van deze genre houdt je dit op zou zetten :)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:15:11 #187
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150240183
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:14 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja ik hoest niet dus heb geen hoestdrank nodig.. Het is gewoon zo'n ontstoken rauwe keel zeg maar.
Suikervrije drop :Y Ijsblokjes, knoop, en veel veel drinken
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:15:13 #188
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_150240185
quote:

[..]

Meh, naar. Beterschap!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:15:22 #189
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150240186
quote:

[..]

Ja, daar werkte dit ook super tegen :)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:16:48 #190
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_150240205
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:14 schreef Maraca het volgende:

[..]

't is niet mijn muzieksmaak _O- maar desalniettemin klinkt het wel lekker.. kan mij wel voorstellen dat als je van deze genre houdt je dit op zou zetten :)
Dank je :) We zijn ook nog een beetje aan het zoeken qua stijl. 1 nummer is bijvoorbeeld echt ontzettende poppunk namelijk en dat is niet echt de richting die we op willen. Maar dat was ons eerste nummer ever written, dus die staat maar wel op de demo :P
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:35:50 #191
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150240468
Argh.. spierpijn is terug ;( Ga zwemmen zeiden ze.. is goed voor je zeiden ze.. :'(
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:37:10 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150240498
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:35 schreef Maraca het volgende:
Argh.. spierpijn is terug ;( Ga zwemmen zeiden ze.. is goed voor je zeiden ze.. :'(
*boks* voor spierpijn
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:38:19 #193
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_150240518
Punkzooi. O+ /linkje opslaat voor later.

Gisteren uiteindelijk niet meer wezen rennen, want teveel hagel. :@ Regen, soit. Maar hagel. :r

Nu weer in de trein en het enige wat ik mag kopen, is koffie. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_150240646
Die hagel was echt naar, gelukkig wel kortstondig. Het was op 500m van mijn huis zo naar dat ik dacht, laat ik maar omkeren, dit is met kwakkelende gezondheid toch ook niet verstandig. Maar toen hield het weer net zo plotseling op en ben ik toch maar doorgelopen naar de zaaltraining..

Oh ja.. de 100km roeiwedstrijd is zo goed als definitief! :o
pi_150240660
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja.. de 100km roeiwedstrijd is zo goed als definitief!
*O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:50:29 #196
217702 Lonaa
Honger!
pi_150240713
Ik voel me ziekjes. ;(
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:51:01 #197
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150240727
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik voel me ziekjes. ;(
Awh O+ Heb je thee?
pi_150240735
Volgens mij heerst het wat in dit topic.

Beterschap :*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150240748
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:47 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

*O*

Jeeeej mooi vooruitzicht :P
Ik zit er zelfs over te denken om roeihandschoenen te bestellen, in principe is dat in de roeiwereld wel nót done maarja..
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:52:23 #200
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150240756
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik zit er zelfs over te denken om roeihandschoenen te bestellen, in principe is dat in de roeiwereld wel nót done maarja..
Fuck de rules! Ik zou ook roeihandschoenen bestellen als dit het vooruitzicht is _O-
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:52:24 #201
217702 Lonaa
Honger!
pi_150240757
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:51 schreef Maraca het volgende:

[..]

Awh O+ Heb je thee?
:Y Voor straks.
pi_150240766
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:o

Als je dat er mee kan voorkomen had ik het gedaan.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:52:49 #203
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150240767
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:Y Voor straks.
Thee O+ Heb net ook een grote mok op..
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:52:52 #204
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_150240768
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:52 schreef Maraca het volgende:

[..]

Fuck de rules! Ik zou ook roeihandschoenen bestellen als dit het vooruitzicht is _O-
Dit ja :') Liever handschoenen dan zulke handen, denk ik zo.
pi_150240801
Mja in principe train je als wedstrijdroeier het hele jaar, dus dan kan je beter een beetje doorbijten qua blaren in het begin, dan heb je daarna voor de rest van het jaar eelt op je handen en dat roeit toch fijner. Maar aangezien ik 3 jaar nauwelijks geroeid heb en de wedstrijd over 3 maanden is en we niet superveel gaan trainen ga ik geen eelt kweken ben ik bang :p
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:54:49 #206
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150240806
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 09:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Mja in principe train je als wedstrijdroeier het hele jaar, dus dan kan je beter een beetje doorbijten qua blaren in het begin, dan heb je daarna voor de rest van het jaar eelt op je handen en dat roeit toch fijner. Maar aangezien ik 3 jaar nauwelijks geroeid heb en de wedstrijd over 3 maanden is en we niet superveel gaan trainen ga ik geen eelt kweken ben ik bang :p
Dan heb je een legitieme reden om ze te halen :Y Dan kun je later nog altijd eelt kweken :P
pi_150240808
  dinsdag 3 maart 2015 @ 09:55:31 #208
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150240816
quote:
Bah :@
pi_150240835
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150240854
Ach zo heeft elke sport weer zijn eigenaardigheden. Van (lange afstanden) hardlopen verlies je teennagels en schaatsen is ook niet heel fijn voor je voeten. Van tennis kreeg ik een enorme duim door al het eelt.. Bij zwemmen krijg je chloorhaar en prikogen :P
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:03:19 #211
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150240992
Leuk hoor, dat sporten
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:04:01 #212
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_150241006
Wie fit en mooi wil zijn moet pijn lijden, no? :P
pi_150241018
Heb het altijd al gezegd, sporten is niet gezond :N
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:04:55 #214
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_150241031
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:03 schreef Maraca het volgende:
Leuk hoor, dat sporten
Klinkt echt top!

Maar wel tof die 100km roeien! En ik zou voor die paar trainingen inderdaad lekker voor handschoenen gaan. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:05:36 #215
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_150241049
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:04 schreef Artoo het volgende:
Wie fit en mooi wil zijn moet pijn lijden, no? :P
Mooi, mwah. Fit is helaas een ander verhaal. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 3 maart 2015 @ 10:12:36 #216
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_150241201
pi_150241255
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:12 schreef Artoo het volgende:
http://bodyvisualizer.com/ Speelgoed!
_O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150242206
quote:
Wat ik ook doe, ik kan niet echt een ideaal lichaam in mijn ogen eruit krijgen :P
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:07:14 #219
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150242461
quote:
:D
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:14:19 #220
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_150242665
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat ik ook doe, ik kan niet echt een ideaal lichaam in mijn ogen eruit krijgen :P
Ik heb er monsters mee gemaakt :')
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:15:35 #221
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150242689
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:14 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ik een boeddha _O-
pi_150242759
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:14 schreef Artoo het volgende:

[..]

Haha ja dat is wel grappig. Wel gek dat als je de borstomtrek omhoog gooit, ze ook enorme lovehandles bij de heupen krijgt :o
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:37:13 #223
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150243441
Die pwo blijft raar spul. Tintels, alles.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 11:44:09 #224
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150243672
Groene smoothie :9 Alhoewel het nu eerder een paarse smoothie is door de bosbessen :+
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:13:55 #225
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150244501
Wat een rotweer is het vandaag :o koud }:|
pi_150244705
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:13 schreef Maraca het volgende:
Wat een rotweer is het vandaag :o koud }:|
Ja :(

Regen :'(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:20:53 #227
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150244726
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:20 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

* Maraca gaat maar een grote mok thee zetten om op te warmen
pi_150244744
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:20 schreef Maraca het volgende:

[..]

* Maraca gaat maar een grote mok thee zetten om op te warmen
* CrunchySelf rammelt met mok :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:22:02 #229
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150244765
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:21 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

* CrunchySelf rammelt met mok :9
* Maraca schenkt warm water in..

Nog een voorkeur voor een smaakje? :9
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:22:23 #230
217702 Lonaa
Honger!
pi_150244782
Ik voel me wel serieus misselijk. :{
pi_150244788
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:22 schreef Maraca het volgende:

[..]

* Maraca schenkt warm water in..

Nog een voorkeur voor een smaakje? :9
O+

Earl grey :9
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150244798
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:22 schreef Lonaa het volgende:
Das kut ;(
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:27:34 #233
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150244936
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:22 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

O+

Earl grey :9
1 Earl Grey voor meneer.. uitstekende keuze O+

quote:
Oh dat is wel echt minder :o ;(
pi_150245045
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:27 schreef Maraca het volgende:
1 Earl Grey voor meneer.. uitstekende keuze
Er komt geen heet water uit mijn computer lopen :'(

Maar misschien is dat ook een positief iets :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:39:44 #235
217702 Lonaa
Honger!
pi_150245273
Ik heb wel lunch (boterham met champignons en kaas) en een kop sterrenmix.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:41:36 #236
65960 sanger
pi_150245333
Zit nog aan de koffie :Y c_/
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:43:35 #237
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_150245395
quote:
;( Naar.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:44:13 #238
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_150245410
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 12:20 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

I consider myself lucky. Ik heb hardgelopen met een af en toe doorbrekend zonnetje en geen regen! Het regent hier nu wel.
pi_150245430
Mijn lijstje:

O: overnight oats met een peer, 100ml yoghurt, rozijnen en kaneel
T: babybel
L: tomatengroentensoep, een hard ciabattabroodje, wat rauwkost
T: 2 mandarijnen, danoontje
T: over de dag heen 160 gram honingdropjes
D: bruine/kidney/chilibonenprutje met gehakt, paprika, ui en droge worst
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:44:51 #240
217702 Lonaa
Honger!
pi_150245432
Ik liep ook voor de regen met de hond *O*

Straks nog wel boodschappen doen, maar dat doe ik wel aan het einde van de middag. :D
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:52:02 #241
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150247540
Fietsenmaker is er *O* Wel gaaf.. is gewoon een busje en daarin repareert hij hem.

Alhoewel er nog steeds een kans is dat hij de fiets inlaadt en gewoon wegrijdt :+
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:52:28 #242
217702 Lonaa
Honger!
pi_150247556
Heeft ie een Poolse kentekenplaat?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:53:36 #243
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150247599
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:52 schreef Lonaa het volgende:
Heeft ie een Poolse kentekenplaat?
Zo te zien niet :+ en is een Nederlander :P
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:56:00 #244
217702 Lonaa
Honger!
pi_150247657
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zo te zien niet :+ en is een Nederlander :P
Dat scheelt al de helft :')
  dinsdag 3 maart 2015 @ 13:58:17 #245
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150247707
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 13:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat scheelt al de helft :')
Ja en had ook al even op z'n bedrijfsnaam zitten Googlen. Kon niks bijzonders vinden :P
pi_150247834
Wat een wantrouwen.. ;)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:03:45 #247
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150247862
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een wantrouwen.. ;)
Ben blij dat ik zo wantrouwig ben :+ Voorkomt een hoop gezeik
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:21:58 #248
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150248466
Fiets is gemaakt *O* Nu moet het alleen nog beter weer worden :')
pi_150248530
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:21 schreef Maraca het volgende:
Fiets is gemaakt *O* Nu moet het alleen nog beter weer worden :')
Regent hier nog harder dan vanochtend/vanmiddag :')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:49:07 #250
65960 sanger
pi_150249339
Hier nu droog, maar daar is ook wel alles mee gezegd :')
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:54:00 #251
65960 sanger
pi_150249482
Lijstje vandaag:

pi_150249807
Hmm net mijn lijstje ingevoerd en ondanks de 600 kcal aan dropjes ( ;( ) weet ik nog net onder de 2000 kcal te blijven. Maar ik doe dat toch liever met fatsoenlijk eten dus morgen mag de keeltyfus wel weer over zijn :(
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:22:26 #253
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150250360
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:54 schreef sanger het volgende:
Lijstje vandaag:

[ afbeelding ]
Welke site is dit? :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:23:42 #254
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150250395
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm net mijn lijstje ingevoerd en ondanks de 600 kcal aan dropjes ( ;( ) weet ik nog net onder de 2000 kcal te blijven. Maar ik doe dat toch liever met fatsoenlijk eten dus morgen mag de keeltyfus wel weer over zijn :(
tering. Waarom neem je geen suikervrije drop dan?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:23:57 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150250404
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:22 schreef Fera het volgende:

[..]

my fitness pal
pi_150250446
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

tering. Waarom neem je geen suikervrije drop dan?
Omdat ik snel langs de kiosk op het station moest aangezien mijn werkdagen niet heel veel ruimte voor winkelen overlaten, in tegenstelling tot sommigen hier ;) Bovendien, van suikervrije drop krijg je diarree.
Het is niet alsof ik wekelijks een zak drop eet of zo dus de tering mag je wel achterwege laten.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:28:54 #257
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150250557
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:25 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Omdat ik snel langs de kiosk op het station moest aangezien mijn werkdagen niet heel veel ruimte voor winkelen overlaten, in tegenstelling tot sommigen hier ;) Bovendien, van suikervrije drop krijg je diarree.
Het is niet alsof ik wekelijks een zak drop eet of zo dus de tering mag je wel achterwege laten.
Kiosk heeft ook suikervrije drop :Y En diarree? Geen last van. Ik vind 600kcal nogal veel voor wat drop. Maar goed, jouw leven :)
pi_150250597
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Kiosk heeft ook suikervrije drop :Y En diarree? Geen last van. Ik vind 600kcal nogal veel voor wat drop. Maar goed, jouw leven :)
Niet alle kiosken, ik heb nog gekeken. En ik heb daar wel meermaals last van gehad.
Maar goed, ik ga me hier niet lopen verdedigen. Ik vind het ook veel kcal maar het is niet zo'n groot zakje hoor, 150 gram. Op voor je het weet. En ik kan nauwelijks normaal voedsel door mijn keel krijgen, die dropjes verzachten het een beetje, het is niet alsof ik voor mijn lol zo'n zakje drop eet.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:30:08 #259
217702 Lonaa
Honger!
pi_150250606
Ik heb lekker gereden *O*
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:35:10 #260
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150250772
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:25 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Online bestellen *O*
pi_150250850
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

Online bestellen *O*
Dan moet je toch ook thuis zijn om het aan te pakken? En ik kan ook niet vooruit plannen of ik keelpijn heb of niet en hoe lang dat gaat duren.
Jezus mensen, ik heb zelf al gezegd dat het niet chill is maar dat het gelukkig nog onder mijn kcal streven blijft dus wat is het probleem? Alsof jullie nog nooit een zakje drop hebben gegeten.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:37:30 #262
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150250863
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

my fitness pal
Thanks. :) Ziet er mooi overzichtelijk uit.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:37:56 #263
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150250880
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:37 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dan moet je toch ook thuis zijn om het aan te pakken? En ik kan ook niet vooruit plannen of ik keelpijn heb of niet en hoe lang dat gaat duren.
Jezus mensen, ik heb zelf al gezegd dat het niet chill is maar dat het gelukkig nog onder mijn kcal streven blijft dus wat is het probleem? Alsof jullie nog nooit een zakje drop hebben gegeten.
Oh zo bedoelde ik het niet :o ik gaf gewoon een tip voor als je weinig thuis bent (het kan misschien zelfs door de brievenbus of anders kunnen de buren het aannemen).. natuurlijk is het geen ramp om drop te eten!
pi_150250915
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:37 schreef Maraca het volgende:

[..]

Oh zo bedoelde ik het niet :o ik gaf gewoon een tip voor als je weinig thuis bent.. natuurlijk is het geen ramp om drop te eten!
Oke dan, bedankt in dat geval ;)
Maar boodschappen bestellen vind ik toch ook niet echt handig, de kosten zijn nog best hoog dus dan moet je gelijk voor een hele week bestellen. Dan kan ik dus net zo goed op zaterdag zelf gaan halen voor de hele week. Maar goed ik ga weer aan het werk.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:40:53 #265
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150250987
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:37 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jezus reageer eens niet zo fucking aangebrand ofzo. De tyfus. Ik geef aan dat IK het veel kcal vind. Wat je daar mee doet moet je helemaal zelf weten. Voor mijn part eet je 9 zakken drop. I don't care. Maar doe eens niet zo aangebrand. Niet alles is een aanval hoor. Kolere zeg.
pi_150251054
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jezus reageer eens niet zo fucking aangebrand ofzo. De tyfus. Ik geef aan dat IK het veel kcal vind. Wat je daar mee doet moet je helemaal zelf weten. Voor mijn part eet je 9 zakken drop. I don't care. Maar doe eens niet zo aangebrand. Niet alles is een aanval hoor. Kolere zeg.
Niet alles nee, maar dit voelde als een aanval. En wat dat betreft mag je jezelf ook wel eens een spiegel voorhouden.

Maar goed, ik ben niet in mijn beste stemming vandaag dat geef ik van harte toe. Maar ik vond jouw opmerking ook niet echt een fijne toon hebben. Misschien is het misleidend omdat het getypt is maar je komt vaak een tikje agressief over op internet, ook door het veelvoudig gebruik van scheldwoorden. Soms vind ik dat wel grappig maar nu schiet het gewoon even in het verkeerde keelgat.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:47:31 #267
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150251190
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Niet alles nee, maar dit voelde als een aanval. En wat dat betreft mag je jezelf ook wel eens een spiegel voorhouden.

Maar goed, ik ben niet in mijn beste stemming vandaag dat geef ik van harte toe. Maar ik vond jouw opmerking ook niet echt een fijne toon hebben. Misschien is het misleidend omdat het getypt is maar je komt vaak een tikje agressief over op internet, ook door het veelvoudig gebruik van scheldwoorden. Soms vind ik dat wel grappig maar nu schiet het gewoon even in het verkeerde keelgat.
:') prima. Heb ik een hele goede oplossing voor. ^O^
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:49:24 #268
65960 sanger
pi_150251247
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:22 schreef Fera het volgende:

[..]

MyFitnessPal :)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:53:56 #269
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150251424
Boh, ineens een stralende blauwe lucht! Denk dat ik even een stukje ga fietsen.. moet toch nog leren hoe ik vanuit mijn huis naar het zwembad kom. 2 euro parkeergeld is nog wel te overleven, maar als ik 2x per week wil gaan zwemmen tikt het wel hard aan bovenop het zwemgeld zelf :D
pi_150252585
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:53 schreef Maraca het volgende:
Boh, ineens een stralende blauwe lucht! Denk dat ik even een stukje ga fietsen.. moet toch nog leren hoe ik vanuit mijn huis naar het zwembad kom. 2 euro parkeergeld is nog wel te overleven, maar als ik 2x per week wil gaan zwemmen tikt het wel hard aan bovenop het zwemgeld zelf :D
Goed plan :D

Maakt je workout ook nog eens langer/variërend :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:04:16 #271
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150253947
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:26 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Goed plan :D

Maakt je workout ook nog eens langer/variërend :D

:Y Zou eigenlijk 30 minuten op de hometrainer moeten vandaag.. maar het is 52 minuten buiten fietsen geworden. Wel een aantal keer stilgestaan voor een stoplicht, maar was prima te doen. Naar het zwembad is dus ongeveer 25 minuten enkele reis. Prima, dat is te doen :)

Moet nu alleen wel lampjes halen, want blijkbaar doet mijn licht het niet :') Ach, morgen even langs de action :9
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:08:40 #272
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150254095
Zit net naar mijn fietskaartje te kijken.. heb wel de toeristische route genomen _O- andere route is veel sneller. Ach, krijg ik extra training voor de 100km straks :D
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:12:21 #273
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150254224
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:04 schreef Maraca het volgende:

[..]

:Y Zou eigenlijk 30 minuten op de hometrainer moeten vandaag.. maar het is 52 minuten buiten fietsen geworden. Wel een aantal keer stilgestaan voor een stoplicht, maar was prima te doen. Naar het zwembad is dus ongeveer 25 minuten enkele reis. Prima, dat is te doen :)

Moet nu alleen wel lampjes halen, want blijkbaar doet mijn licht het niet :') Ach, morgen even langs de action :9
Oh dat is wel lekker ja! Ik fiets ook altijd 25 min van en naar werk, vind ik wel relaxed.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:23:15 #274
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150254507
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:12 schreef -Peach het volgende:

[..]

Oh dat is wel lekker ja! Ik fiets ook altijd 25 min van en naar werk, vind ik wel relaxed.
Dat is zeker fijn! Ik heb zelf een buitendienst functie, dus voor mij is het helaas geen optie om te fietsen.. daarvoor zitten mijn klanten te ver weg _O-

nog los van het feit dat ik een kofferbak vol met zooi meesjouw om mijn werk te kunnen doen :+
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:52:01 #275
65960 sanger
pi_150255405
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:23 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat is zeker fijn! Ik heb zelf een buitendienst functie, dus voor mij is het helaas geen optie om te fietsen.. daarvoor zitten mijn klanten te ver weg _O-

nog los van het feit dat ik een kofferbak vol met zooi meesjouw om mijn werk te kunnen doen :+
Bakfiets :Y
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:54:37 #276
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150255501
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:52 schreef sanger het volgende:

[..]

Bakfiets :Y
Ze zien me al aankomen _O-
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:55:35 #277
65960 sanger
pi_150255538
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:54 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ze zien me al aankomen _O-
Heb je leaseauto?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:56:12 #278
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150255571
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:55 schreef sanger het volgende:

[..]

Heb je leaseauto?
:Y O+
pi_150256080
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:04 schreef Maraca het volgende:

[..]

Scheelt je weer tijd op de hometrainer :D Dit is veel leuker O+

Van die goedkope lampjes met elastiek zijn ideaal :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:34:39 #280
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150256799
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:12 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Scheelt je weer tijd op de hometrainer :D Dit is veel leuker O+

Van die goedkope lampjes met elastiek zijn ideaal :D
Dit was inderdaad veel leuker.. ondanks tegenwind en een rokende fietser voor me ( :r ). Vanavond nog eventjes Wii Fit.. dat is wel geinig om even erbij te doen :P
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:52:24 #281
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150257389
Zit nu een reportage te kijken over iemand die een 'raw food' diet volgt. Die eet gewoon een kg vlees per dag.. rauw.. incl. roadkill :r

Misschien niet het beste programma om te kijken tijdens het eten _O-
pi_150257548
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dit was inderdaad veel leuker.. ondanks tegenwind en een rokende fietser voor me ( :r ). Vanavond nog eventjes Wii Fit.. dat is wel geinig om even erbij te doen :P
Je bent de laatste tijd goed actief :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150257564
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:52 schreef Maraca het volgende:
Zit nu een reportage te kijken over iemand die een 'raw food' diet volgt. Die eet gewoon een kg vlees per dag.. rauw.. incl. roadkill :r

Misschien niet het beste programma om te kijken tijdens het eten _O-
Daar wordt je toch hartstikke ziek van? :o
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:58:12 #284
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150257603
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:56 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Je bent de laatste tijd goed actief :D
Ik moet wel :') Heb gemerkt dat als ik niet of weinig sport, dit negatief is voor mijn herstel van mijn burn-out. Dus veel sporten is niet alleen goed voor mijn figuur, maar ook zodat ik beter word :)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:58:46 #285
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150257621
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:57 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Daar wordt je toch hartstikke ziek van? :o
Hij blijkbaar niet :') hij krijgt er juist veel energie van zegt hij :r
pi_150257988
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:58 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik moet wel :') Heb gemerkt dat als ik niet of weinig sport, dit negatief is voor mijn herstel van mijn burn-out. Dus veel sporten is niet alleen goed voor mijn figuur, maar ook zodat ik beter word :)
A zo. Effect gaat dus dubbel op :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_150257997
quote:

[..]

Hij blijkbaar niet :') hij krijgt er juist veel energie van zegt hij :r
:')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:14:02 #288
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150258182
quote:

[..]

Oh dat is mooi *O* wel jammer dan dat je niet op een bakfiets naar klanten kunt ;)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:17:29 #289
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150258286
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:08 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

A zo. Effect gaat dus dubbel op :D
Ja :Y Dus extra motivatie om te gaan sporten en gezond te eten. Als ik de basis (incl. slapen) niet op orde heb, gaat dat ten koste van mijn herstel.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:08 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

:')
Is trouwens wel een echte redneck _O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:14 schreef -Peach het volgende:

[..]

Oh dat is mooi *O* wel jammer dan dat je niet op een bakfiets naar klanten kunt ;)
Nee, maar ik heb er wel even over na zitten denken. Er zijn wel mogelijkheden om zo nu en dan op de fiets naar m'n werk te gaan :) Alle beetjes helpen toch? :P
pi_150258538
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja :Y Dus extra motivatie om te gaan sporten en gezond te eten. Als ik de basis (incl. slapen) niet op orde heb, gaat dat ten koste van mijn herstel.

[..]

Is trouwens wel een echte redneck _O-

[..]

Nee, maar ik heb er wel even over na zitten denken. Er zijn wel mogelijkheden om zo nu en dan op de fiets naar m'n werk te gaan :) Alle beetjes helpen toch? :P
Zeker, ook voor je vitamine D opname. Een halfuur per dag buitenzijn is echt het beste!
pi_150258549
Ohja pre-workout & post-workout samen zorgt voor slapeloze nachten bij mij :') Ik heb nog nooit last van slapeloze nachten gehad met alleen pre-workout maar sinds ik ook post-workout gebruik van Celltech lig ik nachtenlang wakker. Afgelopen nacht heb ik tot 4 uur wakker gelegen, niet kunnen slapen :+

Ik denk dat de 3 gram taurine per scoop van de post-workout hier schuldig aan is. Dat in combinatie met 2 scoops pre workout moet dit wel veroorzaken.

Moet ik ff wat op gaan verzinnen denk ik :+
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:28:29 #292
159909 -Peach
Prunus persica
pi_150258665
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:24 schreef sandertjuh het volgende:
Ohja pre-workout & post-workout samen zorgt voor slapeloze nachten bij mij :') Ik heb nog nooit last van slapeloze nachten gehad met alleen pre-workout maar sinds ik ook post-workout gebruik van Celltech lig ik nachtenlang wakker. Afgelopen nacht heb ik tot 4 uur wakker gelegen, niet kunnen slapen :+

Ik denk dat de 3 gram taurine per scoop van de post-workout hier schuldig aan is. Dat in combinatie met 2 scoops pre workout moet dit wel veroorzaken.

Niet meer innemen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:30:57 #293
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150258752
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:24 schreef sandertjuh het volgende:

Is het ook niet een beetje heel veel? :o
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:33:29 #294
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150258849
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:24 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zeker, ook voor je vitamine D opname. Een halfuur per dag buitenzijn is echt het beste!
Dan is dat het plan: als het weer het toelaat een half uurtje buiten fietsen en bij slecht weer de hometrainer :)
pi_150258921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan is dat het plan: als het weer het toelaat een half uurtje buiten fietsen en bij slecht weer de hometrainer :)
Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding (zegt men :P )
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:36:11 #296
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150258967
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding (zegt men :P )
In mijn wereldje bestaat slecht weer gewoon hoor :+ Als het enorm giet, onweert, hagel, sneeuw of whatever.. dan bekiek u 't maar :D Dan lekker binnen trainen
  dinsdag 3 maart 2015 @ 20:15:50 #297
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150260498
Zo gordijnen dicht en Wii aan *O*
  dinsdag 3 maart 2015 @ 20:57:34 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150261713
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:36 schreef Maraca het volgende:

[..]

In mijn wereldje bestaat slecht weer gewoon hoor :+ Als het enorm giet, onweert, hagel, sneeuw of whatever.. dan bekiek u 't maar :D Dan lekker binnen trainen
Ik ga dan ook echt niet naar buiten idd :D dikke doei
pi_150261754
Mooi nog twee posts na deze, zijn eindelijk van deze TT af :D
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  dinsdag 3 maart 2015 @ 20:59:10 #300
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150261769
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:28 schreef -Peach het volgende:

[..]

Niet meer innemen.
Dat. Ik vind post workout sowieso bullshit. Post zooi haal je uit voeding.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 21:00:54 #301
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_150261812
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')