Ja. Mooi itemquote:Op zondag 8 maart 2015 14:12 schreef tong80 het volgende:
Mooi interview van Smeets met Gerard Kemkers. Twee echte sportliefhebbers. Altijd al een sympathieke vent gevonden.
Lekker lang ook.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Mooi item. Volgens mij gaat hij Grunn weer snel verlaten en staat volgend jaar met Ireen op het IJs.
Blijft een mooi dieptepunt.quote:
Nu begint EK Atletiek op Ned1.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blijft een mooi dieptepunt.
Klasse-TV dit.
Was een mooie sportdag borisz.quote:
je weet waar je dat soort dingen moet droppen de volgende keer hèquote:Op zaterdag 7 maart 2015 00:40 schreef borisz het volgende:
Dit is nog eens webcare
[ afbeelding ]
Van de leukste club van het land.
JA dat was echt mooi, dat soort dingen kan Smeets zo goedquote:Op zondag 8 maart 2015 14:12 schreef tong80 het volgende:
Mooi interview van Smeets met Gerard Kemkers. Twee echte sportliefhebbers. Altijd al een sympathieke vent gevonden.
ik hoop het, Verweij erbijquote:Op zondag 8 maart 2015 14:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Mooi item. Volgens mij gaat hij Grunn weer snel verlaten en staat volgend jaar met Ireen op het IJs.
Oopsquote:Op maandag 9 maart 2015 20:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je weet waar je dat soort dingen moet droppen de volgende keer hè
twitter:prof_Akkermans twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 08:05:45Het is gelukkig mooi weer in deze #HaagscheLente Een verkwikkend fietstochtje richting Het Torentje zal mij goed doen. reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:16 schreef borisz het volgende:
twitter:prof_Akkermans twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 08:05:45Het is gelukkig mooi weer in deze #HaagscheLente Een verkwikkend fietstochtje richting Het Torentje zal mij goed doen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |