Ik wil de prequel hebben :p zag idd dat ze qua prijs (kinguin+tax) en steam gelijk waren.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tja, 2K Steamsale week. Daar issie nu voor een prikkie te koop. Het spel is vaak zat in de aanbieding geweest ook bij GMG.
Jep. Maak een VPN met thuis.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:14 schreef Verbal het volgende:
Inmiddels thuis en werkt comme un petit soleil. Zal het netwerk op mijn werk zijn geweest.
V.
Ik mag dus niet zeggen dat je op allerlei manieren kunt betalen op het internet, bijvoorbeeld een amazon account, bitcoins, paypal, credit card, etc.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:58 schreef SSJKliko het volgende:
Weet niet of ik hier goed zit, maar is het mogelijk om bij sites zoals Kinguin de tax te omzeilen? Sinds januari moet je als NLer overal btw over betalen en dan wordt alles zowat 5 euro duurder.. :s dan zijn sommige dingen nog steeds niet echt goedkoper..
en dat alleen beantwoord zijn vraag nietquote:Op maandag 23 maart 2015 21:00 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik mag dus niet zeggen dat je op allerlei manieren kunt betalen op het internet, bijvoorbeeld een amazon account, bitcoins, paypal, credit card, etc.
WTF!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
GTA V wordt een browser game voor de PC.
En ik maar wachten tot er iets gebeurt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
geen werk/school/watdanook?quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Net even klaar met ~480 minuten non-stop spelen met BorderLands 2:GOTY,bij elkaar bijna 45 uur gespeeld.Ik heb het spel nog niets eens 1 week.![]()
Wel goed van Steam dat al je speeluren netjes worden bijgehouden(inclusief per sessies),kan PSN nog wat van leren.![]()
Zo da's inderdaad mooie bundel!quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:08 schreef mschol het volgende:
http://bstars.co/oCP06g
All stars Bundle van bundle stars , goeie deal: 2 dollar voor 8 (waarvan 7 echt goede games) de komende 24 uur
quote:Op woensdag 25 maart 2015 23:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wel goed van Steam dat al je speeluren netjes worden bijgehouden
Noes, uitverkochtquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:08 schreef mschol het volgende:
http://bstars.co/oCP06g
All stars Bundle van bundle stars , goeie deal: 2 dollar voor 8 (waarvan 7 echt goede games) de komende 24 uur
Alleen al goed vanwege het muziekjequote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zag het, net gekochtquote:
zit de Germanwing dlc erbij?quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Met de weekend-deal spelen ze wel goed in op de actualiteit
Nee hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 07:05 schreef Verbal het volgende:
[..]Waarom is dat goed? Dat zijn stats die ik echt niet hoef te weten, leidt alleen maar tot gamer regret
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |