nee jij danquote:Op maandag 2 maart 2015 07:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
thnx for proving my point!
Een volwassen reactie is voor sommige echt te veel moeite.
Ja, maar hij begon!quote:
Is dit dat achterlijke sarcasme waar TS over schrijft? Want echt niemand kan dit niet-serieuze geblaat waarderen hoor, Snakelady.quote:Op maandag 2 maart 2015 07:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, maar hij begon!
Ik ga het tegen mijn moeder zeggen!
Gulmezquote:Op zondag 1 maart 2015 21:24 schreef amenth het volgende:
komt vooral om dat de spraakmakers van de klb vastzitten of zijn verdwenen zoals gulmez en nog paar maar ouwe tijden komen wel weer terug moet je wel geduld hebben
ik dacht dat jij dat juist leuk vond?quote:Op maandag 2 maart 2015 07:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dit dat achterlijke sarcasme waar TS over schrijft? Want echt niemand kan dit niet-serieuze geblaat waarderen hoor, Snakelady.
Dan moet je een keer op het forum van metalfan komen. Daar is het pas echt een berenhol vergeleken met fok.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:32 schreef Eenskijken het volgende:
Misschien is het gewoon tijd dat ik een tijdje een pauze neem..
maar ben ik de enige die de laatste tijd merkt dat er in vrijwel alle nieuwstopics en en community topics (waar ik het meeste kom) letterlijk 95% van de tijd alleen maar cynische en sarcastische posts gemaakt worden. je kan gewoon geen gesprek meer voeren omdat er altijd gewoon mensen tussen zitten die expres olie op het vuur gooien of tegendraads zijn. En dat gebeurde vroeger natuurlijk ook wel, maar ik heb het idee dat het de laatste tijd echt doorgeslagen is... ik ben er gewoon een beetje klaar mee.
En het helpt ook niet echt mee dat het forum continue technische problemen heeft, foto's worden niet goed ingeladen, quotes werken niet goed. etcetera etcetera, nouja goed En ja dan roepen de mods je mag geen addblock aanhebben want dan werken de functies niet (wat in principe helemaal niet uitmaakt, maar het is gewoon politiek) dus eigenlijk worden de users die AB gebruiken daarmee gewoon weggedreven. Oke, dan lukt dat inderdaad goed ja. als dat het beleid is... .
En dan nu ook weer de berichten over dat fok overgenomen wordt, eerlijk gezegd verbaast het me ook niet. Ik ben er gewoon een beetje klaar mee denk ik. Misschien dat ik af en toe blijf lurken, af en toe blijf posten, maar ik wou gewoon even peilen of andere users ook soms dit gevoel hadden.. en dat met name dat een heel aantal users gewoon alleen maar sarcastisch is, want dat vind ik echt het grootste ding. En een paar keer is leuk hoor, ik doe het soms ook. Maar elke keer weer, elke keer weer. Man, daar word ik gewoon moe van.
vroeger werd daar op gemod, tegenwoordig doen mods gewoon mee.quote:Op maandag 2 maart 2015 07:12 schreef ThePartyPooper het volgende:
Je hebt wel gelijk hoor. Er zijn te veel users die gewoon gaan stoken, dom gaan trollen en die huillach rond gooien voor de lol. Komt omdat het forum anoniem is en dan hoef je niet netjes of normaal te doen.
Ik word er zelf ook naargeestiger vanquote:Op maandag 2 maart 2015 10:43 schreef Fascination het volgende:
Verstandig. Fok is ook maar een naargeestige bende.
True that.quote:Op maandag 2 maart 2015 01:06 schreef chroestjov het volgende:
Nee, maar het is sowieso niet te hopen dat FOK! meer op Partyflock gaat lijken.
In deze specifieke casus is de spreuk ''Minder! Minder! Minder!'' behoorlijk op zijn plaats.
yep ik denk dat het ook vooral een algemeen probleem is met internetfora. een ander forum waar ik een stuk meer op kom heeft ook zijn hoogtij jaren al zeker 5 jaar achter te rug. mensen worden gewoon ouder, en de nieuwe internetgeneratie doet gewoon heel andere dingen op het net en dus fora zijn een beetje verouderd. is ook wel zo als je er naar kijkt.. het is inmiddels weer bijna 15 jaar geleden dat ik me bijvoorbeeld hier heb aangemeld. de tering, zo oud was ikzelf nog net niet eensquote:Op maandag 2 maart 2015 12:49 schreef Duikbril112 het volgende:
Als men nou eens alle zeikreacties hier als een tip ziet om dingen te verbeteren, wordt het misschien nog wat.![]()
Niks doen, is doodgaan. Kijk maar naar heel wat andere fora.
Misschien dat idd het fenomeen 'forum' een beetje op z'n retour is. Al zou je het altijd wel houden lijkt me, want naast leuk, kan een forum ook best wel handig zijn. Maar de tijd van grootschalige online community's is misschien idd een beetje voorbij aan het gaan. Wh knows, het lijkt er iig wel op.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:00 schreef Eliseth het volgende:
yep ik denk dat het ook vooral een algemeen probleem is met internetfora. een ander forum waar ik een stuk meer op kom heeft ook zijn hoogtij jaren al zeker 5 jaar achter te rug. mensen worden gewoon ouder, en de nieuwe internetgeneratie doet gewoon heel andere dingen op het net en dus fora zijn een beetje verouderd. is ook wel zo als je er naar kijkt.. het is inmiddels weer bijna 15 jaar geleden dat ik me bijvoorbeeld hier heb aangemeld. de tering, zo oud was ikzelf nog net niet eens denk ook niet dat veel mensen in die tijd gedacht hadden dat het er nog zo lang zou zijn.
al met al: forums gaan dood, geef het nog een jaar of vijf. maar een mooie tijd is het geweest, zeker, en het heeft nog aardig lang uitgehouden ook. maar tijden veranderen...
heb ik me ook vaker afgevraagd, denk dat veelal zich toch rond facebook bevindt en 9gag en die shit.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:06 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Misschien dat idd het fenomeen 'forum' een beetje op z'n retour is. Al zou je het altijd wel houden lijkt me, want naast leuk, kan een forum ook best wel handig zijn. Maar de tijd van grootschalige online community's is misschien idd een beetje voorbij aan het gaan. Wh knows, het lijkt er iig wel op.
Vraag me trouwens af: wat doen die nieuwe generaties dan eigenlijk tegenwoordig vooral op internet? Je ziet idd weinig nieuwe aanwas.
Liken, selfies en bezig met status. Een forum is te suf en is niet statusverhogend.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:06 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
Misschien dat idd het fenomeen 'forum' een beetje op z'n retour is. Al zou je het altijd wel houden lijkt me, want naast leuk, kan een forum ook best wel handig zijn. Maar de tijd van grootschalige online community's is misschien idd een beetje voorbij aan het gaan. Wh knows, het lijkt er iig wel op.
Vraag me trouwens af: wat doen die nieuwe generaties dan eigenlijk tegenwoordig vooral op internet? Je ziet idd weinig nieuwe aanwas.
Ik ben bang dat de nieuwe generaties er idd niet echt op vooruitgaan v.w.b. hun internetactiviteiten.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Liken, selfies en bezig met status. Een forum is te suf en is niet statusverhogend.
Heb je meer tijd om de enalelijkste taal ter wereld te leren.quote:Op maandag 2 maart 2015 07:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
dat kan niet, dan moet ik jou missen.
wat is de lelijkste dan?quote:Op maandag 2 maart 2015 18:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je meer tijd om de enalelijkste taal ter wereld te leren.
Dat ja. En het is allemaal meer visueel, pinterest en instagram en dat soort dingen.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Liken, selfies en bezig met status. Een forum is te suf en is niet statusverhogend.
Arabisch natuurlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |