quote:Op zondag 1 maart 2015 19:34 schreef deadprez het volgende:
Aan de teruglopende postcijfers te zien ben je niet de enige iig.
Ergens in december vorig jaar of begin dit jaar was er een topic over in GC.quote:
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:Op zondag 1 maart 2015 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ergens in december vorig jaar of begin dit jaar was er een topic over in GC.
Wat voor statistieken wil je precies zien? Hier heb ik wat cijfers gepost.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat voor statistieken wil je precies zien? Hier heb ik wat cijfers gepost.
Binnenkort een nieuwe update.
Hotel California.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:05 schreef snakelady het volgende:
En toch blijf ik hier komen gek genoeg...
Gewoon een kuttopic van Carlton.quote:
tis te hopen dat fok niet dezelfde richting op gaat als partyflock wat dat betreftquote:Op zondag 1 maart 2015 20:11 schreef chroestjov het volgende:
Terechte klacht, het is huilen met de pet op.
FOK! zit op een doodlopend spoor en nadert langzaam maar zeker het eindstation.
kun je best grappig proberen te doen maar TS heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:45 schreef KaoloJoeka het volgende:
Blijkbaar niet moe genoeg om gelijk weg te gaan en geen topic meer te openen..
quote:Op zondag 1 maart 2015 20:44 schreef Eliseth het volgende:
[..]
kun je best grappig proberen te doen maar TS heeft gewoon gelijk.
YouTube en Facebook bestaan al net zo lang als Fok écht succes heeft...quote:Op zondag 1 maart 2015 20:51 schreef Mark031 het volgende:
FOK! is wel het enige forum dat zich staande heeft gehouden. Vroeger had je scholieren.com en nog een paar anderen, maar die zijn allemaal doodgebloed.
Tegenwoordig heb je veel andere leuke sites naast een forum, zoals Facebook, YouTube enz. Wat had je vroeger? TMF-chat, Cu2 en dat was het wel
quote:gewoon tijdje pauze
laatste nieuwstopics en en community topics, letterlijk cynische en sarcasme. Geen gesprek meer olie op het tegendraads. Vroeger ook, 't idee doorgeslagen is... ik ben beetje klaar.
Helpt niet technische problemen, foto's, quotes etcetera etcetera. En mods addblock, functies niet, gewoon politiek, AB gebruiken gewoon.
Oke, goed beleid.
En berichten fok overgenomen, eerlijk verbaast. Gewoon een beetje klaar mee. Af lurken, toe blijf posten, gewoon even peilen andere gevoel hadden.. dat sarcastisch is, ik echt het grootste ding. Leuk hoor, ik doe het soms, elke keer weer, elke keer weer. Man, daar word ik gewoon van.
klb is al jaren waardeloos. Valt niet eens meer te lachen omdat er alleen maar zuur wordt gedaan.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:24 schreef amenth het volgende:
komt vooral om dat de spraakmakers van de klb vastzitten of zijn verdwenen zoals gulmez en nog paar maar ouwe tijden komen wel weer terug moet je wel geduld hebben
ha ha hahaquote:Op zondag 1 maart 2015 21:41 schreef Skv het volgende:
[..]
klb is al jaren waardeloos. Valt niet eens meer te lachen omdat er alleen maar zuur wordt gedaan.
Gelukkig is r0dawa er nogquote:Op zondag 1 maart 2015 21:24 schreef amenth het volgende:
komt vooral om dat de spraakmakers van de klb vastzitten of zijn verdwenen zoals gulmez en nog paar maar ouwe tijden komen wel weer terug moet je wel geduld hebben
Op de FP komenquote:Op zondag 1 maart 2015 21:15 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben vooral afgeknapt op de nieuwe FP en de houding van "als het je niet bevalt nou dan rot je toch lekker op!!!!" ok prima dan doe ik dat ook.
Ja, blijf dan weg zeg, wijf!quote:Op zondag 1 maart 2015 20:05 schreef snakelady het volgende:
Ik begin ook wel een beetje moe te worden soms, vooral van de herhalingen van topics en alle negatieve topics naar vrouwen toe.
Ik kan me niet herinneren dat dat in het verleden zo erg was.
en de persoonlijke aanvallen gaan vaak ook wel echt te ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op maandag 2 maart 2015 00:02 schreef Trebo het volgende:
Terechte klacht.
FOK! is een aflopende zaak..
boo fucking hooquote:Op zondag 1 maart 2015 20:05 schreef snakelady het volgende:
Ik begin ook wel een beetje moe te worden soms, vooral van de herhalingen van topics en alle negatieve topics naar vrouwen toe.
Ik kan me niet herinneren dat dat in het verleden zo erg was.
en de persoonlijke aanvallen gaan vaak ook wel echt te ver.
Nee, maar het is sowieso niet te hopen dat FOK! meer op Partyflock gaat lijken.quote:Op zondag 1 maart 2015 20:41 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
tis te hopen dat fok niet dezelfde richting op gaat als partyflock wat dat betreft
thnx for proving my point!quote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, blijf dan weg zeg, wijf!dat kan niet, dan moet ik jou missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |