Jij moet niet veel denken.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens Davy was dat een pingel.
(denk ik dan he, ik was niet in het livetopic)
Oké HMFquote:Op zondag 1 maart 2015 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doe ik anders maar al te vaak bij mijn 5 master studies.
quote:Op zondag 1 maart 2015 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doe ik anders maar al te vaak bij mijn 5 master studies.
Dat denk ik niet nee.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heeft Davy vast niet van op terug.
Depay kan dan ook ongeveer de helft van wat hij zelf denkt dat hij kanquote:Op zondag 1 maart 2015 19:15 schreef GGMM het volgende:
Schøne
Die kan beter vrije trappen nemen dan Depay.
Davy probeert altijd een one-liner te gebruiken om het laatste woord te hebben. Onderschat dat niet.quote:
Begrijpelijk. Wat zijn jullie vernederd vandaag zeg.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wacht nog even tot de samenvatting van PSV-Ajax is afgelopen, daarna kijk ik ook.
twitter:DennisJansenAD twitterde op zondag 01-03-2015 om 19:15:16Riechedly Bazoer: 'Toen ik die corner nam, kwam er van alles voorbij. Ik schrok want er zatook een telefoon bij, een iPhone4' #psvaja reageer retweet
Hm, ben benieuwd of Ajax of PSV dan wint.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wacht nog even tot de samenvatting van PSV-Ajax is afgelopen, daarna kijk ik ook.
Spoiler.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Wat zijn jullie vernederd vandaag zeg.
Wat is een biceps femoris muscletwitter:arekmilik9 twitterde op zondag 01-03-2015 om 19:16:33I feel pain in biceps femoris muscle but let's stay optimistic. I will know more details tomorrow. reageer retweet
Ik zag zijn "juist" al staan. Maar ik laat hem maar even gaan, dan heeft hij morgen weer wat te vertellen in het kringgesprek.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy probeert altijd een one-liner te gebruiken om het laatste woord te hebben. Onderschat dat niet.
Ik schaam me eigenlijk een beetje voor mijn clubkeuze, ja. Ajax was vandaag heer en meester. De uitslag had zelfs veel hoger kunnen, misschien wel moeten, uitvallen.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Wat zijn jullie vernederd vandaag zeg.
quote:Op zondag 1 maart 2015 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is een biceps femoris muscletwitter:arekmilik9 twitterde op zondag 01-03-2015 om 19:16:33I feel pain in biceps femoris muscle but let's stay optimistic. I will know more details tomorrow. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |