Jij moet niet veel denken.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens Davy was dat een pingel.
(denk ik dan he, ik was niet in het livetopic)
Oké HMFquote:Op zondag 1 maart 2015 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doe ik anders maar al te vaak bij mijn 5 master studies.
quote:Op zondag 1 maart 2015 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doe ik anders maar al te vaak bij mijn 5 master studies.
Dat denk ik niet nee.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heeft Davy vast niet van op terug.
Depay kan dan ook ongeveer de helft van wat hij zelf denkt dat hij kanquote:Op zondag 1 maart 2015 19:15 schreef GGMM het volgende:
Schøne
Die kan beter vrije trappen nemen dan Depay.
Davy probeert altijd een one-liner te gebruiken om het laatste woord te hebben. Onderschat dat niet.quote:
Begrijpelijk. Wat zijn jullie vernederd vandaag zeg.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wacht nog even tot de samenvatting van PSV-Ajax is afgelopen, daarna kijk ik ook.
twitter:DennisJansenAD twitterde op zondag 01-03-2015 om 19:15:16Riechedly Bazoer: 'Toen ik die corner nam, kwam er van alles voorbij. Ik schrok want er zatook een telefoon bij, een iPhone4' #psvaja reageer retweet
Hm, ben benieuwd of Ajax of PSV dan wint.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wacht nog even tot de samenvatting van PSV-Ajax is afgelopen, daarna kijk ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |