SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Belangrijke overwinning voor Ajax, geen belangrijke nederlaag voor PSV.quote:
eerste thuisnederlaag van PSV toch? was wel een mooi record geweest als je elke thuiswedstrijden had gewonnenquote:
Als ze maar kampioen worden de rest is bijzaakquote:Op zondag 1 maart 2015 18:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
eerste thuisnederlaag van PSV toch? was wel een mooi record geweest als je elke thuiswedstrijd had gewonnen
Jij bent iedereen? Je zegt dat niemand een neuk geeft, nou ik weet zeker dat er wel degelijk veel mensen zijn die hier van balenquote:Op zondag 1 maart 2015 18:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hele wedstrijd al niet? Heb ik gezegd dat het me boeit?
Vooral de niet-teletekst supporters denk ikquote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij bent iedereen? Je zegt dat niemand een neuk geeft, nou ik weet zeker dat er wel degelijk veel mensen zijn die hier van balen
Die hebben ze niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vooral de niet-teletekst supporters denk ik
Ik had graag Ajax zien verliezen ivm de positie van AZquote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij bent iedereen? Je zegt dat niemand een neuk geeft, nou ik weet zeker dat er wel degelijk veel mensen zijn die hier van balen
Jawel, je hoorde ze heel even na de 1-1. Maar dat kan je best gemist hebben.quote:
En toch weer een assist en goalquote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef wieisboos het volgende:
El Ghazi was wel matig buiten die assist en goal
Zou ook wel weer leuk zijn als hij een keertje lacht na een goal ipv al die gebaartjesquote:Op zondag 1 maart 2015 18:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja zijn rendement ligt echt hoog. Maar ik blijf hem een beperkte speler vinden
Kale Joeri heeft er inmiddels ook al 2quote:
Ja echt he hahaquote:Op zondag 1 maart 2015 18:41 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd bij WerderDost
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:41 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd bij WerderDost
Hahaha ok ok. Kom je nog een keer stoer doen van de week of zit je onder de plakband?quote:Op zondag 1 maart 2015 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat heb jij man
Kappen of ik maak een TR 14.gif
Mwah, 2 intikkertjes dit keer. Allemaal dankzij die platvoeten.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:49 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Dost zit echt aan de doping kan niey anders. Wel jammer dat nooit iemand met zijn IF zal spelen
Je moet er maar wel staan, sowieso vision 99quote:Op zondag 1 maart 2015 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwah, 2 intikkertjes dit keer. Allemaal dankzij die platvoeten.
Ik denk dat je best veel lol met zijn IF kaart (of IF de Jong) kan hebben als je hem in een pace team neerzetquote:Op zondag 1 maart 2015 18:49 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Dost zit echt aan de doping kan niet anders. Wel jammer dat nooit iemand met zijn IF zal spelen
quote:Op zondag 1 maart 2015 18:56 schreef Tim86 het volgende:
"Verdedigend is een slechte raadgever."
Frank de Boer, 2015.
Dat zei ik al in de eerste helftquote:Op zondag 1 maart 2015 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Feli Ajacieden, bijna een kopie van Ajax PSV
Guardado wat een baasje
Naja is toch ook zo, net als dat PSV toen geluk had. Bij sommige PSV'ers mistte echt de scherpte voor de goal (Wijnaldumquote:Op zondag 1 maart 2015 19:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat zei ik al in de eerste helftbij Ajax - PSV was het PSV dat effectief was en nu is het Ajax dat veel geluk heeft volgens de media
Ik kan wel hoor! Zal het even op tijd aangeven. Morgenavond kan ik sowiesoquote:Op zondag 1 maart 2015 18:46 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Hahaha ok ok. Kom je nog een keer stoer doen van de week of zit je onder de plakband?
Ja het klopt allebei, maar ik vind het zo subjectief van de media. Komt vast omdat ik biased ben maarjaquote:Op zondag 1 maart 2015 19:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja is toch ook zo, net als dat PSV toen geluk had. Bij sommige PSV'ers mistte echt de scherpte voor de goal (Wijnaldum) en het is natuurlijk een kwaliteit van Schone, maar toch wel lekker en een beetje geluk dat ie er op zo'n moment invalt. Op dat moment had ik juist het gevoel dat die 2-1 ging komen.
Maar psv had ook geluk met die bal op de lat ietsje eerder
Dat gevoel heb ik eigenlijk al heel lang bij hem. Zat ook vaak op Feyenoord te fappenquote:Op zondag 1 maart 2015 19:14 schreef Tim86 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is botox Ronald in zijn analyses echt zwaaaar aan het overcompenseren de laatste tijd mbt Ajax? Om vooral maar te laten zien dat hij echt niet biased is
Gadverdammequote:Op zondag 1 maart 2015 19:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik eigenlijk al heel lang bij hem. Zat ook vaak op Feyenoord te fappen
ik moet er ook niet aan denken maar er schijnen hier ook users te zijn die er ervaring mee hebben.quote:
fypquote:Op zondag 1 maart 2015 19:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik moet er ook niet aan denken maar er schijnen hier ook users te zijn geweest die er ervaring mee hebben.
twitter:DennisJansenAD twitterde op zondag 01-03-2015 om 19:15:16Riechedly Bazoer: 'Toen ik die corner nam, kwam er van alles voorbij. Ik schrok want er zatook een telefoon bij, een iPhone4' #psvaja reageer retweet
Daar zou ik ook mee gooien want is toch geen fuck meer waard.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:26 schreef Tim86 het volgende:
twitter:DennisJansenAD twitterde op zondag 01-03-2015 om 19:15:16Riechedly Bazoer: 'Toen ik die corner nam, kwam er van alles voorbij. Ik schrok want er zatook een telefoon bij, een iPhone4' #psvaja reageer retweet
kom dannnnquote:
Kroos en Toure say Noquote:Op zondag 1 maart 2015 20:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
1 miljoen voor ¤ 3,78 alweer. Bij thuiskomst even nog een paar dure kaarten kopen. Alle coins nu in zwarte kaartjes is wel de beste tactiek lijkt me
Dat sowieso.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:47 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Gewoon nieuwe seizoen house of cards kijken
Beetje weinig actie tot ep 6-7 ofzo en dan is het ook haast voorbij.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dat Marco Polo echt geen kut aan...
Ik heb ook echt moeite om die Aziaten uit elkaar te halen. Voel me net Reitsma
Ja idd. Zit wel een soort van stijgende lijn in, maar het kan me echt niet boeien eigenlijk en ben inmiddels bij aflevering 9. Als ik dit van week tot week had gekeken was ik er allang mee gekapt. Nu ook niet interessant genoeg om te bingewatchen ofzo..2 weken over gedaan al.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beetje weinig actie tot ep 6-7 ofzo en dan is het ook haast voorbij.
Ik ben er ook nog niet doorheen nee.quote:Op zondag 1 maart 2015 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd. Zit wel een soort van stijgende lijn in, maar het kan me echt niet boeien eigenlijk en ben inmiddels bij aflevering 9. Als ik dit van week tot week had gekeken was ik er allang mee gekapt. Nu ook niet interessant genoeg om te bingewatchen ofzo..2 weken over gedaan al.
Matig verhaaltje, matige acteurs, maar wel hele mooie sets en locaties. Dat is het wel zo'n beetje.
quote:Op zondag 1 maart 2015 21:46 schreef Tim86 het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dat Marco Polo echt geen kut aan...
Ik heb ook echt moeite om die Aziaten uit elkaar te halen. Voel me net Reitsma
Die lichtbar boven op die truckquote:Op zondag 1 maart 2015 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een pickup met een 620pk supercharged V8only in 'Murica
nieuwe eppa's?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:21 schreef renevandieren het volgende:
ai nohhhhhhh undercover in Nederland.
Gaan ze allemaal kezen? Bah.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:12 schreef FCsuarez het volgende:
Bohhhh de kees aflevering van all you needwat een koning
Dat zijn de slechtste packs in heel FUT.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:30 schreef Brute_Egbert het volgende:
die 25k packs heb ze maar weer op 3 accounts geopend maar die zijn echt om te huilen. Nog nooit ook maar een speler uitgehaald die ook maar ergens op sloeg
Als je ze al een tijdje opent, ben je dus eigenlijk gewoon een beetje dom dat je ze op al je accounts gewoon weer opnieuw opent.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:30 schreef Brute_Egbert het volgende:
die 25k packs heb ze maar weer op 3 accounts geopend maar die zijn echt om te huilen. Nog nooit ook maar een speler uitgehaald die ook maar ergens op sloeg
Weet ik je zal me ook nooit horen zeggen dat ik een heel helder licht benquote:Op zondag 1 maart 2015 23:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je ze al een tijdje opent, ben je dus eigenlijk gewoon een beetje dom dat je ze op al je accounts gewoon weer opnieuw opent.
Nou, zo is het helemaal niet leuk om iemand uit te kafferenquote:Op zondag 1 maart 2015 23:40 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Weet ik je zal me ook nooit horen zeggen dat ik een heel helder licht ben![]()
quote:Op zondag 1 maart 2015 23:40 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
op Messi,Ronaldo en IF robben na bijna alle spelers gehad
Nu niet meer...quote:Op zondag 1 maart 2015 23:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Nu vind ik het zielig en voel ik me schuldig
Fixed.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:40 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Trouwens die 7.5k packs werken het beste voor me deze week op Messi,Ronaldo, alle legends en IF robben na bijna alle spelers gehad
We hebben al ervaren dat iemand die veel goede pulls heeft toch in 9 maanden tijd 600 euro in Fut kan steken, en in augustus een resterend budget van 1 miljoen coins heeft om een team te kunnen maken.quote:
Inderdaad maar heb alles op PS4 geopend deze week. Op Xbox one is mijn geluk zo dramatisch dat ik het niet eens meer probeer. Ooit eens een Hagi gehad en dat was hetquote:
rijke tattaquote:Op zondag 1 maart 2015 23:55 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Inderdaad maar heb alles op PS4 geopend deze week. Op Xbox one is mijn geluk zo dramatisch dat ik het niet eens meer probeer. Ooit eens een Hagi gehad en dat was het
Nou ben deze woensdag begonnen met openen met 100k en daaruit kreeg ik zowel Robben als IF Gotzequote:Op zondag 1 maart 2015 23:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
We hebben al ervaren dat iemand die veel goede pulls heeft toch in 9 maanden tijd 600 euro in Fut kan steken, en in augustus een resterend budget van 1 miljoen coins heeft om een team te kunnen maken.
En diegene was ook niet bepaald een helder licht
Sowieso al faalt Xbox one keihard. Legends beter gewoon naar ps4quote:
De Fok Legends zitten op de PS4. De slechtere Xbox spelers zijn bij de xbox gebleven.quote:Op zondag 1 maart 2015 23:58 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Sowieso al faalt Xbox one keihard. Legends beter gewoon naar ps4
Hij had meer dan 10 miljoen aan 1 speler verdiend door hem steeds te kopen en verkopen.quote:Op maandag 2 maart 2015 00:23 schreef RijstbaI het volgende:
Kiid heeft trouwens 41 miljoen fut coins
Dat is iemand waar we niet meer over mogen praten, dus kan er niet te veel over zeggen. Dus laat maarquote:
Ziet er kut uit, zal dus prima spelen waarschijnlijkquote:Op maandag 2 maart 2015 00:37 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat is iemand waar we niet meer over mogen praten, dus kan er niet te veel over zeggen. Dus laat maar
On topic: Dit lijkt me wel smooth spelen. Di Maria zelf in elkaar knutselen, en Robben hopelijk morgen of overmorgen binnenhalen
[ afbeelding ]
Lahm en Muller nog omdraaien wellicht.
Kun heeft in zijn eentje net zoveel sterren achter zijn weak foot staan als die andere 2 aanvallers samenquote:Op maandag 2 maart 2015 00:58 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Ziet er kut uit, zal dus prima spelen waarschijnlijk
on kun de hahahaquote:Op maandag 2 maart 2015 01:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kun heeft in zijn eentje net zoveel sterren achter zijn weak foot staan als die andere 2 aanvallers samen
Dat kan ook serieus alleen weer bij mijn club die onzinquote:Op maandag 2 maart 2015 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)melaars-vitesse.html_______!
Dat is ook wat ik dachtquote:Op maandag 2 maart 2015 08:41 schreef Brute_Egbert het volgende:
[..]
Dat kan ook serieus alleen weer bij mijn club die onzin
Wat een baas was dat. Ik mis hem nog iedere dagquote:1 1879 MrvanTrapZ
2 1151 Timmy_Turner
3 1079 FCsuarez
4 1028 Zhano
5 805 Darksonic2
6 793 Tim86
7 622 DutchSL
8 564 Toefjes
9 524 Kiid
10 427 Dutank
Uhm meerdere.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:09 schreef renevandieren het volgende:
Hebben hier meer mensen een collega die ze met een stalen buis willen bewerken?
wat is dezequote:Op maandag 2 maart 2015 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat een baas was dat. Ik mis hem nog iedere dag
Een lijstje van mijn 10 beste "vriendjes"; de mensen die je het vaakst hebben gequote op dit forum.quote:
1879 keerquote:Op maandag 2 maart 2015 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een lijstje van mijn 10 beste "vriendjes"; de mensen die je het vaakst hebben gequote op dit forum.
Wat is de link?quote:Op maandag 2 maart 2015 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een lijstje van mijn 10 beste "vriendjes"; de mensen die je het vaakst hebben gequote op dit forum.
https://www.thuisserver.n(...)zciedf&tab=tab_tablequote:
nieuwe TOTWquote:Op maandag 2 maart 2015 09:42 schreef over_hedge het volgende:
Wat voor lijstjes posten jullie allemaal?
hi ha hoquote:
DarkSonic telt voor 2quote:Op maandag 2 maart 2015 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan ontbreekt er nog een speler hihaho.
Lekker dan. Hoe lang ben je daar zoet mee?quote:Op maandag 2 maart 2015 09:45 schreef over_hedge het volgende:
Het bleek gewoon dat ik nog een afdaling met een gebroken enkel gesnowboard had.Vonden ze wel knap in het ziekenhuis.
Waaat 30M dacht dat ik altijd nog wel bij je in de buurt zat.quote:Op maandag 2 maart 2015 07:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Optelsommetje nog maar eens gemaakt: totaal iets van 30 mil aan handelswaar in mijn club (excl de spelers waarmee ik speel zoals Robben, Toure, SIF Costa, SIF Silva, Neuer etc). Al met al zit ik dus weer redelijk op het niveau van voor de crash (die van het uitschakelen van de webapp)...met name dankzij DSL-deals en een paar silver IF's die heel veel waard zijn geworden (Araujo, Alan, Ciman). Valt nog niet tegen.
week of 6/7. Zit in het gips nu. Heel de dag met mijn been omhoog zitten.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker dan. Hoe lang ben je daar zoet mee?
Hoeveul hedde dan?quote:Op maandag 2 maart 2015 09:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waaat 30M dacht dat ik altijd nog wel bij je in de buurt zat.
Heb dus duidelijk te veel packs geopend
Hele dag niks kunnen doen?quote:Op maandag 2 maart 2015 09:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
week of 6/7. Zit in het gips nu. Heel de dag met mijn been omhoog zitten.
Niet echt. Heb vandaag nog vrij, maar ga van af morgen gewoon thuis werken.quote:
Het is een lijstje op basis van wie jij het meest hebt gequote en niet wie jou hebben gequote. Anders krijg je van die opgedrongen vriendjes, dat is ook niet helemaal de bedoeling natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
haha jezus wat een stalker die potsquote:Op maandag 2 maart 2015 10:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is een lijstje op basis van wie jij het meest hebt gequote en niet wie jou hebben gequote. Anders krijg je van die opgedrongen vriendjes, dat is ook niet helemaal de bedoeling natuurlijk.
Haha ! Mensen worden hier belachelijk gemaakt voor stalker terwijl ze gewoon zelf de stalkers zijn.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is een lijstje op basis van wie jij het meest hebt gequote en niet wie jou hebben gequote. Anders krijg je van die opgedrongen vriendjes, dat is ook niet helemaal de bedoeling natuurlijk.
1 70 DarkSonic2quote:
Daarom poste ik het even, dat is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op maandag 2 maart 2015 10:16 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Haha ! Mensen worden hier belachelijk gemaakt voor stalker terwijl ze gewoon zelf de stalkers zijn.![]()
Geen ideequote:
Die opstelling was in 14 Baas en nu weerquote:Op maandag 2 maart 2015 10:42 schreef Alovenac het volgende:
Benieuwd of deze formatie nog een beetje werkt, in 14 speelde hij echt dikke prima.
[ afbeelding ]
Afgelopen week veel COOP en normale H2H gespeeld met 451, werkt daar echt baas. Maar het heeft deze FIFA al meerdere keren bewezen niet in FUT te werken.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Die opstelling was in 14 Baas en nu weerhangt van je speltype af denk ik zomaar
Als ik iemand met 451 of 4321 tegen over me krijg kan ik 9 van de 10 keer de speelstijl al radenquote:Op maandag 2 maart 2015 10:49 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Afgelopen week veel COOP en normale H2H gespeeld met 451, werkt daar echt baas. Maar het heeft deze FIFA al meerdere keren bewezen niet in FUT te werken.
je bent zelf down manquote:Op maandag 2 maart 2015 10:54 schreef renevandieren het volgende:
Irritant dat die webapp nog steeds down is.
Niks mis mee lijkt me. Maar dan heb je wel wat packs geopend jaquote:Op maandag 2 maart 2015 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geen idee![]()
150K cash
MOTM Toure
TOTY Kroos
SIF benzebaas.
Verder niets wat boven het miljoen uit komt wel nog veel te veel meuk in de club.
Schatting zo'n 16Men veel te veel consumables.
Je valt wel een beetje in herhaling. Hoe zat het ook alweer met die packs van deze week?quote:Op maandag 2 maart 2015 11:15 schreef Brute_Egbert het volgende:
Die packs van deze week trouwens lijkt wel alsof ze elke dag beter worden. Nog nooit zoveel goede spelers gepackt...
Ik weet het maar ik krijg elke keer weer betere spelers nogquote:Op maandag 2 maart 2015 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je valt wel een beetje in herhaling. Hoe zat het ook alweer met die packs van deze week?
NAC weer een puntjequote:Op maandag 2 maart 2015 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je valt wel een beetje in herhaling. Hoe zat het ook alweer met die packs van deze week?
TR gemacht, foto's van users postenquote:Op maandag 2 maart 2015 11:13 schreef renevandieren het volgende:
[..]
En jij hebt down. Jij bent toch ook de bandleader van Syndrome of a Down?
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf beloofd geen packs meer te openen tot de club leeg isquote:Op maandag 2 maart 2015 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niks mis mee lijkt me. Maar dan heb je wel wat packs geopend ja
Enerzijds hard nodig, aan de andere kant onverwacht. Dat zijn de mooistequote:
Duurt nog wel een dag of 4 volgens mij.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb mezelf beloofd geen packs meer te openen tot de club leeg is22 spelers en de rest alleen maar geinvesteerd in IFs dat is het streven.
Eerst straks de MLS zooi maar eens hopen te dumpenwanneer loopt deze cup af ?
Zal idd vrijdag wel beginnenquote:Op maandag 2 maart 2015 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Enerzijds hard nodig, aan de andere kant onverwacht. Dat zijn de mooiste
[..]
Duurt nog wel een dag of 4 volgens mij.
Komend weekend zie ik ook weer kansen op puntenquote:Op maandag 2 maart 2015 11:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Enerzijds hard nodig, aan de andere kant onverwacht. Dat zijn de mooiste
[..]
Duurt nog wel een dag of 4 volgens mij.
Dat wordt nog knap lastig; laatste jaren waren we echt kansloos in de Kuip. Ieder puntje daar is bonus.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:37 schreef vanpers het volgende:
[..]
Komend weekend zie ik ook weer kansen op punten![]()
Maar het is idd wel nodig met een overwinning van Dordrecht.
In de play offs wel gewonnen toch? Ben benieuwd hoe de spelers omgaan nu ze zeker weten dat Fred weg gaat.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat wordt nog knap lastig; laatste jaren waren we echt kansloos in de Kuip. Ieder puntje daar is bonus.
Dat is alweer 5 jaar geleden ofzo. Het zou raar zijn als ze daardoor minder gaan presteren; trainers zijn toch vaak passanten. Ze blijven dezelfde voetballers, en Feyenoord heeft een aardig team.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:40 schreef vanpers het volgende:
[..]
In de play offs wel gewonnen toch? Ben benieuwd hoe de spelers omgaan nu ze zeker weten dat Fred weg gaat.
Die MLS cup dat is toch peanuts man? Gewoon je TL vol gooien met IF's en DSL'en dat levert zoveel meer opquote:Op maandag 2 maart 2015 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik heb mezelf beloofd geen packs meer te openen tot de club leeg is22 spelers en de rest alleen maar geinvesteerd in IFs dat is het streven.
Eerst straks de MLS zooi maar eens hopen te dumpenwanneer loopt deze cup af ?
Klopt alleen scoren ze erg moeilijk maar daar hebben ze in Breda ook last van. Ach kan hebben ze altijd maar ik zal niet verbaasd zijn als Nac (een) punt(en) (streep door wat niet van toepassing is) mee naar Breda kan nemen.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is alweer 5 jaar geleden ofzo. Het zou raar zijn als ze daardoor minder gaan presteren; trainers zijn toch vaak passanten. Ze blijven dezelfde voetballers, en Feyenoord heeft een aardig team.
Daar zouden ze me echt dolgelukkig mee makenquote:Op maandag 2 maart 2015 11:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Klopt alleen scoren ze erg moeilijk maar daar hebben ze in Breda ook last van. Ach kan hebben ze altijd maar ik zal niet verbaasd zijn als Nac (een) punt(en) (streep door wat niet van toepassing is) mee naar Breda kan nemen.
Ach gooi nog een banaanquote:
Een kinderhand is gauw gevuldquote:Op maandag 2 maart 2015 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar zouden ze me echt dolgelukkig mee maken![]()
Nee hoor, wel langsgelopen er gebeurde geen reet. Toen werd er een menneke gebeten door een hond en toen ging iedereen weer snel de aftrap inquote:Op maandag 2 maart 2015 11:52 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Gisteren ook nog even wat stenen gegooid met rellenpoeiah in je neus?
O weer opgeklopt door de media dus?quote:Op maandag 2 maart 2015 11:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee hoor, wel langsgelopen er gebeurde geen reet. Toen werd er een menneke gebeten door een hond en toen ging iedereen weer snel de aftrap in
Geen idee want heb niet alles gezien, maar ik zag alleen maar dat de aftrap (Supporterscafe tegenover stadion) compleet omsingeld werd door 100 ME en 10 busjes, wat er een beetje overdreven uit zag. Verder waren er duizend mensen omheen aan het opnemen met telefoontjes e.d.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:54 schreef renevandieren het volgende:
[..]
O weer opgeklopt door de media dus?
O maar geen banaan gelukkig. Anders waren jullie ook nog racisten.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen idee want heb niet alles gezien, maar ik zag alleen maar dat de aftrap (Supporterscafe tegenover stadion) compleet omsingeld werd door 100 ME en 10 busjes, wat er een beetje overdreven uit zag. Verder waren er duizend mensen omheen aan het opnemen met telefoontjes e.d.Maar het leek me niet zo boeiend, kan me ook amper voorstellen dat er meer dan 2 stenen gevlogen hebben daar. Enige wat ik zag vliegen was een stuk vuurwerk
Gervinho is nog boos las ik netquote:Op maandag 2 maart 2015 11:59 schreef renevandieren het volgende:
[..]
O maar geen banaan gelukkig. Anders waren jullie ook nog racisten.
quote:
Ja aangezien ik dus 2 keer per dag al mijn IFs kan DSL'en schiet dat ook niet opquote:Op maandag 2 maart 2015 11:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die MLS cup dat is toch peanuts man? Gewoon je TL vol gooien met IF's en DSL'en dat levert zoveel meer op
had vrijdag een E-klassequote:Op maandag 2 maart 2015 12:00 schreef Kamikazie het volgende:
Morguhh
Werkdag is wel heel vroeg klaar vandaagWel jammer, had graag wat uren gemaakt
Ah oke, tjah toch wel lekker maar dat maak ik atm gemiddeld per uurquote:Op maandag 2 maart 2015 12:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja aangezien ik dus 2 keer per dag al mijn IFs kan DSL'en schiet dat ook niet op![]()
En heb de inkopen al gedaan voor de MSL heb LB's (benitez, klute, beasly) en CB's (opara, olave, besler) ingeslagen voor respectievelijk 150 en 400cpaar weken terug.
Hoop er toch zo'n 300K mee te pakken.
P.s. TL probleem even opnieuw opstarten had ik laatst ook.
Phillips is een nieuwe MLS LB met 49 DEFquote:Op maandag 2 maart 2015 12:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja aangezien ik dus 2 keer per dag al mijn IFs kan DSL'en schiet dat ook niet op![]()
En heb de inkopen al gedaan voor de MSL heb LB's (benitez, klute, beasly) en CB's (opara, olave, besler) ingeslagen voor respectievelijk 150 en 400cpaar weken terug.
Hoop er toch zo'n 300K mee te pakken.
P.s. TL probleem even opnieuw opstarten had ik laatst ook.
Best irritante bugs zitten er inquote:Op maandag 2 maart 2015 12:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke, tjah toch wel lekker maar dat maak ik atm gemiddeld per uur
Danku, idd gefixt
Ja dat moet je idd sowieso niet doen, is op telefoon ookquote:Op maandag 2 maart 2015 12:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Best irritante bugs zitten er inkan ook geen compare price doen voor consumables vind ie ook niets.
En als je voordat je re-list al doet met R1 je verkochte items geleegd hebt met L1 vergeet hij de prijzen van je itemstijden uit zitten vogelen waar dat nou door kwam
Mag ook wel, heb ze beide respectievelijk toen voor 1,4 mil en 1,9 mil gekochtquote:Op maandag 2 maart 2015 12:09 schreef renevandieren het volgende:
SIF Aubameyang bijna een miljoen.
SIF Benzema bijna 1.5 miljoen.
Ik voor 600k en 900k.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Mag ook wel, heb ze beide respectievelijk toen voor 1,4 mil en 1,9 mil gekochtEn maar denken dat het koopjes waren.
Dat zijn mooie dingenquote:Op maandag 2 maart 2015 12:09 schreef renevandieren het volgende:
Er zijn er alleen zoveel van dat het zo langzaam gaat bij Auba :/ Ik twijfel een beetje of ik er nog een wil kopenquote:Op maandag 2 maart 2015 12:09 schreef renevandieren het volgende:
Als je wil bazen moet je hem sowieso kopen.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er zijn er alleen zoveel van dat het zo langzaam gaat bij Auba :/ Ik twijfel een beetje of ik er nog een wil kopen
Ik speel op dit moment sowieso nietquote:Op maandag 2 maart 2015 12:13 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Als je wil bazen moet je hem sowieso kopen.
wat dan? ziet z'n moeder op dr tvtje in ivoorkust een banaan op het veld liggen, helemaal blij enzo eten voor haar zoon of misschien daarheen sturen, bleek het een nepding te zijnquote:Op maandag 2 maart 2015 12:00 schreef renevandieren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]___!
"Ik vind dat het een slecht voorbeeld is voor het voetbal en ik hoop dat er sancties genomen worden. Dit is namelijk zo iets frustrerends. Niet alleen de persoon zelf lijdt eronder, maar ook mijn familie, die mij steunt."_______________!
Denk dat de vraag dan ook wel weer hoger is omdat hij zo OP isquote:Op maandag 2 maart 2015 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er zijn er alleen zoveel van dat het zo langzaam gaat bij Auba :/ Ik twijfel een beetje of ik er nog een wil kopen
Ik wil nog steeds Suarez een keer uitproberen maar zag dat hij weer is gestegen naar de 1.2 miljoen.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speel op dit moment sowieso nietBenzema is wel nissa
quote:Op maandag 2 maart 2015 12:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat dan? ziet z'n moeder op dr tvtje in ivoorkust een banaan op het veld liggen, helemaal blij enzo eten voor haar zoon of misschien daarheen sturen, bleek het een nepding te zijn
Ik wil MOTM Suarez wel proberen maar die staat niet eens op de marktquote:Op maandag 2 maart 2015 12:16 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds Suarez een keer uitproberen maar zag dat hij weer is gestegen naar de 1.2 miljoen.
Die acties van EA helpen wel zeg.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wil MOTM Suarez wel proberen maar die staat niet eens op de markt
Echt facking dom iddquote:Op maandag 2 maart 2015 12:21 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Die acties van EA helpen wel zeg.__!
Duurt even..quote:Op maandag 2 maart 2015 12:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een farce, heb helemaal geen packs gekregen
Niet om die banaanactie goed te praten, maar wat een overdreven huilie gedrag van foreheadquote:Op maandag 2 maart 2015 12:00 schreef renevandieren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]___!
"Ik vind dat het een slecht voorbeeld is voor het voetbal en ik hoop dat er sancties genomen worden. Dit is namelijk zo iets frustrerends. Niet alleen de persoon zelf lijdt eronder, maar ook mijn familie, die mij steunt."_______________!
Had je ook stuck items?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lokken je in de val, proberen je te laten klagen over iets wat je niet krijgt waar je eigenlijk geen recht op hebtquote:Op maandag 2 maart 2015 12:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb sinds het begin van FIFA15 zo'n beetje al een speler vastzitten in m'n TP. Hij is maar 300 coins waard, dus ik zoek het niet er moeite voor te doen. Maar wat een kansloze bedoeling dat dit best vaak gebeurtquote:Op maandag 2 maart 2015 12:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
He, was jij nou nog dat weekend in de ijsbar ? wel benieuwd of ik gewoon een hele avond met Dutank in dezelfde kroeg heb gestaanquote:Op maandag 2 maart 2015 12:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb sinds het begin van FIFA15 zo'n beetje al een speler vastzitten in m'n TP. Hij is maar 300 coins waard, dus ik zoek het niet er moeite voor te doen. Maar wat een kansloze bedoeling dat dit best vaak gebeurt
Ik. en ik had netjes 100k en 6 of 7 packs.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ze lokken je in de val, proberen je te laten klagen over iets wat je niet krijgt waar je eigenlijk geen recht op hebt
Nee er was toch nog iemand die die mail al had gehad ? misschien even wachten.
Ze zijn bij mij iig nog aan het onderzoeken
Bohhh nicequote:Op maandag 2 maart 2015 12:28 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ik. en ik had netjes 100k en 6 of 7 packs.
Cuadrado (Chelsea) , Pogba en nog een paar van dat soort spelers.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bohhh nicenog wat nuttigs uit de packs?
#vragennaardebekendeweg
Nou, hier nog niet, maar ben eigenlijk blij dat mijn club nog steeds bestaat.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:23 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Duurt even..
Even uitloggen en weer inloggen en dan de store in en uit.
*tada* packs zijn er dan.
Ohh kon beroerder, die gebruik je toch nog wel eens.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:30 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Cuadrado (Chelsea) , Pogba en nog een paar van dat soort spelers.
Ik was het nummer ook al tegengekomen ja.quote:
Wat moet je daar nou weer meequote:Op maandag 2 maart 2015 12:34 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik was het nummer ook al tegengekomen ja.
Heb ondertussen al een klein lijstje met telefoonnummers van Eredvisiespelers.
Zoveel geld betalen voor paar +1 of +2's. Ik koop alleen maar SIF's of hoger en IF's met position changequote:Op maandag 2 maart 2015 12:21 schreef FCsuarez het volgende:
mochten jullie nog wat coins hebben liggen.
MOTM Toure is echt een baas
Alsof ze niet direct een nieuw nummer halenquote:Op maandag 2 maart 2015 12:34 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Heb ze allang allemaal verkocht, maar zie het nu jaquote:Op maandag 2 maart 2015 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pots heb je gezien hoeveel IF Johnson inmiddels waard is
gekocht voor 3.1 miljoen nu 4.3 waard. Ik heb er dus after taks -985K voor betaald.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:36 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Zoveel geld betalen voor paar +1 of +2's. Ik koop alleen maar SIF's of hoger en IF's met position change
Geen idee, werden eens in de groepsapp gegooid.quote:
Michael de Leeuw heeft nog steeds hetzelfde nummerquote:Op maandag 2 maart 2015 12:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Alsof ze niet direct een nieuw nummer halen![]()
Frankie heeft ook allang een nieuwe.
Eigenlijk heb je dus een lijstje met oude nummer van eredivisie spelersaltijd al willen hebben.
Idd, same, maar deze stijging is toch wel verbazingwekkend te noemen als je kijkt naar de rest van de marktquote:Op maandag 2 maart 2015 12:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb ze allang allemaal verkocht, maar zie het nu ja
Mooi gevalletje "als..., dan..."
Ach, ik heb er evengoed mooie winst op gemaakt.
Heb jij ook het nummer van Immers of Clasie?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:38 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Geen idee, werden eens in de groepsapp gegooid.
[..]
Michael de Leeuw heeft nog steeds hetzelfde nummer
En je stuurt hem dickpics ofzo of wat moet je ermeequote:Op maandag 2 maart 2015 12:38 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Geen idee, werden eens in de groepsapp gegooid.
[..]
Michael de Leeuw heeft nog steeds hetzelfde nummer
quote:Op maandag 2 maart 2015 12:39 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Heb jij ook het nummer van Immers of Clasie?
Gast.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En je stuurt hem dickpics ofzo of wat moet je ermee
Dat is het zeker. Zie ook niet direct de achterliggende reden eigenlijk; voor dat huidige thematoernooi is Walker ook een prima backske.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd, same, maar deze stijging is toch wel verbazingwekkend te noemen als je kijkt naar de rest van de markt
Ja wat nou? Wat heb je aan dat nummerquote:
Ik zag het ook ja. Kom wel vaker uit bij dit soort dingen, maar als ik dan zoek naar de betreffende kaart is hij natuurlijk al lang wegquote:Op maandag 2 maart 2015 12:39 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand snel een profit wilt.
Hint: Gl*n J*hns*n
Niet veel, maakt toch ook niet uit.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja wat nou? Wat heb je aan dat nummer
Je komt hier lopen vertellen dat je allemaal nummers hebt maar je hebt er geen reet aan. Okequote:Op maandag 2 maart 2015 12:41 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Niet veel, maakt toch ook niet uit.
Stop dan met stoer doen.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:41 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Niet veel, maakt toch ook niet uit.
Ik vond het niet heel stoer, en qua informatieve waarde zou ik het een zesje gevenquote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 12:34 schreef DePresident. het volgende:
[..]
uh jaquote:Op maandag 2 maart 2015 12:43 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik loop inderdaad echt te pochen met die nummers.
Dus je vindt het een baas omdat je er veel geld op gaat verdienenquote:Op maandag 2 maart 2015 12:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gekocht voor 3.1 miljoen nu 4.3 waard. Ik heb er dus after taks -985K voor betaald.
Zoveel geld krijgen voor een paar +1 en +2's
die blikken die je krijgt als je mensen inhaaltquote:Op maandag 2 maart 2015 12:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice. Die moest ik laatst naar Breda ofzo brengen. hele tijd remmen en weer optrekken
quote:Op maandag 2 maart 2015 12:34 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Gewoon wachten op de TOTS dan maarquote:
Tot die tijd de NIF met een +6 kaartje. Net als bij di Mariaquote:Op maandag 2 maart 2015 12:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon wachten op de TOTS dan maar
open packs en stream het, gegarandeerd sensatie in het topicquote:Op maandag 2 maart 2015 12:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb nog 1 miljoen over, maar van alle spelers waar ik nu handel heb ik er wel genoeg. Iemand nog een tipske?
Misschien TIF Silvaquote:Op maandag 2 maart 2015 12:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb nog 1 miljoen over, maar van alle spelers waar ik nu handel heb ik er wel genoeg. Iemand nog een tipske?
Hmm dat is geen slechte. Zou nu een goed moment zijn om te kopen? En een beter plan dan IF Candreva? (Weinig goede RW's in Serie A, alleen Cuadrado en die is al foetsie dus die krijgt ook geen IF meer)quote:
De LW's in de BPL zijn niet zo super, op Hazard na. 90 rated, dus minder kaarten op de markt.. Zie ook in het EA forum veel teams voorbij komen met 90 LM Silva als 7 chem speler op CM.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hmm dat is geen slechte. Zou nu een goed moment zijn om te kopen? En een beter plan dan IF Candreva? (Weinig goede RW's in Serie A, alleen Cuadrado en die is al foetsie dus die krijgt ook geen IF meer)
Nee het is een flut TOTW idd volgende week, en er zijn nu 25k packs dus als er nog iets komt zou het morgenavond moeten zijn. Ik ga denk ik je tip maar eens opvolgen en kijken wat er van komt (1 Silva 2 Candreva's) Thanksquote:Op maandag 2 maart 2015 13:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De LW's in de BPL zijn niet zo super, op Hazard na. 90 rated, dus minder kaarten op de markt.. Zie ook in het EA forum veel teams voorbij komen met 90 LM Silva als 7 chem speler op CM.
Candreva is ook een goede suggestie trouwens. Je kunt spreiden in 1 Silva en 2 Candreva's wellicht?
Alleen het moment is lastig. Komen er vanavond special packs, dan kun je zomaar op -30% staan in deze investering. Komen ze niet en je doet niks in afwachting, dan betaal je 30% meer misschien![]()
Het komende TOTW is denk ik niet zo heel spectaculair? Je ziet ook vaak dat als het nieuwe TOTW heel sterk is, dat de spelers uit het vorige TOTW dalen in prijs.
Nee ik vind het een baas omdat hij heer en meester is op het middenveld met Fer. (zelfs vrijetrappen kan nog wel met hemquote:Op maandag 2 maart 2015 12:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dus je vindt het een baas omdat je er veel geld op gaat verdienen
Inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:07 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Ziek.. echt fucking ziek.
Chili con carnivalquote:Op maandag 2 maart 2015 13:07 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
De stijging van Mertens zou zeggen Candrevaquote:Op maandag 2 maart 2015 12:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hmm dat is geen slechte. Zou nu een goed moment zijn om te kopen? En een beter plan dan IF Candreva? (Weinig goede RW's in Serie A, alleen Cuadrado en die is al foetsie dus die krijgt ook geen IF meer)
Sowieso wel apart dat een TIF 90 versie maar 480k kost
Kan ook een verzonnen verhaal zijn zo te lezen, geenstijl en britse tabloids horen niet echt bij de serieuze mediaquote:Op maandag 2 maart 2015 13:07 schreef renevandieren het volgende:
[ afbeelding ]
Mertens is 125 Kquote:Op maandag 2 maart 2015 13:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De stijging van Mertens zou zeggen Candrevamaar als je een team hebt waar TIF silva in past, ook lekker. Anders gewoon beide
Ik heb geen 1 team atm. Alles staat lekker 24/7 op de tlquote:Op maandag 2 maart 2015 13:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De stijging van Mertens zou zeggen Candrevamaar als je een team hebt waar TIF silva in past, ook lekker. Anders gewoon beide
Laten we het hopen maar het is wel in lijn met de laatste gruwelijke daden.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kan ook een verzonnen verhaal zijn zo te lezen, geenstijl en britse tabloids horen niet echt bij de serieuze media
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |