SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:Situatie in het topic op dit moment:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
Belangrijke overwinning voor Ajax, geen belangrijke nederlaag voor PSV.quote:
eerste thuisnederlaag van PSV toch? was wel een mooi record geweest als je elke thuiswedstrijden had gewonnenquote:
Als ze maar kampioen worden de rest is bijzaakquote:Op zondag 1 maart 2015 18:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
eerste thuisnederlaag van PSV toch? was wel een mooi record geweest als je elke thuiswedstrijd had gewonnen
Jij bent iedereen? Je zegt dat niemand een neuk geeft, nou ik weet zeker dat er wel degelijk veel mensen zijn die hier van balenquote:Op zondag 1 maart 2015 18:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hele wedstrijd al niet? Heb ik gezegd dat het me boeit?
Vooral de niet-teletekst supporters denk ikquote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij bent iedereen? Je zegt dat niemand een neuk geeft, nou ik weet zeker dat er wel degelijk veel mensen zijn die hier van balen
Die hebben ze niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vooral de niet-teletekst supporters denk ik
Ik had graag Ajax zien verliezen ivm de positie van AZquote:Op zondag 1 maart 2015 18:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij bent iedereen? Je zegt dat niemand een neuk geeft, nou ik weet zeker dat er wel degelijk veel mensen zijn die hier van balen
Jawel, je hoorde ze heel even na de 1-1. Maar dat kan je best gemist hebben.quote:
En toch weer een assist en goalquote:Op zondag 1 maart 2015 18:36 schreef wieisboos het volgende:
El Ghazi was wel matig buiten die assist en goal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |