misschien kreeg ze de pillen van de huisarts maar was ze niet eerlijk over de rest van de rotzooiquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:27 schreef Moppieee het volgende:
[..]
Misschien kreeg ze die wel helemaal niet van de huisarts.
Op internet en van dealers kun je van alles krijgen.
vooral die dame die rechts in beeld zat. Na nogmaals de vraag van Pauw met wie ze dan contact opgenomen had deed ze haar mond de rest van de uitzending niet meer open.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:45 schreef Moppieee het volgende:
Jeugdzorg was schijnbaar toch niet betrokken.
En die vriendinnen van de moeder zaten er ook een beetje bij alsof ze niet echt veel actie hadden ondernomen. Een hoop bla bla er om heen in ieder geval. Ze hadden het niet zien aankomen.
Snap het ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:50 schreef Perrin het volgende:
Alleen maar verliezers
En wat voor halve gare vader ben je als je je kind bij zo'n mens laat.
De heksenketelquote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:39 schreef Moppieee het volgende:
Heb even Pauw gekeken, vanaf 40 minuten gaat het over Papillon en de vriendinnen van de moeder zijn er ook. Niet al te snuggere types. En die man van Jeugdzorg versta ik ook al niet.![]()
http://pauw.vara.nl/media/335134
Maar als jeugdzorg wel ingrijpt is het ook niet goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:45 schreef eight het volgende:
Dit drama is een rechtstreeks gevolg van de decentralisatie van de zorgtaken.
De VVD zal dit wel weer als collateral damage zien![]()
Volgens mij kleeft er al behoorlijk wat bloed aan de handen van de VVD.
Haten op Cock Fuchs.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:39 schreef Moppieee het volgende:
Heb even Pauw gekeken, vanaf 40 minuten gaat het over Papillon en de vriendinnen van de moeder zijn er ook. Niet al te snuggere types. En die man van Jeugdzorg versta ik ook al niet.![]()
http://pauw.vara.nl/media/335134
Ik woon ook in Limburg, wat is precies je punt?quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:15 schreef john2406 het volgende:
Even opkomen voor de mede Limburgers!
Als het toch al gemeld is bij de zogenaamde Hekstenketel en of zelfs bekend is bij de Politie, wie zijn die vrouwen dan nog?
Volgens mij werden en worden die niet serieus genomen dan!
Wie moeten ze dan nog kru gezegd voor hun hoofd slaan of door een dikke eikenplank slaan voor dat iets doordringt.
En voor die wat selectief lezen dikke eikenplank wat ze voor hun hoofd hebben bedoel ik ermee!
Goed vasthouden blijven die plank stel hij valt ervanaf!quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:18 schreef Moppieee het volgende:
[..]
Ik woon ook in Limburg, wat is precies je punt?
Moet je ongesteld worden?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Goed vasthouden blijven die plank stel hij valt ervanaf!
Mijn punt als ik je dat moet uitleggen naar mijn reactie dan laat het maar hoor!
Moeders hebben vaak nog meer zeggenschap en als zo'n vrouw labiel is, dan zal ze expres het kind bij zich houden, puur om de vader te klieren, zoiets?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:43 schreef Moppieee het volgende:
[..]
Snap het ook niet helemaal.
Als het kind zelfs zei liever bij de vader te zijn.
Dit inderdaad ze zijn wel gemancipeerd maar naar mijn mening hebben ze nog steeds het voordeel vrouw te zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Moeders hebben vaak nog meer zeggenschap en als zo'n vrouw labiel is, dan zal ze expres het kind bij zich houden, puur om de vader te klieren, zoiets?
Zonder het hele verhaal te kennen is het lastig oordelen over zijn rol.
Ja lastig oordelen ja, waarom doe je dat dan wel?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Moeders hebben vaak nog meer zeggenschap en als zo'n vrouw labiel is, dan zal ze expres het kind bij zich houden, puur om de vader te klieren, zoiets?
Zonder het hele verhaal te kennen is het lastig oordelen over zijn rol.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |