abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150411522
Gisteren gekregen..
Gelukkig heb ik nog postnl broeken uit mn periode toen ik chauffeur was :)
pi_150413000
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:18 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

En uitloop op bijvoorbeeld donderdag compenseren met de tijd die je korter over je wijk doet op woensdag vind ik niets mis mee, mits het om een paar minuten gaat.
Nee dat probeer ik ook nog wel eens, al wordt dat lastiger nu je hier je uitloop uiterlijk de volgende dag doorgegeven moet hebben. Op de zaterdag moet je het dan toch al gewoon doorgeven en het risico op vergeten is groot als je het niet gelijk invoert :P (en als je niet op tijd bent krijg je niets)
Bij incidentele uitloop is dat wel een prima oplossing verder.
Maar dat is idd niet hetzelfde als een veel te krappe normtijd accepteren omdat je die tijd op een andere dag wel in kan halen (of tijd verschuiven), wat sommige collega's dus wel doen... al zal dat ook wel onder druk zijn. Je benadeelt daar wel andere collega's mee..... eigenlijk zouden ze die normtijden ook gewoon niet met 1 bezorger vast moeten stellen.

De bon heb ik idd ook gekregen gister :D

[ Bericht 0% gewijzigd door VixenFromHell op 08-03-2015 10:49:42 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zondag 8 maart 2015 @ 10:38:57 #128
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_150413147
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 10:27 schreef VixenFromHell het volgende:

Maar dat is idd niet hetzelfde als een veel te krappe normtijd accepteren omdat je die tijd op een andere dag wel in kan halen, wat sommige collega's dus wel doen... al zal dat ook wel onder druk zijn. Je benadeelt daar wel andere collega's mee..... eigenlijk zouden ze die normtijden ook gewoon niet met 1 bezorger vast moeten stellen.
Dat opper ik ook al langere tijd ^O^
Maar de snelste wint en is dus haalbaar volgens PostNL. Theoretisch is veel haalbaar, maar dan moet alles werkelijk alles meezitten en dan nog.
Dan heb je er natuurlijk de bruin-armpjes bij die willen laten zien dat ze veel sneller zijn dan een ander, en daarmee hunzelf en vooral veel collega's me ebenadelen.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_150418597
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 10:27 schreef VixenFromHell het volgende:
Maar dat is idd niet hetzelfde als een veel te krappe normtijd accepteren omdat je die tijd op een andere dag wel in kan halen (of tijd verschuiven), wat sommige collega's dus wel doen... al zal dat ook wel onder druk zijn. Je benadeelt daar wel andere collega's mee.....
De verdeel-en-heerspolitiek van PostNL werkt in elk geval uitstekend.
Bezorgers die elkaar de schuld gaan geven van te krappe normtijden ...
pi_150418806
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 06:39 schreef Pietertje71 het volgende:
Goedemorgen :)

Gisteren een tientje rijker geworden *O*
Jullie ook of hadden sommigen al de tegemoetkoming broekvergoeding- VVV-bon van PostNL gekregen?
Jup hier ook gekregen. Al kun je daar nog geen fatsoenlijke broek van kopen.

Zolang mijn oude TNT broek nog goed is, weiger ik zelf bij te leggen voor een nieuwe.
  zondag 8 maart 2015 @ 16:34:28 #131
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_150421883
Ik loop altijd in mijn kleurige outfit rond
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 maart 2015 @ 16:39:26 #132
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_150422055
Lijkt sprekend

Alleen het helmpie ontbreekt nog
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 8 maart 2015 @ 16:46:07 #133
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_150422268
Bedankt Peterselieman ;)
Helmpje had ik even afgedaan om beter herkenbaar op de foto te zijn. Volgende maand in het blaadje van GGZ PostNL :)
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:36 schreef blijevis het volgende:

[..]

De verdeel-en-heerspolitiek van PostNL werkt in elk geval uitstekend.
Bezorgers die elkaar de schuld gaan geven van te krappe normtijden ...
En tussen voorbereiders en postbezorgers ;)
pi_150487643
Ik vind het wel weer mooi hoe ze verwachten dat we met een tientje een nette broek aanschaffen. :')
Het is geen 1930 meer.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 09:04:17 #135
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_150487869
Ze bestaan, broeken voor een tientje. Dan moet je wel na 2 weken werken een nieuwe kopen, maar he, ze bestaan :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_150488190
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:52 schreef Rafierafie het volgende:
Ik vind het wel weer mooi hoe ze verwachten dat we met een tientje een nette broek aanschaffen. :')
Het is geen 1930 meer.
Ach het is een tegemoetkoming, beter dan niks (of een kortingsbon voor een dure winkel waar ze geen broeken hebben voor jouw maat kont). Ik heb al een broek ;) dus ga er wat moois voor kopen.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:18:18 #137
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_150489254
Hier spijkerbroeken van de WELKOOP/BOERENBOND. 2 voor 25 (of 35) eurootjes. Zijn prima :)
En mijn eerder geshowde huispak natuurlijk :P
pi_150489291
Een net trainingsbroekje wordt het. Kom toch geen kip tegen tijdens het bezorgen, dus wat maakt
het ook allemaal uit..
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:28:00 #139
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_150489442
Loop ik ook het liefste in en een nette trainingsbroek is niets mis mee :) Maar om sleutels portemonnee e.d. allemaal in mijn jas te doen vind ik ook niet prettig, want dat allemaal in een trainingsbroek te doen vind ik ook niets.
Voor van de zomer haal ik wel korte spijkerbroeken, want die spille-melkflessen van mij kunnen ook wel weer een kleurtje gebruiken ;) :)
  dinsdag 10 maart 2015 @ 11:57:57 #140
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_150491307
Het punt is niet dat je er 1 kan vinden voor dat geld. Het punt is dat ik er al 3 nodig heb voor een werkweek. 3,33 per broek is geen tegemoetkoming .
Bovendien me oren gaan jeuken als ik dan teksten lees als "we verwachten dan wel dat je hem aantrekt"
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_150492246
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:57 schreef V__L_N het volgende:
Het punt is niet dat je er 1 kan vinden voor dat geld. Het punt is dat ik er al 3 nodig heb voor een werkweek. 3,33 per broek is geen tegemoetkoming .
Bovendien me oren gaan jeuken als ik dan teksten lees als "we verwachten dan wel dat je hem aantrekt"
Mja :P

Sowieso gaat de bon hier waarschijnlijk gebruikt worden voor iets voor mijn nieuwe huisje en niet een extra broek. Ik heb al een stapel liggen die ik gewoon zelf betaald heb. Mijn werkschoenen kosten ook gewoon geld en die betaal ik ook zelf dus ik vind het wel best :P maar sowieso nog altijd beter dan niets.

Ik zie trouwens nog geen goed of afkeuring bij mijn aangevraagde extra tijd van zaterdag, hoop niet dat het weer een gevalletje niet opgeslagen is. Dat is me al eens gebeurd.. of ik gewoon niet op de knop gedrukt had of dat het een foutje in het systeem was weet ik niet, maar toen was er dus niks ingevoerd :')
Bij opgeven van extra tijd voor deze week geeft ie aan dat het rooster nog niet bekend zou zijn, maar ik zie wel gewoon een rooster :P
pi_150493727
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:57 schreef V__L_N het volgende:
Gewoon nieuwsgierig, waarom heb je 3 broeken nodig in een werkweek?
pi_150493765
Aardig vrachtje huis aan huis vandaag
pi_150495193
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:29 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Gewoon nieuwsgierig, waarom heb je 3 broeken nodig in een werkweek?
Om de dag een nieuwe aantrekken vermoed ik.
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_150495396
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:20 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:

[..]

Om de dag een nieuwe aantrekken vermoed ik.
Tijdens het werk heb ik 5 dagen dezelfde aan, zodra ik thuiskom een andere aan. En op zaterdag gaat die broek de was in, op dinsdag weer aan.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 15:27:51 #146
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_150496959
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:31 schreef gelestipjes het volgende:
Aardig vrachtje huis aan huis vandaag
Jep :Y
Kleurplaat van C1000 *O*
  dinsdag 10 maart 2015 @ 15:30:09 #147
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_150497031
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:28 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Tijdens het werk heb ik 5 dagen dezelfde aan, zodra ik thuiskom een andere aan. En op zaterdag gaat die broek de was in, op dinsdag weer aan.
Ik heb meestal elke dag wel dezelfde broek aan (thuis niet overigens :P....) mits die erg vuil/nat oid is geworden.
Shirt hang ik buiten op(uitwaaien) of spoel ik eventjes uit.
Bij ernstige zweetexplosie/ruiken gaat ie de was in.
Eind van de werkweek gaat alles sowieso de was in.

Thuis kleed ik mij sowieso om...je zou er maar mee op tv komen ofzo :P
pi_150498823
Vandaag trouwens lekker zonder jas gelopen. Wel postt-shirt aan met dun shirtje met lange mouwen eronder.
Hopelijk donderdag weer een kans, mag er weer 2 lopen.
pi_150500369
Hier ligt het er een beetje aan qua broeken dragen. Als het erg warm is trek ik vaker een andere aan en als ie nat geworden is met de regen ook. Voor de zomer heb ik een hele berg korte broeken en als ze doorweekt zijn van het zweet pak ik de volgende dag gewoon lekker een andere :)
Maar in de winter heb ik er nog vaak een legging onder aan ook, en dan houd ik rustig die broek een paar dagen aan. Thuis trek ik meestal ook wel wat anders aan gelijk :P
pi_150501623
Op zo'n mooie lentedag zijn veel mensen buiten en bijna iedereen is opgewekt, dat heeft wel weer wat.
Alleen van die vage vragen/halve klachten die niet bij de prijs inbegrepen zijn :)
"Heeft u geen afschrift van de ING voor mij?" Nee dus (de concurrentie misschien?) "Maar het komt meestal op dinsdag". Tsja, vandaag dus niet. Simsalabim... nee geen bankafschrift uit mijn hoge hoed. Extra kleurplaatje misschien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')