Nee dat probeer ik ook nog wel eens, al wordt dat lastiger nu je hier je uitloop uiterlijk de volgende dag doorgegeven moet hebben. Op de zaterdag moet je het dan toch al gewoon doorgeven en het risico op vergeten is groot als je het niet gelijk invoertquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:18 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
En uitloop op bijvoorbeeld donderdag compenseren met de tijd die je korter over je wijk doet op woensdag vind ik niets mis mee, mits het om een paar minuten gaat.
Dat opper ik ook al langere tijdquote:Op zondag 8 maart 2015 10:27 schreef VixenFromHell het volgende:
Maar dat is idd niet hetzelfde als een veel te krappe normtijd accepteren omdat je die tijd op een andere dag wel in kan halen, wat sommige collega's dus wel doen... al zal dat ook wel onder druk zijn. Je benadeelt daar wel andere collega's mee..... eigenlijk zouden ze die normtijden ook gewoon niet met 1 bezorger vast moeten stellen.
De verdeel-en-heerspolitiek van PostNL werkt in elk geval uitstekend.quote:Op zondag 8 maart 2015 10:27 schreef VixenFromHell het volgende:
Maar dat is idd niet hetzelfde als een veel te krappe normtijd accepteren omdat je die tijd op een andere dag wel in kan halen (of tijd verschuiven), wat sommige collega's dus wel doen... al zal dat ook wel onder druk zijn. Je benadeelt daar wel andere collega's mee.....
Jup hier ook gekregen. Al kun je daar nog geen fatsoenlijke broek van kopen.quote:Op zondag 8 maart 2015 06:39 schreef Pietertje71 het volgende:
Goedemorgen
Gisteren een tientje rijker geworden![]()
Jullie ook of hadden sommigen al de tegemoetkoming broekvergoeding- VVV-bon van PostNL gekregen?
En tussen voorbereiders en postbezorgersquote:Op zondag 8 maart 2015 14:36 schreef blijevis het volgende:
[..]
De verdeel-en-heerspolitiek van PostNL werkt in elk geval uitstekend.
Bezorgers die elkaar de schuld gaan geven van te krappe normtijden ...
Ach het is een tegemoetkoming, beter dan niks (of een kortingsbon voor een dure winkel waar ze geen broeken hebben voor jouw maat kont). Ik heb al een broekquote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:52 schreef Rafierafie het volgende:
Ik vind het wel weer mooi hoe ze verwachten dat we met een tientje een nette broek aanschaffen.![]()
Het is geen 1930 meer.
Mjaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:57 schreef V__L_N het volgende:
Het punt is niet dat je er 1 kan vinden voor dat geld. Het punt is dat ik er al 3 nodig heb voor een werkweek. 3,33 per broek is geen tegemoetkoming .
Bovendien me oren gaan jeuken als ik dan teksten lees als "we verwachten dan wel dat je hem aantrekt"
Gewoon nieuwsgierig, waarom heb je 3 broeken nodig in een werkweek?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:57 schreef V__L_N het volgende:
Het punt is niet dat je er 1 kan vinden voor dat geld. Het punt is dat ik er al 3 nodig heb voor een werkweek. 3,33 per broek is geen tegemoetkoming .
Bovendien me oren gaan jeuken als ik dan teksten lees als "we verwachten dan wel dat je hem aantrekt"
Om de dag een nieuwe aantrekken vermoed ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:29 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig, waarom heb je 3 broeken nodig in een werkweek?
Tijdens het werk heb ik 5 dagen dezelfde aan, zodra ik thuiskom een andere aan. En op zaterdag gaat die broek de was in, op dinsdag weer aan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:20 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Om de dag een nieuwe aantrekken vermoed ik.
Jepquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:31 schreef gelestipjes het volgende:
Aardig vrachtje huis aan huis vandaag
Ik heb meestal elke dag wel dezelfde broek aan (thuis niet overigensquote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:28 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Tijdens het werk heb ik 5 dagen dezelfde aan, zodra ik thuiskom een andere aan. En op zaterdag gaat die broek de was in, op dinsdag weer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |