Ja hoe zit het nou dan, krijgen we dan dit jaar idd minder? Heb dat zelf verder nog niet nagevraagd namelijk.quote:
Agsoquote:
Vragen om een karretjeswijk dan hequote:Op maandag 16 maart 2015 20:08 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Agso
Het is maar goed dat sommigen handig zijn en zoals je al aangeeft, alleen onderdelen hoeven te kopen, anders is het toch niet meer (financieel) leuk werken zo.
Je zou maar net (elke keer) een pechfiets hebben
Zoveel zijn er niet meer van, hoewel ik er nog wel een aantal weet en een aantal wijken die ook (deels) met de kar gelopen kunnen wordenquote:Op maandag 16 maart 2015 21:05 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Vragen om een karretjeswijk dan he
Helaas zijn de gereedschappen die ik heb moeten aanschaffen (o.a. cranktrekker) ook niet gratis.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:08 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Agso
Het is maar goed dat sommigen handig zijn en zoals je al aangeeft, alleen onderdelen hoeven te kopen, anders is het toch niet meer (financieel) leuk werken zo.
Je zou maar net (elke keer) een pechfiets hebben
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:05 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Vragen om een karretjeswijk dan he
Hier in mijn buurtje word door de 1 met kar en de ander weer met fiets gedaan. Zowel op dal als op piekdagen. Dus ja het ligt er gewoon aan hoe je wijk is.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vind het vaak wel lekker om een wijk met een kar te kunnen lopen. De fiets wordt minder belast en zeker als de huizen aan slechts een kant van de straat staan en dicht op elkaar staan werkt het lekker door. Je kunt meer meenemen, waardoor je minder vaak langs het depot hoeft, maar zoveel als Houdjemond hoef je nou ook weer niet mee te nemen
Niet alle wijken lenen zich voor een kar en soms is een combinatie van beiden sneller
Dan valt het idd nogquote:Op maandag 16 maart 2015 21:54 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Helaas zijn de gereedschappen die ik heb moeten aanschaffen (o.a. cranktrekker) ook niet gratis.
Het scheelt in ieder geval dat dit de eerste serieuze reparaties in bijna vijf jaar worden. In al die tijd heb ik alleen de handvatten, remblokjes en binnenbanden hoeven vervangen, terwijl ik die fiets toch minstens vijf dagen per week gebruik (lees: misbruik).
Dat had je dan beter nog ff in december kunnen doen, hoewel het toen niet zulk lekker sleutelweer was.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:33 schreef Rafierafie het volgende:
Vandaag even mijn fiets uit elkaar gehaald om zijn algehele gezondheid te controleren. De diagnose is niet al te best.
Trapaslagers kaput, aantal achtertandwielen kaput, bagagedrager gebroken, verlichting voor en achter functioneert niet, remblokjes op, trappers volledig glad en lagers stuk, voor- en achterband zitten flinke gaten in.
Kosten voor onderdelen: 155 euro.
https://mijnpostnl.mijnpo(...)oedingvoorfiets.aspx Ik kom zelden op mijnpostnl dus bedankt dat je me er op wijst.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:27 schreef zombo het volgende:
[..]
Dat had je dan beter nog ff in december kunnen doen, hoewel het toen niet zulk lekker sleutelweer was.Zoals je misschien gezien hebt, hebben twee bezorgers een protestbrief geschreven over de vergoeding. Maar ik kan niet op MijnPostnl, dus kan de link niet geven. Ben benieuwd, of er nog iets aan te doen is. Voor dit jaar denk ik niet.
Klopt het sommetje nog steeds niet.quote:1.4 Postbezorgersvergoeding
De regeling tegemoetkoming fietskosten wordt verlengd tot en met 31 december 2014. Deze regeling vervalt per 1 januari 2015 en wordt per die datum vervangen door een vaste vergoeding voor de postbezorgers. Deze vergoeding bedraagt ¤ 70,- netto per jaar, te betalen per kalenderkwartaal (¤ 17,50). De postbezorger dient op de eerste dag van de maand van betaling langer dan zes volledige kalendermaanden onafgebroken in dienst te zijn. De vergoeding wordt in de maand na het einde van elk kalenderkwartaal (voor het eerst in april 2015) betaalbaar gesteld.
Die dingen van pearle zijn vaak al stuk als ze op de vestiging aankomen. Ze maken die dingen nooit goed dicht. Wat voor labels hebben jullie nu dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 05:53 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh
Ja die breekbaar-enveloppen kom ik ook zo nu en dan tegen.
Overigens die doosjes ala pearl contactlenzen en meer van dit soort doosjes, komen ook steeds belabberder uit de tas/bundel vandaan.
Schaam me kapot om die in de brievenbus te doen! Want ik word er op aangekeken(ondanks soms de uitleg dat ik ze zo uit de tas/bundel haal).
Al vaker om gevraagd deze niet in de bundel te doen ivm beschadigingen. Ook fotoos van gemaakt en doorgestuurd..
Blijkbaar is het beter/goedkoper om elke keer een excuusbriefje er bij te doen(wederom een setje besteld).
Ook gaan sommige chauffeurs niet al te zachtzinning om met de tassen als zij deze in hun bestelauto of in depot gooien. En daarvoor, bij voorbereiding, al die tassen geplet in de verzamelkarren.
En dan op het laatst wordt het proppen in de buitentassen![]()
![]()
Overigens hebben de oranjetassen voortaan andere labels.
Bij jullie ook?
Het wordt per kwartaal achteraf betaald, dus de eerste in april, de laatste in januari van het volgende jaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:04 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
En waarom hoor je nergens iemand over het feit dat die fietsvergoeding dit jaar maar drie keer wordt uitgekeerd? Hebben mensen dat simpelweg niet in de gaten
Dat weet ik, zie mijn post #292.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:55 schreef zombo het volgende:
[..]
Het wordt per kwartaal achteraf betaald, dus de eerste in april, de laatste in januari van het volgende jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |