nu had hij ook niet echt een goede ploeg mee vandaag mee vandaag om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:44 schreef Pedroso het volgende:
Sep heeft geen ploegmaten nodig, die rijden inmiddels op 20 minuten achterstand om daar de boel te controleren.
Boom ook weg overigens.
4 naast Vanmarckequote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nu had hij ook niet echt een goede ploeg mee vandaag mee vandaag om eerlijk te zijn
Is wel een parcours voor hem dus zo vreemd is dat niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:45 schreef Evertjan het volgende:
Stybar nog gewoon mee in de kopgroep knap hoor
heerlijke renner toch gewoon het hele jaar goedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Valverde piekt al meer dan een jaar nu, wat een eindbaas.
Lars zal ook wel een kaal boompje hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Boom staat naast de weg, alleen is het nog een kale boom
Ik heb altijd moeite gehad met de britse kampioenstrui.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap het idee achter de kampioenstrui van Stybar niet. Lijkt meer op een Russische vlag.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap het idee achter de kampioenstrui van Stybar niet. Lijkt meer op een Russische vlag.
Idem en de nummers 4 en 5 in de achtervolgende groepquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:55 schreef Pedroso het volgende:
Mijn top 3 in de prono met z'n 3e aan kop.
Ik had toch maar een enigszins verrassende renner erbij gezet (Gatto) maar die heb ik nog niet horen noemen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:56 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Idem en de nummers 4 en 5 in de achtervolgende groep
Worden veel punten uitgereikt voor deze koers als ik de prono's bekijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:56 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Idem en de nummers 4 en 5 in de achtervolgende groep
Achterstand loopt wel terugquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Op 41km v/d meet. Voor de lurkers of binnenvallers
Koplopers
Sagan, Stybar, Valverde,
Achtervolgers met '27 achterstand
Cancellara, Vanmarcke, Rosa, Cort Nielsen, Van Avermaet, Oss and Haas
Cort is gelost uit die groepquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Op 41km v/d meet. Voor de lurkers of binnenvallers
Koplopers
Sagan, Stybar, Valverde,
Achtervolgers met '27 achterstand
Cancellara, Vanmarcke, Rosa, Cort Nielsen, Van Avermaet, Oss and Haas
Kelderman gaat ook nog wel een koers van naam winnen dit jaar denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:14 schreef marcodej het volgende:
Lotto-Djumbo zal het dit jaar moeten hebben van Vanmarcke. Voor de rest is dat clubje niet veel
Ik weet het niet. Het zullen de traditionele ereplaatsen zijn denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kelderman gaat ook nog wel een koers van naam winnen dit jaar denk ik.
Cadel die toen liet zien wat voor killer hij geworden was.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:07 schreef baggerbaas het volgende:
Die Giro rit naar Montalcino in de regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |