quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
14/20. Iedereen die daar onder zit weet minder over tetten dan een homo.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Valt me zwaar tegen. Wist zeker dat alles goed zou zijn. Wat was er nou fout en wat goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft.
quote:Jouw score is 18 uit 20
Ben jij een kenner?
Wauw...heb jij soms de fotos geleverd?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:09 schreef Ensemble het volgende:
[..]Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft.
L2B's Mixcloud
FTFYquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
14/20. Iedereen die daar onder zit weet minder over tetten dan een blinde homo.
Je moet de test maar 1 keer makenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:14 schreef Rezania het volgende:
Beetje triest trouwens dat ik beter scoor dan de meeste hetero's hierzo.
Heb ik ook gedaan. Denken dat ik twee keer naar tetten ga staren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:16 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je moet de test maar 1 keer maken
Waarom ben ik blind?quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Denken dat ik twee keer naar tetten ga staren.
Misschien ben je gewoon minder homoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had er namelijk 18 van de 20.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon minder homo
Denken dat ik op al die kutplaatjes ga klikken voor een stel verlepte borstenquote:
Nu heb ik je trots beschadigd of niet?quote:
Nee, nu krijg ik nachtmerries vanavond. Allemaal dromen over dat ik wijven moet gaan neuken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nu heb ik je trots beschadigd of niet?
Ach gottekes toch. Zo bedoelde ik het niet. There There *aait rug*.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, nu krijg ik nachtmerries vanavond. Allemaal dromen over dat ik wijven moet gaan neuken.
Ietsje lager gaarne.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ach gottekes toch. Zo bedoelde ik het niet. There There *aait rug*.
HAHAHAHA! BOTTOM HOMMOquote:
Oef. Dat is niet duidelijk genoeg. Welke blauwe?quote:
Die donkere.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oef. Dat is niet duidelijk genoeg. Welke blauwe?
Jaaa.. Die zag je niet aankomenquote:
Kut.. Ik keek daadwerkelijk omquote:Op zondag 1 maart 2015 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
En deze zag jij niet aankomen.
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen, probeer het uit achter het station!quote:Op zondag 1 maart 2015 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
Jouw score is 14 uit 20
Ben jij een kenner?
Jij moet zijn "Jan de Borstenman"
Minder dan Rezania en even veel als Brammetjuh. Ben ik nu homo?
Ik zag het wel al aankomen hoor!quote:
Bahquote:Op zondag 1 maart 2015 00:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het uit achter het station!
Waar woon je? Ik kan kijken of ik een gaatje heb.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bah![]()
Daar is het veel te koud voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op zondag 1 maart 2015 00:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik kan kijken of ik een gaatje heb.Wat denk je wel niet van me? Dat ik zo'n bottom als Rezania ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: zijn niet mijn woorden, zo noemt Brammetjuh je. Voordat je boos op mij wordt.
Ligt eraan: Kies een flipflop:quote:Op zondag 1 maart 2015 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van me? Dat ik zo'n bottom als Rezania ben?
Je levensdoel vervullen. Ga je kontje verkopen op bullchat.nl .quote:
Ja daag. Dan kom ik zeker van die enge mensen zoals jou tegen!quote:Op zondag 1 maart 2015 00:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je levensdoel vervullen. Ga je kontje verkopen op bullchat.nl .
Ik ben homo en had 17/20quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
14/20. Iedereen die daar onder zit weet minder over tetten dan een homo.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:09 schreef Ensemble het volgende:
[..]Precies degene waar ik twijfel bij had foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsjeblieft.![]()
16 You're a natural! Congratulations, you win the World Cups.quote:Op zondag 1 maart 2015 11:18 schreef Bami-Powner het volgende:
http://earthli.com/quizzes/view_quiz.php?id=2
Ik ben niet geïnteresseerd in een heleboel theezakjes te moeten beoordelenquote:Op zondag 1 maart 2015 11:36 schreef jodelahity het volgende:
Deze testen moeten we eigenlijk doen met fokmeiden
ik neem het tegen je opquote:Op zondag 1 maart 2015 11:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
16 You're a natural! Congratulations, you win the World Cups.
kan bestquote:Op zondag 1 maart 2015 12:53 schreef Bami-Powner het volgende:
[ afbeelding ]
hoe kan deze nou echt zijn?
neppe rolex ookquote:Op zondag 1 maart 2015 12:54 schreef roos94 het volgende:
neptieten zijn sws walgelijk
[ afbeelding ]
alleen dit is wel het meest gruwelijke. met zo'n heel plat stuk tussenin.
in dit spel zijn ze nep, ik heb toch gelijk http://www.funny-games.biz/real-or-silicon.htmlquote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 12:54 schreef roos94 het volgende:
neptieten zijn sws walgelijk
[ afbeelding ]
alleen dit is wel het meest gruwelijke. met zo'n heel plat stuk tussenin.
idd. wtf. In Amerika vinden volgens mij een beetje veel mensen neptieten acceptabel.quote:Op maandag 2 maart 2015 17:15 schreef Taks999 het volgende:
Ik kan mezelf wel een (grote) borsten liefhebber noemen, maar heb liever een plat A cupje dan een stel siliconen. Zo ongelofelijk vies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |