Niet oud? De datum staat er ter versiering?quote:Op maandag 2 maart 2015 23:00 schreef Atak het volgende:
[..]
Is niet oud. Minstens 200 hezbollah terroristen zijn om zeep geholpen de afgelopen dagen. Als je zoekt op #FSA #Hezbollah kan je zelf fotobewijs vinden.
quote:Op maandag 2 maart 2015 23:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Is strategisch terugtrekking. SAA verliest alleen maar.
Het punt is dat er ook nieuwe foto's zijn maar die zijn te expliciet om hier te posten.quote:Op maandag 2 maart 2015 23:17 schreef marsan het volgende:
[..]
Niet oud? De datum staat er ter versiering?
Vorige keer al gezegt en door iemand anders in het verleden ook.quote:
Apart, geen tussenpartijen zoals de fsa en ypg. Zwart wit denken. Beetje moeten kiezen tussen extreem gelovigen en een corrupte dictator/oorlogsmisdadiger.quote:
Wat een spam en dictator verering weer hier...quote:
twitter:abdulmunin21 twitterde op zondag 01-03-2015 om 04:35:23Girls who wear skinny jeans with hijab is like the FSA shouting allahu akbar....no point reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:55 schreef Slayage het volgende:
![]()
![]()
twitter:abdulmunin21 twitterde op zondag 01-03-2015 om 04:35:23Girls who wear skinny jeans with hijab is like the FSA shouting allahu akbar....no point reageer retweet
Wie heeft dat beweerd dan??quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:06 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap de ophef niet over achtergelaten tows. Deze dingen kunnen niet eenvoudig de grens over gesmokkeld worden en zijn vooral gericht tegen grote voertuigen. Niet echt een bedreiging voor ons.
het beeld dat wapens van de VS in handen is van "al qaida" is leuk te slijten vandaarquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:06 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap de ophef niet over achtergelaten tows. Deze dingen kunnen niet eenvoudig de grens over gesmokkeld worden en zijn vooral gericht tegen grote voertuigen. Niet echt een bedreiging voor ons.
aleppo voorlopig rustig, maar het ziet er naar uit dat de assadisten aan het voorbereiden zijn voor een grote pushquote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:41 schreef Richestorags het volgende:
Hoe verloopt de strijd in Aleppo eigenlijk? Gebeuren daar nog dingen de laatste dagen? Wie is aan de winnende hand?
En in het Zuiden?
Die zorgen gewoon dat een deel van JN zich opsplitst, het een nieuwe naam krijgt en die geven ze vervolgens wapens want niet JN en "gematigd". Vervolgens komen de wapens bij JN terecht. Turkije boeit het sowieso niet aan wie ze wapens geven natuurlijk, zolang het maar tegen Assad vecht en het liefst ook nog anti Koerd is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
aleppo voorlopig rustig, maar het ziet er naar uit dat de assadisten aan het voorbereiden zijn voor een grote push
in het zuiden met veel steun van hezz en irg doe de assadisten het goed
nu srf en hazzm dood zijn in het noorden, vraag ik me af wat de landen die de rebellen steunen gaan doen en dan met name de VS uiteraard
Te waar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:55 schreef Slayage het volgende:
![]()
![]()
Dat is geen bron.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 08:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vorige keer al gezegt en door iemand anders in het verleden ook.
Ik zou me eerder druk maken om de raketten van hezbollah die ze grootschalig op burgers afschieten in Israel en de vliegtuigen van de gekke dictator.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 11:11 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Wie heeft dat beweerd dan??
Elk wapen wat jihadisten in handen hebben is er 1 teveel, maakt niet uit waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |