Met nog zeker een aflevering battles te gaan is het zo opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:36 schreef 10minuteman het volgende:
Elk coach heeft twee steals tot beschikking
Datte.quote:
Matige performancequote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:42 schreef 10minuteman het volgende:
Up and running. Eerste battle net voorbij.
Die vrouw in het roze is wel hot.. Sodeju.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:57 schreef Cee het volgende:
Wat een rare inzooms.
Die rok van de presentatrice.
Vnce Kidd was ook eigenzinnig, maar die kon ook geweldig zingen. Deze gast was niet erg geweldig..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:11 schreef 10minuteman het volgende:
Geen idee haha. Maar ik vind zulke figuren wel gaaf. Geeft een hele andere twist aan de voice.
Woont in Londen en werkt in een ijswinkel...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:36 schreef wolfrolf het volgende:
Pardon?? Esmee Denters
Die is ver gevallen, blijkbaar.
Preciesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:38 schreef Peter het volgende:
Will heeft duidelijk een voorkeur voor Esmee..
is dit echt waar?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Woont in Londen en werkt in een ijswinkel...
Ditquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
Wow
Ik snap wel dat JT dit heeft laten schieten...
Ik verwacht een chocodipje van Willquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:44 schreef Peter het volgende:
Ze moet zich de volgende ronde echt beter bewijzen...
Ook een stuk lekkerderquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:49 schreef 10minuteman het volgende:
Die vrouwelijke twins zijn ijzersterk.
Ik vond ze in de blinds niet zo toonvast..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:49 schreef 10minuteman het volgende:
Die vrouwelijke twins zijn ijzersterk.
Nylon panty's?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:51 schreef 10minuteman het volgende:
Waarom glanzen die benen zo? Smeren ze er motorolie op ofzo
Glanst als een gek.
Die gasten zijn veel muzikaler.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar die stonden niet echt met een goede uitstraling op het podium.. niet zelfverzekerd..
echt, zo'n jankbalquote:
Hier slaapt ze doorheenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:05 schreef -Peach het volgende:
Oy, hoe is het nu met je kat computergirl?
Dit is zeker waar.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Kandidaten vind ik beter dan bij onze Voice.
Meer divers ook. Minder commercieel.
Coaches zijn ook tig keer leuker.
Diversiteit heb je zeker een punt. Is de afgelopen jaren steeds minder geworden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Ook echt strijd tussen coaches. in de US is dat ook. De Nederlandse versie is veel te braaf en middelmatig talent..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Maar dat ligt ook deels aan de Nederlandse (tv-)cultuur.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Ook echt strijd tussen coaches. in de US is dat ook. De Nederlandse versie is veel te braaf en middelmatig talent..
Toch ook echt aan de producenten die de coaches niet goed sturen daarin..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat ligt ook deels aan de Nederlandse (tv-)cultuur.
Presentatie is ook geen storende factor bij de Britse versie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Diversiteit heb je zeker een punt. Is de afgelopen jaren steeds minder geworden.
Coaches weet ik nog niet. Twee nieuwe coaches, hoop dat dat voor leuke venieuwingen zorgt
Martijn kan ik nog steeds wel waarderen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Presentatie is ook geen storende factor bij de Britse versie.
En aan de Nederlandse polder- en palingzangersquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat ligt ook deels aan de Nederlandse (tv-)cultuur.
Een duo is wel veel jah, maar Martijn is een goede presentatorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Presentatie is ook geen storende factor bij de Britse versie.
Dé grote naam van de showquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
Maar, waarom Will.i.am zo enorm close up in beeld?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Een duo is wel veel jah, maar Martijn is een goede presentator.
hij was een betere radio-DJ.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Waarom zou Martijn niet goed zijn dan?
quote:
Klopt... Amen. Vooral de reclame.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:52 schreef Pheno het volgende:
Hij komt niet over op beeld, om mar niet te sprekender Wendy en d'r eeuwige genoten. maar goed ik volg de NL-versie al een tijd niet meer. Steeds dezelfde Evers-bandnummers, coaches zijn saai, presentatie is storend, tig reclame tussendoor en producten tijdens de show. Het is gewoon te langdradig en niet boeiend. Op de BBC erger ik me niet, zoals het hoort.
Ze staan ook meer op de achtergrond maar toch spelen ze een soort rol. Heel goed gedaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan Martijn na al die seizoenen ook niet meer zien.
Bij UK lijken presentatoren op mensen die je geheel vergeet dat ze af en toe door beeld komen. Heerlijk!
Dit dus, bij BBC gaat er binnen 2 minuten na het starten van het programma iemand zingen. Bij RTL duurt dat 25min incl 8 min reclame.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:52 schreef Pheno het volgende:
Hij komt niet over op beeld, om mar niet te sprekender Wendy en d'r eeuwige genoten. maar goed ik volg de NL-versie al een tijd niet meer. Steeds dezelfde Evers-bandnummers, coaches zijn saai, presentatie is storend, tig reclame tussendoor en producten tijdens de show. Het is gewoon te langdradig en niet boeiend. Op de BBC erger ik me niet, zoals het hoort.
Nee hoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:40 schreef WhiteBeard het volgende:
Schande dat die laatste tweeling niet door is
Als het verkoopt is het leuk, zodra het niet verkoopt staan er tien anderen klaar die met wat autotune en goed productiewerk net zo goed of mssn wel beter verkopen.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:10 schreef Cee het volgende:
Ja, Justin kwam erachter dat het eigenlijk niet zoveel voorstelt, die maniertjes en riedeltjes.
Eerlijk gezegd vind ik het allemaal wel minimaal bij The Voice UK. Zie echt geen dingen waarvan ik denk 'dat doen ze beter dan in 'onze' versie.'
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:31 schreef Peter het volgende:
Deze heeft iets qua gezicht en lijf als uitstraling gemeen met Winehouse. Of zeg ik nu iets raars?
Dat.quote:
Hoop dat ze er niet een pop achtig sausje over gaat gooienquote:
Nee, vorige keer waren het bij ons na de batlle de clashes toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit te denken hoe we dit bij onze Voice hebben? Toch niet dit systeem qua afvallers?
Ik ben het helemaal kwijtquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, vorige keer waren het bij ons na de batlle de clashes toch?
Is hij gewoon niet verlegen?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:27 schreef computergirl het volgende:
Ah, de rare homo indier is ook door
wat politiek correct weer. Elton John, Freddy Mercury, Liberace - denk je niet dat geaardheid een rol speelt/speelde in hun artiest zijn?quote:
'Die rare homo Indiër' klinkt toch niet erg positief..quote:Op zondag 15 maart 2015 10:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat politiek correct weer. Elton John, Freddy Mercury, Liberace - denk je niet dat geaardheid een rol speelt/speelde in hun artiest zijn?
Ik weet ook niet wat ik hier nou van moet vinden. Week na week na week audities, en zodra dat voorbij is BAM alles eruitquote:Op zondag 15 maart 2015 11:38 schreef danos het volgende:
Heerlijk dat tempo weer, in een weekendje rammen we er ff 20 kandidaten uit.
Zijn oortjes puilen uitquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:57 schreef Peter het volgende:
Kan zingen ja. Maar heeft geen herkenbare stem en is niet knap..
In het rock segment hoef je helemaal niet knap te zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:57 schreef Peter het volgende:
Kan zingen ja. Maar heeft geen herkenbare stem en is niet knap..
Maar daar is het 13 in een dozijn.. Ricky is beterquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
In het rock segment hoef je helemaal niet knap te zijn
Dat. Voor mij de beste van de drie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:55 schreef computergirl het volgende:
Deze spijkerjas vind ik goed klinken
Stevie dus, ben slecht in namen![]()
Hij is iig doorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat. Voor mij de beste van de drie.
Veel beter dan een vorige show met een plastic rokquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Die presentatrice ziet er smashing uit.
Weinig vrouwen die met zo een strak jurkje in effen print wegkomen.
Ze hebben altijd mooie dames bij deze voice.
Rita zou Rita niet zijn als ze met een burgerlijk gekamd kapseltje zou komen.quote:
Niet alleen het talent, de hele presentatie, setting etc.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:26 schreef computergirl het volgende:
Dit is toch welvan een ander niveau dan Voice NL.
Ik vind ze altijd minder aandachtsgeil dan bij ons, minder wannebe, ik weet niet waar dat nou in zit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:26 schreef computergirl het volgende:
Dit is toch welvan een ander niveau dan Voice NL.
Weet ik ook wel , maar zonetquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee we zijn nu bij nr 2 van Will.
Voor deze dame geldt hetzelfde, niet mijn Cup of tea
Jammer dat zij niet even gewoon zingt want dit kon ik niet beoordelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:08 schreef computergirl het volgende:
Deze dame is toch niet zo opmerkelijk qua klassieke zang?
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jammer dat zij niet even gewoon zingt want dit kon ik niet beoordelen.
eens erg leuke optredenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat een Baas ja
Dat nummer samen met Will.i
Am was ook leuk gedaan.
Hij is niet beste zanger maar heeft wel iets bijzonders. Ik vond die jonge jongen van team Rita verrassend goed vanavond eigenlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:16 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind Emanuelle eigenlijk niet terecht door, ik vond hem best wel tegen vallen.
En een jonge Lady Fergiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:09 schreef computergirl het volgende:
De klassieke zangeres lijkt op Julianne Moore
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Julianne_Moore
Ik had liever die Karis door zien gaan, maar dat zou ook wel aan persoonlijke muzieksmaak liggen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hij is niet beste zanger maar heeft wel iets bijzonders. Ik vond die jonge jongen van team Rita verrassend goed vanavond eigenlijk
Ze was er vorig jaar ook bij (met een beter nummer):quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:11 schreef computergirl het volgende:
Even niet opgelet: wie is dit blonde spook?
Mijn Bosch-schuurmachine maakt mooier geluid.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:11 schreef computergirl het volgende:
Even niet opgelet: wie is dit blonde spook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |