Met nog zeker een aflevering battles te gaan is het zo opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:36 schreef 10minuteman het volgende:
Elk coach heeft twee steals tot beschikking
Datte.quote:
Matige performancequote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:42 schreef 10minuteman het volgende:
Up and running. Eerste battle net voorbij.
Die vrouw in het roze is wel hot.. Sodeju.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:57 schreef Cee het volgende:
Wat een rare inzooms.
Die rok van de presentatrice.
Vnce Kidd was ook eigenzinnig, maar die kon ook geweldig zingen. Deze gast was niet erg geweldig..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:11 schreef 10minuteman het volgende:
Geen idee haha. Maar ik vind zulke figuren wel gaaf. Geeft een hele andere twist aan de voice.
Woont in Londen en werkt in een ijswinkel...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:36 schreef wolfrolf het volgende:
Pardon?? Esmee Denters
Die is ver gevallen, blijkbaar.
Preciesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:38 schreef Peter het volgende:
Will heeft duidelijk een voorkeur voor Esmee..
is dit echt waar?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Woont in Londen en werkt in een ijswinkel...
Ditquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:39 schreef wolfrolf het volgende:
Wow
Ik snap wel dat JT dit heeft laten schieten...
Ik verwacht een chocodipje van Willquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:44 schreef Peter het volgende:
Ze moet zich de volgende ronde echt beter bewijzen...
Ook een stuk lekkerderquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:49 schreef 10minuteman het volgende:
Die vrouwelijke twins zijn ijzersterk.
Ik vond ze in de blinds niet zo toonvast..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:49 schreef 10minuteman het volgende:
Die vrouwelijke twins zijn ijzersterk.
Nylon panty's?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:51 schreef 10minuteman het volgende:
Waarom glanzen die benen zo? Smeren ze er motorolie op ofzo
Glanst als een gek.
Die gasten zijn veel muzikaler.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar die stonden niet echt met een goede uitstraling op het podium.. niet zelfverzekerd..
echt, zo'n jankbalquote:
Hier slaapt ze doorheenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:05 schreef -Peach het volgende:
Oy, hoe is het nu met je kat computergirl?
Dit is zeker waar.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Kandidaten vind ik beter dan bij onze Voice.
Meer divers ook. Minder commercieel.
Coaches zijn ook tig keer leuker.
Diversiteit heb je zeker een punt. Is de afgelopen jaren steeds minder geworden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Ook echt strijd tussen coaches. in de US is dat ook. De Nederlandse versie is veel te braaf en middelmatig talent..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Maar dat ligt ook deels aan de Nederlandse (tv-)cultuur.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Ook echt strijd tussen coaches. in de US is dat ook. De Nederlandse versie is veel te braaf en middelmatig talent..
Toch ook echt aan de producenten die de coaches niet goed sturen daarin..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat ligt ook deels aan de Nederlandse (tv-)cultuur.
Presentatie is ook geen storende factor bij de Britse versie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Diversiteit heb je zeker een punt. Is de afgelopen jaren steeds minder geworden.
Coaches weet ik nog niet. Twee nieuwe coaches, hoop dat dat voor leuke venieuwingen zorgt
Martijn kan ik nog steeds wel waarderen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Presentatie is ook geen storende factor bij de Britse versie.
En aan de Nederlandse polder- en palingzangersquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat ligt ook deels aan de Nederlandse (tv-)cultuur.
Een duo is wel veel jah, maar Martijn is een goede presentatorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Presentatie is ook geen storende factor bij de Britse versie.
Dé grote naam van de showquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
Maar, waarom Will.i.am zo enorm close up in beeld?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Een duo is wel veel jah, maar Martijn is een goede presentator.
hij was een betere radio-DJ.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Waarom zou Martijn niet goed zijn dan?
quote:
Klopt... Amen. Vooral de reclame.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:52 schreef Pheno het volgende:
Hij komt niet over op beeld, om mar niet te sprekender Wendy en d'r eeuwige genoten. maar goed ik volg de NL-versie al een tijd niet meer. Steeds dezelfde Evers-bandnummers, coaches zijn saai, presentatie is storend, tig reclame tussendoor en producten tijdens de show. Het is gewoon te langdradig en niet boeiend. Op de BBC erger ik me niet, zoals het hoort.
Ze staan ook meer op de achtergrond maar toch spelen ze een soort rol. Heel goed gedaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan Martijn na al die seizoenen ook niet meer zien.
Bij UK lijken presentatoren op mensen die je geheel vergeet dat ze af en toe door beeld komen. Heerlijk!
Dit dus, bij BBC gaat er binnen 2 minuten na het starten van het programma iemand zingen. Bij RTL duurt dat 25min incl 8 min reclame.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:52 schreef Pheno het volgende:
Hij komt niet over op beeld, om mar niet te sprekender Wendy en d'r eeuwige genoten. maar goed ik volg de NL-versie al een tijd niet meer. Steeds dezelfde Evers-bandnummers, coaches zijn saai, presentatie is storend, tig reclame tussendoor en producten tijdens de show. Het is gewoon te langdradig en niet boeiend. Op de BBC erger ik me niet, zoals het hoort.
Nee hoor.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:40 schreef WhiteBeard het volgende:
Schande dat die laatste tweeling niet door is
Als het verkoopt is het leuk, zodra het niet verkoopt staan er tien anderen klaar die met wat autotune en goed productiewerk net zo goed of mssn wel beter verkopen.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:10 schreef Cee het volgende:
Ja, Justin kwam erachter dat het eigenlijk niet zoveel voorstelt, die maniertjes en riedeltjes.
Eerlijk gezegd vind ik het allemaal wel minimaal bij The Voice UK. Zie echt geen dingen waarvan ik denk 'dat doen ze beter dan in 'onze' versie.'
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:31 schreef Peter het volgende:
Deze heeft iets qua gezicht en lijf als uitstraling gemeen met Winehouse. Of zeg ik nu iets raars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |