Die zie ik nog gerust komen ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als Maduro komt niet meer hoor!!!!!1
Dit heb ik al gehoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
AZ wordt tweede.
U hoorde het hier voor het eerst.
Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
AZ wordt tweede.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
AZ wordt tweede.
Nu al een miskoopquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zie ik nog gerust komen ook
Ervaren speler
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tegen psv en heerenveen gegarandeerd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax gaat ook nog genoeg verliezen
Ik heb een intense hekel aan mensen als Hans van Breukelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef Sked het volgende:
Van Breukelen en V/D Hart morgen bij Kees. Flopshow die ik toch ga kijken
Ik heb al een weddenschap op de planning staan op dat moment, sorry.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef GGMM het volgende:
Als AZ niet 2e wordt neemt Cavaliers van het eind van dit seizoen tot het begin van volgend seizoen een UI naar mijn keuze.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Wat een mooi bouwwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
WAT LAF ZEGquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb al een weddenschap op de planning staan op dat moment, sorry.
Hans van Breukelen was laatst bij Adieu God?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een intense hekel aan mensen als Hans van Breukelen.
morgen ga ik niet kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tegen psv en heerenveen gegarandeerd.
j0rdiii zou een goede minister van propaganda zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''we moeten hem niet meteen afschrijven''
j0rdii
en als Ajax over 2 weken geen 2e meer staat voor eeuwig.quote:
Zat zeker weer iets van 20 jaar dwars bij hem.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hans van Breukelen was laatst bij Adieu God?
Heel vaag verhaal van die vent.
Ik ga lekker fm spelen , ook zelfkastijdingquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem je jezelf in bescherming?
Sorry, ik waag me nu eenmaal graag aan weddenschappen met mijn goede vrienden Mani en Johannes (hoewel ik nog altijd wacht op acceptatie van Johannes, de lafaard).quote:
j0rdii Goebbelsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
j0rdiii zou een goede minister van propaganda zijn.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ga lekker fm spelen , ook zelfkastijding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |