Jordania zoekt nog een clubquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kerel gaan we zo even opwachtten. Oprotten met hem. Laat hem maar een schaak club runnen.

Aldus jij.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
GGMM kan alleen maar persoonlijke aanvallen doen, want van voetbal heeft ie bijzonder weinig verstand.

Het was niet eens een voetbalinhoudelijke discussie, ongelooflijk domme aap.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
GGMM kan alleen maar persoonlijke aanvallen doen, want van voetbal heeft ie bijzonder weinig verstand.

Euh, ik wil niet persoonlijk worden.quote:

Ik zie jou anders nog minder inhoudelijke posts maken over voetbal dan GGMMquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:

quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euh, ik wil niet persoonlijk worden.
Maar jij denkt dat voetbal met een korfbal wordt gespeeld.

Dat klopt, netjes hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was niet eens een voetbalinhoudelijke discussie, ongelooflijk domme aap.

Heracles ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Cambuur mag nog maar 1 wissel doen

quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euh, ik wil niet persoonlijk worden.
Maar jij denkt dat voetbal met een korfbal wordt gespeeld.

Toen Derksen deze grap maakte bood hij een week later heel genant en laf z'n excuses aan.quote:

twitter:deBankzitter twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 21:55:03Hoofdingang wordt bewaakt. Supporters voor de deur. Ti's crisis in de grolsch veste reageer retweet

De vergelijking die hij maakte was dan ook zeer ongepastquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen Derksen deze grap maakte bood hij een week later heel genant en laf z'n excuses aan.
Tot zo ver mijn random feitje.

Ik snap het niet. Prima positie voor een club uit een stad waar niemand buiten de provincie van heeft gehoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:deBankzitter twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 21:55:03Hoofdingang wordt bewaakt. Supporters voor de deur. Ti's crisis in de grolsch veste reageer retweet

Die is natuurlijk bij de hekken van de Grolsch Veste aan het springenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat Drizzt suicide heeft gepleegd.

Drizzt is niet eens een echte fan, die hoor je alleen af en toe als er gescoord is en daar houdt het opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is natuurlijk bij de hekken van de Grolsch Veste aan het springen

Och, grapje moet kunnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef Sked het volgende:
[..]
De vergelijking die hij maakte was dan ook zeer ongepast

Ze willen wel heel graag Feyenoord nadoen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:

Die hekken bij het stadion al eens gezien? Enorm gênant en lachwekkend.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze willen wel heel graag Feyenoord nadoen.

Alleen iemand vergelijken met Hitler op nationale televisie is geen grapje meer. Dat is leuk als je met een paar man wedstrijdje kijkt.quote:

quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:

Hitler was in feite een prima gozert.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen iemand vergelijken met Hitler op nationale televisie is geen grapje meer. Dat is leuk als je met een paar man wedstrijdje kijkt.

Schreuder wordt gepijpt door het Twente bestuur.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
Wisten jullie dat Twente in diepe financiële shit zit en Schreuder een contract heeft tot 2019? Veel plezier met ontslaan.

Ik hoop dat ze hooivorken meenemen, dat past wel bij het karakter van de club.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:

Hij was erg aardig voor z'n hondje.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hitler was in feite een prima gozert.

Kunstgras als speelveldquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kerel gaan we zo even opwachtten. Oprotten met hem. Laat hem maar een schaak club runnen.

Het wordt Vitesse wel erg gemakkelijk gemaaktquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Linssen dus lekker geblesseerd.
Ook meteen een van je weinige zeg maar enige goede speler.

6 weekjes zoet denk ik. Misschien zelfs langer. Pas op zijn vroegst tussen 30e en 31e speelronde terug gok ik.quote:

En voor de Duitsersquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij was erg aardig voor z'n hondje.

Bedankt dokterquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
6 weekjes zoet denk ik. Misschien zelfs langer. Pas op zijn vroegst tussen 30e en 31e speelronde terug gok ik.

Ik heb tweemaal mijn sleutelbeen gebroken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
6 weekjes zoet denk ik. Misschien zelfs langer. Pas op zijn vroegst tussen 30e en 31e speelronde terug gok ik.

Verdorie. Dan ga ik echt snel wat te eten regelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen in Afrika hebben trek.
Jij hebt honger.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |