DUs geen Luvquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, zolang het geen doedelzakken zijn valt het allemaal wel mee.
Nou, niet dát nummer nee.quote:
Dat kan je ook met Patty Brard als ze voor je staat en een pakje aan heeft dat ze nog uit haar LUV tijd heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, niet dát nummer nee.![]()
Overigens wel handig nummer als je moeite hebt met poepen.
Hahaha, ja dan zal het wel lukken. Toch hadden ze destijds best een paar grappige nummers. Maar Brard de laatste jaren, sjonge jonge, je snapt niet dat er nog omroepen zijn die ermee in zee willen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan je ook met Patty Brard als ze voor je staat en een pakje aan heeft dat ze nog uit haar LUV tijd heeft.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:40 schreef Kingstown het volgende:
Ik lees Patty Brard. Nu heb ik een stijfje. Even de mooie verhalen over haar opzoeken.
Chufi vindt dit leuk.
De lachende scheerkwast was een leuk programma.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hahaha, ja dan zal het wel lukken. Toch hadden ze destijds best een paar grappige nummers. Maar Brard de laatste jaren, sjonge jonge, je snapt niet dat er nog omroepen zijn die ermee in zee willen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stimt.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De lachende scheerkwast was een leuk programma.
Ron Flon Flon.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Alles van Wim T Schippers is leuk wat mij betreft.
Alles weet ik niet , maar wel veelquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Ik kan de man ook goed hebben, zelfs als Ernie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Prachtig ja.quote:
die is ook dootquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MLN / [MLN Kletshonk] #95 - Op naar 2016.
Jij mag niet weg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Geef me een seintje als je er één gevonden hebt...
De film?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Vanwaar jouw username?
Ik moet steeds aan Cocktail denken, geen idee of je dat iets zegt
deze dus,in 1 keer goed.quote:
Niet zomaar ,ik was helemaal gek van die muziek,en nog steeds.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:55 schreef D. het volgende:
Ik zie nu dat het hetzelfde logo is, dus als je zomaar iets gekozen hebt is het wel toeval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |