Of die ik wel wil horenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij klikt alleen op youtubes die je niet kent?
ik heb cd's vol met Neue Deutsche Wellequote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
KT kwam toen straks in de muziek-ketting nog met Andreas Dorau und die Marinas - Fred von Jupiter.
Daar heb ik de CD single van, leuk nummer...
Hahahaha oude pikquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje bedreigd in mijn taakje als zeiksnor van het huis.
Nu Sas is vertroken is het wel jouw schuld.... Jij begon deze dag met een vroege post met Starparade music ....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje bedreigd in mijn taakje als zeiksnor van het huis.
Weet jij waarom Sas vertrokken is?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu Sas is vertroken is het wel jouw schuld.... Jij begon deze dag met een vroege post met Starparade music ....
Kun jij de onwetenden de link tussen NDW en Gabelstaplerführer uitleggen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:38 schreef Doedezemaar het volgende:
ik heb cd's vol met Neue Deutsche Welle
Wir sind wie Tag und Nachtquote:
Dat is wat in me hoofd zit met deze TTquote:
uiteraardquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun jij de onwetenden de link tussen NDW en Gabelstaplerführer uitleggen?
quote:
Ik ga van mijn principes afwijken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
Nou ik laat mijn beurt voorbijgaan, Juup is vast goed in TT's
Juup, Juup, Juup, Barbatruc.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
neem alles effe serieus![]()
Grieks was ook niet goed, Russisch ook niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |