Jep. Had gezegd dat joden dood moeten (quote:
heerlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jep. Had gezegd dat joden dood moeten (![]()
), dus zal wel perma zijn.
Joh, die kun je gewoon naar Stalingrad sturen. Zijn perfect zulke types. Die vechten omdat ze erin geloven, stellen geen vragen en je kunt ze missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:35 schreef Stompzinnig het volgende:
Mooie is ook dat die neonazi's en zo van tegenwoordig die fan zijn van Hitler in de ogen van Hitler ook gewoon kapot gemaakt moesten worden omdat het kansloos werkloos volk is met een iq van 40-45.
Terwijl die jongen volgens mij zelf toch echt een joods achtergrond heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jep. Had gezegd dat joden dood moeten (![]()
), dus zal wel perma zijn.
Dat weet ik niet, hij liep wel altijd de Israël fanboi uit te hangen iig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Terwijl die jongen volgens mij zelf toch echt een joods achtergrond heeft.![]()
Die was echt niet lekker.
Zijn naam was Joodser dan Joods.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:48 schreef deadprez het volgende:
Dat weet ik niet, hij liep wel altijd de Israël fanboi uit te hangen iig.
Zelfde als Feyenoord hooligansquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Joh, die kun je gewoon naar Stalingrad sturen. Zijn perfect zulke types. Die vechten omdat ze erin geloven, stellen geen vragen en je kunt ze missen als kiespijn.
Is dat een Joodse naam ja?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zijn naam was Joodser dan Joods.
ja net gedaanquote:
Geen vriend van Israël zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, hij liep wel altijd de Israël fanboi uit te hangen iig.
Maar Hebreeuwse namen of namen uit het Oude Testament worden ook vaak door Christenen gebruikt, toch? Als ik me niet vergisquote:
Ik heb hier echt geen zin in.quote:
Uit het Oude testament?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:50 schreef housesoftheholy het volgende:
Maar Hebreeuwse namen of namen uit het Oude Testament worden ook vaak door Christenen gebruikt, toch? Als ik me niet vergis
Aaron? Benjamin? Daniel? dat zijn toch allemaal namen uit het Oude Testament, of ben ik nu gek :squote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Uit het Oude testament?
Nee. Nee.
al die gedateerde sprookjesboekenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik geloof niet in het oude of nieuwe testament
Hoeveel van deze namen zijn nog in gebruik tegenwoordig?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Aaron? Benjamin? Daniel? dat zijn toch allemaal namen uit het Oude Testament, of ben ik nu gek :s
Zijn toch vrij normale namen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoeveel van deze namen zijn nog in gebruik tegenwoordig?Dan moet je wel tering Christelijk zijn hoor. Want onder Katholieken kom je ze bijna niet tegen.
namen als sem en daan zijn erg populair tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoeveel van deze namen zijn nog in gebruik tegenwoordig?Dan moet je wel tering Christelijk zijn hoor. Want onder Katholieken kom je ze bijna niet tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |