quote:
Coen commerciële boytwitter:coen3fm twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 21:48:42Sinds gisteren in Londen en al een paar ritjes met #Uber gemaakt. Erkende taxichauffeurs zijn niet blij, maar voor consumenten echt top! reageer retweet
Yepquote:
Inderdaad, erg mooi station (en lekker druk door iedereen die vandaag kwam kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Wel mooi geworden daar nu![]()
Sowieso Delft![]()
Met z'n lts zwakstroom.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef Pino112 het volgende:
Coen commerciële boytwitter:coen3fm twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 21:48:42Sinds gisteren in Londen en al een paar ritjes met #Uber gemaakt. Erkende taxichauffeurs zijn niet blij, maar voor consumenten echt top! reageer retweet
#uitgeplopt #weekend #kleinfeestjemettriviantenbiertjes #BUUUURPPP #loverubbereend #hekstekquote:
Beterschapquote:Op zondag 1 maart 2015 08:37 schreef wolfrolf het volgende:
Update: koorts is gezakt, maar ik klink nog steeds als supergrover
cool!quote:Op zondag 1 maart 2015 08:37 schreef wolfrolf het volgende:
bedankt ik voel me wel al een stuk beterquote:Op zondag 1 maart 2015 09:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cool!
beterschap wolfje. kruip maar lekker onder de wol (pun intended)
quote:
Dat klinkt geiler dan het daadwerkelijk isquote:Op zondag 1 maart 2015 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beterschap rolfjen. We zijn lekker samen ziek
Jij ook bakkert!quote:Op zondag 1 maart 2015 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beterschap rolfjen. We zijn lekker samen ziek
Ik moet nu PSV - Ajax thuis op de bank kijken.quote:
Dan ben je nog steeds een echte fan! Je kijkt namelijk live!quote:Op zondag 1 maart 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet nu PSV - Ajax thuis op de bank kijken.
graagquote:Op zondag 1 maart 2015 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga straks naar Vleuten, wil er nog iemand een vleutense fax ontvangen?
quote:Op zondag 1 maart 2015 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga straks naar Vleuten, wil er nog iemand een vleutense fax ontvangen?
Ik moet hierom lachen.quote:
Je hebt mij aangestoken lamlul!!!quote:Op zondag 1 maart 2015 08:37 schreef wolfrolf het volgende:
en ik moet hierom lachenquote:
Godsamme Ceequote:
Is ie al klaar?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker soggen door blauwe bessen-chocolade cake te maken
Ja, maar is niet heel erg goed gelukt.quote:
Live gezienquote:
Maar het belangrijkste: smaakt ie lekker?quote:Op zondag 1 maart 2015 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, maar is niet heel erg goed gelukt.
Nog niet geproefd. Al was het beslag wel heel erg lekkerquote:Op zondag 1 maart 2015 17:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste: smaakt ie lekker?
nog steeds last van explosive diarrhea?quote:Op zondag 1 maart 2015 17:13 schreef wolfrolf het volgende:
Ik loop hete natte spetterwinden te laten
nee dat gelukkig nietquote:Op zondag 1 maart 2015 17:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nog steeds last van explosive diarrhea?
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan je in ieder geval veilig niezen zonder je onderbroekje bruin te maken
dat is die fijne naheffing over je overuren/bonus/13e maandquote:Op zondag 1 maart 2015 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
Kunt u nog even ¤99,- betalen?
XOXOX de Belastingdienst
Bedankt voor het meebetalen aan de paar euro die ik nog van ze tegoed heb.quote:Op zondag 1 maart 2015 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
Kunt u nog even ¤99,- betalen?
XOXOX de Belastingdienst
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:13 schreef wolfrolf het volgende:
Ik loop hete natte spetterwinden te laten
quote:Op zondag 1 maart 2015 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondanks dat hij mislukt is en de binnenkant nog een beetje nat is, is hij wel heel erg lekker
Zo heet ik helemaal nietquote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 23:16 schreef Evertjan het volgende:
VBL / [Studio Voetbal #358] Wolfrolf adoratie topic deel 2!!!!
Halverwege maart ofzo?quote:
Ik moest lachenquote:
Seizoen 1 was gewoon goed en verfrissend. Daarna ging het alleen bergafwaarts.quote:Op maandag 2 maart 2015 08:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Begint dat geneuzel ook weer idd.
Ekdom virus onder de leden?quote:
Ik ben natuurlijk geen Dr. Pop.quote:
Slecht.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:10 schreef Evertjan het volgende:
hoe vonden jullie Giel bij Salamander Klopping?
Toen lag ik te pitten op de bank. Dat kan te maken hebben gehad met Giel, maar aangezien de tv op Eurosport 2 stond, lijkt me die kans niet heel groot.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:10 schreef Evertjan het volgende:
hoe vonden jullie Giel bij Salamander Klopping?
quote:Het gaat helemaal los op 9 april 2015 in TivoliVredenburg in Utrecht. Je kunt je muzikale hart ophalen bij twee 3FM-events met heel veel livemuziek en prijzen: de 3FM Awards en het 3FM Awards Festival. Check hier hoe laat alles in de planning staat.
Line-up 3FM Awards (Vredenburg-zaal)
In de Vredenburg-zaal regent het prijzen met de awardshow van de 3FM Awards.
Vredenburg-zaal
18:30 - Deur open
20:00 - Start awardshow met optredens van Douwe Bob, Mister and Mississippi en Dotan
Line-up 3FM Awards Festival (Ronda en Pandora)
In twee andere zalen staan zes bands de sterren van de hemel te spelen in een aantal sessies van ongeveer een half uur. Dat zijn niet de minste acts!
Ronda
19:30 - Sunday Sun
20:20 - Racoon
21:15 - Kensington
Afterparty met: Hilversum House Maffia en Pop-O-Matic (met DJ St. Paul).
Pandora
19:40 - Sue the Night
20:35 - Typhoon
21:35 - Chef'Special
Nee.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vindt niet dat hij vals zingt?
Ik ga vrijdag op wintersport, goed idee ditquote:
Lekker dicht bij huis ook meteenquote:Op maandag 2 maart 2015 11:14 schreef wolfrolf het volgende:
Groetjes uit Pandaplintstad trouwens
Weer aan het werk als 1 bikkel
Neen naar een hotelquote:Op maandag 2 maart 2015 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker dicht bij huis ook meteenWel weer naar huis vandaag? heerlijk zo'n werkdag waar je grotendeels onderweg bent
Sweet Home Alabama
Da's best relax. Heeft je hotel een bubbelbad?quote:
Wel een inloopdouche en ligbad + wellnessquote:Op maandag 2 maart 2015 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's best relax. Heeft je hotel een bubbelbad?
Relax. Ik ben jaloers.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wel een inloopdouche en ligbad + wellness
AAAHH NEEEE zouden ze groningen kunnen vinden?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
DE RUSSSEN!!!!! OP NAAR DE SCHUILKELDERS!!!
Ik zou niet weten wat ze in Groningen te zoeken hebben...quote:Op maandag 2 maart 2015 12:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
AAAHH NEEEE zouden ze groningen kunnen vinden?
quote:
Oh?quote:
Hihi.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
Na mijn eigen ouders beginnen nu ook mijn schoonvader + schoonzussen over kinderen
Niks mee te schaften.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
Na mijn eigen ouders beginnen nu ook mijn schoonvader + schoonzussen over kinderen
Hier wordt vooral besproken hoe, wanneer en nog belangrijker wegens de afstand, waar we gaan samenwonen. Ook geestig!quote:Op maandag 2 maart 2015 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
Gewoon zeggen dat je nog druk aan het oefenen bentquote:Op maandag 2 maart 2015 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2015 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier wordt vooral besproken hoe, wanneer en nog belangrijker wegens de afstand, waar we gaan samenwonen. Ook geestig!
Ik denk altijd dat je net 2 jaar ouder bent dan ik op de een of andere manierquote:Op maandag 2 maart 2015 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg laatst het verzoek om toch maar actief opzoek te gaan naar een vriend. Ik word immer al bijna 28!!!
Mijn moeder zei het op zo'n manier alsof je een vriend bestelt uit een wehkampgids.
Ik bedoel een constructie met halve weken oid, omdat werkquote:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik hoor graag tipsquote:Op maandag 2 maart 2015 12:34 schreef ChatGirl het volgende:
Die van mij zijn er ondertussen mee opgehouden te praten over daten, vriendjes en m'n (gebrek aan) liefdesleven
Tuinbroek+pittig kapsel is de oplossingquote:Op maandag 2 maart 2015 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik hoor graag tips
Overijssel.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier wordt vooral besproken hoe, wanneer en nog belangrijker wegens de afstand, waar we gaan samenwonen. Ook geestig!
Tuinbroek check.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tuinbroek+pittig kapsel is de oplossing
Als je nooit date, dan houden ze er vanzelf over op.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik hoor graag tips
Als je dat wil kan dat ook.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kreeg laatst het verzoek om toch maar actief opzoek te gaan naar een vriend. Ik word immer al bijna 28!!!
Mijn moeder zei het op zo'n manier alsof je een vriend bestelt uit een wehkampgids.
Of doen zoals ik deed: continu antwoorden met dat ze m'n harige zak kunnen likken.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je nooit date, dan houden ze er vanzelf over op.
Misschien is BaajGuardian wel wat voor Muis.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als je dat wil kan dat ook.
Zeker hier op Fok.
Zou Muis die een hebben?quote:Op maandag 2 maart 2015 12:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Of doen zoals ik deed: continu antwoorden met dat ze m'n harige zak kunnen likken.
Ja maar dat doe ik al jaren en houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je nooit date, dan houden ze er vanzelf over op.
Ik zal mijn moeder deze tip geven, kan ze er eentje uitzoeken.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als je dat wil kan dat ook.
Zeker hier op Fok.
Wrm zou muis die moeten hebben?quote:
Vrouwen met een FoBo op Fok worden platgespamtquote:Op maandag 2 maart 2015 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrm zou muis die moeten hebben?
En tevens is mijn UI al ik, dus ik zie het nut van FoBo niet.
Mss ooit als ik zeer wanhopig ben en thuis zit met mijn haakwerk en mijn 3 honden.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vrouwen met een FoBo op Fok worden platgespamt
Niet allemaalquote:Op maandag 2 maart 2015 12:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vrouwen met een FoBo op Fok worden platgespamt
Zegt ze met 93 pagina's aan FB reacties...quote:
Dat valt toch mee, als ik het vergelijk met anderen.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zegt ze met 93 pagina's aan FB reacties...
Het gras is altijd groener bij de buren.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat valt toch mee, als ik het vergelijk met anderen.
Buren hebben geen gras.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener bij de buren.
Niet jammeren danquote:
ik ben best happy met mijn single status. Ik wou dat anderen mensen dat ook waren.quote:
Heeft dat serieus bestaan?quote:
Als jij happy bent met jouw single status dan ben ik dat ookquote:Op maandag 2 maart 2015 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik ben best happy met mijn single status. Ik wou dat anderen mensen dat ook waren.
Maar jij bent mijn moeder nietquote:Op maandag 2 maart 2015 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als jij happy bent met jouw single status dan ben ik dat ook
Ja, maar niet heel lang.quote:
Ervaring mee? xDquote:Op maandag 2 maart 2015 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
je kunt ook gewoon in de S&G reeks gaan posten, dan krijg je ook heel veel fokkers op je af.
nee, nooit een foto van mezelf gepost op fokquote:
Wat is bokt?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hadden ze toen Fok aan Bokt gekoppeld?![]()
Of was dat met tweakers?[ afbeelding ]
Geen idee. Maar Fok! kennende zal men eerder voor Bokt zijn gegaan dan voor Tweakersquote:Op maandag 2 maart 2015 13:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hadden ze toen Fok aan Bokt gekoppeld?![]()
Of was dat met tweakers?[ afbeelding ]
Samenwonen komt ook al een tijdje voorbijquote:Op maandag 2 maart 2015 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Die willen alleen maar vrouwen met een flinke bos hout voor de deur!quote:Op maandag 2 maart 2015 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Als er nou een programma was boswachter zoekt vrouw, dan zou ik mij direct opgegeven.
Jij vindt de_boswachter een leuke jongen?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Als er nou een programma was boswachter zoekt vrouw, dan zou ik mij direct opgegeven.
Geen foto gezien en volgens mij liggen wij niet helemaal op een lijn als het om muzieksmaak gaat. En dat vind ik toch wel belangrijk.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt de_boswachter een leuke jongen?
quote:Lunchbox 1
Use Somebody - Laura Jansen
Story Of My Life - One Direction
Lunchbox 2
Sterrenstof - Jeugd van Tegenwoordig
Breakthru - Queen
Lunchbox 1
19%
Lunchbox 2
81%
http://www.biksenbytes.nl/quote:Op maandag 2 maart 2015 13:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen idee. Maar Fok! kennende zal men eerder voor Bokt zijn gegaan dan voor Tweakers
Oppervlakkige doosquote:
Jouw forum:quote:Op maandag 2 maart 2015 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Verdorie.quote:
Mooie tractor.quote:
De lichten branden nog. Straks is de accu leegquote:
Prima koplampen.quote:
Eensquote:Op maandag 2 maart 2015 13:28 schreef Bronson het volgende:
Ondanks dat het Anouk is ben ik het wel met haar eens.
Grandioos kut dat al die lui moeten denken om te praten tijdens een concert. Tyf dan gewoon een eind op. Tevens idioten die 90% van de tijd met hun mobiel filmpjes staan te maken.
Voor de trein ermee.
Het is "trekker", als ik mijn boerse vrienden moet geloven.quote:
Met hun gespierde rechterarmen.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is "trekker", als ik mijn boerse vrienden moet geloven.
Correct. Gewoon trekker.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:28 schreef Bronson het volgende:
Grandioos kut dat al die lui moeten denken om te praten tijdens een concert. Tyf dan gewoon een eind op. Tevens idioten die 90% van de tijd met hun mobiel filmpjes staan te maken.
Voor de trein ermee.
quote:Op maandag 2 maart 2015 13:28 schreef Bronson het volgende:
Voor de trein ermee.
Heb je het nu over Groningers?quote:
Terechte klacht, maar daarom vind ik het niet 'stoer'. Het zou gewoon standaard horen.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:28 schreef Bronson het volgende:
Voor de trein ermee.
Hopelijk kan ze dat goed jaquote:Op maandag 2 maart 2015 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrienden, niet vriendin.quote:
Nope, geen geld voor over.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Eens.
Ga je trouwens naar de PP-vrijdag?
2quote:Op maandag 2 maart 2015 13:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nope, geen geld voor over.
En daarbij zie ik Elbow liever in een zaal dan op een festival.
Je snapt hem niet.quote:
Klopt.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat blijkt ja.quote:
Ok.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nope, geen geld voor over.
En daarbij zie ik Elbow liever in een zaal dan op een festival.
Correct. *buuuuuurp*quote:Op maandag 2 maart 2015 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
TrekkerWat een stel lompe boeren zijn jullie.
Ik heb er twee.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, voel je je aangesproken?
Zeer zeker doen. Ik heb wel lang getwijfeld hoor, want Muse is natuurlijk ook gruwelijk vet.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ok.
Ik zal naar je zwaaien met mn vlaggetje
Als je alleen voor Elbow en Muse zou gaan wel ja. Maar de rest van de line-up vind ik ook prima + we zijn met een hele groep mensen bij elkaar dit jaar dus ik vermaak me toch wel.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zeer zeker doen. Ik heb wel lang getwijfeld hoor, want Muse is natuurlijk ook gruwelijk vet.
Maar ik vond ¤ 95,-- toch te veel.
En daarbij vond ik Elbow op RW en PP minder dan in de HMH.
Ik ben linkshandigquote:
En toen kreeg ik ruzie met haar neven.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
Pandaplint op stap in Groningen
[ afbeelding ]
beter dan met een paar nichtenquote:Op maandag 2 maart 2015 13:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En toen kreeg ik ruzie met haar neven.
[ afbeelding ]
XDquote:
Ik moet nog, komt door verstoord ritme vandaag.quote:
Succes!quote:Op maandag 2 maart 2015 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet nog, komt door verstoord ritme vandaag.
Intakegesprek uitzendbureau
Succes!quote:Op maandag 2 maart 2015 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of het 88.0 of 102.5FM wordt?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Belachelijkquote:Op maandag 2 maart 2015 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die prijzen voor Madonna: http://www.sportpaleis.be/nl/kalender/2015-2016/madonna![]()
.
Je bent zelf een leuk nummerquote:
quote:
quote:
quote:
kut, dat vergeet ik er altijd bij te zettenquote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
kut, dat vergeet ik er altijd bij te zetten
Ik help je graagquote:Op maandag 2 maart 2015 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
kut, dat vergeet ik er altijd bij te zetten
Geen Groningen?quote:
Oneens...quote:Op maandag 2 maart 2015 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ohja, dit
Dit was een foutje van Robbie.
Hij probeerde hier The Verve na te doen, maar hij kon dat hoge niet echt lekker doen vond ik.quote:
Handjes!quote:
Ik vind het bij effeekdom storender.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik wat zeggen?
Ik vind dat RabRadio al 8 jaar hetzelfde programma is. Geef die jongen eens wat nieuws.
Eensch.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik wat zeggen?
Ik vind dat RabRadio al 8 jaar hetzelfde programma is. Geef die jongen eens wat nieuws.
Live gezienquote:
Ik zat nog te twijfelen om erbij te zettenquote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen om erbij te zetten
Inb4 ChatGirl: Live gezienhad ik het nou maar gedaan
Vandaag al 3x gedraaidquote:
Ik denk het ook.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:23 schreef Pandaplint het volgende:
Elfletterig zit klem onder z'n bureau.
quote:Op maandag 2 maart 2015 16:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind het een enorm ruknummer anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |