quote:
Coen commerciële boytwitter:coen3fm twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 21:48:42Sinds gisteren in Londen en al een paar ritjes met #Uber gemaakt. Erkende taxichauffeurs zijn niet blij, maar voor consumenten echt top! reageer retweet
Yepquote:
Inderdaad, erg mooi station (en lekker druk door iedereen die vandaag kwam kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Wel mooi geworden daar nu![]()
Sowieso Delft![]()
Met z'n lts zwakstroom.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef Pino112 het volgende:
Coen commerciële boytwitter:coen3fm twitterde op zaterdag 28-02-2015 om 21:48:42Sinds gisteren in Londen en al een paar ritjes met #Uber gemaakt. Erkende taxichauffeurs zijn niet blij, maar voor consumenten echt top! reageer retweet
#uitgeplopt #weekend #kleinfeestjemettriviantenbiertjes #BUUUURPPP #loverubbereend #hekstekquote:
Beterschapquote:Op zondag 1 maart 2015 08:37 schreef wolfrolf het volgende:
Update: koorts is gezakt, maar ik klink nog steeds als supergrover
cool!quote:Op zondag 1 maart 2015 08:37 schreef wolfrolf het volgende:
bedankt ik voel me wel al een stuk beterquote:Op zondag 1 maart 2015 09:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cool!
beterschap wolfje. kruip maar lekker onder de wol (pun intended)
quote:
Dat klinkt geiler dan het daadwerkelijk isquote:Op zondag 1 maart 2015 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beterschap rolfjen. We zijn lekker samen ziek
Jij ook bakkert!quote:Op zondag 1 maart 2015 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beterschap rolfjen. We zijn lekker samen ziek
Ik moet nu PSV - Ajax thuis op de bank kijken.quote:
Dan ben je nog steeds een echte fan! Je kijkt namelijk live!quote:Op zondag 1 maart 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet nu PSV - Ajax thuis op de bank kijken.
graagquote:Op zondag 1 maart 2015 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga straks naar Vleuten, wil er nog iemand een vleutense fax ontvangen?
quote:Op zondag 1 maart 2015 11:37 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga straks naar Vleuten, wil er nog iemand een vleutense fax ontvangen?
Ik moet hierom lachen.quote:
Je hebt mij aangestoken lamlul!!!quote:Op zondag 1 maart 2015 08:37 schreef wolfrolf het volgende:
en ik moet hierom lachenquote:
Godsamme Ceequote:
Is ie al klaar?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker soggen door blauwe bessen-chocolade cake te maken
Ja, maar is niet heel erg goed gelukt.quote:
Live gezienquote:
Maar het belangrijkste: smaakt ie lekker?quote:Op zondag 1 maart 2015 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, maar is niet heel erg goed gelukt.
Nog niet geproefd. Al was het beslag wel heel erg lekkerquote:Op zondag 1 maart 2015 17:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste: smaakt ie lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |