Kan je daar heen na de hoge landbouwschool?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja, lekker veel neomarxisten en cultuurrelativisten onder de docenten ook
viel mij altijd een beetje tegen dat aanbod, ook in de afstudeerrichting van de bachelor. Beetje het obscure vakgebied waar de docent mee bezig Wasquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja, lekker veel neomarxisten en cultuurrelativisten onder de docenten ook
Heb jij eigenlijk al passend werk?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je daar heen na de hoge landbouwschool?
Applicants with a degree from a Dutch University of Applied Sciences (HBO) are not eligible for admission.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je daar heen na de hoge landbouwschool?
Dat is ook een beetje de inslag van de studie zelf volgens mij, meer aandacht en ruimte voor critical theory (poststructuralisme, postkolonialisme, feminisme etc), area studies en geschiedenis ipv. 'mainstream IR' (wat dus aan de andere kant van de spoorweg wordt aangeboden).quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
viel mij altijd een beetje tegen dat aanbod, ook in de afstudeerrichting van de bachelor. Beetje het obscure vakgebied waar de docent mee bezig Wasipv hardcore ib
Had gisteren gesprek.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al passend werk?
Wat had jij nou eigenlijk gestudeerd? Iets in de sociale wetenschappen toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snap ik ook wel ergens. Het is ook niet dat je iemand in een vliegtuig laat vliegen omdat 'ie een brommercertificaat heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:49 schreef housesoftheholy het volgende:
Applicants with a degree from a Dutch University of Applied Sciences (HBO) are not eligible for admission.![]()
andere kant is de diplomacy variant?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Applicants with a degree from a Dutch University of Applied Sciences (HBO) are not eligible for admission.
[..]
Dat is ook een beetje de inslag van de studie zelf volgens mij, meer aandacht en ruimte voor critical theory (poststructuralisme, postkolonialisme, feminisme etc), area studies en geschiedenis ipv. 'mainstream IR' (wat dus aan de andere kant van de spoorweg wordt aangeboden).
politicologiequote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat had jij nou eigenlijk gestudeerd? Iets in de sociale wetenschappen toch?
Heb jij wel al dingen uitstaan dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga morgen sollicitatiebrief schrijven. Eerstequote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had gisteren gesprek.
Lolnope.jpg
International relations and diplomacy inderdaad (afstudeerrichting politicologie). Welke msc had jij gedaan? En wat voor werk solliciteer je nu op?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
andere kant is de diplomacy variant?
Wel leuk iig
Succes. Ik kan inmiddels al vanuit alle brieven die ik al geschreven heb met kopiėren plakken een nieuwe brief opstellenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga morgen sollicitatiebrief schrijven. Eerste
quote:
ik zag dat je half 3 's nachts nog GTA V zat te spelen op PSN, leugenaarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:02 schreef deadprez het volgende:
was wel leuk met dat UTO volk vannacht
Ja klopt, het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
ik zag dat je half 3 's nachts nog GTA V zat te spelen op PSN, leugenaar
moet ook eens naar traineeships gaan kijken denk ikquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Succes. Ik kan inmiddels al vanuit alle brieven die ik al geschreven heb met kopiėren plakken een nieuwe brief opstellen.
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja klopt, het een sluit het ander toch niet uit?
Ik heb zo'n grafhekel aan het schrijven van die dingen. Vooral voor baantjes waar ik geen oprechte interesse in hebquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Succes. Ik kan inmiddels al vanuit alle brieven die ik al geschreven heb met kopiėren plakken een nieuwe brief opstellen.
ik geloof je altijd hoor schatje was maar fatoe ilyquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:54 schreef deadprez het volgende:
Je kan het gewoon teruglezen als je me niet gelooft trouwens.
lobiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik geloof je altijd hoor schatje was maar fatoe ily
De motivatie is toch altijd geld. Waarom liegen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:55 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb zo'n grafhekel aan het schrijven van die dingen. Vooral voor baantjes waar ik geen oprechte interesse in heb
Zie dm. En weet niet echt waarop te solliciteren. Had it'er moeten wordenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
International relations and diplomacy inderdaad (afstudeerrichting politicologie). Welke msc had jij gedaan? En wat voor werk solliciteer je nu op?
Dat ga ik per definitie niet doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet ook eens naar traineeships gaan kijken denk ik
Precies ditquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De motivatie is toch altijd geld. Waarom liegen.
M'n hele leven IT'er zijn op een suf kutkantoor lijkt me ook niet echt geweldigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie dm. En weet niet echt waarop te solliciteren. Had it'er moeten worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |