dat is niet niks zegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ik weet niks. NIKS.
en nu ook even niks.
iquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:50 schreef Matip het volgende:
[..]
i
Bij mij hoef je geen glazen op te ruimen hoor
jaquote:
Naast dat het inderdaad heel zwaar wordt lukt het meestal roostertechnisch gewoon niet, vooral omdat je bij alle vakken in de master aanwezigheidsplicht hebt. Welke master wil je in R'dam gaan doen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Zozo, lukt dat? Ik wil in september 2e master in Rotterdam gaan doen, naast de forensische. weet alleen niet of het te druk gaat worden, gewoon proberenWil wel op tijd afhebben. Kost anders teveel collegeld. Lukt jou 2 masters tegelijk wel?
Afgelopen aflevering was er een vrouwelijke seriemoordenaar die mannen op zijn kop ophangt en de organen eruit haalt en er een hap eruit neemt. Leuke manier welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Blacklist afgehaakt halverwege seizoen 2. How To Get Away With Murder seizoen 1 afgekekenEn Dexter
Ja dat moet ik nog navragen. Kijken of het roostertechnisch mogelijk is. Hoop niet dat er hele strenge aanwezigheidsplicht isquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja
[..]
Naast dat het inderdaad heel zwaar wordt lukt het meestal roostertechnisch gewoon niet, vooral omdat je bij alle vakken in de master aanwezigheidsplicht hebt. Welke master wil je in R'dam gaan doen?
Klinkt wel interessant.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Afgelopen aflevering was er een vrouwelijke seriemoordenaar die mannen op zijn kop ophangt en de organen eruit haalt en er een hap eruit neemt. Leuke manier wel
Haha gelukkig maarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:50 schreef Matip het volgende:
[..]
i
Bij mij hoef je geen glazen op te ruimen hoor
eend is toch aberella?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:23 schreef hoink581 het volgende:
VanderWoodsen is ofwel eend ofwel aberella.
zou bietje creepy zijn, dan praat hij nog meer met zijn eigen klonen dan S_Z dat deed.quote:
ik was er ook bij hahahhaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:02 schreef deadprez het volgende:
was wel leuk met dat UTO volk vannacht
hoe heet sz tegenwoordig ook alweer?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou bietje creepy zijn, dan praat hij nog meer met zijn eigen klonen dan S_Z dat deed.
ahaha ;Dquote:
Working_Class_Heroquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe heet sz tegenwoordig ook alweer?
populaire master wel. Leuke vakken?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja
[..]
Naast dat het inderdaad heel zwaar wordt lukt het meestal roostertechnisch gewoon niet, vooral omdat je bij alle vakken in de master aanwezigheidsplicht hebt. Welke master wil je in R'dam gaan doen?
ja, lekker veel neomarxisten en cultuurrelativisten onder de docenten ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
populaire master wel. Leuke vakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |