Sorry, maar ik ga al daten met haan. Zoals je al op de radio hoordequote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:58 schreef Matip het volgende:
[..]
Hey
Nu jij niet gekozen bent wil ik best met je daten hoor
u wot mate?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:17 schreef ntm het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga al daten met haan. Zoals je al op de radio hoorde
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ruim je wel effe de glazen in de badkamer op als je klaar bent.
Ik ben erg blij met mn keuze ja. Doe ook nog een llm trouwens, anders heb ik het gevoel dat ik mn rechtenstudie niet helemaal af heb.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh oke! Grappig zeg, wel hele andere studie ineens. Wel leuk? Ik ken zelf 2 mensen van mijn studie die ook wat anders zijn gaan doen. Eentje staats & bestuursrecht master en eentje bedrijfskunde![]()
Nou jaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou liever een fles accuzuur atten
Haha ojaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ruim je wel effe de glazen in de badkamer op als je klaar bent.
Ook in Leiden?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met mn keuze ja. Doe ook nog een llm trouwens, anders heb ik het gevoel dat ik mn rechtenstudie niet helemaal af heb.Maar die staat nu op een laag pitje. Jij ook tevreden?
Jij bent gebeurd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet wat er is gebeurd.
Zozo, lukt dat? Ik wil in september 2e master in Rotterdam gaan doen, naast de forensische. weet alleen niet of het te druk gaat worden, gewoon proberenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met mn keuze ja. Doe ook nog een llm trouwens, anders heb ik het gevoel dat ik mn rechtenstudie niet helemaal af heb.Maar die staat nu op een laag pitje. Jij ook tevreden?
okequote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Eerst toestemming aan m'n vriend vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |