abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150137288

De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_150137317
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:46 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Nou noem is er een.
U mad?

NBA 2K14/NBA2K15, EA's NHL. Zoveel meer actie dan een beetje pingelen op een grasveld waar je en regels hebt die juist het vaart uit een spel halen (buitenspel, had de verdediging maar moeten opletten :') ) en elk duwtje meteen huilie huilie is. :{w
pi_150137590
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 08:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

U mad?

NBA 2K14/NBA2K15, EA's NHL. Zoveel meer actie dan een beetje pingelen op een grasveld waar je en regels hebt die juist het vaart uit een spel halen (buitenspel, had de verdediging maar moeten opletten :') ) en elk duwtje meteen huilie huilie is. :{w
Als je geen verstand van voetbal hebt, zeg dan niet zulke gekke dingen. :{w
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_150137766
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 08:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als je geen verstand van voetbal hebt, zeg dan niet zulke gekke dingen. :{w
Als je geen verstand hebt van basketbal, zeg dan niet zulke gekke dingen :{w
pi_150137855
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 09:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Bij basketbal mag je elkaar niet aanraken of het is al P! P!

Over huilies gesproken.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_150137906
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 09:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Basketbal is een non contact sport. Als je nu zei NBA street oke.maar dat nba2k15 meer actie is dan Pro evo 15?of een beetje pingelen met een stick en een dik kussenpak (want stel je voor je valt).
pi_150137910
quote:

[..]

U mad?

Hij had dus kramp. Boehoe
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_150138199
Wie dit leest is hek.
pi_150138335
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 09:15 schreef lel86 het volgende:

[..]

Basketbal is een non contact sport. Als je nu zei NBA street oke.maar dat nba2k15 meer actie is dan Pro evo 15?of een beetje pingelen met een stick en een dik kussenpak (want stel je voor je valt).
actie <> contact. De regels zijn compleet anders, er gebeurt tig keer meer dan bij voetbal qua actie. Daar zijn de regels dan ook naar. En dat vind ik vreemd genoeg leuker dan voetbal, waarbij er meer gepingeld wordt en je een stuk minder kansen krijgt om te scoren.
pi_150138356
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 09:15 schreef Catch22- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

met minimaal 3x per week wedstrijden spelen kan dat ja, en jij heb duidelijk nooit een kramp gehad, dat doet gewoonweg pijn :+
pi_150138381
Het enige dat te vergelijken is dat je elk jaar weer het volle pond mag betalen voor een nieuw deel, FIFA 16 is net zo zeker als NBA 2k16 :+
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:01:20 #12
230788 n8n
Pragmatisch
pi_150138397
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 09:15 schreef Catch22- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

pijnlijker dan een gebroken been
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_150138450
quote:
makers van contrast toch? Ook al zo'n apart stijltje.
pi_150138490
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 09:56 schreef Pheno het volgende:

[..]

actie <> contact. De regels zijn compleet anders, er gebeurt tig keer meer dan bij voetbal qua actie. Daar zijn de regels dan ook naar. En dat vind ik vreemd genoeg leuker dan voetbal, waarbij er meer gepingeld wordt en je een stuk minder kansen krijgt om te scoren.
Ja het is wat je zelf leuker vind natuurlijk.maar ik zie het verschil niet tussen de buitenspel regel en de je mag maar 3 seconden in de bucket staan regel,moet de verdediging maar opletten toch?
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:10:11 #15
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_150138520
:') :') :') Pheno :') :') :') Nog nooit voetbal gespeeld blijkbaar, ga dan ook niet zo dom praten. Voetbal is juist het minst huilie-huilie. De ergste blessures komen allemaal uit voetbal. Niet American handegg met die gay pakjes, basketbal zonder contact, ijshockey met kussens om je heen.

Edit: En zonder buitenspel gaan de aanvallers gewoon bij de goal staan en daar wordt het niet beter van.
leef de leven
pi_150138543
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:08 schreef lel86 het volgende:

[..]

Ja het is wat je zelf leuker vind natuurlijk.maar ik zie het verschil niet tussen de buitenspel regel en de je mag maar 3 seconden in de bucket staan regel,moet de verdediging maar opletten toch?
dat moeten ze ook, en de aanvallers moeten snel aanvallen. De regels om het spel snel te houden. Dat doet buitenspel dus totaal niet. Dat haalt de vaart er volledig uit. Dus ik snap je punt niet. :+
pi_150138560
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:10 schreef RRuben het volgende:
:') :') :') Pheno :') :') :') Nog nooit voetbal gespeeld blijkbaar, ga dan ook niet zo dom praten. Voetbal is juist het minst huilie-huilie. De ergste blessures komen allemaal uit voetbal. Niet American handegg met die gay pakjes, basketbal zonder contact, ijshockey met kussens om je heen.
mag jij er wel naar kijken van je moeder ?

Maar ik heb het over FIFA, ik neem aan dat de computer geen fatality doet
pi_150138577
Lekker belangrijk welke sport JIJ niet leuk vind, allemaal meningen..
Dat de sport leuker/minder leuk is dan het spel kan ook gewoon. Honkbal ga ik ook geen 4 uur naar zitten kijken(dodelijk saai) maar het spel is gewoon leuk..
PSN: Metal_Akilla
pi_150138617
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:13 schreef Akilla het volgende:
Lekker belangrijk welke sport JIJ niet leuk vind, allemaal meningen..
Dat de sport leuker/minder leuk is dan het spel kan ook gewoon. Honkbal ga ik ook geen 4 uur naar zitten kijken(dodelijk saai) maar het spel is gewoon leuk..
daarom begon deze discussie ook met een mening. Ik zit er niet mee als iemand voetbal leuk vindt. Er werd gevraagd naar een mening.
pi_150138697
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

daarom begon deze discussie ook met een mening. Ik zit er niet mee als iemand voetbal leuk vindt. Er werd gevraagd naar een mening.
Maakt mij ook niet uit, maar ik zie elke keer dit topic weer naar boven komen en denk wat leuks over ps4iets te lezen ofzo en dan krijg je telkens deze discussie :p
PSN: Metal_Akilla
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:22:48 #21
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_150138742
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

mag jij er wel naar kijken van je moeder ?

Maar ik heb het over FIFA, ik neem aan dat de computer geen fatality doet
oh ga je weer zo doen? Mongooltje. Je zegt net dat voetbal bij elke duw huilie huilie is. Dat lijkt mij niet over het spel te gaan, want daar gaan ze niet huilen. Dat iets huilie huilie is, is ook geen mening.
leef de leven
pi_150138787
:')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_150138834
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:22 schreef RRuben het volgende:

[..]

oh ga je weer zo doen? Mongooltje. Je zegt net dat voetbal bij elke duw huilie huilie is. Dat lijkt mij niet over het spel te gaan, want daar gaan ze niet huilen. Dat iets huilie huilie is, is ook geen mening.
je mag niets in het spel doen of je krijgt alweer een vrije trap tegen. Haalt de vaart uit het spel gekkie. In het echt boeit het niet zo lang de scheidsrechter maar niets ziet :D

Mooi hoe mensen op hun teentjes getrapt zijn. Wat boeien mij de kussens in NHL als ik een spel speel :') ik wil gewoon vrij snelle actie. Een F1-spel kan me ook niet lang boeien, net als honkbal. Dat gaat me gewoonweg te traag.
pi_150138850
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:20 schreef Akilla het volgende:

[..]

Maakt mij ook niet uit, maar ik zie elke keer dit topic weer naar boven komen en denk wat leuks over ps4iets te lezen ofzo en dan krijg je telkens deze discussie :p
op zaterdag werken ze bij Sony niet, dus ik verwacht nu geen nieuws over de gratis games van maart. Waarom dat telkens weer zo uitgesteld wordt is een raadsel.
pi_150138873
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:11 schreef Pheno het volgende:

[..]

dat moeten ze ook, en de aanvallers moeten snel aanvallen. De regels om het spel snel te houden. Dat doet buitenspel dus totaal niet. Dat haalt de vaart er volledig uit. Dus ik snap je punt niet. :+
Je hebt duidelijk nooit voetbal gespeeld.als de aanvallers opletten en optijd de bal spelen,dus de vaart erin houden,staan ze ook niet buitenspel.en wat is vaart erin houden als bij ieder contact wordt afgefloten?
pi_150138930
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:32 schreef lel86 het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk nooit voetbal gespeeld.als de aanvallers opletten en optijd de bal spelen,dus de vaart erin houden,staan ze ook niet buitenspel.en wat is vaart erin houden als bij ieder contact wordt afgefloten?
Ik weet niet hoe jij basketbal speelt :D
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:37:50 #27
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_150138960
Xbox one is beter hoorde ik met voetbal
pi_150138967
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:37 schreef RickoKun het volgende:
Xbox one is beter hoorde ik met voetbal
Ah, dan haal ik die versie eens
pi_150138990
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:36 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij basketbal speelt :D
Het is toch de regel dat bij ieder contact wordt gefloten?heeft niks met hoe ik speel te maken.en scoren bij basketbal geeft ook niet echt voldoening omdat er toch zoveel gescoord wordt.
pi_150139196
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:39 schreef lel86 het volgende:

[..]

Het is toch de regel dat bij ieder contact wordt gefloten?heeft niks met hoe ik speel te maken.en scoren bij basketbal geeft ook niet echt voldoening omdat er toch zoveel gescoord wordt.
Tja, dat vind jij, ik vind dat van voetbal. Bij NBA 2K valt het mee qua contact maken, de teamgenoten zijn wel agressief in te stellen, maar dan doe je het bewust. Bij voetbal is de AI gewoon een beetje meh, vind ik. Maar goed, dat vind mijn broer weer van niet, dus die mag alle beta's bij me thuis komen spelen :+ Ik vind NBA flink wat meer actie en show hebben, bij FIFA zijn de stadions bv nog erg karig, en wordt er meer met sfeergeluiden gewerkt om die indruk te wekken. Het publiek ziet er nog vrij standaard gegenereerd uit. MLB The Show 15 vind ik (van wat ik nu gezien heb) het tofste publiek hebben. Ik had gehoopt dat de nieuwe generatie sportspellen dat meteen zouden hebben, maar daar zal nog wel wat tijd overheen gaan.

Op de E3 zal de nieuwe FIFA en NBA wel worden aangekondigd en dan pas echt te zien op gamescom, want FIFA is geen Amerikaans feestje en 2K weigert al wat te laten zien op E3. Ik ben benieuwd wat ze nu hebben gedaan nu ze wat langer hebben kunnen spelen met de PS4. Iedereen blij want in het najaar kan iedereen weer een nieuw sportspel spelen :P
  zaterdag 28 februari 2015 @ 10:55:18 #31
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_150139304
quote:
16s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:10 schreef RRuben het volgende:

Edit: En zonder buitenspel gaan de aanvallers gewoon bij de goal staan en daar wordt het niet beter van.
Ik wil voetballers nog weleens met gebroken ribben, gebroken botten of met bloedproppen zien spelen.

http://www.theplayerstribune.com/in-my-blood/
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_150139343
Ik krijg nu zin in Top Spin 5 }:|
SOONY
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:00:12 #33
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_150139411
Ik in Dungeon Keeper 3, wanneer kwam die nou uit voor ps4 ook alweer?
pi_150139413
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

Tja, dat vind jij, ik vind dat van voetbal. Bij NBA 2K valt het mee qua contact maken, de teamgenoten zijn wel agressief in te stellen, maar dan doe je het bewust. Bij voetbal is de AI gewoon een beetje meh, vind ik. Maar goed, dat vind mijn broer weer van niet, dus die mag alle beta's bij me thuis komen spelen :+ Ik vind NBA flink wat meer actie en show hebben, bij FIFA zijn de stadions bv nog erg karig, en wordt er meer met sfeergeluiden gewerkt om die indruk te wekken. Het publiek ziet er nog vrij standaard gegenereerd uit. MLB The Show 15 vind ik (van wat ik nu gezien heb) het tofste publiek hebben. Ik had gehoopt dat de nieuwe generatie sportspellen dat meteen zouden hebben, maar daar zal nog wel wat tijd overheen gaan.

Op de E3 zal de nieuwe FIFA en NBA wel worden aangekondigd en dan pas echt te zien op gamescom, want FIFA is geen Amerikaans feestje en 2K weigert al wat te laten zien op E3. Ik ben benieuwd wat ze nu hebben gedaan nu ze wat langer hebben kunnen spelen met de PS4. Iedereen blij want in het najaar kan iedereen weer een nieuw sportspel spelen :P
FIFA is ook poep,daar geef ik je gelijk in.
pi_150139433
quote:
18s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:57 schreef DKUp het volgende:
Ik krijg nu zin in Top Spin 5 }:|
Tennisgames zijn niet echt hip, net zoals het jaarlijkse Tour de France-spelletje :+ En SEGA had er ook 1, Virtua Tennis, maar die is gestopt met console-games, dus dat kun je zeker op je buik schrijven :P

2K is altijd stil over de Topspin-franchise iig, of er ooit nog iets mee gebeurt op PS4 is een terechte vraag :+
pi_150139454
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:00 schreef lel86 het volgende:

[..]

FIFA is ook poep,daar geef ik je gelijk in.
We hebben op ons werk een PS4 waar echt alleen FIFA op gespeeld wordt. Natuurlijk heb ik wat games erbij gelegd, zelfs een PES, maar die raken ze niet aan, dus nog niets van gezien :+

En in april moeten die FIFA-gasten maar gaan opschuiven, dan gaat MK X erop, altijd leuk om fatalities en ranzigheden te doen terwijl er wat mensen in de kantine aan het eten zijn B-)
pi_150139458
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

Tennisgames zijn niet echt hip, net zoals het jaarlijkse Tour de France-spelletje :+ En SEGA had er ook 1, Virtua Tennis, maar die is gestopt met console-games, dus dat kun je zeker op je buik schrijven :P

2K is al vier jaar stil over de Topspin-franchise iig, of er ooit nog iets mee gebeurt is een terechte vraag :+
Ik acht de kans klein ja, maar ik heb me heel erg mee vermaakt ;(.
Grand Slam Tennis van EA zie ik eerder terug komen -O-
SOONY
pi_150139488
wat een haat topic nu alweer..... ga anders even in het Xbox topic lopen rellen ofzo
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_150139497
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:03 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik acht de kan klein ja, maar ik heb me heel erg mee vermaakt ;(.
Grand Slam Tennis van EA zie ik eerder terug komen -O-
EA moet doen waar ze goed in zijn en dat is iig geen tennis en basketbal :+ dat laatste hebben ze vorig jaar weer bewezen :D
pi_150139514
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:00 schreef RickoKun het volgende:
Ik in Dungeon Keeper 3, wanneer kwam die nou uit voor ps4 ook alweer?
Helaas, het is gebleven bij het verschrikkelijke iOS-spel waar je honderden euro's aan microtransacties kon uitgeven
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:09:53 #41
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_150139583
Was dit nu het Ps4 topic of het "rellen op zaterdag topic" ? Please enlighten me. :'(
You dont believe me ? Read this line again.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:10:12 #42
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_150139589
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:09 schreef 7nightwing7 het volgende:
Was dit nu het Ps4 topic of het "rellen op zaterdag topic" ? Please enlighten me. :'(
[PS4 #169] Rellen op zaterdag
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_150139609
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:09 schreef 7nightwing7 het volgende:
Je bent een uur te laat
pi_150139615
Dit is allemaal de schuld van Sony :(!
Nog steeds geen PS Plus nieuws :{w
SOONY
pi_150139632
quote:
8s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:11 schreef DKUp het volgende:
Dit is allemaal de schuld van Sony :(!
Nog steeds geen PS Plus nieuws :{w
Sowieso, geen idee waarom ze eerst roepen dat het op woensdag bekend wordt gemaakt en dan elke dag weer verschuiven. Zo spannend is het ook weer niet, we weten ook wel dat er straks rellen op maandag komt als de indies zijn bekendgemaakt (mocht het op maandag dan wel zo ver zijn :') ).
  zaterdag 28 februari 2015 @ 11:21:55 #46
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_150139831
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 10:55 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik wil voetballers nog weleens met gebroken ribben, gebroken botten of met bloedproppen zien spelen.

http://www.theplayerstribune.com/in-my-blood/
met gebroken botten spelen doen ze bij geen een sport. Heel misschien met een gebroken rib bij rugby maar meer niet. Bij voetbal krijgen ze minder blessures dan bij rugby, maar bij voetbal breken ze gelijk een been of iets ander erg. Een gekneusde rib is niks.

Hier een leuk filmpje :D :
leef de leven
pi_150140485
gezellig

pi_150140630
Ey basketball is wel een contactsport. :* Gelimiteerd dat wel. Net zoals voetbal.
pi_150140655
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:51 schreef Rijst het volgende:
gezellig

[ afbeelding ]
Hoe is dat spel? Zit er een goede story mode in? Ook nog wat RPG elementen?
  zaterdag 28 februari 2015 @ 12:03:43 #50
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150140712
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:51 schreef Rijst het volgende:
gezellig

[ afbeelding ]
Grappig :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_150140832
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 00:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Genoeg mensen hier die het van je willen overkopen :)
V&A / [CENTRAAL] Playstation 4-games ruil/verkooptopic #4
Ik verkoop/ruil geen games :) Zoals je hier kunt zien :@
pi_150141003
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:00 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Hoe is dat spel? Zit er een goede story mode in? Ook nog wat RPG elementen?
Ik vind het wel geinig. Is anders dan andere DBZ spellen. Je maakt je eigen avatar aan en gaat terug in de tijd omdat de geschiedenis is veranderd. Je begint bij Radditz uiteraard. Daarnaast heb je veel sidequests die je alleen of met andere mensen samen kan spelen. Per quests krijg je weer nieuwe items, exp en skills enz.

Dus een leuke fighter met RPG elementen (of andersom?)
  zaterdag 28 februari 2015 @ 12:51:16 #53
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_150141695

Ook maar gehaald. Bijna overal uitverkocht. Uiteindelijk bij de locale Bart Smit gehaald. Lagen er nog 2.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_150141886
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:10 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Damn
  zaterdag 28 februari 2015 @ 13:18:02 #55
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_150142354
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 11:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Helaas, het is gebleven bij het verschrikkelijke iOS-spel waar je honderden euro's aan microtransacties kon uitgeven
Of die ene dungeon game die ontwikkeld word door zo'n indie developer voor de PC, maar die ziet er ietwat levensloos uit vind ik. :@
pi_150143219
Xenoverse 25eu waard? Mm groningen 50% korting op alle games ;)

Update: geldt niet voor Xenoverse..

[ Bericht 13% gewijzigd door Koopsie op 28-02-2015 13:59:25 ]
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_150143803
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:10 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Nice ja.

Ik zei in het begin ook dat ik deze generatie alles wil houden en niks ga verkopen. Maarja toch wel wat games verkocht omdat sommige games het niet waard zijn om altijd te houden. Ik noem een Destiny of een The Evil Within :) Ik wil alleen echt de toppers voor mij persoonlijk houden deze generatie :)
pi_150144114
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 12:19 schreef Rijst het volgende:

[..]

Ik vind het wel geinig. Is anders dan andere DBZ spellen. Je maakt je eigen avatar aan en gaat terug in de tijd omdat de geschiedenis is veranderd. Je begint bij Radditz uiteraard. Daarnaast heb je veel sidequests die je alleen of met andere mensen samen kan spelen. Per quests krijg je weer nieuwe items, exp en skills enz.

Dus een leuke fighter met RPG elementen (of andersom?)
Vind je het echt leuk? Ik heb net een uurtje gespeeld en vind het eerlijk gezegd een behoorlijke miskoop. (Hopelijk komt er nog wat verandering in) De besturing werkt echt ongelooflijk stroef en de acties zijn behoorlijk suf. Je kunt je maar concentreren op één personage, dus als drie tegenstanders het op je hebben heb je sowieso pech. Het is bij lange na geen tenkaichi game. Het is allemaal zo sloom, hakkelig en stroef. Een Dragonball game hoort veel vlotter te zijn.

Het enige wat ik wel grappig vind is dat je je eigen personage kan samenstellen, maar ook hier zijn de opties vrij beperkt in vind ik. Het zijn vooral kapsels en kleding van bestaande figuren, dus een uniek personage zit er niet echt in. Ook snap ik de toegevoegde waarde van die thuiswereld niet echt in. Moeizaam verplaats je je door die stad (is er überhaupt een optie waarmee je je iets sneller kunt bewegen?) om eigenlijk alleen maar naar gevechten te gaan en nieuwe skills en kleding te kopen. Van mij hadden ze heel die thuiswereld er uit mogen halen en het gewoon in een menu mogen proppen.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 14:40:08 #59
194233 Friday12
Originele kloon
pi_150144398
Hahah kom er nu pas achter dat ik de lapo had in het vorige topic _O-
pi_150145056
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 19:00 schreef Maraca het volgende:

[..]

Owh, nee vanuit Den Haag naar Dordt voor een spel is een beetje te gek :D Dacht dat je in Rotterdam woode :P
Ik heb DOA in Den Haag gekocht voor 40 euro :+
SOONY
  zaterdag 28 februari 2015 @ 15:08:11 #61
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_150145200
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 14:40 schreef Friday12 het volgende:
boeie
leef de leven
  zaterdag 28 februari 2015 @ 15:13:48 #62
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_150145358
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 14:40 schreef Friday12 het volgende:
Yolo
  zaterdag 28 februari 2015 @ 15:23:09 #63
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150145647
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 15:03 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik heb DOA in Den Haag gekocht voor 40 euro :+
Poeh :o Dat is wel de hoofdprijs!

Maar veel plezier ermee!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_150146189
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 15:23 schreef Maraca het volgende:

[..]

Poeh :o Dat is wel de hoofdprijs!

Maar veel plezier ermee!
Ik heb echt behoefte aan DOA of Tekken, dus die 40 euro boeit me niet :+
SOONY
  zaterdag 28 februari 2015 @ 16:14:35 #65
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_150146863
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 22:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je zag in die MKX Story clip ook nog Baraka, Cage, Erron Black, Rain, en Sindel inderdaad. Maar 't lijkt me duidelijk dat die nieuwe characters playable worden, en Mileena natuurlijk ook, Maar ik hoop Rain ook, kans is ja dat die alleen in de story te zien is.. die anderen zoals Sindel, Cage, kunnen me gestolen worden uit het rooster.
pi_150147759
Vind die pre-order bonussen zo nep. Kan ik weer de volle mep voor MKX betalen om met Goro te kunnen spelen.
pi_150151177
Mensen die nog een ps4 controller willen voor 40 euro? Bij dixons loopt er nu een actie, als je 4 mensen een kortingscode mailt en zij claimen die, krijg jij een bon voor 20 euro korting bij minimaal 60 euro.

Gewoon even 4 disposable emails aanmaken.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 18:46:06 #68
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_150151767
quote:

[..]

U mad?

Nee lekker snel dat icehockey. Ram je de puck naar voren, neemt een gast hem aan: Icing.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 19:04:47 #69
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_150152421
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 16:43 schreef Cikx het volgende:
Vind die pre-order bonussen zo nep. Kan ik weer de volle mep voor MKX betalen om met Goro te kunnen spelen.
Ja maar de pre order kost niet extra dus wat is het probleem, als je al weet dat je het spel graag wilt..
pi_150153124
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 19:04 schreef Gh0stface het volgende:

[..]

Ja maar de pre order kost niet extra dus wat is het probleem, als je al weet dat je het spel graag wilt..
Jawel want anders wacht ik totdat die in de sale is. Maar ik las nu dat er ook nog een day 1 extra fighter pack is die je kunt kopen, wat een cash grab. Ik wacht wel op de ultimate editie met alle DLC erbij.
pi_150153236
Iemand Dying Light of The Order al zat? ;)
pi_150153345
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 19:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Iemand Dying Light of The Order al zat? ;)
The Order zou ik gewoon nog even wachten tot je m voor 20 euro kan krijgen.
pi_150153689
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 19:32 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

The Order zou ik gewoon nog even wachten tot je m voor 20 euro kan krijgen.
Naja 30 euro incl. wil ik er ook nog wel aan uitgeven, maar dat is wel mijn max ja.

Ook al is de game kort en speel je het maar 1 keer. Toch lijkt het me wel een leuk spel omdat ik juist van echte verhalende games hou :)
pi_150155082
honsetly :')

pi_150155136
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 20:21 schreef Rijst het volgende:
honsetly :')

[ afbeelding ]
Hoeist die?
Irene is bae &lt;3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: