SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
U mad?quote:
Als je geen verstand van voetbal hebt, zeg dan niet zulke gekke dingen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
U mad?
NBA 2K14/NBA2K15, EA's NHL. Zoveel meer actie dan een beetje pingelen op een grasveld waar je en regels hebt die juist het vaart uit een spel halen (buitenspel, had de verdediging maar moeten opletten) en elk duwtje meteen huilie huilie is.
Als je geen verstand hebt van basketbal, zeg dan niet zulke gekke dingenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 08:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je geen verstand van voetbal hebt, zeg dan niet zulke gekke dingen.
Bij basketbal mag je elkaar niet aanraken of het is al P! P!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je geen verstand hebt van basketbal, zeg dan niet zulke gekke dingen
Basketbal is een non contact sport. Als je nu zei NBA street oke.maar dat nba2k15 meer actie is dan Pro evo 15?of een beetje pingelen met een stick en een dik kussenpak (want stel je voor je valt).quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je geen verstand hebt van basketbal, zeg dan niet zulke gekke dingen
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
U mad?
NBA 2K14/NBA2K15, EA's NHL. Zoveel meer actie dan een beetje pingelen op een grasveld waar je en regels hebt die juist het vaart uit een spel halen (buitenspel, had de verdediging maar moeten opletten) en elk duwtje meteen huilie huilie is.
actie <> contact. De regels zijn compleet anders, er gebeurt tig keer meer dan bij voetbal qua actie. Daar zijn de regels dan ook naar. En dat vind ik vreemd genoeg leuker dan voetbal, waarbij er meer gepingeld wordt en je een stuk minder kansen krijgt om te scoren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:15 schreef lel86 het volgende:
[..]
Basketbal is een non contact sport. Als je nu zei NBA street oke.maar dat nba2k15 meer actie is dan Pro evo 15?of een beetje pingelen met een stick en een dik kussenpak (want stel je voor je valt).
met minimaal 3x per week wedstrijden spelen kan dat ja, en jij heb duidelijk nooit een kramp gehad, dat doet gewoonweg pijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij had dus kramp. Boehoe
pijnlijker dan een gebroken beenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij had dus kramp. Boehoe
makers van contrast toch? Ook al zo'n apart stijltje.quote:
Ja het is wat je zelf leuker vind natuurlijk.maar ik zie het verschil niet tussen de buitenspel regel en de je mag maar 3 seconden in de bucket staan regel,moet de verdediging maar opletten toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
actie <> contact. De regels zijn compleet anders, er gebeurt tig keer meer dan bij voetbal qua actie. Daar zijn de regels dan ook naar. En dat vind ik vreemd genoeg leuker dan voetbal, waarbij er meer gepingeld wordt en je een stuk minder kansen krijgt om te scoren.
dat moeten ze ook, en de aanvallers moeten snel aanvallen. De regels om het spel snel te houden. Dat doet buitenspel dus totaal niet. Dat haalt de vaart er volledig uit. Dus ik snap je punt niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:08 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ja het is wat je zelf leuker vind natuurlijk.maar ik zie het verschil niet tussen de buitenspel regel en de je mag maar 3 seconden in de bucket staan regel,moet de verdediging maar opletten toch?
mag jij er wel naar kijken van je moeder ?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:10 schreef RRuben het volgende:
![]()
![]()
Pheno
![]()
![]()
Nog nooit voetbal gespeeld blijkbaar, ga dan ook niet zo dom praten. Voetbal is juist het minst huilie-huilie. De ergste blessures komen allemaal uit voetbal. Niet American handegg met die gay pakjes, basketbal zonder contact, ijshockey met kussens om je heen.
daarom begon deze discussie ook met een mening. Ik zit er niet mee als iemand voetbal leuk vindt. Er werd gevraagd naar een mening.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:13 schreef Akilla het volgende:
Lekker belangrijk welke sport JIJ niet leuk vind, allemaal meningen..
Dat de sport leuker/minder leuk is dan het spel kan ook gewoon. Honkbal ga ik ook geen 4 uur naar zitten kijken(dodelijk saai) maar het spel is gewoon leuk..
Maakt mij ook niet uit, maar ik zie elke keer dit topic weer naar boven komen en denk wat leuks over ps4iets te lezen ofzo en dan krijg je telkens deze discussie :pquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
daarom begon deze discussie ook met een mening. Ik zit er niet mee als iemand voetbal leuk vindt. Er werd gevraagd naar een mening.
oh ga je weer zo doen? Mongooltje. Je zegt net dat voetbal bij elke duw huilie huilie is. Dat lijkt mij niet over het spel te gaan, want daar gaan ze niet huilen. Dat iets huilie huilie is, is ook geen mening.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
mag jij er wel naar kijken van je moeder ?
Maar ik heb het over FIFA, ik neem aan dat de computer geen fatality doet
je mag niets in het spel doen of je krijgt alweer een vrije trap tegen. Haalt de vaart uit het spel gekkie. In het echt boeit het niet zo lang de scheidsrechter maar niets zietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:22 schreef RRuben het volgende:
[..]
oh ga je weer zo doen? Mongooltje. Je zegt net dat voetbal bij elke duw huilie huilie is. Dat lijkt mij niet over het spel te gaan, want daar gaan ze niet huilen. Dat iets huilie huilie is, is ook geen mening.
op zaterdag werken ze bij Sony niet, dus ik verwacht nu geen nieuws over de gratis games van maart. Waarom dat telkens weer zo uitgesteld wordt is een raadsel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:20 schreef Akilla het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit, maar ik zie elke keer dit topic weer naar boven komen en denk wat leuks over ps4iets te lezen ofzo en dan krijg je telkens deze discussie :p
Je hebt duidelijk nooit voetbal gespeeld.als de aanvallers opletten en optijd de bal spelen,dus de vaart erin houden,staan ze ook niet buitenspel.en wat is vaart erin houden als bij ieder contact wordt afgefloten?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat moeten ze ook, en de aanvallers moeten snel aanvallen. De regels om het spel snel te houden. Dat doet buitenspel dus totaal niet. Dat haalt de vaart er volledig uit. Dus ik snap je punt niet.
Ik weet niet hoe jij basketbal speeltquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:32 schreef lel86 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk nooit voetbal gespeeld.als de aanvallers opletten en optijd de bal spelen,dus de vaart erin houden,staan ze ook niet buitenspel.en wat is vaart erin houden als bij ieder contact wordt afgefloten?
Ah, dan haal ik die versie eensquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:37 schreef RickoKun het volgende:
Xbox one is beter hoorde ik met voetbal
Het is toch de regel dat bij ieder contact wordt gefloten?heeft niks met hoe ik speel te maken.en scoren bij basketbal geeft ook niet echt voldoening omdat er toch zoveel gescoord wordt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij basketbal speelt
Tja, dat vind jij, ik vind dat van voetbal. Bij NBA 2K valt het mee qua contact maken, de teamgenoten zijn wel agressief in te stellen, maar dan doe je het bewust. Bij voetbal is de AI gewoon een beetje meh, vind ik. Maar goed, dat vind mijn broer weer van niet, dus die mag alle beta's bij me thuis komen spelenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:39 schreef lel86 het volgende:
[..]
Het is toch de regel dat bij ieder contact wordt gefloten?heeft niks met hoe ik speel te maken.en scoren bij basketbal geeft ook niet echt voldoening omdat er toch zoveel gescoord wordt.
Ik wil voetballers nog weleens met gebroken ribben, gebroken botten of met bloedproppen zien spelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:10 schreef RRuben het volgende:
![]()
![]()
Pheno
![]()
![]()
Nog nooit voetbal gespeeld blijkbaar, ga dan ook niet zo dom praten. Voetbal is juist het minst huilie-huilie. De ergste blessures komen allemaal uit voetbal. Niet American handegg met die gay pakjes, basketbal zonder contact, ijshockey met kussens om je heen.
Edit: En zonder buitenspel gaan de aanvallers gewoon bij de goal staan en daar wordt het niet beter van.
FIFA is ook poep,daar geef ik je gelijk in.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, dat vind jij, ik vind dat van voetbal. Bij NBA 2K valt het mee qua contact maken, de teamgenoten zijn wel agressief in te stellen, maar dan doe je het bewust. Bij voetbal is de AI gewoon een beetje meh, vind ik. Maar goed, dat vind mijn broer weer van niet, dus die mag alle beta's bij me thuis komen spelenIk vind NBA flink wat meer actie en show hebben, bij FIFA zijn de stadions bv nog erg karig, en wordt er meer met sfeergeluiden gewerkt om die indruk te wekken. Het publiek ziet er nog vrij standaard gegenereerd uit. MLB The Show 15 vind ik (van wat ik nu gezien heb) het tofste publiek hebben. Ik had gehoopt dat de nieuwe generatie sportspellen dat meteen zouden hebben, maar daar zal nog wel wat tijd overheen gaan.
Op de E3 zal de nieuwe FIFA en NBA wel worden aangekondigd en dan pas echt te zien op gamescom, want FIFA is geen Amerikaans feestje en 2K weigert al wat te laten zien op E3. Ik ben benieuwd wat ze nu hebben gedaan nu ze wat langer hebben kunnen spelen met de PS4. Iedereen blij want in het najaar kan iedereen weer een nieuw sportspel spelen
Tennisgames zijn niet echt hip, net zoals het jaarlijkse Tour de France-spelletjequote:
We hebben op ons werk een PS4 waar echt alleen FIFA op gespeeld wordt. Natuurlijk heb ik wat games erbij gelegd, zelfs een PES, maar die raken ze niet aan, dus nog niets van gezienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:00 schreef lel86 het volgende:
[..]
FIFA is ook poep,daar geef ik je gelijk in.
Ik acht de kans klein ja, maar ik heb me heel erg mee vermaaktquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tennisgames zijn niet echt hip, net zoals het jaarlijkse Tour de France-spelletjeEn SEGA had er ook 1, Virtua Tennis, maar die is gestopt met console-games, dus dat kun je zeker op je buik schrijven
2K is al vier jaar stil over de Topspin-franchise iig, of er ooit nog iets mee gebeurt is een terechte vraag
EA moet doen waar ze goed in zijn en dat is iig geen tennis en basketbalquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik acht de kan klein ja, maar ik heb me heel erg mee vermaakt.
Grand Slam Tennis van EA zie ik eerder terug komen
Helaas, het is gebleven bij het verschrikkelijke iOS-spel waar je honderden euro's aan microtransacties kon uitgevenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:00 schreef RickoKun het volgende:
Ik in Dungeon Keeper 3, wanneer kwam die nou uit voor ps4 ook alweer?
[PS4 #169] Rellen op zaterdagquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:09 schreef 7nightwing7 het volgende:
Was dit nu het Ps4 topic of het "rellen op zaterdag topic" ? Please enlighten me.
Je bent een uur te laatquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:09 schreef 7nightwing7 het volgende:
Was dit nu het Ps4 topic of het "rellen op zaterdag topic" ? Please enlighten me.
Sowieso, geen idee waarom ze eerst roepen dat het op woensdag bekend wordt gemaakt en dan elke dag weer verschuiven. Zo spannend is het ook weer niet, we weten ook wel dat er straks rellen op maandag komt als de indies zijn bekendgemaakt (mocht het op maandag dan wel zo ver zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:11 schreef DKUp het volgende:
Dit is allemaal de schuld van Sony!
Nog steeds geen PS Plus nieuws
met gebroken botten spelen doen ze bij geen een sport. Heel misschien met een gebroken rib bij rugby maar meer niet. Bij voetbal krijgen ze minder blessures dan bij rugby, maar bij voetbal breken ze gelijk een been of iets ander erg. Een gekneusde rib is niks.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik wil voetballers nog weleens met gebroken ribben, gebroken botten of met bloedproppen zien spelen.
http://www.theplayerstribune.com/in-my-blood/
Ik verkoop/ruil geen gamesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier die het van je willen overkopen![]()
V&A / [CENTRAAL] Playstation 4-games ruil/verkooptopic #4
Ik vind het wel geinig. Is anders dan andere DBZ spellen. Je maakt je eigen avatar aan en gaat terug in de tijd omdat de geschiedenis is veranderd. Je begint bij Radditz uiteraard. Daarnaast heb je veel sidequests die je alleen of met andere mensen samen kan spelen. Per quests krijg je weer nieuwe items, exp en skills enz.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:00 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Hoe is dat spel? Zit er een goede story mode in? Ook nog wat RPG elementen?
Damnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:10 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik verkoop/ruil geen gamesZoals je hier kunt zien
Of die ene dungeon game die ontwikkeld word door zo'n indie developer voor de PC, maar die ziet er ietwat levensloos uit vind ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas, het is gebleven bij het verschrikkelijke iOS-spel waar je honderden euro's aan microtransacties kon uitgeven
Nice ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:10 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik verkoop/ruil geen gamesZoals je hier kunt zien
Vind je het echt leuk? Ik heb net een uurtje gespeeld en vind het eerlijk gezegd een behoorlijke miskoop. (Hopelijk komt er nog wat verandering in) De besturing werkt echt ongelooflijk stroef en de acties zijn behoorlijk suf. Je kunt je maar concentreren op één personage, dus als drie tegenstanders het op je hebben heb je sowieso pech. Het is bij lange na geen tenkaichi game. Het is allemaal zo sloom, hakkelig en stroef. Een Dragonball game hoort veel vlotter te zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig. Is anders dan andere DBZ spellen. Je maakt je eigen avatar aan en gaat terug in de tijd omdat de geschiedenis is veranderd. Je begint bij Radditz uiteraard. Daarnaast heb je veel sidequests die je alleen of met andere mensen samen kan spelen. Per quests krijg je weer nieuwe items, exp en skills enz.
Dus een leuke fighter met RPG elementen (of andersom?)
Ik heb DOA in Den Haag gekocht voor 40 euroquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Owh, nee vanuit Den Haag naar Dordt voor een spel is een beetje te gekDacht dat je in Rotterdam woode
boeiequote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:40 schreef Friday12 het volgende:
Hahah kom er nu pas achter dat ik de lapo had in het vorige topic
Yoloquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:40 schreef Friday12 het volgende:
Hahah kom er nu pas achter dat ik de lapo had in het vorige topic
Poehquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb DOA in Den Haag gekocht voor 40 euro
Ik heb echt behoefte aan DOA of Tekken, dus die 40 euro boeit me nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 15:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
PoehDat is wel de hoofdprijs!
Maar veel plezier ermee!
Je zag in die MKX Story clip ook nog Baraka, Cage, Erron Black, Rain, en Sindel inderdaad. Maar 't lijkt me duidelijk dat die nieuwe characters playable worden, en Mileena natuurlijk ook, Maar ik hoop Rain ook, kans is ja dat die alleen in de story te zien is.. die anderen zoals Sindel, Cage, kunnen me gestolen worden uit het rooster.quote:
Nee lekker snel dat icehockey. Ram je de puck naar voren, neemt een gast hem aan: Icing.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
U mad?
Ja maar de pre order kost niet extra dus wat is het probleem, als je al weet dat je het spel graag wilt..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:43 schreef Cikx het volgende:
Vind die pre-order bonussen zo nep. Kan ik weer de volle mep voor MKX betalen om met Goro te kunnen spelen.
Jawel want anders wacht ik totdat die in de sale is. Maar ik las nu dat er ook nog een day 1 extra fighter pack is die je kunt kopen, wat een cash grab. Ik wacht wel op de ultimate editie met alle DLC erbij.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:04 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja maar de pre order kost niet extra dus wat is het probleem, als je al weet dat je het spel graag wilt..
The Order zou ik gewoon nog even wachten tot je m voor 20 euro kan krijgen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Iemand Dying Light of The Order al zat?
Naja 30 euro incl. wil ik er ook nog wel aan uitgeven, maar dat is wel mijn max ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:32 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
The Order zou ik gewoon nog even wachten tot je m voor 20 euro kan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |