Zo is datquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, je begint vol goede moed aan zo'n Ikeapakket. Maar ineens heb je hem per ongelijk om je heen gebouwd en ligt de sleutel er buiten.
Jouw foto? Supermooi perspectief enzoquote:
Santa Mariaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Cheers. De mijne is bijna op. Wat voor wiet heb je?
Club Suck en Tuf Suck dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen in ONZ-SC en GRTD zijn mijn schatjes
Something something tas met dildo's?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo is dat
Ws bang voor sociale druk enzo. Heb ik het verhaal wel eens verteld?
Vond wel een keer lube en condooms in zijn werktas. En ik had ooit OpenDNS op d router gezet, en bijzonder veel gay en homo bovenaanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Something something tas met dildo's?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:28 schreef DrNick het volgende:
Maar het verhaal dus, ik had eens Grindr op mijn telefoon, en toen zag ik zijn naam wel heel dichtbij, echt 2 meter ofzo. Toen locatie veranderd, met hem gaan praten (wist niet dat ik het was), en toen heb ik hem alles gevraagd enzo
Hmm, dat grindr verhaal wist ik niet nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:28 schreef DrNick het volgende:
Maar het verhaal dus, ik had eens Grindr op mijn telefoon, en toen zag ik zijn naam wel heel dichtbij, echt 2 meter ofzo. Toen locatie veranderd, met hem gaan praten (wist niet dat ik het was), en toen heb ik hem alles gevraagd enzo
Toen tegen mijn zusje gezegd, wilde het eigenlijk niet geloven. Kwam thuis van werk ofzo toen, en toen heb ik hem naar boven geroepen. Toen wist hij wel hoe laat het was.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
Dat was bijna een awkward grindr date geweest.
Poeh..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Toen tegen mijn zusje gezegd, wilde het eigenlijk niet geloven. Kwam thuis van werk ofzo toen, en toen heb ik hem naar boven geroepen. Toen wist hij wel hoe laat het was.
iPhone 6 cameraquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo is dat
Ws bang voor sociale druk enzo. Heb ik het verhaal wel eens verteld?
[..]
Jouw foto? Supermooi perspectief enzo
Boh, goede cameraquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
iPhone 6 camera![]()
Ja net gemaakt, ook mijn joint
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
die kwam ik een keer tegen
ik sloeg hem naar de tering
waaaaaaaaaatttttttquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:28 schreef DrNick het volgende:
dat eindstukje is wel heerlijk met een pilletjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:30 schreef DrNick het volgende:
http://open.spotify.com/track/5VRI5mHFHJVRoXIYSHOqEz
Niice.
Nee, maar dat was omdat hij mijn geld jattequote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:35 schreef Amarantha het volgende:
Wel nu nog goed contact met hem Nick?
ben jij nick van de weblogquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, maar dat was omdat hij mijn geld jatte
15-jarige aandachtshoer die zijn nick's zusje wil, zelfs dickpics heeft gestuurd naar nick om door te sturenquote:
Had een ban.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
en hij heeft een ban omdat hij volwassen mannen dreigde "kankerhard te stompen" ofzo
hou op met die smilee die ziet er niet aardig uitquote:
Nee. Mijn favoriete smiley.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:41 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
hou op met die smilee die ziet er niet aardig uit
daar voel ik me niet fijn bij
dus hou op
bedankt
Welke twink?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nick vind hem nu vast liev en wil die twink
ben je homo?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:45 schreef DrNick het volgende:
Nah, misschien. Ik bedoel, hij is niet echt lelijk ofzo, maar ik zou hem niet geven denk ik. Is gewoon een kutpuber nu.
Ga slapen dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 03:12 schreef DrNick het volgende:
Mutti zet gewoon het licht in mijn kamer uit en zegt dat ik moet gaan slapen
Ik wil een screenshot als bewijs.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 03:57 schreef DrNick het volgende:
Jongens, ik ben uit de kast voor alles en iedereen. Yay mij
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil een screenshot als bewijs.
1. Maar het is dan ook 4 uur 's nachtsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je likes of reactiessss?
Naam en allesquote:
Zeker leukquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:19 schreef PeZu het volgende:
het was ene leuke nacht heren![]()
![]()
bondage succes met je kies![]()
dr nick, geniet van je openbaring
Thanks thanks, komt goedquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:19 schreef PeZu het volgende:
het was ene leuke nacht heren![]()
![]()
bondage succes met je kies![]()
dr nick, geniet van je openbaring
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:16 schreef bondage het volgende:
Zo, weer in het land der levenden. Alleen jammer dat ik wakker werd met pijnVerstandskies is blijkbaar volledig aan het doorkomen en nu is mijn tandvlees opgezwollen en pijnlijk.
Hopelijk gaat het over, anders maar naar de tandarts en dan kaakchirurg om dat kreng te laten trekken. Wel kut dat de tandarts in het weekend niet werkt, zit nu maar paracetamol te vreten tegen de immense pijn.
Auwquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:16 schreef bondage het volgende:
Zo, weer in het land der levenden. Alleen jammer dat ik wakker werd met pijnVerstandskies is blijkbaar volledig aan het doorkomen en nu is mijn tandvlees opgezwollen en pijnlijk.
Hopelijk gaat het over, anders maar naar de tandarts en dan kaakchirurg om dat kreng te laten trekken. Wel kut dat de tandarts in het weekend niet werkt, zit nu maar paracetamol te vreten tegen de immense pijn.
mogguhquote:
welluk?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:51 schreef DrNick het volgende:
Dat is Busty Buffy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwarktassen.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Dankjequote:
als dat maar goed gaatquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:00 schreef Amarantha het volgende:
Straks even een broodje warme beenham halen
middag zuzwabberuquote:
haha je hebt gewoon relatie van je ouders verklootquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:28 schreef DrNick het volgende:
Goedemiddag. Ik gluurbuurde even en zag je post. Sorry voor het zo binnenvallenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Mensen. Dillema. Mijn achtertante leeft dus nog. Heb haar adres maar ze staat dus niet in het telefoonboek. Ik kan wel 2 huizen verder van haar het telefoonnummer vinden. Zal het raar zijn om daar heen te bellen? Vragen of Mevr. Bos er nog woont en of ze het telefoonnummer kunnen vragen voor mij?
Niemand in de familie heeft echt contact met haar dus weet geen andere manier om haar te bereiken. Juist omdat niemand contact met haar heeft wil ik ook weer contact opnemen.
Ze moet inmiddels behoorlijk oud zijn dus die schrijft sowieso niet terug. En mijn moeder mag hard roepen dat ze daar nog woont, wil het eerst zeker weten. Als ze is komen te overlijden dan denk ik dat mijn moeder het ook niet weetquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:54 schreef Voxs het volgende:
Is een brief of kaartje sturen naar haar adres geen idee?
Al die stalkersquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:59 schreef Amarantha het volgende:
Haha. Kreeg 1 van de buren aan de telefoon. Ik uitleggen dat ik mijn achtertante zoek en dat ze als het goed is 3 huizen verder op zou moeten wonen.. Hangen ze opBitches. En nemen ook niet meer op. Dan niet joh lol
hahahahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:59 schreef Amarantha het volgende:
Haha. Kreeg 1 van de buren aan de telefoon. Ik uitleggen dat ik mijn achtertante zoek en dat ze als het goed is 3 huizen verder op zou moeten wonen.. Hangen ze opBitches. En nemen ook niet meer op. Dan niet joh lol
Zo gaan de dingen. Men verliest elkaar uit het oog om welke reden dan ook. Genoeg mensen die sommige familieleden nooit meer zien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze moet inmiddels behoorlijk oud zijn dus die schrijft sowieso niet terug. En mijn moeder mag hard roepen dat ze daar nog woont, wil het eerst zeker weten. Als ze is komen te overlijden dan denk ik dat mijn moeder het ook niet weet
Dit is mijn spreekbeurt over mosterd. Ik houd mijn spreekbeurt over mosterd omdat het best lekker is.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is leuk zeg
kun je meer vertellen over mosterd
tja je vroeg me of ik er meer over te vertellen hadquote:
6+ en een stickerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit is mijn spreekbeurt over mosterd. Ik houd mijn spreekbeurt over mosterd omdat het best lekker is.
oke..dusehm..MosterdbestaatalheellangdrieduizendjaargeledenatenmensenvoorheteerstmosterdalsnelgingenzeoveralterwereldmosterdplantenverbouweneerstinChinaIndiaenAfrikalaterookinGriekenlandenatalieeenmosterdplantzithelemaalvolmetkleinegelebloemetjesvooralinCanadaenDenemarkenstaande veldenervolmee.
Zijn er nog vragen?
wil je een dora of een paw patrol sticker?quote:
Paw patrol natuurlijk! tssk!quote:
een vrouw met smaakquote:
Dat en een kwestie van alles is ( bijna) beter dan Doraquote:
Was ie al hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha je hebt gewoon relatie van je ouders verkloot
verbaast me al dat je het kentquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat en een kwestie van alles is ( bijna) beter dan Dora
want: wie kijkt er nou paw patrol..?quote:
Molly.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar wat heb je gisteravond nou lopen snuiven of snoepen of whatever man
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:25 schreef pixelbitty het volgende:
Hey stelletje spacekonijnen! Is iedereen weer nuchter
?
wake n bake bitchquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:25 schreef pixelbitty het volgende:
?
ongeveerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:25 schreef pixelbitty het volgende:
?
hoeveel mg had jequote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee, wel een beetje, maar ik voel me niet bijzonder slecht.
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
want: wie kijkt er nou paw patrol..?
of is voxs stiekem een mamma?
ai valt nog mee dusquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo'n 180 totaal denk ik. Eerst een halfje, toen nog twee keer een kwart.
kon tochquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoordKwestie van even google checken. Ik zag het plaatje en dacht: that will do.
Geen mamma.
weet niet hoe oud je bent. al zegt dat ook niks natuurlijkquote:
uto dus sowieso 25+quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet niet hoe oud je bent. al zegt dat ook niks natuurlijk
Ja true, maar volgens Erowid is 180 toch flink hoor. 75-120 is common.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal best
jij bent ecto dus heb je minder nodig
ik had altijd 210/220quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja true, maar volgens Erowid is 180 toch flink hoor. 75-120 is common.
Het zegt sowieso niksquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet niet hoe oud je bent. al zegt dat ook niks natuurlijk
Kom vechten danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
halfje meestal
[..]
en jij kk ecto xd
hard gaan op spa rood danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:39 schreef DrNick het volgende:
Zat op een gegeven moment echt een halve liter per half uur te drinken
Ahja. Goed, verschilt ook niet zo bar veel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
halfje meestal
[..]
en jij kk ecto xd
Ik breng negers uit de hood je weet niet wat je mee maaktquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik breng negers uit de hood je weet niet wat je mee maakt
Neequote:
nicequote:
je praat heel raar vandaagquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is zonne twijfelaar doe er wat aan etsu
misschien welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jhali heet toch geen etsu of wel
nee je hebt n kleintjequote:
ohquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee je hebt n kleintje
kan je niet mee omgaan man
Bier?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:39 schreef DrNick het volgende:
Zat op een gegeven moment echt een halve liter per half uur te drinken
Ik draag geen jurkjes.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:58 schreef richolio het volgende:
Hallo Rezania, Etsu vroeg zich laatst af of jij wel eens jurkjes aan doet en zo ja mogen we dan een foto?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:58 schreef richolio het volgende:
Hallo Rezania, Etsu vroeg zich laatst af of jij wel eens jurkjes aan doet en zo ja mogen we dan een foto?
Dan geloof je het toch niet? Kan mij het boeien.quote:
Huilen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is vies
[..]
LEKKER BOEIEND GA DAN GEWOON WEG ZONDER WAT TE ZEGGEN AANDACHTSHOER
Is dat niet te dun?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb nog wel pakje vloei liggen denk ik
DE TRANEN LOPEN GODVERDOMME OVER MIJN WANGEN MAN DOE GEWOON 1X NORMAAL IK VRAAG NIET VEEL VAN JE MAAR DOE ALSJEBLIEFT 1X NORMAALquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DE TRANEN LOPEN GODVERDOMME OVER MIJN WANGEN MAN DOE GEWOON 1X NORMAAL IK VRAAG NIET VEEL VAN JE MAAR DOE ALSJEBLIEFT 1X NORMAAL
hoe laat ben je hier???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ] visuele voorstelling van mijn gezicht op dit moment
weer lekker optimistisch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je wat ook hard is?
mes in je nek
Pruimentijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe laat ben je hier???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
of naar sassenheimquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, naar ergens anders in Zeeland dus.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee dan kom ik je rond komkommertijd ophalen
HAHAHAHGHAHHAHAHAGHHGHAHAHAHHAHAHAH
Neuh, weet niet. Zit gewoon een beetje.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, naar ergens anders in Zeeland dus.
Jawel, mijn geweldige intellect is daar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of naar sassenheim
daar is ook precies niks
Zonder gratis OV? Fucking duur man.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neuh, weet niet. Zit gewoon een beetje.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of naar sassenheim
daar is ook precies niks
bedankt voor het bevestigenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, mijn geweldige intellect is daar.
Heb weekendabo.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zonder gratis OV? Fucking duur man.
Haha, wat grappig dit!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
bedankt voor het bevestigen
ja, opeens me in mijn rug neer sabelen als ik iets in het bouwen ben gvdgvdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kent me onderhand toch wel een beetje
no problemo ratzaniaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, wat grappig dit!LOLLEREINZ!
![]()
LACH ME DOOD!
![]()
![]()
![]()
![]()
was met laser tochquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ja, opeens me in mijn rug neer sabelen als ik iets in het bouwen ben gvdgvd
oh lolquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
nee met je veel te gebuffede zwaardje
Dat jij er nou niet mee kan omgaan...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
genoeg om jezelf permanent mee te beschadigen
alcohol
Correct.quote:
ik kan prima alcohol drinken alleen ik vermink mezelf liever nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat jij er nou niet mee kan omgaan...
[..]
Correct.
arme leverquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Correct.
Stuur eens een likeursample van je opquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Correct.
Ach, dat ben je toch al.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan prima alcohol drinken alleen ik vermink mezelf liever niet
Is dat hoe je zijn zaad noemt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stuur eens een likeursample van je op
Je moet ook niet met messen spelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan prima alcohol drinken alleen ik vermink mezelf liever niet
RIPquote:
Kom maar halen, luilak.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stuur eens een likeursample van je op
Daar hoef ik geen sample meer van op te sturen.quote:
pfff jeetjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet ook niet met messen spelen.
[..]
RIP
[..]
Kom maar halen, luilak.
WP zou niet durven met messen te spelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
RIP
[..]
Kom maar halen, luilak.
messen zijn om mee te steken niet om mee te spelenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
RIP
[..]
Kom maar halen, luilak.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:28 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
WP zou niet durven met messen te spelen.
WP is een agressieve jongen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je wat ook hard is?
mes in je nek
zou die post wel even reporten als je dat nog niet gedaan hebtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
WP is een agressieve jongen.
Dat is alleen de buitenkantquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
WP is een agressieve jongen.
Van binnen is het gewoon een gezwel ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat is alleen de buitenkant
nee hoor van binnen ben ik zwartquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van binnen is het gewoon een gezwel ja.
Duurt lang. Straks komt Nick nog eerder, dat zou wat zijn.quote:
Naar jou? Nah.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duurt lang. Straks komt Nick nog eerder, dat zou wat zijn.
Durf je te wedden?quote:
Ik ben gewoon zeer kieskeurig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het duurt ook lang totdat jij het ouderlijk huis eens verlaat
Sure.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Durf je te wedden?
[..]
Ik ben gewoon zeer kieskeurig.
en in delft wonen is gewoon kutquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Durf je te wedden?
[..]
Ik ben gewoon zeer kieskeurig.
Oh, ik zit juist naar Delft te kijken atm. Je komt daar eens stuk sneller aan een chille kamer dan in Leiden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:35 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
en in delft wonen is gewoon kut
5 cent. Ik win als jij ooit langskomt, jij wint als jij nooit langskomt.quote:
Deal.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik zit juist naar Delft te kijken atm. Je komt daar eens stuk sneller aan een chille kamer dan in Leiden.
[..]
5 cent. Ik win als jij ooit langskomt, jij wint als jij nooit langskomt.
alsof nick geen zelfrespect heeftquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:37 schreef Rezania het volgende:
Ik nodig Pax gewoon uit, dan kom je wel.
Neuh.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:37 schreef Rezania het volgende:
Tja, 1 en 2 cent bestaat niet meer.quote:
Dat zeg je nu.quote:
De melk is trouwens wéér op, Nick. Als je zo nog even naar de C1000 gaat kan je dan wat meenemen?quote:
fix die woning nou maarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:37 schreef Rezania het volgende:
Ja ja rustig. Wil wel luxer wonen dan jij.quote:
Verwend kutkindquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja rustig. Wil wel luxer wonen dan jij.
Ga daar niet langs, sry.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:39 schreef richolio het volgende:
[..]
De melk is trouwens wéér op, Nick. Als je zo nog even naar de C1000 gaat kan je dan wat meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |