Zo is datquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, je begint vol goede moed aan zo'n Ikeapakket. Maar ineens heb je hem per ongelijk om je heen gebouwd en ligt de sleutel er buiten.
Jouw foto? Supermooi perspectief enzoquote:
Santa Mariaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Cheers. De mijne is bijna op. Wat voor wiet heb je?
Club Suck en Tuf Suck dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen in ONZ-SC en GRTD zijn mijn schatjes
Something something tas met dildo's?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo is dat
Ws bang voor sociale druk enzo. Heb ik het verhaal wel eens verteld?
Vond wel een keer lube en condooms in zijn werktas. En ik had ooit OpenDNS op d router gezet, en bijzonder veel gay en homo bovenaanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Something something tas met dildo's?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:28 schreef DrNick het volgende:
Maar het verhaal dus, ik had eens Grindr op mijn telefoon, en toen zag ik zijn naam wel heel dichtbij, echt 2 meter ofzo. Toen locatie veranderd, met hem gaan praten (wist niet dat ik het was), en toen heb ik hem alles gevraagd enzo
Hmm, dat grindr verhaal wist ik niet nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:28 schreef DrNick het volgende:
Maar het verhaal dus, ik had eens Grindr op mijn telefoon, en toen zag ik zijn naam wel heel dichtbij, echt 2 meter ofzo. Toen locatie veranderd, met hem gaan praten (wist niet dat ik het was), en toen heb ik hem alles gevraagd enzo
Toen tegen mijn zusje gezegd, wilde het eigenlijk niet geloven. Kwam thuis van werk ofzo toen, en toen heb ik hem naar boven geroepen. Toen wist hij wel hoe laat het was.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
Dat was bijna een awkward grindr date geweest.
Poeh..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Toen tegen mijn zusje gezegd, wilde het eigenlijk niet geloven. Kwam thuis van werk ofzo toen, en toen heb ik hem naar boven geroepen. Toen wist hij wel hoe laat het was.
iPhone 6 cameraquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo is dat
Ws bang voor sociale druk enzo. Heb ik het verhaal wel eens verteld?
[..]
Jouw foto? Supermooi perspectief enzo
Boh, goede cameraquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
iPhone 6 camera![]()
Ja net gemaakt, ook mijn joint
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
die kwam ik een keer tegen
ik sloeg hem naar de tering
waaaaaaaaaatttttttquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:28 schreef DrNick het volgende:
dat eindstukje is wel heerlijk met een pilletjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:30 schreef DrNick het volgende:
http://open.spotify.com/track/5VRI5mHFHJVRoXIYSHOqEz
Niice.
Nee, maar dat was omdat hij mijn geld jattequote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:35 schreef Amarantha het volgende:
Wel nu nog goed contact met hem Nick?
ben jij nick van de weblogquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, maar dat was omdat hij mijn geld jatte
15-jarige aandachtshoer die zijn nick's zusje wil, zelfs dickpics heeft gestuurd naar nick om door te sturenquote:
Had een ban.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
en hij heeft een ban omdat hij volwassen mannen dreigde "kankerhard te stompen" ofzo
hou op met die smilee die ziet er niet aardig uitquote:
Nee. Mijn favoriete smiley.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:41 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
hou op met die smilee die ziet er niet aardig uit
daar voel ik me niet fijn bij
dus hou op
bedankt
Welke twink?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nick vind hem nu vast liev en wil die twink
ben je homo?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:45 schreef DrNick het volgende:
Nah, misschien. Ik bedoel, hij is niet echt lelijk ofzo, maar ik zou hem niet geven denk ik. Is gewoon een kutpuber nu.
Ga slapen dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 03:12 schreef DrNick het volgende:
Mutti zet gewoon het licht in mijn kamer uit en zegt dat ik moet gaan slapen
Ik wil een screenshot als bewijs.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 03:57 schreef DrNick het volgende:
Jongens, ik ben uit de kast voor alles en iedereen. Yay mij
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil een screenshot als bewijs.
1. Maar het is dan ook 4 uur 's nachtsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je likes of reactiessss?
Naam en allesquote:
Zeker leukquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:19 schreef PeZu het volgende:
het was ene leuke nacht heren![]()
![]()
bondage succes met je kies![]()
dr nick, geniet van je openbaring
Thanks thanks, komt goedquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:19 schreef PeZu het volgende:
het was ene leuke nacht heren![]()
![]()
bondage succes met je kies![]()
dr nick, geniet van je openbaring
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:16 schreef bondage het volgende:
Zo, weer in het land der levenden. Alleen jammer dat ik wakker werd met pijnVerstandskies is blijkbaar volledig aan het doorkomen en nu is mijn tandvlees opgezwollen en pijnlijk.
Hopelijk gaat het over, anders maar naar de tandarts en dan kaakchirurg om dat kreng te laten trekken. Wel kut dat de tandarts in het weekend niet werkt, zit nu maar paracetamol te vreten tegen de immense pijn.
Auwquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:16 schreef bondage het volgende:
Zo, weer in het land der levenden. Alleen jammer dat ik wakker werd met pijnVerstandskies is blijkbaar volledig aan het doorkomen en nu is mijn tandvlees opgezwollen en pijnlijk.
Hopelijk gaat het over, anders maar naar de tandarts en dan kaakchirurg om dat kreng te laten trekken. Wel kut dat de tandarts in het weekend niet werkt, zit nu maar paracetamol te vreten tegen de immense pijn.
mogguhquote:
welluk?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:51 schreef DrNick het volgende:
Dat is Busty Buffy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwarktassen.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Dankjequote:
als dat maar goed gaatquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:00 schreef Amarantha het volgende:
Straks even een broodje warme beenham halen
middag zuzwabberuquote:
haha je hebt gewoon relatie van je ouders verklootquote:Op zaterdag 28 februari 2015 02:28 schreef DrNick het volgende:
Goedemiddag. Ik gluurbuurde even en zag je post. Sorry voor het zo binnenvallenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:48 schreef Amarantha het volgende:
Mensen. Dillema. Mijn achtertante leeft dus nog. Heb haar adres maar ze staat dus niet in het telefoonboek. Ik kan wel 2 huizen verder van haar het telefoonnummer vinden. Zal het raar zijn om daar heen te bellen? Vragen of Mevr. Bos er nog woont en of ze het telefoonnummer kunnen vragen voor mij?
Niemand in de familie heeft echt contact met haar dus weet geen andere manier om haar te bereiken. Juist omdat niemand contact met haar heeft wil ik ook weer contact opnemen.
Ze moet inmiddels behoorlijk oud zijn dus die schrijft sowieso niet terug. En mijn moeder mag hard roepen dat ze daar nog woont, wil het eerst zeker weten. Als ze is komen te overlijden dan denk ik dat mijn moeder het ook niet weetquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:54 schreef Voxs het volgende:
Is een brief of kaartje sturen naar haar adres geen idee?
Al die stalkersquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:59 schreef Amarantha het volgende:
Haha. Kreeg 1 van de buren aan de telefoon. Ik uitleggen dat ik mijn achtertante zoek en dat ze als het goed is 3 huizen verder op zou moeten wonen.. Hangen ze opBitches. En nemen ook niet meer op. Dan niet joh lol
hahahahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:59 schreef Amarantha het volgende:
Haha. Kreeg 1 van de buren aan de telefoon. Ik uitleggen dat ik mijn achtertante zoek en dat ze als het goed is 3 huizen verder op zou moeten wonen.. Hangen ze opBitches. En nemen ook niet meer op. Dan niet joh lol
Zo gaan de dingen. Men verliest elkaar uit het oog om welke reden dan ook. Genoeg mensen die sommige familieleden nooit meer zien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze moet inmiddels behoorlijk oud zijn dus die schrijft sowieso niet terug. En mijn moeder mag hard roepen dat ze daar nog woont, wil het eerst zeker weten. Als ze is komen te overlijden dan denk ik dat mijn moeder het ook niet weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |