Jaaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
deze sc is vet leuk op het moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ssst engels praten and act like a touristquote:
Ah, as usual.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ssst engels praten and act like a tourist
why do we have to speak english?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ssst engels praten and act like a tourist
Whaaaaaaaasssaaaa?quote:
Mods.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
why do we have to speak english?
Hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat zie je nu je molly op hebt?
Zal zo'n mod de hele dag de stream volgen om zo te controleren of het wel allemaal op waarheid berust wat er gepost wordt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon beledigen en wegpesten ja toch. Wat UTO haat opmerkingen hier en daar en alles
Okay, emotie zou het kunnen beinvloeden en je serotonine wordt nu juist leeggegooid hahaquote:
Dk is wel cute hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon beledigen en wegpesten ja toch. Wat UTO haat opmerkingen hier en daar en alles
Volg je Vsauce toevalllig?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat dit universum is ontstaan uit een zwart gat in een ander universum. Zwarte gaten zijn sterren die onder hun eigen zwaartekracht zijn bezweken, dus misschien keert het zicht daar binnen om. Wow.
Dan krimpt alles er buiten en wordt er heen getrokken en groeit daar binnen
denk ik
Neequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal zo'n mod de hele dag de stream volgen om zo te controleren of het wel allemaal op waarheid berust wat er gepost wordt?
Weet je wat ik pas echt vervelend vindquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal zo'n mod de hele dag de stream volgen om zo te controleren of het wel allemaal op waarheid berust wat er gepost wordt?
quote:
TRUquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet je wat ik pas echt vervelend vindDie topics zoals over die chicks in panama en al die theorieën die daar los gelaten worden
Nouquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was niet serieus![]()
Alsof ik iemand weg kan pesten
![]()
Dat is ook maar vaag idd. Ik distantieer me daar liever van.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet je wat ik pas echt vervelend vindDie topics zoals over die chicks in panama en al die theorieën die daar los gelaten worden
Ja maar het staat in NWSquote:
Wat?quote:
ik ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is ook maar vaag idd. Ik distantieer me daar liever van.
Chippie?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar het staat in NWS
[..]
Wat?![]()
[..]
ik ook
Dag elbee, slaap welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga pitten, was gezellig.
Trusten!
Nou, je maakte mijn bollen opmerking belachelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was niet serieus![]()
Alsof ik iemand weg kan pesten
![]()
Maarrrrrr ik nam hem daarna terug!!!!!! Het spijt me oprechtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Nou, je maakte mijn bollen opmerking belachelijkHad niet veel gescheeld of ik had hier nooit meer gepost.
Trustenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Trusten!
trustequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Trusten!
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maarrrrrr ik nam hem daarna terug!!!!!! Het spijt me oprecht
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:49 schreef Flippiee het volgende:
Ho ik zie net dat het topic van die chicks in Panama in BNW zit.Ik moet even een fout toegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |