Jaaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
deze sc is vet leuk op het moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ssst engels praten and act like a touristquote:
Ah, as usual.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ssst engels praten and act like a tourist
why do we have to speak english?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ssst engels praten and act like a tourist
Whaaaaaaaasssaaaa?quote:
Mods.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
why do we have to speak english?
Hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat zie je nu je molly op hebt?
Zal zo'n mod de hele dag de stream volgen om zo te controleren of het wel allemaal op waarheid berust wat er gepost wordt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon beledigen en wegpesten ja toch. Wat UTO haat opmerkingen hier en daar en alles
Okay, emotie zou het kunnen beinvloeden en je serotonine wordt nu juist leeggegooid hahaquote:
Dk is wel cute hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon beledigen en wegpesten ja toch. Wat UTO haat opmerkingen hier en daar en alles
Volg je Vsauce toevalllig?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat dit universum is ontstaan uit een zwart gat in een ander universum. Zwarte gaten zijn sterren die onder hun eigen zwaartekracht zijn bezweken, dus misschien keert het zicht daar binnen om. Wow.
Dan krimpt alles er buiten en wordt er heen getrokken en groeit daar binnen
denk ik
Neequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal zo'n mod de hele dag de stream volgen om zo te controleren of het wel allemaal op waarheid berust wat er gepost wordt?
Weet je wat ik pas echt vervelend vindquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal zo'n mod de hele dag de stream volgen om zo te controleren of het wel allemaal op waarheid berust wat er gepost wordt?
quote:
TRUquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet je wat ik pas echt vervelend vindDie topics zoals over die chicks in panama en al die theorieën die daar los gelaten worden
Nouquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was niet serieus![]()
Alsof ik iemand weg kan pesten
![]()
Dat is ook maar vaag idd. Ik distantieer me daar liever van.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet je wat ik pas echt vervelend vindDie topics zoals over die chicks in panama en al die theorieën die daar los gelaten worden
Ja maar het staat in NWSquote:
Wat?quote:
ik ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is ook maar vaag idd. Ik distantieer me daar liever van.
Chippie?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar het staat in NWS
[..]
Wat?![]()
[..]
ik ook
Dag elbee, slaap welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga pitten, was gezellig.
Trusten!
Nou, je maakte mijn bollen opmerking belachelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was niet serieus![]()
Alsof ik iemand weg kan pesten
![]()
Maarrrrrr ik nam hem daarna terug!!!!!! Het spijt me oprechtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Nou, je maakte mijn bollen opmerking belachelijkHad niet veel gescheeld of ik had hier nooit meer gepost.
Trustenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Trusten!
trustequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Trusten!
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maarrrrrr ik nam hem daarna terug!!!!!! Het spijt me oprecht
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:49 schreef Flippiee het volgende:
Ho ik zie net dat het topic van die chicks in Panama in BNW zit.Ik moet even een fout toegeven.
Droom zacht schatjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Trusten!
Dekentje? Warme kleding?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:52 schreef Flippiee het volgende:
het is zo niet normaal hoe koud ik het heb#twitter #dagboek
Nicequote:
pilletje helpt ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb winterdekbed, sprei, deken, lange kleding, sokken en pantoffels![]()
Je mist een lekker warm mannenlichaam denk ikquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb winterdekbed, sprei, deken, lange kleding, sokken en pantoffels![]()
Nice nice.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Nice![]()
Mijn trip begint af te nemen, zo nu en dan wel vlagen tussendoor. Zo maar ff jointje roken denk ik.
Neuhquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Je mist een lekker warm mannenlichaam denk ik
firstworldproblems all the way want ik heb een dak boven mijn hoofd, kachel, en dekensquote:
zie het soms langskomen, kijk dan een aantal aflveringen en zie het een aantal maanden nietquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:57 schreef PeZu het volgende:
Vet lang opbljjven is niet moeiljk zo moeilijk hoor. Wij hebben daar een geheim truicje voor. Je moet gewoon nog niet gaan slapen
Bijzonderquote:
quote:[..]
firstworldproblems all the way want ik heb een dak boven mijn hoofd, kachel, en dekens
Trustenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:58 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik ga slapen, knetter moe
Welterusten
Ik volg hem, vind het erg interessant.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zie het soms langskomen, kijk dan een aantal aflveringen en zie het een aantal maanden niet
We hebben een gaatje in de vloer z9dat we naar elkaar koekeloerquote:
Skattig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
We hebben een gaatje in de vloer z9dat we naar elkaar koekeloer![]()
We hebben ook een gaatje in muur zodat we naar elkaar kunnen gluurquote:
Beetje rare indeling qua kamers danquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
We hebben ook een gaatje in muur zodat we naar elkaar kunnen gluur
Nee johquote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje rare indeling qua kamers dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2015 01:12:30 ]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:12 schreef DrNick het volgende:
[..]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah ja, aan vervanging toe dus.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:12 schreef DrNick het volgende:
Het was een Ernie, heb er ook nog een nieuwe van gekocht. In kartonnen verpakking ook nog
Haar geknipt, en 17 jaar liefde.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:14 schreef PeZu het volgende:
Dude ik zie een er geen ernue in hoor![]()
Wtf hell happende
Onvervangbaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nimmer. Die in karton is enkel voor gewoon.
Heb je wel knuffels van grote emotionele waarde gehad?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:17 schreef bondage het volgende:
Ik heb zelf niet echt knuffels. Als ik wil knuffelen en er is niemand in de buurt pak ik wel een dekentje of slaapzak
Nee, eigenlijk niet. Ik heb sowieso niet echt veel knuffels gehad vroeger. Ook niet nodig, dekentjes voldoen prima.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heb je wel knuffels van grote emotionele waarde gehad?
Die snapt het gewoon niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 01:19 schreef DrNick het volgende:
Er was een keer zo'n bitch in groep 6 die mij uitlachtte omdat ik knuffels had, en toen heb ik het tegen Meester Ad gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |