Nee, het gaat erom of de berichtgeving gevolgd is. Over B&E hebben de media toch ook geen vragen en antwoorden gepubliceerd?quote:Op zondag 1 maart 2015 12:16 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
En wat als hij wel gehoord is, denk je dan dat er gepubliceerd wordt wat gevraagd en geantwoord is?
Dat gebeurd sowieso niet. Als hij wel gehoord is wordt jij daar niet wijzer van.
En als hij niet gehoord is, wat dan, is hij dan weer verdacht?
Kijk dat is nog eens een Mirador. Daar zie je nog eens watquote:Op zondag 1 maart 2015 12:05 schreef 11en30 het volgende:
[..]
He bah moet dat nou zo halfnaakt op een berg gaan staan? Nergens voor nodig. En trek een jasje aan ja? Je weet maar nooit.
Bah ?quote:Op zondag 1 maart 2015 12:05 schreef 11en30 het volgende:
[..]
He bah moet dat nou zo halfnaakt op een berg gaan staan? Nergens voor nodig. En trek een jasje aan ja? Je weet maar nooit.
Oke, ik probeer me in te leven in hoe het voor iemand is om zijn/haar naam wereldwijd over het internet te zien gaan op een forum waar misdaadscenario's worden neergeschreven en als zijnde een "persoon die gehoord is in de zaak"quote:Op zondag 1 maart 2015 12:33 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom of de berichtgeving gevolgd is. Over B&E hebben de media toch ook geen vragen en antwoorden gepubliceerd?
Als hij niet gehoord is, dan verdenk ik'm echt niet hoor!![]()
Omdat hij destijds in de media tezamen met B&E werd genoemd, vroeg ik het me af.
quote:Op zondag 1 maart 2015 12:29 schreef Lutalo het volgende:
Ik zou dat Ceibo (of Ceiba) dat ten noorden zou liggen van Boquete, wel 's op de kaart willen zien.
De meeste users hier net als ikzelf kennen Panama en het gebied rondom Boquete niet en moeten het dus doen met informatie via internet.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:05 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Onzin dat moeten ze helemaal niet geweten hebben.
Bovendien zijn er ook al van die tunnels voor de mirador.
Gegevens ontleend aan de Panama Gazetteer (zij spellen het "gazeteer") van het Smithsonian Tropical Research Institute.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:05 schreef Lutalo het volgende:
Dankje. Is dat bij de Rio Estralita?
Hoe vind jij dat zo gauw? Googelen ( ook op Google Maps) levert bij mij niks op.
Het zijn meestal gehuchtjes van niks. De gegevens van de gazetteer zijn redelijk nauwkeurig, maar niet exact. Hier staan een paar huizen:quote:Op zondag 1 maart 2015 13:19 schreef Lutalo het volgende:
Al wandelend op Bing heb ik deze plek al eens gevonden en een foto van geplaatst.
[ afbeelding ]
Sorry,weet niet of dat jouw coördinaten zijn, of dat het toch nog westelijker moet wezen.
Niet alleen met een de steen, ook met rechthoekig object. http://oi58.tinypic.com/90a9av.jpgquote:Op zondag 1 maart 2015 12:51 schreef Lutalo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto met DE mogelijke steen ( + schuilmogelijkheid) is ergens genomen ( vlgs die website) langs de Sendero Pata de Macho.
En hoe en waarom zijn ze dáár dan terecht gekomen? Dat is me nogal een end weg.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:33 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Niet alleen met een de steen, ook met rechthoekig object. http://oi58.tinypic.com/90a9av.jpg
Nu alleen nog even de kringeltjes op de rechteroever vinden en we zijn er.
Google Earth vind ik het makkelijkst. Je zet een placemark en leest bij Properties de coördinaten af:quote:Op zondag 1 maart 2015 13:36 schreef Lutalo het volgende:
@Gorraay, je zou het me kunnen uitleggen, hoe ik van 'mijn'plek de coördinaten kan vinden, maar misschien net zo makkelijk![]()
voor me opzoeken? Pls?
er zijn geulen voor en na de mirador. De foto's op fb il zijn van voor de mirador.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:01 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Het grote verschil zit'm in het feit dat bij deze oversteek, je geen "tunnel" hebt. Het landschap op die route verandert niet zo drastisch als bij Boquete (bv de tunnel achter mirador). Aan foto's te zien op internet is het er minder begroeid en minder hoog.
Er zijn beschrijvingen en foto's beschikbaar van de 'tunnel" achter dé mirador. Dat is -voor velen- het meest avontuurlijke deel van het pad. Zie ook de foto's van IL die daar met toeristen doorheen loopt.
K&L móeten hebben geweten dat ze de CD waren overgestoken.
Als we dan zien waar Ceibo ligt, vraag ik me af in welke context deze plaats wordt bedoeld.quote:Op zondag 1 maart 2015 01:23 schreef vronie het volgende:
Even iets anders![]()
Is dit hier al voorbij gekomen http://translate.google.n(...)n-Panama&prev=search
En dan onder Buares 5 april 19.23 hij plaatst een bericht van IL van haar facebook.
Ik ben meer van het opzoeken dan hier een discussie te voeren
yepquote:
IPV 82.50 ( vlgs Gazeteer) moet het dan 82.30 zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |