Ik vind melk niet zo lekker dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik begin pure chocola steeds meer te waarderen
Melk met een half theelepeltje suiker en een blokje chocoladequote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind melk niet zo lekker dus dat scheelt.
zet je raam open eventjes, dan voel je een flinterdun laagje koud op je hoofd, maar de rest van je lichaam nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
Maar wat voel ik? Lastig uit te leggen. Het is wel tof.
Dansen de letters al over het scherm?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:28 schreef DrNick het volgende:
Maar wat voel ik? Lastig uit te leggen. Het is wel tof.
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ikquote:
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef PeZu het volgende:
vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef DrNick het volgende:[/b]
[..]
Whisky dien je puur te drinken.
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef PeZu het volgende:
vrijdag 27 februari 2015 23:27 schreef DrNick het volgende:[/b]
[..]
Whisky dien je puur te drinken.
Eens proberen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zet je raam open eventjes, dan voel je een flinterdun laagje koud op je hoofd, maar de rest van je lichaam niet
ga even lopen, drink water
Hij is stukquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:30 schreef bondage het volgende:
[..]
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ik
Goedkope whisky wat puur niet te zuipen valt is goed te mixen met cola.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:31 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
ja een mooie singele malt of single cask speyside of islay. cask strength maar blends mix ik
Ja, dat zal het zijn.quote:
Kijk eens goedquote:
Ja, het lijkt alsof ik iets heb gepost wat ik niet heb gepostquote:
Heb je daar..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
Ja, het lijkt alsof ik iets heb gepost wat ik niet heb gepostWaus hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |