je wordt altijd nog om je legitimatie gevraagd al je bier haalt?quote:Op maandag 2 maart 2015 09:12 schreef HeatWave het volgende:
http://www.upcoming.nl/di(...)t-we-echt-oud-worden
Nou, ik ben dus echt gewoon niet oud, punt, Ik herken me hier nauwelijk in. Alleen de feiten kloppen (spelers in de eredivisie) maar de rest, nope.
quote:Op maandag 2 maart 2015 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, en ik wil het ook niet weten en snap ook niet dat je erover begint
Nee, natuurlijk niet, dat zijn de feitelijkheden, maar de dingen als dat ik niet zo weten wat Bae en Vlog is, komop zeg, en Enzo Knol ken ik ook wel.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
je wordt altijd nog om je legitimatie gevraagd al je bier haalt?
Dat masker vind ik juist best grappig. Is een filmpje waarbij iemand met dat masker (dacht Tosh.0) gearresteerd word met alcohol achter het stuur.quote:
Nee, dat deed ik niet, jij interpreteerde het zo.quote:
Maar kende iedereen bulbasaur nogquote:Op maandag 2 maart 2015 09:23 schreef HeatWave het volgende:
En 16, er zijn 718 pokemon, toen er nog 150 waren was het ook al een infantiel kutspel.
Bae heb ik pas een keer opgezocht, vlog zegt me niets.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dat zijn de feitelijkheden, maar de dingen als dat ik niet zo weten wat Bae en Vlog is, komop zeg, en Enzo Knol ken ik ook wel.
En dat beest dat op 'hatsjoe' rijmt en wat dood moestquote:
Die zag ik ja, vond ik ook maar naarquote:Op maandag 2 maart 2015 09:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat masker vind ik juist best grappig. Is een filmpje waarbij iemand met dat masker (dacht Tosh.0) gearresteerd word met alcohol achter het stuur.
Bulbasaur.quote:
Omdat ie onder het linkje van HW stondquote:Op maandag 2 maart 2015 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik niet, jij interpreteerde het zo.
Je zou er hoogstens de vraag uit halen waarom je erover begint.
Vlog ken ik wel maar die andere twee dan weer nietquote:Op maandag 2 maart 2015 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dat zijn de feitelijkheden, maar de dingen als dat ik niet zo weten wat Bae en Vlog is, komop zeg, en Enzo Knol ken ik ook wel.
Ik snap het oprecht ook niet, ok je heoft en kan niet alles te weten, maar tegenwoordig door alleen maar de AT te checken ben je toch gewoon bij de tijd?quote:Op maandag 2 maart 2015 09:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bae heb ik pas een keer opgezocht, vlog zegt me niets.
Hoax! Pokemon is nooit uitgekomen op de Commodore 64!quote:Op maandag 2 maart 2015 09:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Bulbasaur.![]()
Ik heb nog een spel op de 64 waarbij je allerlei Pokemon moet fotograferen in het wild.
Pikachuquote:Op maandag 2 maart 2015 09:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat beest dat op 'hatsjoe' rijmt en wat dood moest
Maar wel op de Nintendo... Echt waar!quote:Op maandag 2 maart 2015 09:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoax! Pokemon is nooit uitgekomen op de Commodore 64!
Nee, daar kwamen goeie spellen voor uitquote:Op maandag 2 maart 2015 09:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoax! Pokemon is nooit uitgekomen op de Commodore 64!
Ik had hem op m'n uhm, zo'n handheld ding van nintendoquote:Op maandag 2 maart 2015 09:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Bulbasaur.![]()
Ik heb nog een spel op de 64 waarbij je allerlei Pokemon moet fotograferen in het wild.
Ik check alleen dig en R&PSC. BAE opgezocht omdat het een 9gag begrip is/wasquote:Op maandag 2 maart 2015 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het oprecht ook niet, ok je heoft en kan niet alles te weten, maar tegenwoordig door alleen maar de AT te checken ben je toch gewoon bij de tijd?.
BAE is meer dan alleen 9gag helaasquote:Op maandag 2 maart 2015 09:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik check alleen dig en R&PSC. BAE opgezocht omdat het een 9gag begrip is/was
Die heb ik ook nog. Een gele, in de kleur van Pikachu met zijn logo erop.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had hem op m'n uhm, zo'n handheld ding van nintendoAl heb ik dat ding niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |