Strandquote:
In anderhalve week ga ik niet bruin wordenquote:Op zondag 1 maart 2015 22:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
* Belsezar schrijft in agenda, vanaf medio april en gedurende mei regelmatig zonnebankje pakken
Wel wat frisser dan in Spanjequote:
Mooi! Maar koud, ik counter:quote:
Vies waterquote:Op zondag 1 maart 2015 22:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi! Maar koud, ik counter:
[ afbeelding ]
Ja daar heb ik weer mazzel mee, ik ben in 3 dagen al mooi bruin. Half uurtje in het zonnetje met een biertje is genoeg voor mij.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In anderhalve week ga ik niet bruin worden
Ik ben een dieseltje. Als ik eenmaal wat kleur heb kan het hard gaan. Maar ik kom echt never in de zon, want veel te koud hier in Nederlandquote:Op zondag 1 maart 2015 22:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja daar heb ik weer mazzel mee, ik ben in 3 dagen al mooi bruin. Half uurtje in het zonnetje met een biertje is genoeg voor mij.
Het zuiden waar ik heen ga is het inderdaad helaas niet tropisch blauw.quote:
Ook niet in de zomer?quote:Op zondag 1 maart 2015 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben een dieseltje. Als ik eenmaal wat kleur heb kan het hard gaan. Maar ik kom echt never in de zon, want veel te koud hier in Nederland
Vind dit beeld een stuk minder mooi, eigenlijkquote:Op zondag 1 maart 2015 22:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi! Maar koud, ik counter:
[ afbeelding ]
Ieder zijn dingquote:Op zondag 1 maart 2015 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind dit beeld een stuk minder mooi, eigenlijk.
Dat is wel mooiquote:Op zondag 1 maart 2015 22:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zuiden waar ik heen ga is het inderdaad helaas niet tropisch blauw.
Gelukkig wel dolfijntjes en walvissen
Zelden. Ik woon langs de kust en het waait hier altijd. Echt veel te koudquote:
quote:
Niet dat dat niet mooi is, maar mijn foto vind ik net zo mooi zo niet mooier om te zien, want zon en strandquote:Op zondag 1 maart 2015 22:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ieder zijn ding
Shit! Nu ben ik vergeten dat mijn andere chip met mijn paardenfotos nog in Brazilie ligt
Ik wil ook zulke foto'squote:Op zondag 1 maart 2015 22:34 schreef MissMSX het volgende:
Foto's van onze (Air en ik) eerste vakantie samen kijken
* mompelt iets over nostalgische gevoelensquote:Op zondag 1 maart 2015 22:34 schreef MissMSX het volgende:
Foto's van onze (Air en ik) eerste vakantie samen kijken
quote:Op zondag 1 maart 2015 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook zulke foto's. Lees: Vakantiefoto's van mij en mijn ware liefde. Niet foto's van jou en Air
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja, deze verdienen het echt. Die breezerfotoquote:Op zondag 1 maart 2015 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* mompelt iets over nostalgische gevoelens
Toen waren we al zo leuk samen.quote:Op zondag 1 maart 2015 22:45 schreef MissMSX het volgende:
Ja, deze verdienen het echt. Die breezerfoto
Ja he?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 22:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ze zijn echt de moeite waard hoor
En dat wilde ik ook wel op jouw leeftijd. En snel daarna gebeurde het ook ineensJe weet hoe houd ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Mja, wie weet mag het voor mij ook eens zover zijn.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zo om en nabijquote:Op zondag 1 maart 2015 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet hoe houd ik ben?
Mja, wie weet mag het voor mij ook eens zover zijn.
28quote:Op zondag 1 maart 2015 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo om en nabij
Het is je gegund. Misschien toch een leuke Duitser deze zomer
Soms hoeft iemand niet helemaal weg te zijn om plaats genoeg te hebben voor een nieuw iemandquote:Op zondag 1 maart 2015 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
28. Oud dus.
Mwa, ik zit met iemand anders in m'n hoofd. En zolang hij er nog zit, is er geen ruimte voor een ander.
Het ligt wat ingewikkelder dan datquote:Op zondag 1 maart 2015 22:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Soms hoeft iemand niet helemaal weg te zijn om plaats genoeg te hebben voor een nieuw iemand
Maar ik ken het gevoel. Het loopt zoals het loopt. Je kunt er helaas weinig aan doen om het te sturen
Alles sal reg komquote:Op zondag 1 maart 2015 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ligt wat ingewikkelder dan dat. Maar het zal vast wel goed komen
.
Daar zijn ook duinen jaquote:Op zondag 1 maart 2015 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Strand
Gelukkig is de Veluwe ook wel oké.
En water.quote:
Wij hebben dan weer een natte pan.quote:
En een drogequote:
Heuvel?quote:
Duintop klinkt wel poetischerquote:
Amaiquote:Op zondag 1 maart 2015 23:40 schreef MissMSX het volgende:
Wel riskant, want ik lees net dat er weinig helmgras op d'r duintop staat. Straks verwaait-ie
Geen idee waar je het over hebt, en ik wil het ook niet weten en snap ook niet dat je erover begintquote:Op maandag 2 maart 2015 09:14 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn dat toch voor enge babymaskers
Dan heb jij een rare jeugd gehadquote:Op maandag 2 maart 2015 09:12 schreef HeatWave het volgende:
http://www.upcoming.nl/di(...)t-we-echt-oud-worden
Nou, ik ben dus echt gewoon niet oud, punt, Ik herken me hier nauwelijk in. Alleen de feiten kloppen (spelers in de eredivisie) maar de rest, nope.
Wat ik eng vind is als iemand die in 1995 geboren is, al een kind heeft. Dan voel ik me oud. In de rest herken ik me ook niet zo.quote:Op maandag 2 maart 2015 09:12 schreef HeatWave het volgende:
http://www.upcoming.nl/di(...)t-we-echt-oud-worden
Nou, ik ben dus echt gewoon niet oud, punt, Ik herken me hier nauwelijk in. Alleen de feiten kloppen (spelers in de eredivisie) maar de rest, nope.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |