Dus dat, mijn hemel.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
Beest van een kaart deze
[ afbeelding ]
10x beter dan de Warlock versie ervan.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
Beest van een kaart deze
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:16 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog goede ideeën voor dit deck, of kaarten die ik er absoluut in moet stoppen/uit moet halen? Ik wilde eens een keer een Druid deck met Savage Roar en Force of Nature maken. Tot nu toe alles mee gewonnen vandaag, dus op zich werkt het wel! Combo'tje werkt natuurlijk goed (en soms is alleen Savage Roar al voldoende). Thalnos en Pyromancer synergizen ook in dit deck heel fijn met Swipe en Wrath.
De kaarten waar ik over twijfel zijn Sludge Belcher en in mindere mate Anodized Robo Cub en Harvest Golem. Toch kiezen voor agressievere opties, bijvoorbeeld een Loatheb en een Azure Drake voor de Sludge Belchers? Ik heb tot nu toe trouwens geen potjes verloren op die kaarten of gemerkt dat ze echt in mijn nadeel werkten.
Normaal gesproken speel ik deze defensieve variant:Belcher is uitstekend - ik zou eerder de cubs eruit doen dan Belcher. Sticky (dus meer kans om te kunnen combo'en met Roar) en een goede statline.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Azure Drake is een goede vervanger (als je het toch over synergy met Swipe of Wrath hebt...)
Zelf vandaag weer eens serieus geladdered. 16-4 in de noobranks.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker aan het winstreaken ook.
Mulligan: gooi traps en alles duurder dan 2 mana weg. In sommige gevallen zou je een eaglehorn bow of baron rivendare vast kunnen houden. (Als je al wat goedkope deathrattle beestjes in handen hebt.)
[ Bericht 18% gewijzigd door Molurus op 08-03-2015 14:28:55 ]Niet meer aanwezig in dit forum.
Binnen een paar maanden geloof ik, zijn het nu in alpha aan het testen binnen Blizzard.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Kwam Hearthstone nu ook uit voor op telefoon?
Zijn ze mee aan het testen momenteel. Heb wat afbeeldingen gezien waar hearthstone op de telefoon wordt gespeeld.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Kwam Hearthstone nu ook uit voor op telefoon?
AH oké, dacht het te hebben gelezen maar kon het niet terugvinden.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Binnen een paar maanden geloof ik, zijn het nu in alpha aan het testen binnen Blizzard.
Ik koop geen packs meer, gold nodig voor BRMquote:Op zondag 8 maart 2015 17:24 schreef Molurus het volgende:
Woot, Marlorne erbij. Ik mis nu nog 22 legendaries.
Lekker hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 17:24 schreef Molurus het volgende:
Woot, Malorne erbij. Ik mis nu nog 22 legendaries.
Well played!quote:
quote:
paladin ftwquote:Op maandag 9 maart 2015 17:39 schreef Omentuva het volgende:
[ afbeelding ]
Paladins hebben geen burst, zei u?
Ik ga elke maand voor legend.quote:
zolang er niet teveel power creep is, ben ik tevreden. Het zou toch vet zijn als Raggie na 15jaar nog relevant zou zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup, en mooie aan uitbreidingen is dat het aantal mogelijke potjes exponentieel toeneemt. Dus elke paar kaarten extra kunnen de meta totaal omgooien.
Ben enorm voorstander van zoveel mogelijk kaarten, ook als ze redelijk op elkaar lijken.
Gisteravond in een soepele run van level 17 naar 11 met met ongeveer 5 losses denk ik. 0 oil rogues tegengekomenquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:32 schreef Omentuva het volgende:
Vandaag was niet mijn dag. Nét meer dan 50 % (dankzij winstreak of 2 wel ergens paar sterren meer omhoog dan gedacht, maar dat houdt ook zo op), maar ik moet me even bezinnen op fucking Oil Rogues met hun absurde burst.
Misschien toch maar Harrison craften en in m'n deck stoppen voor de Cult Master.
Aan de andere kant, zolang ik 2/3e win tegen Mechmages.
Rond dat moment ging de lol er bij mij destijds ook wel van af jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:56 schreef Noppie2000 het volgende:
Rank 6Rank 5 moet vandaag nog wel lukken, daarna begint het grinden
Lekker! Wat een geluk...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:11 schreef Noppie2000 het volgende:
Damn. Was goud aan het sparen voor BRM, maar had nog maar 1000 nu en dat gaat nooit op tijd lukken, dus besloten er packs van te kopen. In 10 packs Prophet Valen, Cairn en Archmage Antonidas
Niet op tijd lukken is eigenlijk een andere manier om dingen als 'geen geduld' en 'ik wil packs openen' te zeggenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:33 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Lekker! Wat een geluk...
Daarnaast had je nog wel tijd hoor, want elke week wordt een wing unlocked.
share pleasequote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:48 schreef Molurus het volgende:
Oeh, ja... ik heb al een demonlock deck. Die kaart past er perfect in!
Alstu:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo sterk als mijn hunter deck, maar het is zeker een sterk deck.
Suggesties zoals altijd welkom trouwens.Niet meer aanwezig in dit forum.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Alstu:ziet er goed uit. Ik wil een hybrid maken van handlock met demonlock. Het schijnt goed te werken, maar ik kom niet toe aan een goede 30 slot deck te maken. jij ook tips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo sterk als mijn hunter deck, maar het is zeker een sterk deck.
Suggesties zoals altijd welkom trouwens.
Het demonlock deck waar de mijne op gebaseerd is was half een handlock deck, maar weet niet zeker waar ik hem vandaan had. Ik zal eens zoeken straks.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:32 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ziet er goed uit. Ik wil een hybrid maken van handlock met demonlock. Het schijnt goed te werken, maar ik kom niet toe aan een goede 30 slot deck te maken. jij ook tips?
Die had ik erin zitten... ik heb Jar zelfs in gold, Maar op de 1 of andere manier ben ik er toch niet zo heel tevreden over. Als ik 9 mana uitgeef dan wil ik een knalkaart, niet een kaart die misschien twee beurten later damage begint te doen. (Met maar 15 health ben je dan al lang dood.)quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Waarom geen Jaraxxus? Ziet eruit als een gemis iig
Ik heb eigenlijk alles in huis om een deck te bouwen. Het is de vraag wat ik er allemaal in wil gooien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het demonlock deck waar de mijne op gebaseerd is was half een handlock deck, maar weet niet zeker waar ik hem vandaan had. Ik zal eens zoeken straks.
Heb je al iets van een basis?
Met uitzondering van jaraxxus zou ik die er allemaal in stoppen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:18 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alles in huis om een deck te bouwen. Het is de vraag wat ik er allemaal in wil gooien.
Heb jaraxxus, malganis, golems, protectors, defenders, twilight drakes, dark bombs, je noemt het maar op en ik heb het.
Hihi,mistress of pain en pompenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Met uitzondering van jaraxxus zou ik die er allemaal in stoppen.Als een demon/handlock hybrid je idee is althans.
En mistress of pain is echt een ontzettend goede kaart als je haar kunt oppompen. Daar heb ik echt al heel veel lol van gehad.
PS: Of die mistress zo goed past in een hand/demon deck is maar de vraag bedenk ik me nu.
Ja, je moet wat taunts hebben als je een facehunter tegen komt. Het is ook wel een vrij makkelijk deck ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:22 schreef LethalNinja het volgende:
Iemand trouwens nog tips tegen de hunter aggro decks, ze beaten mij toch wel vaak......
Lijkt ook zo el cheapo alles wat ze op 't bord gooien sturen ze meteen op je hero, ze hoeven neit eens na tedenken of ze voor board clear of face gaan..
nadeel van zomaar taunts erin doen is dat ik mijn synergie verlies, en het heet dus "facehunter" heb echt de pest aan dat deck. 0.0 skill denk ik zoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, je moet wat taunts hebben als je een facehunter tegen komt. Het is ook wel een vrij makkelijk deck ja.
Welk deck gebruik je? Zonder vroege counter is het nu eenmaal een lastig deck om van te winnen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:54 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
nadeel van zomaar taunts erin doen is dat ik mijn synergie verlies, en het heet dus "facehunter" heb echt de pest aan dat deck. 0.0 skill denk ik zo
Ik weet niet hoe mijn deck heet, ik heb hem een keer ergens vandaan geplukt. Hij werkt vaak wel lekker maar hij heeft tweaks nodig tegen onder andere de facehunter.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Welk deck gebruik je? Zonder vroege counter is het nu eenmaal een lastig deck om van te winnen.
Ik zou denk ik 1 Azure Drake vervangen voor Antique Healbot. Geeft net dat beetje extra tijd om de genadeklap te geven tegen Facehunters.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:03 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe mijn deck heet, ik heb hem een keer ergens vandaan geplukt. Hij werkt vaak wel lekker maar hij heeft tweaks nodig tegen onder andere de facehunter.
2 x many wyrm
1 x zombie chow
2 x flame cannon
2 x frostbolt
2 x unstable portle
2 x mad scientist
2 x sorceress apprentice
1 x arcane intellect
2 x counterspell
2 x mirror entity
1 x kirin tor mage
2 x fireball
1 x kezan mystic
2 x azure drake
1 x loatheb
2 x sludge belcher
1 x sylvanas
1 x dr boom
1x ragnaros
tips zijn uiteraard welkom
Ik ben nu btw rank 6, dus ik kom alleen maar tegen:
- facehunters
- fatigue mages en mech mages
- control/ weapon warriors
- control paladins
Das wellicht een hele handige, sowieso verlies ik meestal nét aan van de face hunter. Dat ik denk één turn meer(!) en ik had hem... Dit deck heeft geen enkele healing en ééntje kan geen kwaad natuurlijk.. De combo van azure drake en een magic spell is toch vrij zeldzaam.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:17 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik zou denk ik 1 Azure Drake vervangen voor Antique Healbot. Geeft net dat beetje extra tijd om de genadeklap te geven tegen Facehunters.
Met 2x sludge heb je toch al genoeg tauntsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:54 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
nadeel van zomaar taunts erin doen is dat ik mijn synergie verlies, en het heet dus "facehunter" heb echt de pest aan dat deck. 0.0 skill denk ik zo
valt tegen hoor, veel hunter decks runnen ook 2 x een 2 drop owl en die haalt dan én mijn mirror entity secret onderuit én natuurlijk mijn sludge belcherquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Met 2x sludge heb je toch al genoeg taunts
dit dus, ja het is officieel free to play, maar zonder kaarten van packs kan je gewoon niks maken dat ook maar in de buurt komt van rank 20. Wil je echt ook games winnen en plezier hebben zul je toch al snel 50+ euro erin moeten steken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:17 schreef 2Happy4U het volgende:
Moet wel zeggen dat je als een nieuwe F2P-er nauwelijks kans maakt.
Matchmaking houdt rekening met je win rate en dat soort dingen, dat soort decks kom je in het begin nooit tegen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:34 schreef LethalNinja het volgende:
Casual play wordt ook snel een stuk pittiger, als ik nu casual play doe dan speel ik ook altijd tegen decks die nauwelijks onderdoen voor ranked decks. Achja je kan sowieso wel hearthstone spelen natuurlijk desnoods tegen de computer.
true thatquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Matchmaking houdt rekening met je win rate en dat soort dingen, dat soort decks kom je in het begin nooit tegen.
Veel goede kaarten heb je Nax voor nodig of waarschijnlijk BRD, die kost dan 700 goud per 2 kaarten wat overdreven is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:30 schreef Noppie2000 het volgende:
Je moet niets. In casual play kun je genoeg winnen. Mijn vriendin begin na GvG en heeft nu gewoon een aardige collectie.
Ja, het duurt een stuk langer, maar is gewoon goed doenbaar.
Met nog meer uitbreidingen kan het wel ontmoedigend gaan werken, dat dan weer wel.
700 goud per 2 kaarten? Wel iets meerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Veel goede kaarten heb je Nax voor nodig of waarschijnlijk BRD, die kost dan 700 goud per 2 kaarten wat overdreven is.
Toch is het ergens misleidend...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
700 goud per 2 kaarten? Wel iets meer
En het blijft hetzelfde: duurt langer, maar is niet ondoenbaar. Doe dailies en speel een paar potjes en je het per 2 weken een nieuwe wing. Kan zelfs per week
Ik vind het ook duur, maar ja, ze moeten mensen aanmoedigen centjes uit te geven natuurlijk.
Ik ben een tijdje terug een F2P begonnen (American server), speel ik voornamelijk Arena (en 1e wing Nax al gespeeld). Maar om lvl 10 voor alle classes te halen kwam ik al serieuze decks tegen. Kan ook aan tijdzones liggen, maar is een eneorme blokkade om daar verder te spelen...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Matchmaking houdt rekening met je win rate en dat soort dingen, dat soort decks kom je in het begin nooit tegen.
Dit is mijn eerste kaartspel, mja kan bestquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:17 schreef Noppie2000 het volgende:
Tsjah, dat is het spel. Zet je vriend door, doet hij over een maandje hetzelfde.
Zo gaat het bij ieder kaartspel. Koop een starterdeck en je kan het spel spelen. Wil je competitiever, moet je boosters kopen en veel mazzel hebben en veel oefenen. Die essentie heeft Hearthstone en maakt Blizzard inderdaad dankbaar gebruik van.
Je kan het ook zo zien: vaak kosten andere games 50 - 60 euro en hebben maar 7 uur gameplay, dan heb je 'm uitgespeeld. Hearthstone is 'gratis' maar oneindig speelplezier. Dus je investeert met de kaarten die je koopt in een spel die je langdurig kan spelen. Als je elke keer games koopt die je in 7 uurtjes uitspeelt ben je duurder uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:12 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Toch is het ergens misleidend...
Ik weet nog dat ik in eerste instantie niks wilde uitgeven aan dit "kaartspel", maar toen ik bij rank 20 kwam, misschien bij 19 toen zag ik zovaak decks met kaarten die ik nog niet had. Je wordt er echt van gefrustreerd om dan weer te verliezen van een deck met soms niet één maar meerdere legendarys... En Blizzard weet dit natuurlijk.
Ik had 't eerlijker/ transparanter gevonden als je gewoon 't spel moest kopen voor 20-30 euro en je ook echt wat kaarten had waarmee je ergens kon komen. Ik zie 't ook bij een anderen. Een goede vriend van mij wilde in eerste instantie ook niks uitgeven. Dan observeer ik een game en dan heeft hij met de kaarten die hij heeft best een solide deck gemaakt. Maarja dan speelt hij tegen iemand die sterke kaarten dropt bij de eerste paar drops en later nog meer. De removals van die vriend van mij zijn op en dan gooit de enemy nog even ragnaros en daarna nog ysera (ik noem maar wat) tja.......
Ik heb de pre-order wel gedaan. Red het toch niet om het met goud te kopen.quote:Op zondag 22 maart 2015 09:32 schreef SSJKliko het volgende:
je kan de wings nu al kopen en als bedankje krijg je een "gratis" back.. Ik spaar mijn goud wel op :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |