Heartbreakers? Die zijn wel nice ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Welke? BBQ-Ham, frietjes, bolognese, Hamka's, die verpakking met die vrouw erop. Misschien nog wat.
En Oreo's.
Trio.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
.....dan heeft een van ons blijkbaar al een relatie
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Precies. Heterostelletjes die elkaar volledig aflebberen op straat zit ik ook niet op te wachten, maar daar kan ik wat van zeggen. Als je er wat over zegt bij homo's, ben je gelijk een homohater.
Alsof dat ook maar enigzins zou helpen, aandachtsgeile mensen zijn het.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat jij er naar kijkt betekent niet dat ze het in jouw gezicht drukken. Je kan ook wegkijken ofzo.
Die ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heartbreakers? Die zijn wel nice ja.
Ah, je hebt er ook zoveel last van.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
aandachtsgeile mensen zijn het.
She has entrapped meeeeeee and sean connerryyyyyyyquote:
Ik heb daar wel eens last van ondervonden jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah, je hebt er ook zoveel last van.![]()
![]()
Grote plannen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef Fylax het volgende:
Maar ik ga How To Get Away With Murder kijken, ik spreek jullie strakjons weer.
Oei, daar kan ik me inderdaad iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zou ik niet mee om kunnen gaan omdat ik ze allebei 'ken'
Is dat een goede serie ja?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef Fylax het volgende:
Maar ik ga How To Get Away With Murder kijken, ik spreek jullie strakjons weer.
Homo's in de kroeg ook inderdaad. Gaan ze veel te dicht bij je staan, aan je zitten. Als je ze een duw geeft ben je homofoob. Als ik dat bij een vrouw doe en ze slaat me in mijn gezicht dan is ze een held.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat dus.
Denk trouwens dat het nu wel duidelijk is dat jij fylax niet bent
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwitserse chocolade
Tweede bakje van rechts op de tweede rij zijn net keutelsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwitserse chocolade
Deze man weetquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Homo's in de kroeg ook inderdaad. Gaan ze veel te dicht bij je staan, aan je zitten. Als je ze een duw geeft ben je homofoob. Als ik dat bij een vrouw doe en ze slaat me in mijn gezicht dan is ze een held.
Niet dat alle homo's zo doen, maar als je ze aanspreekt op gedrag dat in principe losstaat van homo zijn, noemen ze je nog steeds homofoob. MAar dat is eigenlijk bij alle groepen zo, religie net zo.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Tweede bakje van rechts op de tweede rij zijn net keutels
Er is geen jurk.quote:
nice!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
She has entrapped meeeeeee and sean connerryyyyyyy
klopt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Homo's in de kroeg ook inderdaad. Gaan ze veel te dicht bij je staan, aan je zitten. Als je ze een duw geeft ben je homofoob. Als ik dat bij een vrouw doe en ze slaat me in mijn gezicht dan is ze een held.
Niet dat alle homo's zo doen, maar als je ze aanspreekt op gedrag dat in principe losstaat van homo zijn, noemen ze je nog steeds homofoob. MAar dat is eigenlijk bij alle groepen zo, religie net zo.
moet je als man eens ene vrouw van je af slaan die je vanuit het nisk vanachter grindquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
450g saffraan erdoor en je zit altijd goed.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:25 schreef Flippiee het volgende:
Trouwens. Jongens. Ik wil vanavond gaan wokkenHebben jullie een suggestie voor een recept?
Enige eis is dat ik het met rijst wil (en het liefst kip erbij)
Workaholicsquote:
Kutkatten hier hebben hun bakje met snoepjes vannacht open weten te krijgen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kat is echt belachelijk lui en ze is nog zo jong
Dit snap ik ook nooit zo hequote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je als man eens ene vrouw van je af slaan die je vanuit het nisk vanachter grind
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:27 schreef bondage het volgende:
[..]
450g saffraan erdoor en je zit altijd goed.
you gota gotta be fresh!quote:
En een paar gram lemon haze er doorheen wokkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Lemon pledge is goedkoper.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En een paar gram lemon haze er doorheen wokken.
Dat is wel duur had ik begrepen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Edit: http://www.mijnreceptenbo(...)e-en-rijst-8087.html
Van lemon pledge ga je schuimen.quote:
ja ik versta dat ook niet maar goed ene man is natuurlijk vak wel sterker, en kan meer schade doen maar ja andersom is ze een heldin en de man lafquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit snap ik ook nooit zo heNu zijn vrouwen volgens velen het 'zwakkere' geslacht, maar als een chick iets doet wat een klap waard is, waarom zou je dan geen klap mogen geven?
Buiten het feit om dat ik trouwens tegen geweld en dergelijke ben
[..]
Ik zal er zelf andere soort haze doorheen mikkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik prefereer Pineapple Express.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Lamon.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Van lemon pledge ga je schuimen.
Noooooo noooooo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Van lemon pledge ga je schuimen.
Och, wat is tegenwoordig niet duur....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is wel duur had ik begrepen.
quote:
Jij weerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:31 schreef healthwaring het volgende:
Hoi
Yvonne zit mijn kuttopic te verpesten
Dan probeer ik hier maar hits te maken
Alles van mijn kat zit in een bak waar ze niet bij kan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:28 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Kutkatten hier hebben hun bakje met snoepjes vannacht open weten te krijgen.
Die krijgen een paar weken niets meer.
probeer maar nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:31 schreef healthwaring het volgende:
Hoi
Yvonne zit mijn kuttopic te verpesten
Dan probeer ik hier maar hits te maken
Opengebarsten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Kak. Fles cola weer te lang in de vriezer gelegd
Jij bent wel een beetje een ramp met het huishouden he?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:34 schreef Amarantha het volgende:
gesprongen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Uh niet echt eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:35 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een ramp met het huishouden he?
waarom?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Hihiquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan springen als je cola te lang in de vriezer laat?
Cola en energydrink moet altijd koud zijn. Ongeacht hoe warm of koud het buiten is. Smaakt het gewoon zoveel beter door. Vooral koude cola is 100x lekkerder dan lauwe cola.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Vooral in de zomer. In de winter liever warme koffie of thee.
Klopt, beetje hetzelfde als lauwe koffie, ook niet te doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Cola en energydrink moet altijd koud zijn. Ongeacht hoe warm of koud het buiten is. Smaakt het gewoon zoveel beter door. Vooral koude cola is 100x lekkerder dan lauwe cola.
quote:
nouja de troop die het geeftquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan springen als je cola te lang in de vriezer laat?
Beter dan 5 gram teveel plant hequote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Bij de Kruidvat is dus pepsi enz in de aanbieding. Zo'n 4 pack met blikjes. Zou het vreemd zijn als ik heel veel blikjes ga kopen?
Heel vreemd, maar schijt aan hebben!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Bij de Kruidvat is dus pepsi enz in de aanbieding. Zo'n 4 pack met blikjes. Zou het vreemd zijn als ik heel veel blikjes ga kopen?
Tja, dat gaat uitzetten en dan klapt de boel kapot. Is je vriezer ineens een glasbak.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
nouja de troop die het geeft
ik kan me een keer herinneren, dat we op een mooie zonnige middag als dit bier gingen halen, dus naar de super, kratje halen, hmm ik wil nu wel bier, maar niet koud, ok ok wat nu?
vriezer, klap je alle flesjes erin, maar ja je hebt toch wel dorst, wat doen we? kom we gaan evenaar de stad voor ene biertje.... een biertje
wanneeer plots 18 uur later, hee even afspilsen thuis, er ligt nml ene vers kratje bier in de.....
drama
begeleidend muziekje
Boeiend. Kan toch zijn dat je bezoek krijgt? Ik schaam me er ook niet voor als ik 4 rollen folie bij de super haal. Kan toch zijn dat ik veel vers te houden hebquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:40 schreef Amarantha het volgende:
uh winkels zijn er toch voor om dingen te kopen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Kunnen jullie dan niet gewoon af en toe komen buurten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:44 schreef Stompzinnig het volgende:
KLB SC gaat zo weer open, gaat rustig worden hier.
zo veel zijn er nu toch ook niet..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kunnen jullie dan niet gewoon af en toe komen buurten?
Ik vind het wel gezellig hier!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kunnen jullie dan niet gewoon af en toe komen buurten?
Iedere user minder is een user minderquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo veel zijn er nu toch ook niet..
de meeste uto mensen ook niet meer gezienquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedere user minder is een user minder
ga users ronselen dan met tit picsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedere user minder is een user minder
Maar dat is UTOquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de meeste uto mensen ook niet meer gezien
ja als je zo in hokjes denktquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik post zo nu en dan wel eens in hun SC. Niet dat ik wat met UTO heb verder.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
|?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb tegenwoordig heel veel zelfrespect en zelfvertrouwen
Zelfvertrouwen is juist goed. Laat ze maar zien dat je lekkere bollen hebtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb tegenwoordig heel veel zelfrespect en zelfvertrouwen
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
|?
ooh nee nee flips, niet zo bedoeld![]()
Lekkere bollen. Bondage, plsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is juist goed. Laat ze maar zien dat je lekkere bollen hebt
je wete ik eet graag flipsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]Fijn dat je zelf ook af en toe een beetje hapt
[..]
Lekkere bollen. Bondage, pls
ze zijn we lekker toch, voor mij is te lang geleden,ik wet het niet meerquote:
Als het van Flips is dan is het sowieso lekker.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze zijn we lekker toch, voor mij is te lang geleden,ik wet het niet meer
Wat een aannamequote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Als het van Flips is dan is het sowieso lekker.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Boeiend. Kan toch zijn dat je bezoek krijgt? Ik schaam me er ook niet voor als ik 4 rollen folie bij de super haal. Kan toch zijn dat ik veel vers te houden heb
Je hoeft het niet te ontkennen hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik post zo nu en dan wel eens in hun SC. Niet dat ik wat met UTO heb verder.
Dat hele programma boeit me serieus geen bietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te ontkennen hoor
nou ja beter dan aannemen dat je verschompelde theezakjes hebtquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat hele programma boeit me serieus geen biet
True truequote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ja beter dan aannemen dat je verschompelde theezakjes hebt
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:40 schreef Amarantha het volgende:
ik weet wel 1 ding wat plots te binnen schiet, , iets met een sjaal, meer ook nietquote:
the internet never forgets.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet wel 1 ding wat plots te binnen schiet, , iets met een sjaal, meer ook niet
Mijn ex noemde het neukballenquote:
jawel joh, maar ik kennelijk nietquote:
melkkanonnen dan?quote:
quote:
Dus datquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha echtDan zijn bollen nog beter.
sweaterkoeien jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:01 schreef pixelbitty het volgende:
[..]! vriendje van mij van vroeger noemde zijn zus altijd de campina fabriek
... Die had enorme jopen
VVD-ers zijn de grootste viespueckenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klinkt als een gesofisticeerd persoon.
Mooooooquote:
Welke samsung heb je?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:03 schreef Amarantha het volgende:
Godver. Batterij van mijn Samsung gaat dood denk ik
alles gaat vroeg of laat doodquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:03 schreef Amarantha het volgende:
Je kan gelukkig in een nieuwe kopenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:03 schreef Amarantha het volgende:
Of je hebt apps geïnstalleerd die je batterij leegzuigen. Controleer energiegebruik eens.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:03 schreef Amarantha het volgende:
S3. Moet nog een jaar. Pff maar wil stiekem wel andere telefoon.quote:
Laatst al gedaan. Heb toen al iets daaraan gedaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Of je hebt apps geïnstalleerd die je batterij leegzuigen. Controleer energiegebruik eens.
ja, gelukkig kan dat in eenquote:
Ik heb serieus hier een paar oude batterijen liggen omdat ik met mijn S3 destijds paar keer dacht dat het aan de batterij lag. Ik kan ze naar je opsturen om te kijken of het aan de batterij ligt?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
S3. Moet nog een jaar. Pff maar wil stiekem wel andere telefoon.
En die werken dus nog wel?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb serieus hier een paar oude batterijen liggen omdat ik met mijn S3 destijds paar keer dacht dat het aan de batterij lag. Ik kan ze naar je opsturen om te kijken of het aan de batterij ligt?
mijn kaseflips zakken lopen ook steeds om onverklaarbare redenen leegquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb serieus hier een paar oude batterijen liggen omdat ik met mijn S3 destijds paar keer dacht dat het aan de batterij lag. Ik kan ze naar je opsturen om te kijken of het aan de batterij ligt?
Je moet een toverspreuk uitspreken waarbij de voorraad in de zak endless isquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn kaseflips zakken lopen ook steeds om onverklaarbare redenen leeg
Hmm best een idee. Ik kijk het nog even paar dagen aan, mocht ik echt het gevoel hebben dat dit een probleem is (gisteravond had ik het volgens mij niet, maar nu wel weer) dan stuur ik je even een berichtjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yes, mankeert als het goed is niks aan. Ze zullen alleen niet allemaal even opgeladen zijn.
Maar er over zeiken is veel leuker.quote:
Ik las kaas flippies.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn kaseflips zakken lopen ook steeds om onverklaarbare redenen leeg
neem aan dat je je foon al een harde reset, de accu eraf, hebt gegeven?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm best een idee. Ik kijk het nog even paar dagen aan, mocht ik echt het gevoel hebben dat dit een probleem is (gisteravond had ik het volgens mij niet, maar nu wel weer) dan stuur ik je even een berichtje
Primaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm best een idee. Ik kijk het nog even paar dagen aan, mocht ik echt het gevoel hebben dat dit een probleem is (gisteravond had ik het volgens mij niet, maar nu wel weer) dan stuur ik je even een berichtje
kaas flips altijd +1quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:10 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Maar er over zeiken is veel leuker.
[..]
Ik las kaas flippies.
[ afbeelding ]
Liefde voor XXL flippies!
Traag met wat?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe batterij, nieuwe telefoon. Hmm twijfels.
Misschien hele achterlijke vraag hoor *heb hier weinig verstand van*. Kan een telefoon ook traag worden door een slechte accu?Mijn telefoon zit nog lang niet vol namelijk en klaagt wel over traag zijn *en merk het ook*
Hoe bedoel je precies?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
neem aan dat je je foon al een harde reset, de accu eraf, hebt gegeven?
achterkant eraf, accu eruit, en weer in elkaar en aanzettenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?![]()
*Even zeker zijn dat we het zelfde bedoelen*
Bepaalde spelletjes maar ook dingen openen zoals mijn contacten. Traag met switchen van spelletje naar FOK! bijvoorbeeld. Ging altijd wel lekker snel maar heeft die steeds meer moeite mee. En ik durf best te zeggen dat ik niet heel veel op mijn telefoon heb staan.quote:
Goddelijk... je pulkt het wel 3 uur later nogsteeds tussen je tanden vandaan maarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
kaas flips altijd +1
ik haat kaas maar die krengen ik weet niet,ik verslind ze als er een za kis
Bedoelen we toch het zelfde. Nee nog niet geprobeerd, wou ik gisteren bijna doen omdat hij ineens niks meer deed *mijn telefoon* maar toen deed hij het ineens weer. Zal meteen even doen!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
achterkant eraf, accu eruit, en weer in elkaar en aanzetten
en dit kan ook geen kwaadquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedoelen we toch het zelfde. Nee nog niet geprobeerd, wou ik gisteren bijna doen omdat hij ineens niks meer deed *mijn telefoon* maar toen deed hij het ineens weer. Zal meteen even doen!
Waar je em gelaten hebtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn telefoon is een soort van, ehh, waar is hij eigenlijk?
wat is daar mee?quote:
Die plakken op sommige producten een releasedatum terwijl ze het product op de release niet eens op voorraad hebben. (ook daarvoor trouwens niet)quote:
ohw, wilde ik net een lp's gaan pre-orderenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die plakken op sommige producten een releasedatum terwijl ze het product op de release niet eens op voorraad hebben. (ook daarvoor trouwens niet)
oh noes, hier en vrolijk liedjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, wilde ik net een lp's gaan pre-orderen
heb geen geluid hierquote:
PUDI PUDIIIIIIquote:
het liedje wat youtube er achter zet om automatisch af te spelen, dumb ways to die ook tofquote:
Coolblue >>> Bol.comquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, wilde ik net een lp's gaan pre-orderen
hebben die lp's dan?quote:
Bol.com is tyfusduur. Beter koop je bij Limited Vinyl, is van een FOK!kerquote:
heeft geen selah sue in de collectiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bol.com is tyfusduur. Beter koop je bij Limited Vinyl, is van een FOK!ker
http://www.limitedvinyl.nl/nl/
Moet je Spezza19 even een DM sturen, kan alles wel bestellen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft geen selah sue in de collectie
Such is life in Drenthe.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:58 schreef Amarantha het volgende:
What. Zit in de bus. Zitten gewoon kindjes van de leeftijd 1 tot 3 allemaal met een grote zak chips in hun handen te eten.
Gewoon bij label kopen, jeweet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft geen selah sue in de collectie
Dat jong is stiekem een huurmoordenaarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:00 schreef Amarantha het volgende:
Oudste jochie praat nu over GTA5 haha.
Hoeren doodknuppelen met een dildo en haar zuurverdiende prostitutiegeld afpakken om er kip voor te kopenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat jong is stiekem een huurmoordenaar
niet goedkoop maar goed geprijsd, maar het artikel is maar 2 euro goedkoper dan op bol maar je betaadl wel 6.75 verzend en op bol niks, dan is het nog 4.75 duurderquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bol.com is tyfusduur. Beter koop je bij Limited Vinyl, is van een FOK!ker
http://www.limitedvinyl.nl/nl/
fijn van dat verslag, fijn ook dat je even verslag doet van de foon tipsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:00 schreef Amarantha het volgende:
Oudste jochie praat nu over GTA5 haha.
Gewoon meer dan één LP kopen is de simpele oplossingquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet goedkoop maar goed geprijsd, maar het artikel is maar 2 euro goedkoper dan op bol maar je betaadl wel 6.75 verzend en op bol niks, dan is het nog 4.75 duurder
Voorbeeld
http://www.limitedvinyl.n(...)-purple-pink-vi.html
http://www.bol.com/nl/p/temple-of-the-dog/9200000021374976/
Is dit niet gewoon zo'n webshop die pas iets inkoopt op het moment dat je er een bestelling doet? Dan is het sowieso goedkoper te vinden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon meer dan één LP kopen is de simpele oplossing
ja maar soms komen releases niet tegelij kuit en wil je hem wel gelijk zsm hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon meer dan één LP kopen is de simpele oplossing
Klopt wel volgens mij.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:12 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon zo'n webshop die pas iets inkoopt op het moment dat je er een bestelling doet? Dan is het sowieso goedkoper te vinden.
Daarna mams oprijten met een vijl met accuzuur .quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoeren doodknuppelen met een dildo en haar zuurverdiende prostitutiegeld afpakken om er kip voor te kopen
quote:
En haar huid dragen als mantel?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarna mams oprijten met een vijl met accuzuur .
Alle kip voor hem alleen
Lekker krabben voor als die zich verveelt .quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En haar huid dragen als mantel?
Geen last vanquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarna mams oprijten met een vijl met accuzuur .
Alle kip voor hem alleen
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:17 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En haar huid dragen als mantel?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker krabben voor als die zich verveelt .
Kan, je kan ook iemand voor de trein duwen als je zin in koffie hebt. Dan heb je vertraging en kan je ook gratis koffie halen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:20 schreef DrNick het volgende:
Bij de post zat een bon van de NS voor een gratis kop koffie van de Kiosk. Zou ik die kunnen kopieren?
En dan heeft iedereen gelijk koffie. Win-win.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan, je kan ook iemand voor de trein duwen als je zin in koffie hebt. Dan heb je vertraging en kan je ook gratis koffie halen.
Men zal je dankbaar zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
En dan heeft iedereen gelijk koffie. Win-win.
Tuurlijk, even plannen, regelen wequote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zou ik eens in een weekend met jou mee kunnen in de trein? Overweeg het nu wel serieus
Koffiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
En dan heeft iedereen gelijk koffie. Win-win.
Nice nice.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tuurlijk, even plannen, regelen we
Ik zal jou eens naar voren trekken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:22 schreef pixelbitty het volgende:
Ik heb zin in de meet, zullen we em 2 maanden naar voren trekken?
Ik zal jou eens trekkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens naar voren trekken.
HAHA piemelsquote:
* pixelbitty trekt aan mono's vinger en zoekt dekking.quote:
En die van jou?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou die van Mono is niet haha, deed 2 weken later nog pijn.
Uitlekkenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:26 schreef Monopoly het volgende:
Vraag Moira maar eens naar mijn imposante fallus. Interne stokslagen
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:26 schreef Monopoly het volgende:
Schiet es opquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal een operatie overwegen...
Ik pak grote sjaak wel weer uit de kastquote:
Werkse!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga me maar eens aankleden. Mijn dienst begint zometeen.
Mooi, dan kan ik bier drinken en kut roepen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik pak grote sjaak wel weer uit de kast
Werkze, en tune je vanavond vanuit de treinradio even in op Gutterquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:29 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik bier drinken en kut roepen.
Werkzequote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik las treinrukker.. ik heb een serieus probleem...quote:
Dat weten we...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:34 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik las treinrukker.. ik heb een serieus probleem...
Nou dankjewel.quote:
KAWAAAIIIIIquote:
Batterij zou daar geen invloed op moeten hebben. Tenzij hij echt bijna leeg is en je aan hebt staan dat ie dan op spaarstand of iets dergelijks moet gaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bepaalde spelletjes maar ook dingen openen zoals mijn contacten. Traag met switchen van spelletje naar FOK! bijvoorbeeld. Ging altijd wel lekker snel maar heeft die steeds meer moeite mee. En ik durf best te zeggen dat ik niet heel veel op mijn telefoon heb staan.
en anders beachquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:26 schreef Monopoly het volgende:
Niet eens 50 denk ikquote:
hoop woorden voor iemand die niks zegtquote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet eens 50 denk ikzo druk
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Liever niet daar op de motor
.
Ach ja ik typ hé, ik zeg het nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoop woorden voor iemand die niks zegt
met een post kun je ook wat zeggenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:41 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ach ja ik typ hé, ik zeg het niet
dude ik post zoveel. Ik heb geen idee welke tekstquote:
Gezien jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nten_op_live_tv.html
Maar ik heb nooit de top van mijn motor bereikt hoor. Ben gestopt op 235 km/hquote:
Dat is hard..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit de top van mijn motor bereikt hoor. Ben gestopt op 235 km/h.
Wanneer gaan wij dat doen dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit de top van mijn motor bereikt hoor. Ben gestopt op 235 km/h.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij dat doen dan?
quote:
Motor voelt idd nog harder. Echt leip, ik durfde eigenlijk niet harderquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is hard..
Ik heb in een auto gezeten (cabrio) met 212.. dat ging ook hard, en dat is dan een auto.. laat staan op een motor
235? Nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij dat doen dan?
Nawhquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:31 schreef Bart het volgende:
[..]
235? Niet. 180 of zo is wel weer mooi. Mits je een volledig motorpak aan hebt.
Wanneer het in het weekend mooi weer is. Droog, zonnig, boven de 15 graden.quote:
DM dan maar een keerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Wanneer het in het weekend mooi weer is. Droog, zonnig, boven de 15 graden.
Niet whatsapp?quote:
Kan ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwarktassen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:51 schreef DrNick het volgende:
Vandaar dat het in een spoiler zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwarktassen.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Natuurlijk, waarom anders.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vandaar dat het in een spoiler zat
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:51 schreef DrNick het volgende:
Ik vind dit niet aantrekkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwarktassen.
Ja weet nietquote:
3/10quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |