Heartbreakers? Die zijn wel nice ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Welke? BBQ-Ham, frietjes, bolognese, Hamka's, die verpakking met die vrouw erop. Misschien nog wat.
En Oreo's.
Trio.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
.....dan heeft een van ons blijkbaar al een relatie
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Precies. Heterostelletjes die elkaar volledig aflebberen op straat zit ik ook niet op te wachten, maar daar kan ik wat van zeggen. Als je er wat over zegt bij homo's, ben je gelijk een homohater.
Alsof dat ook maar enigzins zou helpen, aandachtsgeile mensen zijn het.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat jij er naar kijkt betekent niet dat ze het in jouw gezicht drukken. Je kan ook wegkijken ofzo.
Die ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heartbreakers? Die zijn wel nice ja.
Ah, je hebt er ook zoveel last van.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
aandachtsgeile mensen zijn het.
She has entrapped meeeeeee and sean connerryyyyyyyquote:
Ik heb daar wel eens last van ondervonden jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah, je hebt er ook zoveel last van.![]()
![]()
Grote plannen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef Fylax het volgende:
Maar ik ga How To Get Away With Murder kijken, ik spreek jullie strakjons weer.
Oei, daar kan ik me inderdaad iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zou ik niet mee om kunnen gaan omdat ik ze allebei 'ken'
Is dat een goede serie ja?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef Fylax het volgende:
Maar ik ga How To Get Away With Murder kijken, ik spreek jullie strakjons weer.
Homo's in de kroeg ook inderdaad. Gaan ze veel te dicht bij je staan, aan je zitten. Als je ze een duw geeft ben je homofoob. Als ik dat bij een vrouw doe en ze slaat me in mijn gezicht dan is ze een held.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat dus.
Denk trouwens dat het nu wel duidelijk is dat jij fylax niet bent
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwitserse chocolade
Tweede bakje van rechts op de tweede rij zijn net keutelsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwitserse chocolade
Deze man weetquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Homo's in de kroeg ook inderdaad. Gaan ze veel te dicht bij je staan, aan je zitten. Als je ze een duw geeft ben je homofoob. Als ik dat bij een vrouw doe en ze slaat me in mijn gezicht dan is ze een held.
Niet dat alle homo's zo doen, maar als je ze aanspreekt op gedrag dat in principe losstaat van homo zijn, noemen ze je nog steeds homofoob. MAar dat is eigenlijk bij alle groepen zo, religie net zo.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Tweede bakje van rechts op de tweede rij zijn net keutels
Er is geen jurk.quote:
nice!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
She has entrapped meeeeeee and sean connerryyyyyyy
klopt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Homo's in de kroeg ook inderdaad. Gaan ze veel te dicht bij je staan, aan je zitten. Als je ze een duw geeft ben je homofoob. Als ik dat bij een vrouw doe en ze slaat me in mijn gezicht dan is ze een held.
Niet dat alle homo's zo doen, maar als je ze aanspreekt op gedrag dat in principe losstaat van homo zijn, noemen ze je nog steeds homofoob. MAar dat is eigenlijk bij alle groepen zo, religie net zo.
moet je als man eens ene vrouw van je af slaan die je vanuit het nisk vanachter grindquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
450g saffraan erdoor en je zit altijd goed.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:25 schreef Flippiee het volgende:
Trouwens. Jongens. Ik wil vanavond gaan wokkenHebben jullie een suggestie voor een recept?
Enige eis is dat ik het met rijst wil (en het liefst kip erbij)
Workaholicsquote:
Kutkatten hier hebben hun bakje met snoepjes vannacht open weten te krijgen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Mijn kat is echt belachelijk lui en ze is nog zo jong
Dit snap ik ook nooit zo hequote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet je als man eens ene vrouw van je af slaan die je vanuit het nisk vanachter grind
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:27 schreef bondage het volgende:
[..]
450g saffraan erdoor en je zit altijd goed.
you gota gotta be fresh!quote:
En een paar gram lemon haze er doorheen wokkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Lemon pledge is goedkoper.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En een paar gram lemon haze er doorheen wokken.
Dat is wel duur had ik begrepen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Edit: http://www.mijnreceptenbo(...)e-en-rijst-8087.html
Van lemon pledge ga je schuimen.quote:
ja ik versta dat ook niet maar goed ene man is natuurlijk vak wel sterker, en kan meer schade doen maar ja andersom is ze een heldin en de man lafquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit snap ik ook nooit zo heNu zijn vrouwen volgens velen het 'zwakkere' geslacht, maar als een chick iets doet wat een klap waard is, waarom zou je dan geen klap mogen geven?
Buiten het feit om dat ik trouwens tegen geweld en dergelijke ben
[..]
Ik zal er zelf andere soort haze doorheen mikkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik prefereer Pineapple Express.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:29 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Lamon.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Van lemon pledge ga je schuimen.
Noooooo noooooo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:30 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Van lemon pledge ga je schuimen.
Och, wat is tegenwoordig niet duur....quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is wel duur had ik begrepen.
quote:
Jij weerquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:31 schreef healthwaring het volgende:
Hoi
Yvonne zit mijn kuttopic te verpesten
Dan probeer ik hier maar hits te maken
Alles van mijn kat zit in een bak waar ze niet bij kan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:28 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Kutkatten hier hebben hun bakje met snoepjes vannacht open weten te krijgen.
Die krijgen een paar weken niets meer.
probeer maar nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:31 schreef healthwaring het volgende:
Hoi
Yvonne zit mijn kuttopic te verpesten
Dan probeer ik hier maar hits te maken
Opengebarsten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Kak. Fles cola weer te lang in de vriezer gelegd
Jij bent wel een beetje een ramp met het huishouden he?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:34 schreef Amarantha het volgende:
gesprongen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Uh niet echt eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:35 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een ramp met het huishouden he?
waarom?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Hihiquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan springen als je cola te lang in de vriezer laat?
Cola en energydrink moet altijd koud zijn. Ongeacht hoe warm of koud het buiten is. Smaakt het gewoon zoveel beter door. Vooral koude cola is 100x lekkerder dan lauwe cola.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Vooral in de zomer. In de winter liever warme koffie of thee.
Klopt, beetje hetzelfde als lauwe koffie, ook niet te doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Cola en energydrink moet altijd koud zijn. Ongeacht hoe warm of koud het buiten is. Smaakt het gewoon zoveel beter door. Vooral koude cola is 100x lekkerder dan lauwe cola.
quote:
nouja de troop die het geeftquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan springen als je cola te lang in de vriezer laat?
Beter dan 5 gram teveel plant hequote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Bij de Kruidvat is dus pepsi enz in de aanbieding. Zo'n 4 pack met blikjes. Zou het vreemd zijn als ik heel veel blikjes ga kopen?
Heel vreemd, maar schijt aan hebben!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Bij de Kruidvat is dus pepsi enz in de aanbieding. Zo'n 4 pack met blikjes. Zou het vreemd zijn als ik heel veel blikjes ga kopen?
Tja, dat gaat uitzetten en dan klapt de boel kapot. Is je vriezer ineens een glasbak.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
nouja de troop die het geeft
ik kan me een keer herinneren, dat we op een mooie zonnige middag als dit bier gingen halen, dus naar de super, kratje halen, hmm ik wil nu wel bier, maar niet koud, ok ok wat nu?
vriezer, klap je alle flesjes erin, maar ja je hebt toch wel dorst, wat doen we? kom we gaan evenaar de stad voor ene biertje.... een biertje
wanneeer plots 18 uur later, hee even afspilsen thuis, er ligt nml ene vers kratje bier in de.....
drama
begeleidend muziekje
Boeiend. Kan toch zijn dat je bezoek krijgt? Ik schaam me er ook niet voor als ik 4 rollen folie bij de super haal. Kan toch zijn dat ik veel vers te houden hebquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:40 schreef Amarantha het volgende:
uh winkels zijn er toch voor om dingen te kopen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Kunnen jullie dan niet gewoon af en toe komen buurten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:44 schreef Stompzinnig het volgende:
KLB SC gaat zo weer open, gaat rustig worden hier.
zo veel zijn er nu toch ook niet..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kunnen jullie dan niet gewoon af en toe komen buurten?
Ik vind het wel gezellig hier!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kunnen jullie dan niet gewoon af en toe komen buurten?
Iedere user minder is een user minderquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo veel zijn er nu toch ook niet..
de meeste uto mensen ook niet meer gezienquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedere user minder is een user minder
ga users ronselen dan met tit picsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedere user minder is een user minder
Maar dat is UTOquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de meeste uto mensen ook niet meer gezien
ja als je zo in hokjes denktquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik post zo nu en dan wel eens in hun SC. Niet dat ik wat met UTO heb verder.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |