met sommige dingen kun je niet leren omgaan. nooit een docu gezien over transgenderkinderen?quote:Op zondag 1 maart 2015 12:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee ik heb liever dat hij leert omgaan met het lichaam wat hij of zij heeft.
Dat is ook een mogelijkheid, dat is mij voor een groot deel gelukt, en er zijn er wel meer, maar bij een heleboel anderen lukt dat gewoon niet. We hebben het dan over serieuze depressies en zelfmoord.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee ik heb liever dat hij leert omgaan met het lichaam wat hij of zij heeft.
Alzheimer tast de hersenen aan.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
En dan nog; iets wat tussen de hersens zit hoeft niet altijd de ware identiteit te zijn van een persoon. Zie bijvoorbeeld alzheimer patiënten.
lolwutquote:Op zondag 1 maart 2015 12:22 schreef xzaz het volgende:
[..]
En dan nog; iets wat tussen de hersens zit hoeft niet altijd de ware identiteit te zijn van een persoon. Zie bijvoorbeeld alzheimer patiënten.
Euh, hij had natuurlijk ook gewoon als man iets aan zijn morbide obesitas/eetgedrag kunnen doen hè?quote:Op zondag 1 maart 2015 12:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
met sommige dingen kun je niet leren omgaan. nooit een docu gezien over transgenderkinderen?
o en:
[ afbeelding ]
hij is nu gelukkig. dus wat is dan precies het probleem? doen ze jou iets aan ? nee toch?
Je kunt niet zien dat zelfdestructief gedrag voortkomt uit ongelukkig zijn?quote:Op zondag 1 maart 2015 12:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Euh, hij had natuurlijk ook gewoon als man iets aan zijn morbide obesitas/eetgedrag kunnen doen hè?![]()
![]()
Het zou me geheel niet verbazen als ook een niet genderdysfoor persoon doodongelukkig zou zijn in/met zo'n morbide obees lichaam.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:36 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Je kunt niet zien dat zelfdestructief gedrag voortkomt uit ongelukkig zijn?
Je denkt werkelijk dat ze als vanzelf gelukkig was geworden als ze maar slank ws?
ik vind het vooral triestquote:Op zondag 1 maart 2015 12:40 schreef Alentejana het volgende:
Ik zou trouwens graag een echte reden willen zien voor niet accepteren.
Doen ze iemand wat aan door transpersoon te zijn?
Zijn ze een maatschappelijk probleem?
Dwingen ze andere mensen ergens toe?
WAT is het nou eigenlijk probleem?
Wat is jouw probleem dan?quote:Op zondag 1 maart 2015 12:40 schreef Alentejana het volgende:
Ik zou trouwens graag een echte reden willen zien voor niet accepteren.
Doen ze iemand wat aan door transpersoon te zijn?
Zijn ze een maatschappelijk probleem?
Dwingen ze andere mensen ergens toe?
WAT is het nou eigenlijk probleem?
Jij geeft er zo wel een heel aparte draai aan.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik vind het vooral triestdat mensen het niet kunnen/willen accepteren of whatever. kom op zeg. wel fijn als zulke mensen later kinderen krijgen die trans blijken
benieuwd hoe ze dan reageren
als je ze nu niet kan accepteren, wat als je kind zo is dan? leuk voor die kinderen danquote:Op zondag 1 maart 2015 12:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij geeft er zo wel een heel aparte draai aan.
Dan gaat zo'n kind een vrij nare jeugd tegemoet he?quote:Op zondag 1 maart 2015 12:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
als je ze nu niet kan accepteren, wat als je kind zo is dan?
Het is een degeneratieve ziekte, dat is een andere genderidentiteit hebben dan je geslacht is, niet.quote:
Waarom is een persoon morbid obese geworden is de werkelijke vraag bij deze.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het zou me geheel niet verbazen als ook een niet genderdysfoor persoon doodongelukkig zou zijn in/met zo'n morbide obees lichaam.![]()
Ik heb geen probleem, ik zit hier om proberen een beetje duidelijkheid te scheppen waar onbegrip is, oa.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem dan?Laat gewoon lekker hangen.
Die vaak eindigt in zelfmoord.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dan gaat zo'n kind een vrij nare jeugd tegemoet he?
Tja, sommige mensen accepteren geen homo's de ander vindt negers weer stom.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:21 schreef Alentejana het volgende:
Ik heb geen probleem, ik zit hier om proberen een beetje duidelijkheid te scheppen waar onbegrip is, oa.
ik hoop dat de ouders van Leelah Alcorn voor de rest van hun leven worden achtergevolgd door schuldgevoelens en geen normaal leven meer kunnen leidenquote:Op zondag 1 maart 2015 13:21 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Het is een degeneratieve ziekte, dat is een andere genderidentiteit hebben dan je geslacht is, niet.
[..]
Waarom is een persoon morbid obese geworden is de werkelijke vraag bij deze.
[..]
Ik heb geen probleem, ik zit hier om proberen een beetje duidelijkheid te scheppen waar onbegrip is, oa.
[..]
Die vaak eindigt in zelfmoord.
http://en.wikipedia.org/wiki/Death_of_Leelah_Alcorn
Dat is misschien jouw persoonlijke vraag, zelf zou ik eerder vragen waarom de poster van dat plaatje geen geschikter voorbeeld gekozen heeft.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:21 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Waarom is een persoon morbid obese geworden is de werkelijke vraag bij deze.
De helft van die leuke woordjes hebben niks met transgender zijn te makenquote:Op zondag 1 maart 2015 12:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
met sommige dingen kun je niet leren omgaan. nooit een docu gezien over transgenderkinderen?
o en:
[ afbeelding ]
hij is nu gelukkig. dus wat is dan precies het probleem? doen ze jou iets aan ? nee toch?
En ook dat komt voort uit onbegrip/onwetendheid en dus blijft het altijd belangrijk om discussies te voeren en zoveel mogelijk voor te lichtenquote:Op zondag 1 maart 2015 13:22 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen accepteren geen homo's de ander vindt negers weer stom.
Ieder zo z'n ding.
Als de persoon uit dat belabberd gekozen voorbeeld zoveel gelukkiger is, waarom is zij dan van opzij (en omlaag) gefotografeerd in plaats van, van voren, zoals zij is?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:30 schreef Alentejana het volgende:
Hebben ze ook niet, met andere woorden DE PERSOON veranderd niet door transitie, dat is juist een punt. Maar ze zijn wel gelukkiger, en dat is de uiteindelijke boodschap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |