Geen dankquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:14 schreef PeZu het volgende:
ik wou hem kapen voor een zulksgelijke TT, mooi deze
quote:
niet zeker of serieusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:16 schreef Stompzinnig het volgende:
waarom maken jullie de hele tijd nieuwe topics de hele tijd kan ik niet meer reageren en dan moet ik weer een nieuwe zoeken
waarom blijven jullie niet in 1
Omdat het feest bij 300 posts is afgelopen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:16 schreef Stompzinnig het volgende:
waarom maken jullie de hele tijd nieuwe topics de hele tijd kan ik niet meer reageren en dan moet ik weer een nieuwe zoeken
ja dus datquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Nog geen twee weken FOK!ker. Not sure if trollkloon.
fyfy is al weer terugquote:
Fyfyquote:
ja tis net ene jonge jack russel met adhdquote:
We nemen dit mee naar achteren, bedankt voor je feedbackquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:16 schreef Stompzinnig het volgende:
hoe lang is snowy eigenlijk in de isoleercel?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We nemen dit mee naar achteren, bedankt voor je feedback
Sowieso kloon en trollquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Nog geen twee weken FOK!ker. Not sure if trollkloon.
Maandjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang is snowy eigenlijk in de isoleercel?
Moest veel te hard lachen hieromquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tis net ene jonge jack russel met adhd
Wat heeft die deugniet nu weer uitgevretenquote:
Met 200 over de snelweg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |