Geen dankquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:14 schreef PeZu het volgende:
ik wou hem kapen voor een zulksgelijke TT, mooi deze
quote:
niet zeker of serieusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:16 schreef Stompzinnig het volgende:
waarom maken jullie de hele tijd nieuwe topics de hele tijd kan ik niet meer reageren en dan moet ik weer een nieuwe zoeken
waarom blijven jullie niet in 1
Omdat het feest bij 300 posts is afgelopen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:16 schreef Stompzinnig het volgende:
waarom maken jullie de hele tijd nieuwe topics de hele tijd kan ik niet meer reageren en dan moet ik weer een nieuwe zoeken
ja dus datquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Nog geen twee weken FOK!ker. Not sure if trollkloon.
fyfy is al weer terugquote:
Fyfyquote:
ja tis net ene jonge jack russel met adhdquote:
We nemen dit mee naar achteren, bedankt voor je feedbackquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:16 schreef Stompzinnig het volgende:
hoe lang is snowy eigenlijk in de isoleercel?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We nemen dit mee naar achteren, bedankt voor je feedback
Sowieso kloon en trollquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Nog geen twee weken FOK!ker. Not sure if trollkloon.
Maandjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang is snowy eigenlijk in de isoleercel?
Moest veel te hard lachen hieromquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tis net ene jonge jack russel met adhd
Wat heeft die deugniet nu weer uitgevretenquote:
Met 200 over de snelweg?quote:
een bepaald forum vergeleken met een bepaald land ten noorden van zuid koreaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat heeft die deugniet nu weer uitgevreten
Ah, sja en dat mag nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een bepaald forum vergeleken met een bepaald land ten noorden van zuid korea
Ik weet er alles vanquote:
persoonlijke ervaring?quote:
Een maand.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang is snowy eigenlijk in de isoleercel?
Hoi meisje met mooie ogenquote:
Bans worden niet besproken op het forum.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat heeft die deugniet nu weer uitgevreten
quote:
Te hard rijden mag ook niet maar toch doet bijna iedereen hetquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum.
Door rood lopen of fietsenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Te hard rijden mag ook niet maar toch doet bijna iedereen het
troost je haar wel als jullie s avonds samen op de bank zitten?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Te hard rijden mag ook niet maar toch doet bijna iedereen het
Rebels ja weer.quote:
Altijdquote:
Dat is natuurlijk niet de reden waarom het niet besproken mag worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Toch beetje lame dat je dat niet mag bespreken. Want 9 van de 10x vindt de gene waar het over gaat het niet eens erg als het besproken wordt.
Ik game iedere avond met haar. Soort comfortfood maar dan in de vorm van gamenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
troost je haar wel als jullie s avonds samen op de bank zitten?
Waarom dan? Omdat we er dan achter komen waarom mensen een ban krijgen? Ook geen ramp lijkt mij.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet de reden waarom het niet besproken mag worden.
maar het gata meer om de beleidsvooerders en wat zij niet willenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Toch beetje lame dat je dat niet mag bespreken. Want 9 van de 10x vindt de gene waar het over gaat het niet eens erg als het besproken wordt.
wat gamen jullie?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik game iedere avond met haar. Soort comfortfood maar dan in de vorm van gamen
Zodat het gepeupel zonder een tagje niet ziet dat er vaak met twee maten gemeten wordt als het om bans gaatquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat we er dan achter komen waarom mensen een ban krijgen? Ook geen ramp lijkt mij.
om ellenlange discussies over terecht of niet terechr te voorkomenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat we er dan achter komen waarom mensen een ban krijgen? Ook geen ramp lijkt mij.
met 1 maat kan je niet meten flipsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zodat het gepeupel zonder een tagje niet ziet dat er vaak met twee maten gemeten wordt als het om bans gaat
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zodat het gepeupel zonder een tagje niet ziet dat er vaak met twee maten gemeten wordt als het om bans gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |