Geen dankquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:14 schreef PeZu het volgende:
ik wou hem kapen voor een zulksgelijke TT, mooi deze
quote:
niet zeker of serieusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:16 schreef Stompzinnig het volgende:
waarom maken jullie de hele tijd nieuwe topics de hele tijd kan ik niet meer reageren en dan moet ik weer een nieuwe zoeken
waarom blijven jullie niet in 1
Omdat het feest bij 300 posts is afgelopen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:16 schreef Stompzinnig het volgende:
waarom maken jullie de hele tijd nieuwe topics de hele tijd kan ik niet meer reageren en dan moet ik weer een nieuwe zoeken
ja dus datquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Nog geen twee weken FOK!ker. Not sure if trollkloon.
fyfy is al weer terugquote:
Fyfyquote:
ja tis net ene jonge jack russel met adhdquote:
We nemen dit mee naar achteren, bedankt voor je feedbackquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:16 schreef Stompzinnig het volgende:
hoe lang is snowy eigenlijk in de isoleercel?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We nemen dit mee naar achteren, bedankt voor je feedback
Sowieso kloon en trollquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Nog geen twee weken FOK!ker. Not sure if trollkloon.
Maandjequote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang is snowy eigenlijk in de isoleercel?
Moest veel te hard lachen hieromquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tis net ene jonge jack russel met adhd
Wat heeft die deugniet nu weer uitgevretenquote:
Met 200 over de snelweg?quote:
een bepaald forum vergeleken met een bepaald land ten noorden van zuid koreaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat heeft die deugniet nu weer uitgevreten
Ah, sja en dat mag nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een bepaald forum vergeleken met een bepaald land ten noorden van zuid korea
Ik weet er alles vanquote:
persoonlijke ervaring?quote:
Een maand.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lang is snowy eigenlijk in de isoleercel?
Hoi meisje met mooie ogenquote:
Bans worden niet besproken op het forum.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat heeft die deugniet nu weer uitgevreten
quote:
Te hard rijden mag ook niet maar toch doet bijna iedereen hetquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum.
Door rood lopen of fietsenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Te hard rijden mag ook niet maar toch doet bijna iedereen het
troost je haar wel als jullie s avonds samen op de bank zitten?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Te hard rijden mag ook niet maar toch doet bijna iedereen het
Rebels ja weer.quote:
Altijdquote:
Dat is natuurlijk niet de reden waarom het niet besproken mag worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Toch beetje lame dat je dat niet mag bespreken. Want 9 van de 10x vindt de gene waar het over gaat het niet eens erg als het besproken wordt.
Ik game iedere avond met haar. Soort comfortfood maar dan in de vorm van gamenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
troost je haar wel als jullie s avonds samen op de bank zitten?
Waarom dan? Omdat we er dan achter komen waarom mensen een ban krijgen? Ook geen ramp lijkt mij.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet de reden waarom het niet besproken mag worden.
maar het gata meer om de beleidsvooerders en wat zij niet willenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:29 schreef Amarantha het volgende:
Toch beetje lame dat je dat niet mag bespreken. Want 9 van de 10x vindt de gene waar het over gaat het niet eens erg als het besproken wordt.
wat gamen jullie?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik game iedere avond met haar. Soort comfortfood maar dan in de vorm van gamen
Zodat het gepeupel zonder een tagje niet ziet dat er vaak met twee maten gemeten wordt als het om bans gaatquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat we er dan achter komen waarom mensen een ban krijgen? Ook geen ramp lijkt mij.
om ellenlange discussies over terecht of niet terechr te voorkomenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat we er dan achter komen waarom mensen een ban krijgen? Ook geen ramp lijkt mij.
met 1 maat kan je niet meten flipsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zodat het gepeupel zonder een tagje niet ziet dat er vaak met twee maten gemeten wordt als het om bans gaat
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zodat het gepeupel zonder een tagje niet ziet dat er vaak met twee maten gemeten wordt als het om bans gaat
Denk dat het meer is om lange discussies erover te voorkomen. Meestal is het wel bekend waarom iemand een ban heeft.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit waarschijnlijk jaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
om ellenlange discussies over terecht of niet terechr te voorkomen
Roep dat nou niet te hardquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
niet voor iedereen toch, moet je er maar net bij zijn geweest of het gehoord hebbenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Bij veel users is het toch altijd wel duidelijk waarom ze een ban hebben
Vroegah toen er nog een banmeldtopic wasquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:32 schreef Stompzinnig het volgende:
je moet wel echt ver gaan hoor voor je ban hebt
Omgquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Vroegah toen er nog een banmeldtopic was
Post maar een plaatje van tubgirl, succesquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:32 schreef Stompzinnig het volgende:
je moet wel echt ver gaan hoor voor je ban hebt
ja, met een gedichtje als iemand uit fobo geband was oidquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Vroegah toen er nog een banmeldtopic was
Ik roep ook nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Roep dat nou niet te hard
Big Danny is watching you enzo
Omdat dat soort geneuzel altijd ontzettend eenzijdig is, de gebande praat met wat vriendjes hoe oneerlijk en kut zijn ban is en dat het nergens op slaat omdat hij zo'n lieve jongen is. Vervolgens gaan die vriendjes hier lopen klagen dat hun vriendje genaaid is en dat FOK kut is. Terwijl ze het verhaal maar half kennen en van één, compleet subjectieve, kant gehoord hebben. De discussie loopt vervolgens compleet uit de hand en mensen halen hun hooivorken erbij. Daarna gaat FOK nog meer bans uitdelen aan degenen die uit hun kut flippen over de zogenaamd onterechte ban. Die mensen gaan huilen en worden boos en laten hun moeder naar Danny bellen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ik vidn niet weten dat er 300 posts in een topic gaan, al te verquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Ok duidelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat dat soort geneuzel altijd ontzettend eenzijdig is, de gebande praat met wat vriendjes hoe oneerlijk en kut zijn ban is en dat het nergens op slaat omdat hij zo'n lieve jongen is. Vervolgens gaan die vriendjes hier lopen klagen dat hun vriendje genaaid is en dat FOK kut is. Terwijl ze het verhaal maar half kennen en van één, compleet subjectieve, kant gehoord hebben. De discussie loopt vervolgens compleet uit de hand en mensen halen hun hooivorken erbij. Daarna gaat FOK nog meer bans uitdelen aan degenen die uit hun kut flippen over de zogenaamd onterechte ban. Die mensen gaan huilen en worden boos en laten hun moeder naar Danny bellen.
Oplossing: bans niet bespreken, iedereen blij.
Ja moet vast wel keer kunnenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Kom je binnenkort weer keer jointje roken?
flips, pik jij dit?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat dat soort geneuzel altijd ontzettend eenzijdig is, de gebande praat met wat vriendjes hoe oneerlijk en kut zijn ban is en dat het nergens op slaat omdat hij zo'n lieve jongen is. Vervolgens gaan die vriendjes hier lopen klagen dat hun vriendje genaaid is en dat FOK kut is. Terwijl ze het verhaal maar half kennen en van één, compleet subjectieve, kant gehoord hebben. De discussie loopt vervolgens compleet uit de hand en mensen halen hun hooivorken erbij. Daarna gaat FOK nog meer bans uitdelen aan degenen die uit hun kut flippen over de zogenaamd onterechte ban. Die mensen gaan huilen en worden boos en laten hun moeder naar Danny bellen.
Dat. Tering. Het zou het bestlopende forumdeel worden als er een voor ingesteld zou worden. Oeverloos gelul.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
om ellenlange discussies over terecht of niet terechr te voorkomen
Een besloten forum maken waar alleen gebanden terecht kunnenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat. Tering. Het zou het bestlopende forumdeel worden als er een voor ingesteld zou worden. Oeverloos gelul.
Dat noem ik nog eens duidelijke taalquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Dunce poolquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Een besloten forum maken waar alleen gebanden terecht kunnen
http://fylax.nl/forum/archive/index.phpquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Een besloten forum maken waar alleen gebanden terecht kunnen
Dat was de KLBsc dus gister, vandaar dichtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat. Tering. Het zou het bestlopende forumdeel worden als er een voor ingesteld zou worden. Oeverloos gelul.
serieus? wat?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://fylax.nl/forum/archive/index.php
Ik denk persoonlijk dat fylax daar een beetje mee moet uitkijken, denk niet dat FOK! zon kopie echt op prijs steltquote:
wel dicht nu dacht ik,. omdat er sommige goatse en tubgirls gingen posten maar hij had zijn eigen forumquote:
quote:
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://fylax.nl/forum/archive/index.php
Kopie #20932,quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat fylax daar een beetje mee moet uitkijken, denk niet dat FOK! zon kopie echt op prijs stelt
hij verdient hetquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel dicht nu dacht ik,. omdat er sommige goatse en tubgirls gingen posten maar hij had zijn eigen forum
Ach, ik denk dat ze het geen probleem vinden in dit geval.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat fylax daar een beetje mee moet uitkijken, denk niet dat FOK! zon kopie echt op prijs stelt
Hoi Fylax.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:42 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat ze het geen probleem vinden in dit geval.
Is het snowquote:
Dat wel, maar als men daar op het forum gaat bashen (en er liep ook al een yvonne rond) kan ik me voorstellen dat dat niet echt gewaardeerd word.quote:
Het is hem sws niet, want hij was gister live op de radio en fylax ook, en ze hebben een totaal andere stem.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:44 schreef Amarantha het volgende:
Wel toevallig dat hij in vrijwel alle topics zit waar Fylax ook zit
Dat is waar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat wel, maar als men daar op het forum gaat bashen (en er liep ook al een yvonne rond) kan ik me voorstellen dat dat niet echt gewaardeerd word.
omdat hij overal zitquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:44 schreef Amarantha het volgende:
Wel toevallig dat hij in vrijwel alle topics zit waar Fylax ook zit
Ja daarom dacht ik het dusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is hem sws niet, want hij was gister live op de radio en fylax ook, en ze hebben een totaal andere stem.
Loop hier al 8 jaar rond of zo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh ik denk al.Je bent echt nog een beetje een noobje he.
oh mennnnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Loop hier al 8 jaar rond of zo.
Welke username had je eerst dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
geregistreerd op:quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ach. Niet iedereen leert even snel. Gletsjers maken ook progressie.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Andere username jwzquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:47 schreef Bart het volgende:
[..]
wat is dat voro bewijs dan?quote:
Waarom vraag ik me dan altijd weer af. Ik loop hier al 11 jaar met één account rond.quote:
Maar je wist niet dat er 300 posts in een topic gaan...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Omdat hij live in het topic ook reageerde, tjah je moet wel BNW denken als je dat niet wil gelovenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is dat voro bewijs dan?
ja dude, doe even zeggen op de radio dat je deze user bent en ik kan dan met dat account doen alsof ik het niet ben
ik wil eigenlijk ook een nieuwe nemen zodra deze de 100.000 heeft behaaldquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom vraag ik me dan altijd weer af. Ik loop hier al 11 jaar met één account rond.
301.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar je wist niet dat er 300 posts in een topic gaan...
Waaromquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk ook een nieuwe nemen zodra deze de 100.000 heeft behaald
nee hoor, dat heeft weinig bet bnw te maken, meer met dat je makkelijk idioten kan bedottenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat hij live in het topic ook reageerde, tjah je moet wel BNW denken als je dat niet wil geloven
ik vind het beschamend om zo levenloos te zijn dat ik zoveel posts hebquote:
Ja ik zeg altijd dat een topic 248 posts heeft, want ik reken de laatste 53 niet mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar ik reken de OP even niet mee als post
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik zeg altijd dat een topic 248 posts heeft, want ik reken de laatste 53 niet mee.
Onderbroeken en sokken zijn het ergste.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt zoveel zin om de was op te hangen.
*not*
Het worden er niet minder als je onder een ander account verder gaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het beschamend om zo levenloos te zijn dat ik zoveel posts heb
Zou wel tof zijn als dit voor onz geregeld kon worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom geen 450 posts in een topic, dat zou best fantastisch zijn namelijk
die ben ik al voor bijquote:
ahjoh is maar voor de lolquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Goed gekozen username danquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom vraag ik me dan altijd weer af. Ik loop hier al 11 jaar met één account rond.
graag gedaanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:51 schreef Fylax het volgende:
16 gebruikers actief in de afgelopen 15 minuten
Waarom heb je eigenlijk een FOK!-kopie-forum?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:51 schreef Fylax het volgende:
16 gebruikers actief in de afgelopen 15 minuten
Heeft mijn moeder gekozenquote:
Yupquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als dit voor onz geregeld kon worden.
Yupquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Onderbroeken en sokken zijn het ergste.
Pfff waarom had ik dat ookalweer gedaanquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk een FOK!-kopie-forum?
Lekker de remsporen uit de onderbroeken van je vriend wassenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
YupHeb ik nu niet zoveel van volgens mij in de machine. Wel mijn nieuwe badjas
4 weken lang iedere avond aan gehad, zitten ook al allemaal brandgaten in enz
![]()
!
Als je de topiclijst bekijkt zijn er ook maar 300 reacties mogelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik zeg altijd dat een topic 248 posts heeft, want ik reken de laatste 53 niet mee.
Echte liefdequote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lekker de remsporen uit de onderbroeken van je vriend wassen
ftfyquote:
Klopt. Een topic is 301 posts. Eén OP en 300 reacties.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je de topiclijst bekijkt zijn er ook maar 300 reacties mogelijkTechnisch gezien gaan er 301 in een topic omdat de OP ook gewoon een post in een topic is, echter als je het puur als reacties gaat bekijken zijn er maar 300 mogelijk.
Klopt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gewoon niet roken
Veel goedkoper
Heb je net zo'n bazenjas als Moira.?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
YupHeb ik nu niet zoveel van volgens mij in de machine. Wel mijn nieuwe badjas
4 weken lang iedere avond aan gehad, zitten ook al allemaal brandgaten in enz
![]()
!
Ik ga niet met je zoenen als je net gerookt hebt hoor.quote:
Hoeveel kost een weekje voor jou ongeveerquote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:55 schreef hoink581 het volgende:
Stompzinnig is Fylax niet. Vorige week was hij namelijk samen met Fylax ook in de uitzending, alleen dit is jammer genoeg nooit opgenomen. Toen ging het ook over het Fylax forum.
Gelukkig zijn we het daarover eensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt. Een topic is 301 posts. Eén OP en 300 reacties.
Hier in onz lopen we dus een week achterquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:55 schreef hoink581 het volgende:
Stompzinnig is Fylax niet. Vorige week was hij namelijk samen met Fylax ook in de uitzending, alleen dit is jammer genoeg nooit opgenomen. Toen ging het ook over het Fylax forum.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we het daarover eens
kein scheiss, sherlockquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Best wel balen eigenlijk. Heb hem nu 4 weken ofzo en er zitten sowieso al 5 brandgaten in. Fleece en roken is ook een slecht idee.
Neequote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je net zo'n bazenjas als Moira.?
Genoegquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoeveel kost een weekje voor jou ongeveer
Qua roken/wiet
In Mycroft is het ook gewoon 301 posts trouwens. Ik tel de OP daar ook als post, mensen snappen het wel.quote:
maar is fylax dan wel stompzinnig?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:55 schreef hoink581 het volgende:
spreek voor je zelfquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier in onz lopen we dus een week achter
Past wel bij je. Alleen dat roze iets minder, had paars verwachtquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeIk heb een roze met blauwe sterren erop gekocht
Dat zal bestquote:
Daarom zijn drogers awesome.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Onderbroeken en sokken zijn het ergste.
Ja.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:59 schreef hoink581 het volgende:
Volgende week doe jij mee met het dating spel toch Fylax?
Huuuuuuuh?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Past wel bij je. Alleen dat roze iets minder, had paars verwacht
Pixel weetquote:
zit wat inquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent dan ook maar 50 % ONZ en 50 % KLB. Das anders
Briljant was dat. Ik dacht tot het eind dat het drie kerels waren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:59 schreef hoink581 het volgende:
Volgende week doe jij mee met het dating spel toch Fylax?
Eens, geen geklooi met ophangen. Helaas heb ik hier geen aansluiting voor de afvoer voor een droger.quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:00 schreef Stompzinnig het volgende:
Er zijn dus blijkbaar écht vrouwen op FOK!
Best lekker ook nog he.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:00 schreef Stompzinnig het volgende:
Briljant was dat. Ik dacht tot het eind dat het drie kerels waren.
Ze zijn vast allemaal vet lelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:00 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Briljant was dat. Ik dacht tot het eind dat het drie kerels waren.
waarom in hokjes denken, we zijn fokkersquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet te oud.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ga een paar lekkere wijven voor je zoeken. Nog voorkeuren?
Het is FOK!kersquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom in hokjes denken, we zijn fokkers
Ik denk alleen in hokjes als het in mijn voordeel is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom in hokjes denken, we zijn fokkers
Op een oude fiets moet je het leren jongenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:01 schreef Fylax het volgende:
Beetje mijn leeftijd, of meiden die wel met een tiener zouden willen
soms wel, soms niet. wat dat betreft is fok net als het echte levenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zijn vast allemaal vet lelijk
Denk hetquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoe kom ik bij paars dan?Zal je wel met iemand anders verwarren dan
Daaromquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren jongen
Hahah. Dus 21 mag ook prima?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:01 schreef Fylax het volgende:
MILFJE kan toch wel. Lekker ervaren.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:01 schreef Fylax het volgende:
quote:
Ze klonken wel mooi hoorr.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zijn vast allemaal vet lelijk
Ik maak maar een grapje. Ben zelf ook een vrouw (en suggereer hiermee dat ik niet lelijk benquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ze alles behalve lelijk zijn.
Maar als je al wat ervaring hebt heb je natuurlijk liever een jonger model.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren jongen
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Koel, roze is een mooi kleurquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk hetIk ben echt een roze meisje. Huisgenoten vinden mijn badjas echt helemaal mijn ding haha
GRTD kom ik niet meerquote:
Ik hoop dat de mods daar niet zo over denkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:04 schreef Stompzinnig het volgende:
Maar ik heb kanker tegen een modje gezegd en jullie niet!![]()
Nu ben ik heel stoer.
Toch?
Ik laatste paar dagen ook minder maar kijk er altijd wel even. Zitten toch weer hele andere mensen dan hier.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:03 schreef Amarantha het volgende:
Sorry Fylax, moest even lachen. Ligt aan niet aan jou, klonk gewoon grappig
Wat jij wil joh.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:05 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig toch meer een Holebi-sc?
Als het nou tegen een andere mod was geweest, dan had ik je wel stoer gevondenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:04 schreef Stompzinnig het volgende:
Nu ben ik heel stoer.
Toch?
En wat voor een mensenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik laatste paar dagen ook minder maar kijk er altijd wel even. Zitten toch weer hele andere mensen dan hier.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik laatste paar dagen ook minder maar kijk er altijd wel even. Zitten toch weer hele andere mensen dan hier.
Wie?quote:
Wel goede horror serie: American Horror Story.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:07 schreef Etsu het volgende:
Wie kent een goede Horror-film voor de komende 2,5 uur?
eople often use LGBTQ to mean all of the communities included in the “LGBTTTQQIAA”quote:
maar dat is toch ook zeg maar ene beetje de bedoening van diverse sc's zeg maarquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Flips, mooie vrouwquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje. Ben zelf ook een vrouw (en suggereer hiermee dat ik niet lelijk ben)
Yup, daarom vind ik dat ook chill.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dat is toch ook zeg maar ene beetje de bedoening van diverse sc's zeg maar
Blair witch projectquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:07 schreef Etsu het volgende:
Wie kent een goede Horror-film voor de komende 2,5 uur?
quote:
Damnquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
eople often use LGBTQ to mean all of the communities included in the “LGBTTTQQIAA”
“L”esbian
“G”ay
“B”isexual
“T”ransgender
“T”ranssexual
”T”wo-spirited
“Q”ueer
“Q”uestioning
“I”ntersex
“A”sexual
“A”lly
Ik was bang dat hij ons uit de uitzending ging bannen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:04 schreef Stompzinnig het volgende:
Nu ben ik heel stoer.
Toch?
Het grappige aan dit ding is, hoe meer labeltjes er bedacht worden hoe belachelijker die afkorting wordt. Maar iedereen wilt graag zo z'n labeltje geloof ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
eople often use LGBTQ to mean all of the communities included in the “LGBTTTQQIAA”
“L”esbian
“G”ay
“B”isexual
“T”ransgender
“T”ranssexual
”T”wo-spirited
“Q”ueer
“Q”uestioning
“I”ntersex
“A”sexual
“A”lly
Meest gebrukte is gewoon LGBT.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het grappige aan dit ding is, hoe meer labeltjes bedenken hoe belachelijker die afkorting wordt. Maar iedereen wilt graag zo z'n labeltje geloof ik.
LH was wel een baas. Alleen dat stemmetje dat hij opzette.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik was bang dat hij ons uit de uitzending ging bannen.
Waar is ''Straight'' danquote:
quote:
quote:Het is internationaal dé afkorting geworden van de beweging van homo- en biseksuelen en de transgenderbeweging van transgenderisten, transseksuelen en travestieten.
Racismusquote:
Amaaaquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blair witch project
[..]Unf, lekker ding
Ah oké, helderquote:
Awesomequote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:10 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Blanke heteroseksuele mannen zonder gendercrisis zijn de duivel volgens die mensen.
Neenee, je begrijpt het niet, iedereen is gelijk, maar zij zijn meer gelijk want ze zijn speciaal.quote:
Die, you cis scum. Fucking shitlord.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:10 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Blanke heteroseksuele mannen zonder gendercrisis zijn de duivel volgens die mensen.
LAN-partysquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:11 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond hier een gameavond met stuk of 12 a 25 mensen
Ah, juist ja. Ook belangrijk dat iedereen dat weet enzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neenee, je begrijpt het niet, iedereen is gelijk, maar zij zijn meer gelijk want ze zijn speciaal.
Laat ze toch lekker.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah, juist ja. Ook belangrijk dat iedereen dat weet enzo.
We gaan ook bordspelletjes spelenquote:
Bordspellenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We gaan ook bordspelletjes spelenEn gewoon chillen. En ik ga vast op den duur wel weer kleuren ofzo.
Dat dus. Iedereen moet vooral doen waar ze zin in hebben. Maar het "kijk mij eens een uniek sneeuwvlokje zijn" wat op tumblr gebeurt is overdreven.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah, juist ja. Ook belangrijk dat iedereen dat weet enzo.
Bordspellenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We gaan ook bordspelletjes spelenEn gewoon chillen. En ik ga vast op den duur wel weer kleuren ofzo.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Als het goed is gaat de wii op de beamer. Op enorme scherm bowlen en super smash spelen
Waarom? Ik stoor mij daar aan.quote:
Als iedereen uniek is, is iedereen hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat dus. Iedereen moet vooral doen waar ze zin in hebben. Maar het "kijk mij eens een uniek sneeuwvlokje zijn" wat op tumblr gebeurt is overdreven.
weet mono dit?quote:
Zo ver zijn ze daar nog niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als iedereen uniek is, is iedereen hetzelfde.
Jij stoort je er aan dus moeten zij ''normaal'' doen? Misschien is hoe ze doen voor hen wel normaal.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom? Ik stoor mij daar aan.
Of als een homo zich super verwijfd en aanwezig gedraagt, vind je het gek dat je dan in elkaar getrapt wordt door een stel potenrammers. Je kan toch ook gewoon homo/trans zijn en normaal doen?
Hetzelfde als dat homostelletjes in het openbaar zoenen, dat hoef ik niet te zien, maar dat hoef ik ook niet van heterostelletjes.
Hello dr Nickquote:
quote:
en we zijn allemaal niks op de schaal van het universum, dusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als iedereen uniek is, is iedereen hetzelfde.
Nou dat sommigen doen van ''kijk mij eens een homo o.i.d.'' zijn en ''kijk een hoe leuk ik ben''. Is toch nergens voor nodig?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij stoort je er aan dus moeten zij ''normaal'' doen? Misschien is hoe ze doen voor hen wel normaal.
Kennelijk vinden zij van wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou dat sommigen doen van ''kijk mij eens een homo o.i.d.'' zijn en ''kijk een hoe leuk ik ben''. Is toch nergens voor nodig?
Als ze het niet in het openbaar doen vind ik het prima.quote:
in een roze string op een boot in de grachten?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ze het niet in het openbaar doen vind ik het prima.
Dus omdat jij het raar vindt mogen zij dat niet in het openbaar doen?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ze het niet in het openbaar doen vind ik het prima.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
en we zijn allemaal niks op de schaal van het universum, dus
[ afbeelding ]
Doen wij hetero's toch ook niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in een roze string op een boot in de grachten?
Dus mogen zij dat ook niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doen wij hetero's toch ook niet.
catherina zeta jones....quote:
Welke?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:19 schreef DrNick het volgende:
Ik ga eens chips kopen. Dit heeft lang genoeg geduurd.
Het is provoceren, van ''kijk ons een lekker homo zijn'' Ik zeg niet dat ze dan maar in elkaar gebeukt moeten worden, maar erger mij er ook dood aan.quote:
Nee ik vind het niet raar, maar ik ga toch ook niet met mijn shirt open op een bankje op de borst staan kloppen als een aap waar mijn vriendin bij is om zo mijn mannelijkheid te tonen ofwel?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus omdat jij het raar vindt mogen zij dat niet in het openbaar doen?
She dips beneath laserrrrrrssssssquote:
Fatty 4 laifquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:19 schreef DrNick het volgende:
Ik ga eens chips kopen. Dit heeft lang genoeg geduurd.
whooo ooh hoooquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
She dips beneath laserrrrrrssssss
Als jij daar blij van wordt moet je dat doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee ik vind het niet raar, maar ik ga toch ook niet met mijn shirt open op een bankje op de borst staan kloppen als een aap waar mijn vriendin bij is om zo mijn mannelijkheid te tonen ofwel?
Jij noemt het provoceren, zij noemen het uiten wie ze zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is provoceren, van ''kijk ons een lekker homo zijn'' Ik zeg niet dat ze dan maar in elkaar gebeukt moeten worden, maar erger mij er ook dood aan.
Ik heb niks maar dan ook niks tegen homo's, als ze normaal doen zoals iedereen. Niet ala gerard joling.
als jij je dood ergert aan wat anderen in het openbaar doen moet je eerst het probleem bij zelf zoekenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is provoceren, van ''kijk ons een lekker homo zijn'' Ik zeg niet dat ze dan maar in elkaar gebeukt moeten worden, maar erger mij er ook dood aan.
Ik heb niks maar dan ook niks tegen homo's, als ze normaal doen zoals iedereen. Niet ala gerard joling.
Maar dat hoef je toch niet bij iedereen in zijn/haar gezicht te drukken ofwel?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij noemt het provoceren, zij noemen het uiten wie ze zijn.
Precies. Heterostelletjes die elkaar volledig aflebberen op straat zit ik ook niet op te wachten, maar daar kan ik wat van zeggen. Als je er wat over zegt bij homo's, ben je gelijk een homohater.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij hebt in de kroeg kennelijk nog nooit last gehad van zo'n figuur.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij noemt het provoceren, zij noemen het uiten wie ze zijn.
Dat jij er naar kijkt betekent niet dat ze het in jouw gezicht drukken. Je kan ook wegkijken ofzo.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar dat hoef je toch niet bij iedereen in zijn/haar gezicht te drukken ofwel?
Mag ie nog niet in he.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij hebt in de kroeg kennelijk nog nooit last gehad van zo'n figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |