Nee, heren worden knapper, gedistingeerd grijs, gespierder, mooierquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:13 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben ik zelfs dunner/lichter dan vroeger, maar ik heb geen weegschaal dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.
En hoezo alleen dames? Heren worden zeker niet dikker
Nou bij de borstenafdeling ben ik overgeslagenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, heren worden knapper, gedistingeerd grijs, gespierder, mooier
Vrouwen takelen alleen maar af, vanaf het moment dat ze borsten krijgen, zeg maar.
Dat is toch algemeen bekend?
Ik werd geïnspireerd door de in de OP geplaatste video en ken de verhalen van vriendinnen en vrouwelijke collega's over het worstelen met kledingmaten. Sportschool bezoeken en strenge diëten om toch weer in die ene broek te komen, dat soort zaken...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:13 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben ik zelfs dunner/lichter dan vroeger, maar ik heb geen weegschaal dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.
En hoezo alleen dames? Heren worden zeker niet dikker
Het hoeft ook geen F-cup te zijn, maar vanaf dat meisjes pubers worden, zeg maar, takelen ze toch af?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou bij de borstenafdeling ben ik overgeslagen![]()
Mannen krijgen trouwens wel manboobs.
Gerijpte roos, eksterogen, blinde straatmuzikant...nee, herken ik totaal nietquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werd geïnspireerd door de in de OP geplaatste video en ken de verhalen van vriendinnen en vrouwelijke collega's over het worstelen met kledingmaten. Sportschool bezoeken en strenge diëten om toch weer in die ene broek te komen, dat soort zaken...
Mannen hebben daar op zich ook vaak last van, maar hebben het er nooit over.
Ik niet tenminste...
Ja alles gaat zakken en zo he, zelfs die kleine tieten hangen dan op je knie.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen F-cup te zijn, maar vanaf dat meisjes pubers worden, zeg maar, takelen ze toch af?
Manboobs zijn stoer, want veel bier gedronken?
Voor de goede orde, dat zijn niet mijn woorden en het is ook niet de bedoeling om de mannelijke aftakeling in de loop der jaren te ontkennen. Maar als ik een broek niet meer zou passen (nog niet van toepassing), dan koop ik een andere en ga ik me er niet druk om maken...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen F-cup te zijn, maar vanaf dat meisjes pubers worden, zeg maar, takelen ze toch af?
Manboobs zijn stoer, want veel bier gedronken?
Ik ben nog nooit van mijn leven in een sportschool geweest en op dieet ook niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:19 schreef MadMaster het volgende:
Sportschool bezoeken en strenge diëten
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gerijpte roos, eksterogen, blinde straatmuzikant...nee, herken ik totaal niet
En zo zijn er ook genoeg vrouwen en meisjes die zo denkenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de goede orde, dat zijn niet mijn woorden en het is ook niet de bedoeling om de mannelijke aftakeling in de loop der jaren te ontkennen. Maar als ik een broek niet meer zou passen (nog niet van toepassing), dan koop ik een andere en ga ik me er niet druk om maken...
Of ervaring/beleving misschien?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En zo zijn er ook genoeg vrouwen en meisjes die zo denken
En ook veel die inderdaad gaan lijnen en sporten om er terug in te kunnen. Zoals er ook mannen zijn die dat doen.
Nuance enzo
Beetje drama wel, beetje neerbuigend doen vind ik persoonlijk dan weer minderquote:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of ervaring/beleving misschien?
Dat ligt ook aan je omgeving, denk ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ik eerder aangaf, dat dames zich meer openlijk druk maken om hun uiterlijk dan mannen...
Ik schets twee uitersten, je reactie daarop is prima...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beetje drama wel, beetje neerbuigend doen vind ik persoonlijk dan weer minder
Dat weet ik niet zeker, maar ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan je omgeving, denk ik.
Ik ken ook echt wel een aantal mannen dat zich flink druk kan maken om hun uiterlijk.
Dus jouw ervaring/beleving telt wel, en de mijne niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, maar ik denk dat dat wel meevalt.
In mijn verschillende vrienden-, kennissen- en bekendenkringen, van verschillende achtergronden en niveau's, ken ik vele dames die worstelen met hun maten, vaak als gevolg van het ouder worden. Heren ken ik wel al sportschool bezoekers, maar die hebben het zelden of nooit over maten en hun gewicht...
Ik ontken niet dat jij ze wel kent en jouw beleving telt even zwaar.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus jouw ervaring/beleving telt wel, en de mijne niet?
Als ik zeg dat ik ze ken, zeg jij dat je denkt dat dat wel meevalt...dat is een beetje raar misschien?
Je hebt gelijk, de meeste mannen in mijn omgeving hoor ik niet zeuren over hun gewicht, terwijl ik vind dat ze daar best reden voor hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, maar ik denk dat dat wel meevalt.
In mijn verschillende vrienden-, kennissen- en bekendenkringen, van verschillende achtergronden en niveau's, ken ik vele dames die worstelen met hun maten, vaak als gevolg van het ouder worden. Heren ken ik wel al sportschool bezoekers, maar die hebben het zelden of nooit over maten en hun gewicht...
Pas je je trouwjurk dan nog regelmatig?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de meeste mannen in mijn omgeving hoor ik niet zeuren over hun gewicht, terwijl ik vind dat ze daar best reden voor hebben.
Zelf pas ik na bijna 25 jaar nog steeds in mijn trouwjurk, terwijl ik nu bijna 10 kilo zwaarder ben dan toen, wat ik trouwens prima vind.
Elk jaar op mijn trouwdag trek ik mijn jurk even aan. Nee hoor, in het najaar hebben we de zolder opgeruimd en kwamen we hem tegen, dus wilde ik wel weten of ik hij nog paste, ja dus!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas je je trouwjurk dan nog regelmatig?
Afgeleide vraag: Waarom bewaren dames die eigenlijk? Vroegâh om de kap van een wiegje van te maken, maar ik denk dat die tijd wel geweest is...
Met die trouwjurken wordt best een hoop geld verspild.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elk jaar op mijn trouwdag trek ik mijn jurk even aan. Nee hoor, in het najaar hebben we de zolder opgeruimd en kwamen we hem tegen, dus wilde ik wel weten of ik hij nog paste, ja dus!
Ik vond mijn trouwjurk niet geschikt om een wiegje mee te bekleden en was ook niet van plan om hem te bewaren, maar wilde hem verkopen, al is het daar nooit van gekomen.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:56 schreef Moppieee het volgende:
Ja!
Al ben ik nog (lang) geen 40, heb nog steeds maat 34/36. Weeg al een jaar of tien hetzelfde. Daarvoor had ik flink ondergewicht. Geen aanleg om dik te worden.
Dat vond ik 25 jaar geleden niet, maar nu welquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met die trouwjurken wordt best een hoop geld verspild.
Ook een pronkstuk voor zeer korte tijd...
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 13:42 schreef MadMaster het volgende:
Kan jij je nog meten met je maten uit het verleden?
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vond ik 25 jaar geleden niet, maar nu wel
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
eejjjjjjjjquote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|